Ο Μίλερ τόνισε ότι περιμένει πως οι δραστηριότητες της εταιρείας του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, θα περιλαμβάνουν και πρότζεκτ για sportscars υψηλού επιπέδου, αλλά και τη Formula 1. Και αν συνυπολογίσουμε ότι όμιλος Volkswagen είναι άρρηκτα συνδεδεμένος και με την Porsche, αλλά και με την Audi, τότε κρίνοντας από τα λεγόμενά του, οι δύο φίρμες θα μοιραστούν τα πρότζεκτ, αν προκύψει οριστικά τέτοιο θέμα.
«Με τη συμμετοχή στο Le Mans Prototype Class υπάρχουν δύο φίρμες, η Audi και η Porsche. Δεν θέλουμε να είναι και οι δύο αντιμέτωπες, δεν είναι τόσο διασκεδαστικό. Οπότε πρέπει να συζητήσουμε αν θα είναι καλύτερο για μια από τις δύο φίρμες να πάει στο LMP1 και η άλλη στη Formula 1. Θα συζητήσουμε τα υπέρ και τα κατά», σχολίασε στην ιστοσελίδα του βρετανικού περιοδικού Autocar ο Μίλερ.
Αν συμβεί τελικά η επιστροφή της Porsche στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αυτή θα είναι μάλλον ως προμηθεύτρια κινητήρων, παρά ως κατασκευάστρια εταιρεία. Και αυτό πιθανότατα να γίνει το 2013, όταν και θα εισαχθούν ολοκαίνουριοι κανονισμοί για τους κινητήρες.
Αν συμβεί τελικά η επιστροφή της Porsche στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αυτή θα είναι μάλλον ως προμηθεύτρια κινητήρων, παρά ως κατασκευάστρια εταιρεία. Και αυτό πιθανότατα να γίνει το 2013, όταν και θα εισαχθούν ολοκαίνουριοι κανονισμοί για τους κινητήρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ