Image via Wikipedia |
Όπως αναφέρει το Autosport, η ομάδα του Ντίνινγκτον θεωρεί ότι η πρόοδος που θα επιτευχθεί στην κατασκευή του νέου της μονοθεσίου θα είναι μεγαλύτερη με αυτήν την απόφαση. Ετσι, θα μπορέσει να επικεντρώσει την προσοχή της σε άλλους τεχνικούς τομείς, γεγονός που θα έχει ευεργετική επίδραση μακροπρόθεσμα, όπως η ίδια πιστεύει.
Η αλήθεια όμως είναι ότι με την απουσία του KERS το νέο μονοθέσιο αναμένεται να στερείται σε χρόνο σε σχέση με τα υπόλοιπα καθώς το συγκεκριμένο σύστημα χαρίζει μερικά δέκατα του δευτερολέπτου ανά γύρο στο μονοθέσιο.
Στην Marussia ωστόσο θεωρούν ότι η εξέλιξή του θα κόστιζε και σε χρήμα και σε χρόνο στην ομάδα. Αποφάσισαν έτσι να ακολουθήσουν το περυσινό παράδειγμα της Team Lotus, η οποία δεν χρησιμοποίησε στο KERS. Απόφαση που τελικά είχε θετική έκβαση καθώς η ομάδα του Τόνι Φερνάντες κατέλαβε την δέκατη θέση στην γενική κατάταξη.
«Με την πρόοδο που αναζητούμε να πετύχουμε αυτή την χρονιά, το ενδιαφέρον μας εστιάζεται στην αεροδυναμική κατά πρώτο και κύριο λόγο, καθώς αυτός ο παράγοντας θα αποφέρει τα μεγαλύτερα κέρδη. Αναζητούμε τα δευτερόλεπτα και όχι τα δέκατα.
Η ευρύτερη άποψή μας σχετικά με το KERS, είναι ότι παρά το γεγονός ότι υποστηρίζουμε την πέδηση με ανάκτηση ως περιβαλλοντική πρωτοβουλία, η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι υπερβολικά δαπανηρή. Θα αντιπροσώπευε ένα σημαντικό ποσοστό του λειτουργικού μας κόστους, το οποίο δεν θα ήταν σύμφωνο με το αρχικό μας μανιφέστο ως μια χαμηλού κόστους ομάδα της Formula 1 σε μια εποχή περιορισμού των πόρων», δήλωσε ο επικεφαλής της Marussia Τζον Μπουθ στο Autosport.
Να σημειωθεί ότι το νέο μονοθέσιο της ομάδας που θα είναι το πρώτο υπό την καινούργια ονομασία θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην πίστα στις τελευταίες δοκιμές πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος, στην Βαρκελώνη (1η Μαρτίου).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ