Με λίγα λόγια, για να πανηγυρίσει ο Ισπανός το πρωτάθλημα πρέπει να συμβεί κάτι από τα εξής: α) να κερδίσει τον αγώνα και ο Γουέμπερ να τερματίσει από 5ος και κάτω, β) να τερματίσει δεύτερος και ο Γουέμπερ να είναι από 8ος και κάτω και γ) να τερματίσει τρίτος και ο Γουέμπερ να είναι από 10ος και κάτω. Όπερ και σημαίνει για τον πιλότο της Red Bull, ότι αν ο Αλόνσο τερματίσει από 4ος και κάτω, θα είναι «ασφαλής» ότι κι αν ο ίδιος κάνει και τα πάντα θα κριθούν στο Άμπου Ντάμπι.
Φυσικά όλα αυτά μπορούν να ανατραπούν ανά πάσα στιγμή, όπως είδαμε με τη διπλή εγκατάλειψη της Red Bull στην Κορέα, αφού αρκεί ένα μόνο απρόοπτο για να φέρει τούμπα τα πράγματα και να αλλάξει εντελώς το σκηνικό. Και είναι σίγουρο ότι τόσο ο Λιούις Χάμιλτον, όσο και ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα είναι προετοιμασμένοι να αρπάξουν κάθε ευκαιρία που ίσως τους δοθεί, μιας και ξεκάθαρα κουβαλούν τον τίτλο του αουτσάιντερ.
Βέβαια, μέσα σε όλα αυτά υπάρχει -μεταξύ άλλων- κι ένας αστάθμητος παράγοντας, ο οποίος περιμένουμε με αγωνία να δούμε τελικά πόσο… αστάθμητος θα αποδειχθεί και τι μπορεί να μας προσφέρει. Και αυτός δεν είναι άλλος από τις επιλογές των ομάδων. Τι εννοούμε;
Στη Ferrari τα πράγματα καλώς ή κακώς ήταν και είναι ξεκάθαρα, αφού ο Φερνάντο Αλόνσο είναι το νούμερο ένα και ο Φελίπε Μάσα θέλοντας και μη, δούλεψε και θα δουλέψει για τον team mate του και προφανώς και για την ομάδα. Μια επιφύλαξη μόνο θα κρατήσουμε επ’ αυτού, αφού θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε την αντίδραση της Σκουντερία σε περίπτωση που ο Μάσα βρίσκεται σε τροχιά νίκης στην πατρίδα του, μπροστά στους χιλιάδες συμπατριώτες του…
Η κατάσταση στη Red Bull είναι εκ διαμέτρου αντίθετη. Ναι, ο ένας οδηγός της φαίνεται να έχει περισσότερες πιθανότητες στη μάχη του τίτλου, αλλά ο άλλος είναι το «αγαπημένο παιδί» και όσο υπάρχουν έστω και κάποιες μαθηματικές ελπίδες, κανείς δεν πρόκειται να τον αποκλείσει. Ή αν το προτιμάτε όπως το λένε οι ίδιοι… «έχουν και οι δύο την ίδια υποστήριξη και τις ίδιες ευκαιρίες», Οκ, έτσι είναι αν έτσι νομίζετε. Το αν θα δικαιωθούν στο τέλος για την επιλογή τους, θα το κρίνουν τα αποτελέσματα.
Στη McLaren τα… κουκιά είναι πάνω κάτω μετρημένα. Ο αγώνας της Κορέας ουσιαστικά έβαλε τέλος στις όποιες ελπίδες του Τζένσον Μπάτον να συνεχίσει την προσπάθεια υπεράσπισης του στέμματος, με τον Λιούις Χάμιλτον να είναι πλέον το νούμερο ένα και να απέχει 21 βαθμούς από τον Φερνάντο Αλόνσο. Δύσκολο εγχείρημα για τον Βρετανό ναι, αλλά όχι ακατόρθωτο με λίγη τύχη, αφού δεν εξαρτάται μόνο από αυτόν η εξέλιξη των πραγμάτων.
Και αν το ενδιαφέρον έχει στραφεί στη μονομαχία του πρωταθλήματος των οδηγών, μεγάλο ντέρμπι έχουμε και στους κατασκευαστές, με τις τρεις ομάδες να βρίσκονται σε απόσταση βολής και να είναι ζωτικής σημασίας στη Βραζιλία το που θα τερματίσουν οι πιλότοι τους, μιας και το δέλεαρ του τίτλου, αλλά και των εκατομμυρίων που τον ακολουθούν είναι τεράστιο. Η Red Bull έχει 426 βαθμούς, η McLaren 399 και η Ferrari ως το απόλυτο αουτσάιντερ έχει 374.
Τα… SOS του Ιντερλάγος Σε μια πόλη που σφύζει από ζωή υπάρχει μια από τις καλύτερες πίστες του πρωταθλήματος, η οποία πάντα προσδίδει ξεχωριστό χρώμα και φτιάχνει μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα για όλους. Το Σάο Πάολο είναι έτοιμο να υποδεχθεί ομάδες και οδηγούς για το προτελευταίο Grand Prix της σαιζόν και ιδού κάποια βασικά στοιχεία για τον επερχόμενο αγώνα.
- Την Κυριακή 7 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί το 38ο βραζιλιάνικο Grand Prix και 28ο στην πίστα του Ιντερλάγος (ανάμεσα στις λίμνες σημαίνει στα πορτογαλικά), αφού το 1978 και από το 1981 ως το 1989 ο αγώνας γινόταν στο circuit Ζακαρεπάγκουα του Ρίο.
- Πολυνίκης του βραζιλιάνικου Grand Prix είναι ο Αλέν Προστ, ο οποίος μετρά έξι νίκες στη χώρα της σάμπα: 1982, 1984, 1985, 1987, 1988 και 1990. Ακολουθεί με τέσσερις νίκες ο Μίκαελ Σουμάχερ, όσες και ο Κάρλος Ρόιτεμαν.
- Συνολικά 28 Βραζιλιάνοι οδηγοί έχουν αγωνιστεί στον αγώνα της πατρίδας τους και θα γίνουν 30 το άλλο Σαββατοκύριακο, αφού θα προστεθούν οι Λούκας Ντι Γκράσι και Μπρούνο Σένα. Παρόλα αυτά, το ποσοστό νικών τους δεν είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αφού μόλις πέντε έχουν καταφέρει να κάνουν τον Εθνικό τους ύμνο να ακουστεί: Έμερσον Φιτιπάλντι, Κάρλος Πάτσε, Άιρτον Σένα, Νέλσον Πικέ και Φελίπε Μάσα.
- Το 2008 διαδραματίστηκε ένα απίστευτο σκηνικό, με τον Φελίπε Μάσα να κερδίζει τον αγώνα και να προκαλεί ντελίριο ενθουσιασμού στις εξέδρες και τα πιτ της Ferrari, αφού όλοι νόμιζαν ότι ο Βραζιλιάνος κατακτούσε το πρωτάθλημα. Όμως, ο Λιούις Χάμιλτον στην τελευταία στροφή είχε… άλλες ιδέες και απλά χρειαζόταν να τερματίσει πέμπτος για να «κλέψει» τον τίτλο. Και το έκανε, αφού λίγα μόλις μέτρα πριν τον τερματισμό ο Τίμο Γκλοκ παραήταν… ευγενικός με αποτέλεσμα ο Βρετανός να τον περάσει και να πάρει τους βαθμούς της πέμπτης θέσης που χρειαζόταν για να είναι αυτός ο πρωταθλητής.
- Πέρυσι ο Τζένσον Μπάτον αναδείχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο Ιντερλάγος τερματίζοντας πέμπτος (επίσης) και σε συνδυασμό με την όγδοη θέση του Ρούμπενς Μπαρικέλο και την τέταρτη του Σεμπάστιαν Φέτελ, πήρε για πρώτη φορά τον τίτλο. Νικητής σε αυτόν τον αγώνα ο Μαρκ Γουέμπερ.
- Ιωάννα Γκορόγια SPORTNET
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ