Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Grand Prix Κορέας Αλόνσο παντός καιρού

Fernando Alonso driving for McLaren at the 200...Image via Wikipedia«Avanti Ferrari», αναφώνησε ο Φερνάντο Αλόνσο κερδίζοντας το παρθενικό Grand Prix της Κορέας το οποίο εξελίχθηκε σε δράμα αντάξιο πολλών Όσκαρ! Αρχικά ήταν ο καιρός που έκανε άνω κάτω την κατάσταση και ακολούθησαν οι Red Bull οι οποίες είχαν το 1-2 στην εκκίνηση και κατέληξαν με ένα ολοστρόγγυλο μηδενικό. Ο Ισπανός με την πέμπτη του νίκη πήρε κεφάλι στο πρωτάθλημα, αφού είχε στείλει από νωρίς το μήνυμα πως… «για να κερδίσεις, πρέπει πρώτα να τερματίσεις».

Η τρίτη θέση του Φελίπε Μάσα έφερε τη Ferrari ακόμα πιο κοντά στους κατασκευαστές, αποδεικνύοντας ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει, μέχρι πραγματικά να μην υπάρχει άλλος αγώνας. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο άλλος κερδισμένος της ημέρας, αφού η δεύτερη θέση που κατέκτησε σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη των Γουέμπερ-Φέτελ, τον επανέφερε σε τροχιά τίτλου. Έτσι λοιπόν η κατάσταση στη βαθμολογία με δύο αγώνες να απομένουν ακόμη για το φινάλε, έχει διαμορφωθεί ως εξής: Αλόνσο 231 πόντοι, Γουέμπερ 220, Χάμιλτον 210, Φέτελ 206.

Για τη Red Bull ένας ακόμη αγώνας που φαινόταν ότι θα ήλεγχε δεν εξελίχθηκε καλά. Αρχικά ο Μαρκ Γουέμπερ έκανε λάθος στη βρεγμένη πίστα και… έκανε παρέα στον τοίχο, όντας στη δεύτερη θέση, ενώ 11 γύρους πριν το τέλος ο κινητήρας στο μονοθέσιο του Σεμπάστιαν Φέτελ παρέδωσε πνεύμα, με αποτέλεσμα και ο Γερμανός να αναγκαστεί να εγκαταλείψει και να χάσει την ευκαιρία να πάρει κεφάλι στο πρωτάθλημα.

Ισοφάρισε το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα ο Μίκαελ Σουμάχερ με την τέταρτη θέση που πήρε, ενώ ακολούθησε πέμπτος ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Έκτος τερμάτισε ο Βιταντόνιο Λιούτσι, έβδομος ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, όγδοος ο Καμούι Κομπαγιάσι, με την Sauber να έχει και τον Νικ Χάιντφελντ στους βαθμούς της ένατης θέσης, ενώ τον τελευταίο πόντο πήρε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με προσπέρασμα πάνω στον Χαϊμέ Αλγκουερσουάρι στον τελευταίο γύρο!

Η βροχή, η καθυστέρηση της έναρξης του αγώνα, η διακοπή του και η επανέναρξή του, αλλά και οι άπειρες φορές που χρειάστηκε να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, έκαναν αυτό το μαραθώνιο πρωινό (έτσι ξεκίνησε τουλάχιστον!) της Κυριακής να γεμίσει με μεγάλες συγκινήσεις, την ώρα που στο Γένονγκαμ οι απονομές στους νικητές γίνονταν με το σκοτάδι να έχει σκεπάσει την περιοχή!

Η εκκίνηση, η διακοπή και η επανεκκίνηση Ο αγώνας ξεκίνησε με δέκα λεπτά καθυστέρηση και με τα μονοθέσια να βρίσκονται πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, αφού η κατάσταση ήταν πολύ δύσκολη λόγω της βροχής. Για λίμνη έκανε λόγο ο Τζένσον Μπάτον στην ενδοεπικοινωνία, με την πίστα να γλιστρά και να είναι… τίγκα στο νερό και το σπρέι που πεταγόταν δεν επέτρεπε την ορατότητα στα μονοθέσια πίσω από τον poleman Σεμπάστιαν Φέτελ.

«Είναι οι χειρότερες συνθήκες που έχω οδηγήσει ποτέ», είπε ο Φερνάντο Αλόνσο στην δική του ενδοεπικοινωνία με την ομάδα του, ενδεικτικό της κατάστασης. Μετά από τρεις γύρους είχαμε κόκκινη σημαία, με τον αγώνα να διακόπτεται, τα μονοθέσια να επιστρέφουν στο grid και να περιμένουν την επανεκκίνηση.

Μετά από συνολκή αναμονή 65 λεπτών αποφασίστηκε να επανεκκινήσει ο αγώνας φυσικά ξανά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά τα πράγματα δεν έδειχναν να έχουν βελτιωθεί πολύ σε σχέση με πριν. Και μέσα σε όλα, όσο περνούσε η ώρα είχαμε και την… απειλή της νύχτας, αφού ο άνθρωπος μπορεί να τα βάλει (σχεδόν) με όλα, αλλά όχι και με το… σύμπαν!

Με 12 γύρους να έχουν συμπληρωθεί πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας τα πράγματα ήταν λίγο καλύτερα, ο Χάμιλτον ήθελε πολύ να γίνει ο αγώνας, εν αντιθέσει με τους Γουέμπερ και Αλόνσο και αυτό που φαινόταν ήταν πως τα μονοθέσια λειτουργούσαν σαν… σκούπες για να απομακρυνθούν τα νερά από την πίστα. Ήταν χαρακτηριστική η ατάκα του Χάμιλτον στην ενδοεπικοινωνία του με τους ανθρώπους της McLaren για την κατάσταση και τις αντιδράσεις: «Μα είναι βρεγμένος αγώνας, τι περίμεναν δηλαδή;»

Ο αγώνας και τα… δράματα Μετά από 17 γύρους το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε από την πίστα και ο «κανονικός» αγώνας ξεκίνησε! Οι μεγάλοι κερδισμένοι του πρώτου γύρου «κανονικού» αγώνα ήταν οι Ρόζμπεργκ και Σουμάχερ, οι οποίοι πέρασαν τους Χάμιλτον και Κούμπιτσα, αλλά και ο Μάσα, ο οποίος βρέθηκε ανάμεσα στις δύο McLaren στην έκτη θέση.

Στον 19ο γύρο άρχισαν τα δράματα, με τον Μαρκ Γουέμπερ να γλιστρά πατώντας πάνω σε ένα κερμπ στη στροφή 13, να χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του, να χτυπά στον τοίχο και φυσικά να εγκαταλείπει, «παίρνοντας» μαζί του και τον Νίκο Ρόζμπεργκ, ο οποίος δεν μπόρεσε να τον αποφύγει κι έπεσε πάνω του, σε μια άτυχη στιγμή για τον Γερμανό της Mercedes.

Άμεσα είχαμε είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, το οποίο έμεινε μέσα για πέντε γύρους, μέχρι να απομακρυνθεί η Red Bull του Γουέμπερ. Πολύ άσχημη εξέλιξη για τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, ο οποίος ίσως και να βρεθεί τρίτος στη βαθμολογία μετά το τέλος αυτού του αγώνα, αν τα πράγματα δεν αλλάξουν μπροστά!

Έχοντας φτάσει στο μέσον του αγώνα, η πρώτη δεκάδα είχε ως εξής, με τον Σουμάχερ να προσπερνά και τον Μπάτον: Φέτελ, Αλόνσο, Χάμιλτον, Μάσα, Σουμάχερ, Μπάτον, Χούλκενμπεργκ, Κούμπιτσα, Μπαρικέλο, Σούτιλ. Στον 29ο γύρο ο Τζένσον Μπάτον ήταν ο πρώτος από τους διεκδικητές του τίτλου που αποφάσισε να ρισκάρει και να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά, αλλά η επιλογή του σημείου από τη McLaren μάλλον ήταν λανθασμένη, αφού ο Βρετανός βγήκε στην 15η θέση!

Στον 32ο γύρο ο αλητάρχης ξαναμπήκε (και αποχώρησε δύο γύρους αργότερα) λόγω ενός συμβάντος της Toro Rosso του Σεμπαστιέν Μπουεμί και άμεσα οι Χάμιλτον, Μάσα, Σουμάχερ, Κούμπιτσα και Μπαρικέλο μπήκαν στα πιτ για αλλαγή ελαστικών, ενώ οι Φέτελ και Αλόνσο το έκαναν στον επόμενο γύρο, με τα πράγματα πάλι να αλλάζουν στην κορυφή.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ παρέμεινε πρώτος, αλλά μια καθυστέρηση ενός μηχανικού στο πιτ στοπ του Φερνάντο Αλόνσο (του έπεσε το παξιμάδι!), έριξε τον Ισπανό τρίτο, με τον Λιούις Χάμιλτον να είναι πλέον στη δεύτερη θέση! Κερδισμένος πιο πίσω και ο Βιτάλι Πετρόφ, ο οποίος ανέβηκε στην έβδομη θέση της κατάταξης.

Με την επανεκκίνηση ο Λιούις Χάμιλτον έχοντας ήδη αναφέρει πρόβλημα με τα εμπρός ελαστικά του, έχασε για λίγο την πορεία του, με αποτέλεσμα ο Αλόνσο να ξαναβρεθεί δεύτερος και τον Βρετανό να χάνει έδαφος, έχοντας πίσω του τους Μάσα, Σουμάχερ και Μπαρικέλο. Με 15 γύρους να απομένουν και το φως της ημέρας να έχει αρχίσει να «ξεθωριάζει», η δεκάδα είχε ως εξής: Φέτελ, Αλόνσο, Χάμιλτον, Μάσα, Σουμάχερ, Μπαρικελο, Χούλκενμπεργκ, Κούμπιτσα, Λιούτσι, Κομπαγιάσι.

Σπάνε καρδιές… και κινητήρες! Στον 44ο γύρο το δράμα έδειξε να κορυφώνεται, με το μονοθέσιο του Φέτελ να… καπνίζει - πιθανότατα από κινητήρα- και τον Γερμανό να εγκαταλείπει τον αγώνα! Πρώτη θέση για τον Αλόνσο, δεύτερη για τον Χάμιλτον και ο Μάσα στο βάθρο τρίτος! Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα τελικά σε κανένα από τα δύο πρωταθλήματα, με δύο Grand Prix να απομένουν για το φινάλε της σαιζόν!

Η αγωνία είχε φτάσει στο αποκορύφωμά της όσο περνούσαν οι γύροι, με τους ανθρώπους της Ferrari και της McLaren να περιμένουν το πέσιμο της καρώ σημαίας για να μπορέσουν να χαλαρώσουν ξέροντας ότι αυτοί είναι οι κερδισμένοι της ημέρας. Όπερ και εγένετο, με τον Αλόνσο να κερδίζει στον παρθενικό αγώνα της Κορέας με το σκοτάδι να πέφτει, τον Χάμιλτον να είναι δεύτερος και τον Μάσα να συμπληρώνει το βάθρο!

Στην βαθμολογούμενη δεκάδα τερμάτισαν και οι: Σουμάχερ, Κούμπιτσα, Λιούτσι, Μπαρικέλο, Κομπαγιάσι, Χάιντφελντ, Χούλκενμπεργκ.SPORTNET

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...