Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Red Bull Φέτελ: «καλός οιωνός»


Ο Σεμπάστιαν Φέτελ χαρακτήρισε «απίστευτη ημέρα» τη σημερινή, αφού όχι μόνο κατέκτησε την pole νωρίς το πρωί, αλλά μπόρεσε λίγο αργότερα να φτάσει και στη νίκη στη Σουζούκα! Ο Γερμανός βρίσκεται πλέον στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, όπου ισοβαθμεί μαζί με τον Φερνάντο Αλόνσο, 14 πόντους πίσω από τον team mate του Μαρκ Γουέμπερ που είναι επικεφαλής.
«Απίστευτη ημέρα. Το πρωί pole και μετά απλά συνεχίστηκε η φανταστική ημέρα. Ήταν όλο θέμα ομάδας, δούλεψαν πολύ σκληρά. Οι περισσότεροι δεν κοιμήθηκαν από την Πέμπτη ως το Σάββατο, οπότε ήταν καλό που δεν έγιναν οι κατατακτήριες δοκιμές! Το άξιζαν σήμερα. Αυτή η πίστα είναι λες και έχει σχεδιαστεί για μας, με στροφές που χρειάζονται υψηλή ταχύτητα και όσο το μονοθέσιο γινόταν πιο ελαφρύ, ήταν πιο διασκεδαστικό», ανέφερε αρχικά ο Φέτελ.
Και πρόσθεσε: «Είμαστε σε πολύ καλή θέση. Ώρα ήταν και είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα και κέρδισα για δεύτερη φορά εδώ. Είμαι πραγματικά περήφανος. Νομίζω ότι ήταν μια καλή μέρα για μας, με τις κατατακτήριες και τον αγώνα, μια ιδιαίτερη εμπειρία. Ο Μαρκ προσπάθησε να πιέσει, αλλά ήξερα ότι το προσπέρασμα δεν θα είναι εύκολο και απλά πήγαινα όσο γρήγορα χρειαζόταν».
Όσο για το αν είναι καλός οιωνός το ότι κερδίζει δεύτερη σερί χρονιά σε μια πίστα που έκαναν το ίδιο και οι Χάκινεν, Σουμάχερ στην πορεία τους προς τον τίτλο στο παρελθόν, ο Γερμανός σχολίασε: «Υποθέτω ότι δεν θα πείραζε, μου αρέσει αυτή η πίστα. Είναι πάντα ιδιαίτερη. Είναι η πρώτη φορά που κερδίζω ένα Grand Prix για δεύτερη χρονιά , οπότε πρέπει να ερωτευτώ τη Σουζούκα! Είμαι πολύ περήφανος, νομίζω είναι καλός οιωνός».

Γουέμπερ: «Πάμε καλά, είμαι αισιόδοξος» 

Την απόλυτη κυριαρχία της Red Bull συμπλήρωσε ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αυξάνοντας το προβάδισμά του στη βαθμολογία στους 14 πόντους. Ο Αυστραλός τόνισε ότι πρέπει να ξανακερδίσει ως το τέλος της σαιζόν, αν θέλει να κατακτήσει τον τίτλο.
«Το πιο σημαντικό είναι ότι η διαφορά πάει καλά. Πρέπει να την διατηρήσω έτσι. Έχουμε τρεις αγώνες ακόμα και είναι καλό αποτέλεσμα για μένα. Ο Σεμπάστιαν άξιζε τη νίκη, αλλά και οι πέντε μας μπορούμε να κερδίσουμε αγώνες. Πρέπει να το κάνω ξανά στο μέλλον και είμαι αισιόδοξος ότι μπορώ. Θα ήταν πολύ καλό. Η αξιοπιστία θα παίξει ρόλο. Υπάρχουν 75 βαθμοί να μοιραστούν, οι άλλοι είναι λίγο πίσω, αλλά είμαι αισιόδοξος», είπε ο Γουέμπερ.
Και συνέχισε: «Είμαι ικανοποιημένος, ήταν μια καλή μέρα για μένα. Ήμουν κοντά στον Σεμπάστιαν στις κατατακτήριες και ξέρω πόσο σημαντικό είναι αυτό. Μετά ήταν δύσκολο να κερδίσω εκτός αν έκανα καλή εκκίνηση. Ήταν ωραίος αγώνας, αλλά πήγαμε σε παράταξη. Τον ακολουθούσα και ήταν αδύνατο να πλησιάσω περισσότερο. Είμαι χαρούμενος με το πώς οδήγησα εδώ, ο Σεμπάστιαν άξιζε τη νίκη και ο Φερνάντο επίσης δεν οδήγησε άσχημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...