Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Formula 1: Στη Lotus o Ντ'Αμπρόζιο

Ο Ζερόμ Ντ’Αμπρόζιο θα είναι ο τρίτος οδηγός της Lotus (πρώην Renault) το 2012.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ομάδας του Ενστοουν, ο Βέλγος πιλότος θα πλαισιώσει το οδηγικό δίδυμο των Κίμι Ραικόνεν και Τσαρλς Πικ.

Ο Ντ’Αμπρόζιο που αγωνίστηκε για πρώτη φορά πέρυσι στην Formula 1 με την ομάδα της Virgin (νυν Marussia) αναμένεται να αντικαταστήσει ένα εκ των δύο πιλότων της Lotus, όταν χρειαστεί. Στο παρελθόν ανήκε στην οικογένεια της Renault, όταν το 2010 ανακοινώθηκε ότι θα είναι ένας από τους εφεδρικούς της πιλότους. Στη συνέχεια συμφώνησε με την Virgin για τη θέση βασικού οδηγού.
Ο ίδιος θεωρεί σημαντικό βήμα στην καριέρα του τη συμφωνία του με την ομάδα του Ενστοουν. «Είναι υπέροχο το συναίσθημα να γίνομαι μέλος της Lotus. Eίναι ένα συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου. Συμμετείχα για μία ολόκληρη χρονιά στη F1 ως πιλότος μιας μικρής ομάδας όπου έμαθα πολλά για το άθλημα.

Τώρα, έχω την ευκαιρία να δουλέψω σε μία από τις κορυφαίες ομάδες με εξαιρετική προοπτική για τη μελλοντική μου εξέλιξη. Χάρη στην πρόσφατη αγωνιστική του εμπειρία, είμαι σίγουρος ότι η συνεισφορά μου θα είναι σημαντική.

Βέβαια, μου αρέσει να αγωνίζομαι, αλλά σε μια κορυφαία ομάδα. Το ότι σχετίζομαι με τη Lotus θα πρέπει να είναι πολύ ωφέλιμο και αυτή ήταν η επιλογή που έκανα. Αυτή η ευκαιρία ήταν από εκείνες που δεν μπορούσα να χάσω. Η επιθυμία μου να επιστρέψω στη θέση του οδηγού στο μέλλον με παρακινεί να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ στη νέα μου θέση», δήλωσε ο Ζερόμ Ντ’Αμπρόζιο.
Το «αφεντικό» της Lotus Ερικ Μπουγιέ έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο ταλέντο και το υψηλό κίνητρο του Βέλγου πιλότου. «Το να έχουμε έναν τρίτο οδηγό που έχει τόσο υψηλά κίνητρα, είναι νέος, ταλαντούχος και έχει συμμετάσχει το 2011 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, είναι πολύ ωφέλιμο για εμάς. Στο πρόσωπο του Ζερόμ έχει βρει εκείνον που ξέρουμε καλά ότι θα ενσωματωθεί ευεργετικά με την ομάδα.

Μας εντυπωσίασε το 2010 ως εφεδρικός οδηγός αλλά και στο τέλος της εκείνης χρονιάς χάρη στην πολύ δυνατή εμφάνισή του στιες δοκιμές νέων οδηγών. Ηταν επίσης πολύ δυνατός στην πρώτη χρονιά ως πιλότος της Formula 1 Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τον Ζερόμ ξανά και πιστεύω ότι είναι η τέλεια προσθήκη στους οδηγούς μας».

Για την ιστορία, ο 25χρονος Βέλγος στους 19 αγώνες που έτρεξε δεν κατάφερε να κερδίσει κάποιο βαθμό και κατετάγη 24ος.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...