Peter Sauber - Image via Wikipedia |
Αυτό αποκάλυψε το «αφεντικό» της ομάδας, Peter Sauber, χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερες πληροφορίες για το νέο μονοθέσιο.
Τα… αποκαλυπτήρια της νέας C31 αναμένεται να γίνουν στη Χερέθ στις 6 Φεβρουαρίου, μία ημέρα πριν από την έναρξη των πρώτων χειμερινών δοκιμών των ομάδων.
Την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία, πάντως, στο ρύγχος αναμένεται να υιοθετήσουν αρκετές ομάδες, προκειμένου να εναρμονιστούν με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς της FIA. Αυτό είχε υπογραμμίσει και ο τεχνικός επικεφαλής της Caterham, Μάικ Γκασκόιν πριν λίγες ημέρες κατά την παρουσίαση της CT01. Νωρίτερα, στελέχη της Ferrari είχαν παραδεχθεί ότι ελέω των νέων οδηγιών της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, το νέο μονοθέσιο της Scuderia θα είναι «άσχημο».
Ειδικότερα, για εφέτος η FIA απαιτεί το εμπρός ρύγχος των μονοθεσίων να είναι χαμηλότερο (55 εκατ.) ενώ το μεσαίο τμήμα (από το κόκιπτ μέχρι τη μύτη) να παραμένει το ίδιο με το 2011 (62,5 εκατοστά).
Κατά συνέπεια θεωρείται ότι αρκετές ομάδες θα επιλέξουν τη λογική που ακολούθησε και η Caterham.
«Ναι, για λόγους αεροδυναμικής, αυτή η επιλογή στο ρύγχος είναι σχεδόν αναπόφευκτη», παραδέχθηκε ο Πέτερ Ζάουμπερ, ο οποίος έδωσε μερικά στοιχεία για τον χρωματισμό που θα φέρει η C31, αποκαλύπτοντας ότι το βασικό χρώμα θα είναι το άσπρο. «Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το βασικό χρώμα θα είναι το άσπρο, αλλά η γενική εντύπωση θα είναι σκούρα μαζί με κόκκινο. Με λίγα λόγια, θα είναι διαφορετικό (σε σχέση με το 2011). Παραμένω φίλος με το λευκό χρώμα, αν και συχνά στην τηλεόραση μερικά μονοθέσια δεν διακρίνονται αρκετά».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ