Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Η FIA επαναλαμβάνει τη δέσμευσή της στο WRC

Το θέμα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων έχει στοιχίσει αρκετά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Πολλοί πιστεύουν ότι ο θεσμός περνάει μία πολύ σοβαρή κρίση.

Η FIA από την πλευρά της σε μια προσπάθεια να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα δηλώνει ξανά την υποστήριξή της προς το άθλημα.

Η μάνατζερ του WRC και πρώην οδηγός αγώνων ράλι, Μισάελ Μουτόν υπογράμμισε ότι ο πρόεδρος της Παγκόσμιος Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Ζαν Τοντ έχει δείξει πολύ έντονο προσωπικό ενδιαφέρον για την στήριξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος σε αυτή η δύσκολη περίοδο.

«Εχουμε έναν πρόεδρο που πραγματικά θέλει να προχωρήσει το WRC, πραγματικά είναι δίπλα μας. Δεν είναι σα να λέει: Οκ, προσπαθήστε να βρείτε λύση για το πρωτάθλημα σας. Πραγματικά, είμαι περισσότερο από βέβαιη – θέλει να μαθαίνει τα πάντα για την κατάσταση και την γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια, κάθε ημέρα», δήλωσε η Μισέλ Μουτόν.

Κάποιες φήμες που ακούστηκαν σχετίζονταν με την προσοχή που δίνεται από τον πρόεδρο της FIA στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και την κρίση που διέρχεται. Οι όποιες γκρίνιες ενισχύθηκαν με την απουσία του από τα ράλι του Μεξικού και της Σουηδίας, αν και ήταν παρών στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στο Μόντε Κάρλο. Η Μουτόν προσπάθησε με τις δηλώσεις της να διαψεύσει τις όποιες φήμες ενώ παράλληλα εξέφρασε την βεβαιότητά της ότι τα χειρότερα έχουν περάσει.

«Ανέκαθεν ήμουν αισιόδοξη και θα προσπαθήσω να είμαι. Πραγματικά είμαι αισιόδοξοι ότι τα χειρότερα είναι πίσω μας. Δεν είμαι όπως ήμουν στο Μόντε Κάρλο και στη Σουηδία. Τώρα πλέον δεν είμαι καθόλου νευρική», ανέφερε, χαρακτηριστικά.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...