Τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στην Ιαπωνία κατέκτησε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος όπως και πέρυσι, εκκίνησε από την pole κι διατηρήθηκε άνετα στην πρώτη θέση. Ο Γερμανός έκανε τρεις τις φετινές του νίκες, ανέβηκε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και επέστεψε για τα καλά στη διεκδίκηση του τίτλου. Επικεφαλής και με 14 βαθμούς διαφορά είναι ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος, συμπληρώνοντας την απόλυτη κυριαρχία της Red Bull στη Σουζούκα.
Ο Αυστραλός πιλότος δεν πίεσε τον team mate του και δεν πιέστηκε από τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έκανε έναν επίσης μοναχικό αγώνα τερματίζοντας τρίτος και πλέον η κατάσταση στη βαθμολογία έχει διαμορφωθεί ως εξής, με τρεις αγώνες να απομένουν: Γουέμπερ 220, Αλόνσο και Φέτελ 206, Χάμιλτον 192, Μπάτον 189.
Οι δύο McLaren ακολούθησαν, με τον Μπάτον τέταρτο και τον Χάμιλτον πέμπτο, αλλά χωρίς να μπορούν να ακολουθήσουν το ρυθμό των υπολοίπων σε διάρκεια και να βλέπουν τις ελπίδες τους για πρωτάθλημα να μειώνονται. Μάλιστα, ο Χάμιλτον αντιμετώπισε και πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων που είχε αλλάξει από χθες και αυτό δεν είναι καλό μαντάτο για τον ίδιο ενόψει Κορέας, αφού αν χρειαστεί νέα αλλαγή, θα χάσει πέντε θέσεις στην εκκίνηση.
Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Μίκαελ Σουμάχερ ο οποίος επιβραβεύθηκε για την καλή του παρουσία, με τη Mercedes, ωστόσο, να βλέπει τον Νίκο Ρόζμπεργκ να εγκαταλείπει τρεις γύρους πριν το τέλος κι ενώ βρισκόταν μπροστά από τον team mate του. Στην έβδομη θέση τερμάτισε ο άνθρωπος του αγώνα, ο οποίος γνώρισε την αποθέωση από τους συμπατριώτες του!
Ο Καμούι Κομπαγιάσι πρόσφερε συγκινήσεις σε ένα κατά τα άλλα βαρετό Grand Prix, αφού οι προσπάθειές του να μπει στη δεκάδα προσέφεραν πολλά και θεαματικά προσπεράσματα, με τη Sauber να μην πτοείται ούτε καν από την επαφή της με άλλα μονοθέσια και να είναι ταχύτατη και σταθερότατη.
Απόλυτη επιβράβευση, άλλωστε, για την ελβετική ομάδα ήταν και η όγδοη θέση του Νικ Χάιντφελντ, ο οποίος κάνοντας έναν ήρεμο αγώνα πήρε τους πρώτους του βαθμούς και έδειξε ενόψει φινάλε ότι θα βοηθήσει πολύ την προσπάθεια της Sauber στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ένατος ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο οποίος δεν πρέπει να είναι και ιδιαίτερα ικανοποιημένος με την επίδοσή του, ενώ την δεκάδα συμπλήρωσε ο Σεμπαστιέν Μπουεμί με την Toro Rosso.
Η εικόνα στην Ιαπωνία:
Η εκκίνηση
Οι Μπάτον, Μάσα και Κομπαγιάσι είχαν τη σκληρή γόμα ελαστικών στα μονοθέσιά τους, σε μια διαφορετική προσέγγιση από το υπόλοιπο grid. Η εκκίνηση πάντως προσέφερε αρκετή αγωνία, μιας και έχοντας διανύσει μόλις μερικά μέτρα στην πίστα, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του!
Μπροστά ο Φέτελ έφυγε χωρίς πρόβλημα και διατήρησε τη θέση του, ενώ ο Κούμπιτσα με πολύ καλή εκκίνηση κατάφερε να περάσει τον Γουέμπερ. Ο Αλόνσο παρέμεινε τέταρτος και ακολούθησε ο Μπάτον αλλά και ο Χάμιλτον, ο οποίος είχε περάσει τον Μπαρικέλο, με τον Βραζιλιάνο να χάνει τη θέση του.
Χούλκενμπερκ και Πετρόφ συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο, ενώ εκτός διαλύοντας το εμπρός μέρος της Ferrari του βρέθηκε ο Μάσα, ο οποίος… έκοψε δρόμο στην πρώτη στροφή, έχασε τον έλεγχο πατώντας στο κερμπ και το γρασίδι και έπεσε πάνω στον Λιούτσι, βγάζοντάς τον κι αυτόν εκτός αγώνα!
Οι εγκαταλείψεις συνεχίστηκαν, με τη Renault του Ρόμπερτ Κούμπιτσα να μένει χωρίς… πίσω δεξί τροχό και τον Πολωνό να τερματίζει τον αγώνα του, χάνοντας την ευκαιρία να παλέψει για μια θέση στο βάθρο, αφήνοντας τους πέντε διεκδικητές του τίτλου να βρίσκονται στις πέντε πρώτες θέσεις!
Ο αγώνας
Μετά από έξι γύρους ο αλητάρχης βγήκε και ο αγώνας ξανάρχισε, χωρίς όμως να έχουμε αλλαγή στις πρώτες θέσεις. Μετά από επτά γύρους η δεκάδα είχε διαμορφωθεί ως εξής: Φέτελ, Γουέμπερ, Αλόνσο, Μπάτον, Χάμιλτον,Σουμάχερ, Μπαρικέλο, Χάιντφελντ, Σούτιλ, Αλγκουερσουάρι.
Οι δύο Red Bull είχαν μια διαφορά από τον Αλόνσο, με τον Φέτελ να την ανοίγει όποτε ήθελε, αλλά να μην μπορεί να απομακρυνθεί όσο θα ήθελε από τον Γουέμπερ. Πάντως η τριάδα είχε απομακρυνθεί από τις δύο McLaren, οι οποίες βρίσκονταν στο δικό τους αγώνα.
Μοναχικός καβαλάρης ο Σουμάχερ στην έκτη θέση, αλλά και ο Μπαρικέλο στην έβδομη, ενώ όγδοος είχε ανέβει ο Κομπαγιάσι σε εκείνο το σημείο, με τον Ιάπωνα να ξεσηκώνει τους συμπατριώτες στις εξέδρες κάνοντας συνεχόμενα προσπεράσματα. Σούτιλ Χάιντφελντ (19ος γύρος) και Μπαρικέλο (21ος γύρος) άνοιξαν το χορό των πιτ για την αλλαγή ελαστικών.
Στον 23ο γύρο ο Χάμιλτον έκανε επίσης το δικό του πέρασμα από τα πιτ και ακολούθησε ο Σουμάχερ, αλλά και ο Φέτελ με τον Αλόνσο δύο γύρους αργότερα. Μπήκε και ο Γουέμπερ για τη δική του αλλαγή, η οποία δεν ήταν τόσο γρήγορη όσο θα ήθελε, αλλά τον διατήρησε πίσω από τον team mate του, με τη διαφορά τους, ωστόσο, να αυξάνεται.
Κομπαγιάσι και Μπάτον ήταν οι μόνοι από τους πρωτοπόρους που δεν είχαν αλλάξει λάστιχα και ξαναβγαίνοντας, η κατάσταση στον 40ο γύρο είχε ως εξής: Φέτελ, Γουέμπερ, Αλόνσο, Χάμιλτον, Μπάτον, Ρόζμπεργκ, Σουμάχερ, Χάιντφελντ, Μπαρικέλο και Σούτιλ.
Το φινάλε
Ο Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόβλημα με το νέο κιβώτιο, με αποτέλεσμα ο Μπάτον να τον φτάσει και τον περάσει, ενώ πιο πίσω ο Κομπαγιάσι ξανάρχιζε την προσπάθειά του να βρεθεί στους βαθμούς. Στον 50 γύρο το πίσω αριστερό ελαστικό του Ρόζμπεργκ έφυγε από τη Mercedes του, με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός πίστας και να εγκαταλείψει.
Η καρώ σημαία έπεσε χωρίς αλλαγές στην κατάταξη: Φέτελ, Γουέμπερ, Αλόνσο, Μπάτον, Χάμιλτον, Σουμάχερ, Κομπαγιάσι, Χάιντφελντ, Μπαρικέλο, Μπουεμί. SPORTNET
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ