Image via Wikipedia |
Ο Γάλλος οδηγός της Citroen, εκμεταλλεύτηκε από τα τέλη της πρώτης ημέρας την εγκατάλειψη του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος φαινόταν να είναι ο μοναδικός… σοβαρός του αντίπαλος στον αγώνα. Από εκείνο το σημείο και έπειτα απλώς οδήγησε όπως ο ίδιος ξέρει και έφτασε άνετα στο να ανοίξει τη σαμπάνια του από το ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Χαρακτηριστικό είναι ότι η διαφορά του από τον δεύτερο, Ντάνι Σόρντο, έφτασε στο 2.45 λεπτά. Μάλιστα, κατάφερε να επικρατήσει των αντιπάλων του και στην Power Stage.
Ο Ισπανός οδηγός απέδειξε στα βουνά του πριγκιπάτου ότι θα είναι πολύ ανταγωνιστικός φέτος, παρόλο που η Mini είναι ακόμη… μωρό, όσον αφορά τα επίπεδα εμπειρίας. Μάλιστα, θα μπορούσε να είναι ακόμη πιο κοντά στον μεγάλο «Σεμπ» του WRC, εάν δε3ν πάθαινε ζημιά στην ανάρτηση κατά τη διάρκεια της 2ης ειδικής. Στη συνέχεια οδήγησε άψογα και χάρισε στην ομάδα του ένα σπουδαίο αποτέλεσμα.
Image via Wikipedia |
Πάντως αυτή η τρίτη θέση ήταν η πρώτη παρουσία του ποτέ στο βάθρο στο Μόντε Κάρλο για τον νεότερο εκ των αδελφών Σόλμπεργκ, στην επιστροφή του με τη Ford στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Η οποία συμπίπτει και με την επανεμφάνισή του σε εργοστασιακή ομάδα.
Τέταρτος τερμάτισε ο Μίκο Χίρβονεν στο ντεμπούτο του με την εργοστασιακή ομάδα της Citroen, ενώ πήρε και δύο έξτρα βαθμούς με τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην Ρower Stage. Ο Φινλανδός θα μπορούσε να πετύχει ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, εάν δεν χτυπούσε κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας πάνω σε έναν τοίχο.
Ο τελευταίος επιπλέον πόντος της υπερειδικής πήγε στον Εβγκένι Νοβίκοφ με την M-Sport Ford, ο οποίος ήταν πέμπτος στην τελική κατάταξη του αγώνα στο Μόντε Κάρλο. Ο Ρώσος έδειξε με το «καλημέρα» της φετινής περιόδου ότι θα είναι πολύ γρήγορος και ίσως κάποια στιγμή να προκαλέσει έκπληξη με κάποιο αποτέλεσμά του.
Πίσω από τον Ρώσο τερμάτισε ο βετεράνος και ομόσταβλός του, Φρανσουά Ντελεκούρ, που δείχνει ότι οι αγώνες ράλι εξαρτώνται σε μεγάλο σημείο από τη διάθεση και όχι από την ηλικία. Να θυμίσουμε ότι, με το τέλος του τρέχοντος καλοκαιριού ο Γάλλος οδηγός θα μπει στα «ήντα».
Ο Πιερ Καμπανά κατέλαβε την έβδομη θέση με το δεύτερο αγωνιστικό της Mini, ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Οτ Τάνακ με M-Sport Ford (8ος), Μάρτιν Πρόκοπ της Czech Ford (9ος) και Αρμίντο Αραούχο της Araujo Mini (10ος).
Οσο για την άλλη σημαντική εγκαταλείψη, με εξαίρεση αυτή του Λάτβαλα, αυτή ακούει στο όνομα του Σεμπαστιάν Οζιέ. Ο μικρός «Σέμπ» έφτασε μέχρι και την τέταρτη θέση της κατάταξης με το Skoda Fabia S2000, πριν βγει «νοκ άουτ», εξαιτίας ενός ατυχήματος στο τέλος της δεύτερης ημέρας κι ενώ είχε υποχωρήσει (ελέω επιλογής ελαστικών) στην έκτη θέση.
Η βαθμολογούμενη δεκάδα
1. Λεμπ Citroen 4:32.39.9
2. Σόρντο Mini + 2.45.5
3. Π. Σόλμπεργκ Ford + 3.14.2
4. Χίρβονεν Citroen + 4.06.8
5. Νόβικοφ M-Sport Ford + 6.03.4
6. Ντελεκούρ M-Sport Ford + 7.47.9
7. Καμπανά Mini + 8.31.4
8. Τάνακ M-Sport Ford + 10.34.7
9. Πρόκοπ Czech Ford + 16.10.7
10. Αραούχο Araujo Mini + 16.16.6
Η βαθμολογία των οδηγών (μετά από 1 αγώνα)
1. Λεμπ 28
2. Σόρντο 18
3. Π. Σόλμπεργκ 15
4. Χίρβονεν 14
5. Νόβικοφ 11
6. Ντελεκούρ 8
7. Καμπανά 6
8. Τάνακ 4
9. Πρόκοπ 2
10. Αραούχο 1
Η βαθμολογία των ομάδων (μετά από 1 αγώνα)
1. Citroën Total World Rally Team 37
2. Mini WRC Team 26
3. M-Sport Ford World Rally Team 16
4. Ford World Rally Team 15
5. Armindo Araújo World Rally Team 4
6. Palmeirinha Rally 2
7. Qatar World Rally Team 0
exedrasports.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ