Ο Κέισι Στόνερ έδειξε για μία ακόμα χρονιά ότι είναι το απόλυτο αφεντικό στην πατρίδα του Αυστραλία, φτάνοντας με άνεση στην κατάκτηση της 4ης διαδοχικής νίκης του στην πίστα του Φίλιπ Αϊλαντ.
Ο Αυστραλός αναβάτης της Ducati οδήγησε την κούρσα από την pole position μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας, τερματίζοντας 8,5" μπροστά από τον φετινό πρωταθλητή, Χόρχε Λορένθο.
Η 3η θέση πήγε στον άλλο αναβάτη της Yamaha, Βαλεντίνο Ρόσι, ύστερα από συναρπαστική μονομαχία με τον μελλοντικό team mate του στην Ducati, Νίκι Χέιντεν, ενώ την πρώτη 5άδα συμπλήρωσε ο Μπεν Σπιζ (Tech 3 Yamaha).
Η εξέλιξη του GP Αυστραλίας
Από τη στιγμή που ο Στόνερ είχε καταφέρει να βρει ένα ικανοποιητικό set-up στην Ducati του στις δοκιμές, οι υπόλοιποι γνώριζαν θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να χτυπήσουν τον Αυστραλό μέσα στο σπίτι του.
Η μοναδική ελπίδα του Λορένθο ήταν να στρίψει μπροστά από τον 25χρονο αντίπαλό του αμέσως μετά την εκκίνηση, ώστε να μην τον αφήσει να επιβάλλει τον δικό του ρυθμό.
Όμως ο Στόνερ διατήρησε την πρωτοπορία στην αρχή και το αποτέλεσμα ήταν να μετατρέψει τον αγώνα σε περίπατο, χάρη στο σταθερά ανώτερο γυρολόγιό του. Ο τερματισμός τον βρήκε αγκαλιά με την 4η σερί νίκη του στην Αυστραλία και 3η για τη φετινή σεζόν, ως ένα ιδανικό δώρο για τα γενέθλιά του που γιόρτασε μια μέρα πριν.
Αν και ήταν ανήμπορος να ακολουθήσει τον ρυθμό του Στόνερ, ο Λορένθο έκανε έναν εξίσου μοναχικό αγώνα στην 2η θέση, τερματίζοντας κι εκείνος αρκετά δευτερόλεπτα μπροστά από τον κοντινότερό του αντίπαλο.
Η σημαντικότερη μάχη έγινε για την 3η θέση. Το τρενάκι των Μάρκο Σιμοντσέλι, Σπιζ, Χέιντεν και Ρόσι που υπήρχε στους πρώτους γύρους, δεν άργησε να σπάσει στα δύο, καθώς το Kentucky Kid και ο Γιατρός πέρασαν μπροστά.
Ο Ρόσι είχε το προβάδισμα στη μεταξύ τους μονομαχία για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, πριν έρθει ο Χέιντεν να κάνει την κίνησή του 3 γύρους πριν από το τέλος. Αλλά ο Ιταλός πολυ-πρωταθλητής απάντησε με προσπέρασμα στον τελευταίο γύρο, εξασφαλίζοντας την παρουσία του στο βάθρο.
Μια θέση στο πόντιουμ θα μπορούσε να είχε διεκδικήσει και ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, αν δεν αντιμετώπιζε ένα μηχανικό πρόβλημα στην Honda του λίγους γύρους μετά την εκκίνηση, που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.
Όσον αφορά το πρωτάθλημα αναβατών και τη μάχη της 2η θέσης, ο Ντάνι Πεντρόσα εξακολουθεί να προηγείται παρά την απουσία του για 3ο σερί αγώνα. Ομως ο Ισπανός βλέπει τους Στόνερ και Ρόσι να έρχονται απειλητικά πίσω του, έχοντας μειώσει τη διαφορά στους 23 και 31 βαθμούς αντίστοιχα από εκείνον.
Ο 17ος αγώνας της σεζόν θα γίνει στο Εστορίλ της Πορτογαλίας σε δύο εβδομάδες (29-31/10).
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Στόνερ, Ducati, 41:09.128
2. Λορένθο, Fiat Yamaha, +8.598
3. Ρόσι, Fiat Yamaha, +17.997
4. Χέιντεν, Ducati, +18.035
5. Σπις, Monster Yamaha, +22.211
6. Σιμοντσέλι, San Carlo Honda, +25.017
7. Έντουαρντς, Monster Yamaha, +35.168
8. Εσπαργκαρό, Pramac Racing, +46.194
9. Μελάντρι, San Carlo Honda, +46.294
10. Ντε Πουνιέτ, LCR Honda, 59.635
11. Κάλιο, Pramac Racing, +59.664
12. Μπαουτίστα, Rizla Suzuki, +59.732
13. Αογιάμα, Interwetten Honda, +1:05.029
14. Μπαρμπερά, Paginas Amarillas, +1:05.053
Η βαθμολογία των οδηγών
1. Χόρχε Λορένθο (Fiat Yamaha Team) 333
2. Ντάνι Πεντρόσα (Repsol Honda Team) 228
3. Κέισι Στόνερ (Ducati Marlboro Team) 205
4. Βαλεντίνο Ρόσι (Fiat Yamaha Team) 197
5. Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Repsol Honda Team) 179
6. Μπεν Σπιζ (Monster Yamaha Tech 3) 163
7. Νίκι Χέιντεν (Ducati Marlboro Team) 152
8. Μάρκο Σιμοντσέλι (San Carlo Honda Gresini) 102
9. Ράντι ντε Πουνιέ (LCR Honda) 100
10. Μάρκο Μελάντρι (San Carlo Honda Gresini) 93
11. Κόλιν Εντουαρντς (Monster Yamaha Tech 3) 90
12. Εκτορ Μπαρμπερά (Aspar Racing) 76
13. Αλβαρο Μπαουτίστα (Rizla Suzuki MotoGP) 73
14. Αλέις Εσπαργκαρό (Pramac Racing) 60
15. Χιρόσι Αογιάμα (Interwetten Honda Team) 47
16. Μίκα Κάλιο (Pramac Racing) 43
17. Λόρις Καπιρόσι (Rizla Suzuki MotoGP) 41
18. Αλεξ Ντε Αντζελις (Interwetten Honda Team) 11
19. Ρότζερ Λι Χέιντεν (LCR Honda) 5
20. Κοουσούκε Ακιγιόσι (Interwetten Honda Team) 4
21. Βατάρου Γιοσικάβα (Fiat Yamaha Team) 1
Η βαθμολογία των κατασκευαστών
1 Yamaha 354
2 Honda 315
3 Ducati 255
4 Suzuki 96
tovima.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ