Η ξεκάθαρη δήλωση του Φινλανδού ότι δεν πρόκειται να οδηγήσει για τη Renault του χρόνου, έδωσε τέλος στις όποιες συζητήσεις και όπως όλα δείχνουν, ο Βιτάλι Πετρόφ θα παραμείνει στο κόκπιτ της R30 και το 2011. Κάτι που μάλλον… ενόχλησε τον Κούμπιτσα.
«Προσωπικά πίστευα ότι υπήρχε πιθανότητα να έρθει, αλλά προφανώς έκανα λάθος. Αυτό που είπε ήταν τελείως διαφορετικό από την όλη εικόνα που υπήρχε. Είμαι λίγο απογοητευμένος γιατί θα ήμουν πολύ χαρούμενος να είμαι μαζί του στην ίδια ομάδα. Είναι ένας σπουδαίος οδηγός και το να έχεις έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή σαν team mate θα ήταν σπουδαίο και πιστεύω ότι αυτό χρειάζεται και η Renault», σχολίασε στους δημοσιογράφους στη Σουζούκα ο Πολωνός.
Και συνέχισε λέγοντας: «Αλλά προφανώς δεν ήταν έτσι τα πράγματα και δεν ξέρω τι να πω. Νομίζω ότι στη θέση που είμαστε είναι ξεκάθαρο το μεγάλο κέρδος της ομάδας του να έχει δύο δυνατούς οδηγούς, αν αυτό είναι δυνατό. Αλλά αυτό δεν γίνεται σε όλες τις περιπτώσεις».
Για να προσθέσει, προφανώς κάνοντας τη θέση του ακόμα πιο ξεκάθαρη: «Είναι φυσιολογικό το να πρέπει να αξιολογήσεις τη θέση σου και να δεις με κάποιο τρόπο το που βρίσκεσαι. Αλλά ευτυχώς αυτό δεν είναι δική μου δουλειά, είναι δουλειά των ανθρώπων που ηγούνται της ομάδας, οπότε για μένα είναι πολύ, πολύ απλό».
Ο Κούμπιτσα κατέληξε λέγοντας: «Το μεγαλύτερο κέρδος για την ομάδα και τον οδηγό είναι να υπάρχει δυνατός team mate. Όλοι θα συμφωνούσαν ότι όσο πιο δυνατό οδηγό έχεις, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να πάρεις ένα καλό αποτέλεσμα. Αλλά από την άλλη, πρέπει να αξιολογήσεις αν μπορείς να πληρώσεις του οδηγούς και να τρέξεις την ομάδα. Αλλά όπως είπα, δεν είναι δική μου δουλειά».
Όσο φέρνει λεφτά, δεν πάει πουθενά… Μια νέα συμφωνία χορηγίας ανακοίνωσε η Renault λίγο πριν τα μονοθέσιά της βρεθούν στην πίστα για το ιαπωνικό Grand Prix. Έτσι λοιπόν για τους εναπομείναντες τέσσερις αγώνες του πρωταθλήματος η βότκα Flagman θα… συντροφεύει την R30 χάρη κυρίως στον Βιτάλι Πετρόφ, η παρουσία του οποίου στην ομάδα, έχει δώσει μεγάλα ανοίγματα στη ρωσική αγορά.
Από την πρώτη της παρουσία το 1998 η Flagman εδραιώθηκε στις κορυφαίες φίρμες βότκα στη Ρωσία, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 3εκ. κιβώτια. Και ο Πετρόφ έδωσε την ευκαιρία στην εταιρεία της πατρίδας του να επεκτείνει τη διαφήμισή της και εκτός χώρας.
«Προσωπικά πίστευα ότι υπήρχε πιθανότητα να έρθει, αλλά προφανώς έκανα λάθος. Αυτό που είπε ήταν τελείως διαφορετικό από την όλη εικόνα που υπήρχε. Είμαι λίγο απογοητευμένος γιατί θα ήμουν πολύ χαρούμενος να είμαι μαζί του στην ίδια ομάδα. Είναι ένας σπουδαίος οδηγός και το να έχεις έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή σαν team mate θα ήταν σπουδαίο και πιστεύω ότι αυτό χρειάζεται και η Renault», σχολίασε στους δημοσιογράφους στη Σουζούκα ο Πολωνός.
Και συνέχισε λέγοντας: «Αλλά προφανώς δεν ήταν έτσι τα πράγματα και δεν ξέρω τι να πω. Νομίζω ότι στη θέση που είμαστε είναι ξεκάθαρο το μεγάλο κέρδος της ομάδας του να έχει δύο δυνατούς οδηγούς, αν αυτό είναι δυνατό. Αλλά αυτό δεν γίνεται σε όλες τις περιπτώσεις».
Για να προσθέσει, προφανώς κάνοντας τη θέση του ακόμα πιο ξεκάθαρη: «Είναι φυσιολογικό το να πρέπει να αξιολογήσεις τη θέση σου και να δεις με κάποιο τρόπο το που βρίσκεσαι. Αλλά ευτυχώς αυτό δεν είναι δική μου δουλειά, είναι δουλειά των ανθρώπων που ηγούνται της ομάδας, οπότε για μένα είναι πολύ, πολύ απλό».
Ο Κούμπιτσα κατέληξε λέγοντας: «Το μεγαλύτερο κέρδος για την ομάδα και τον οδηγό είναι να υπάρχει δυνατός team mate. Όλοι θα συμφωνούσαν ότι όσο πιο δυνατό οδηγό έχεις, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να πάρεις ένα καλό αποτέλεσμα. Αλλά από την άλλη, πρέπει να αξιολογήσεις αν μπορείς να πληρώσεις του οδηγούς και να τρέξεις την ομάδα. Αλλά όπως είπα, δεν είναι δική μου δουλειά».
Όσο φέρνει λεφτά, δεν πάει πουθενά… Μια νέα συμφωνία χορηγίας ανακοίνωσε η Renault λίγο πριν τα μονοθέσιά της βρεθούν στην πίστα για το ιαπωνικό Grand Prix. Έτσι λοιπόν για τους εναπομείναντες τέσσερις αγώνες του πρωταθλήματος η βότκα Flagman θα… συντροφεύει την R30 χάρη κυρίως στον Βιτάλι Πετρόφ, η παρουσία του οποίου στην ομάδα, έχει δώσει μεγάλα ανοίγματα στη ρωσική αγορά.
Από την πρώτη της παρουσία το 1998 η Flagman εδραιώθηκε στις κορυφαίες φίρμες βότκα στη Ρωσία, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 3εκ. κιβώτια. Και ο Πετρόφ έδωσε την ευκαιρία στην εταιρεία της πατρίδας του να επεκτείνει τη διαφήμισή της και εκτός χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ