Σάββατο, 31 Ιουλίου 2010

Φέτελ και Red Bull την pole position στη Βουδαπέστη

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κυριάρχησε στις κατατακτήριες δοκιμές του ουγγρικού γκραν πρι στην Βουδαπέστη, κατακτώντας  την pole position.

 Ο  Φέτελ νίκησε τον άλλο οδηγό της Red Bul, τον Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος θα ξεκινήσει τον αυριανό αγώνα από τη δεύτερη θέση.

Ακολούθησαν, οι Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα της Ferrari με την 3η και 4η θέση αντίστοιχα καθώς και οι Χαμιλτον (McLaren, 5ος) και Ρόσμπεργκ (Mercedes, 6oς).

Ο Τζέησον Μπάτον δεν πλασσαρίστηκε στην πρώτη δεκάδα, όπως επίσης και ο Σουμάχερ!     
Enhanced by Zemanta

Πορείες μοτοσικλετιστών στη μνήμη Ισαάκ-Σολωμού

Οι μοτοσικλετιστές κάλεσαν και φέτος τον κόσμο, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων και χρωματισμών, να συστρατευτεί μαζί τους, σε μια πορεία τιμής και μνήμης των δύο ηρωομαρτύρων Ισαάκ-Σολωμού, που δολοφονήθηκαν βάναυσα από τον Τούρκο εισβολέα.
«Η εκδήλωση έχει ως βασικό στόχο τη διατήρηση της μνήμης της θυσίας των Ισαάκ-Σολωμού και την ανάδειξη στην κοινωνία μας των μηνυμάτων που πηγάζουν μέσα από τη θυσία τους», δήλωσε χθες ο Ξένιος Κασινίδης, μιλώντας εκ μέρους της Πρωτοβουλίας.
 «Στοχεύει, επίσης, στη συνέχιση του θεσμού της πορείας των μοτοσικλετιστών ως συμβολικού μέσου διεκδίκησης του δικαιώματός μας στη ζωή και το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών μας, τα οποία η τουρκική εισβολή και κατοχή μάς στερεί εδώ και 36 χρόνια», πρόσθεσε.

Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010

Η Φόρµουλα 1 στην εντατική

Fernando Alonso (with Renault R26) at the Cana...Image via Wikipedia
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ κρίση χτυπά και τον χώρο του αυτοκινήτου και ο Μπέρνι Εκλστοουν, το αφεντικό της Φόρµουλα 1 σε συνέντευξή του στην εφηµερίδα «Daily Τelegraph», υποστήριξε ότι κάποιες από τις οµάδες που µετέχουν στην εφετινή διοργάνωση, µπορεί να µη συνεχίσουν έως το τέλος της σεζόν! «Δεν θα αποτελούσε έκπληξη για εµένα, αν κάποιες οµάδες δεν κατάφερνε τα τελειώσει τη φετινή περίοδο. Νοµίζω ότι υπάρ χουν δύο οµάδες οι οποίες πραγµατικά δεν θα έπρεπε να είναι εκεί», σηµείωσε ο Εκλστοουν, ο οποίος πάντως φρόντισε να σηµειώσει ότι δεν αποτελεί πρόβληµα αν στην επόµενη περίοδο οι οµάδες που θα λάβουν µέρος είναι λιγότερες. 

«Αυτό που θέλουµε πάντα είναι δέκα οµάδες. Υπάρχουν τρεις καινούργιες οµάδες. Θα λυπόµουν πραγµατικά αν δεν έβλεπα τη Lotus. Είναι ένα καλό όνοµα. Οµως, γενικά αυτή η χρονιά είναι δύσκολη για όλους, αφού έχουµε δώσει αρκετά χρήµατα για να αγωνιστούν στο φετινό πρωτάθληµα αυτές οι οµάδες». 

n Οι αντιδράσεις από τη Μαγιόρκα για τον αποκλεισµό της από τη διοργάνωση του Εuropα League συνεχίζονται. Ο προπονητής της οµάδας, Μίκαελ Λάουντρουπ αλλά και οι παίκτες έστειλαν επιστολή στον πρόεδρο της UΕFΑ, Μισέλ Πλατινί, στην οποία τονίζουν ότι ο αποκλεισµός είναι άδικος. 

Σηµειώνουµε ότι υποστήριξη προς τη Μαγιόρκα εξέφρασε και ο τενίστας Ραφα έλ Ναδάλ. 


Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 28 Ιουλίου 2010

"Κρίμα για τη F1"


Ο αγ. διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ πιστεύει ότι όσα συνέβησαν στη Γερμανία με τις Ferrari να αλλάζουν θέσεις είναι μεγάλη ντροπή για τη F1 ενώ θεωρεί ότι οι φίλαθλοι είδαν ένα «στημένο» αγώνα.
Θυμίζουμε ότι ύστερα από έμμεση προτροπή της Ferrari ο Μάσα παραχώρησε την πρώτη θέση στον Αλόνσο ενώ δεν είχαν αντίπαλο να τους πιέζει.
«Είναι κρίμα για τη Formula 1 ότι αλλοιώθηκε το αποτέλεσμα του αγώνα και δόθηκε η νίκη στον ένα οδηγό αντί για τον άλλο. Δεχτήκαμε έντονη κριτική στην Κωνσταντινούπολη που επιτρέψαμε στους οδηγούς μας να κοντραριστούν αλλά συνεχίζω να πιστεύω ότι αυτό είναι το πιο δίκαιο και αθλητικό πράγμα που μπορείς να κάνεις. Έχασε η F1 μ’ αυτό που έγινε. Η Ferrari είναι μεγάλη ομάδα και δεν έχει ανάγκη από τέτοιες πρακτικές και ο Φερνάντο πολύ καλός οδηγός για να καταφεύγουν σε τέτοιες λύσεις.
Είναι κρίμα που δεν επέτρεψαν στο Φελίπε να δώσει μάχη με τον Αλόνσο. Οι μεγάλοι χαμένοι είναι οι φίλαθλοι, οι οπαδοί και οι θεατές.
Η FIA έχει όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι υπήρξε αλλοίωση αποτελέσματος και θα είναι κατάφωρη αδικία εάν δεν τιμωρηθεί η Ferrari για παράβαση κανονισμών».
Στην Ιταλική ομάδα επιβλήθηκε πρόστιμο 100 χιλιάδων δολαρίων αλλά το θέμα έχει προωθηθεί και στο Ανώτατο Συμβούλιο της Ομοσπονδίας για περαιτέρω διερεύνηση.
Από την πλευρά του ο Μ.Σουμάχερ υποστηρίζει τη θέση της Ferrari:«Έχω δεχτεί έντονη κριτική στο παρελθόν ακριβώς για τον ίδιο λόγο, κατανοώ 100% τι συνέβη και θα έκανα ακριβώς το ίδιο σε αντίστοιχη κατάσταση.
Στόχος μας είναι το πρωτάθλημα και πρωταθλητής αναδεικνύεται μόνο ένας. Εάν στο τέλος του πρωταθλήματος έχεις χάσει τον τίτλο για αυτούς τους επτά βαθμούς θα αναρωτιέσαι γιατί δεν το έκανες;».
Θυμίζουμε ότι μια παρόμοια κατάσταση και ενέργεια ανάμεσα στους Σουμάχερ και Μπαρικέλο το 2002 στην Αυστρία είχε οδηγήσει τη FIA στο να απαγορεύσει τις εντολές αλλοίωσης αποτελέσματος.
«Στον προηγούμενο αγώνα δόθηκαν σαφείς εντολές αλλά κανείς δεν ενοχλήθηκε μ’ αυτό. Αλλά τι σημασία έχει πότε έγινε αυτό; Ίσως έπρεπε να γίνει πιο κομψά αλλά ότι έπρεπε να γίνει δεν υπάρχει συζήτηση παρά μόνο ένας στόχος, το πρωτάθλημα».
Ο παλιός παγκόσμιος πρωταθλητής Νίκι Λάουντα έχει αντίθετη άποψη:« Απαράδεκτη ρύθμιση του αποτελέσματος, οι θεατές πληρώνουν εισιτήριο για να δουν τον καλύτερο να κερδίζει. Αυτό που έγινε ήταν προσβολή γι’ αυτούς. Στη Ferrari είχαν τέλεια απόδοση γιατί να τα χαλάσουν όλα μ’ αυτό τον τρόπο. Ο Αλόνσο έχει πει τόσες ανοησίες όσες δεν έχω ακούσει ποτέ. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει χαρακτήρα».

Η HARLEY DAVIDSON ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ 2011

 Η Harley Davidson ενσωματώνει, στη νέα συλλογή μοτοσικλετών για το 2011, το νέο μοντέλο SuperLow. Με 27 μοντέλα που περιλαμβάνουν touring μοτοσικλέτες, σύγχρονα και μοντέρνα μοντέλα, σκούρα και ρετρό σχέδια, σπόρ roadster κομμάτια με κλασσικές αξίες, η Harley Davidson προσφέρει για το 2011 μοτοσικλέτες που θα ικανοποιήσουν τις επιθυμίες κάθε αναβάτη. Το κάθε μοντέλο «χορεύει» στον ρυθμό του V-Twin που δίνει τον παλμό κάθε μοτοσικλέτας Harley Davidson.
Τα κύρια σημεία της συλλογής για το 2011 της Harley Davidson περιλαμβάνουν:

Το νέο μοντέλο SuperLow, το οποίο συνδυάζει ανανεωμένη γεωμετρία στο μπροστινό σύστημα, καινούργιες ρόδες και ελαστικά, καθώς επίσης και νέο σχεδιασμό καθίσματος και τιμόνι για να προσφέρει καλή ισορροπία στον χειρισμό και άνεση, που θα προσδώσει αυτοπεποίθηση στους νέους αναβάτες και θα συνεπάρει τους έμπειρους οδηγούς.

Τα μοντέλα Softail της Harley Davidson για το 2011, με εξαίρεση το Cross Bones, έχουν εμπλουτιστεί με ABS, ενώ τα νέα, ανανεωμένα τιμόνια προσθέτουν χαρακτήρα, άνεση και καθαρές γραμμές σχεδίασης.
Το XR1200X είναι ένα μοντέλο που περικλείει την απόδοση ενός Sportster σε έναν εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, με ρυθμιζόμενες μπροστινές και πίσω αναρτήσεις, πλευστούς δίσκους φρένων και την ορμητική δύναμη ενός κινητήρα Evolution® V-Twin 1200cc υψηλής συμπίεσης. Το XR1200X διατίθεται και στο νέο χρώμα White Hot Denim για το 2011.

Τα μοντέλα VRSC έρχονται με νέα λάστιχα Michelin® Scorcher, νέα χρώματα και σχεδιαστικές αλλαγές για να εμπλουτίσουν περαιτέρω τα Night Rod Special και V-Rod Muscle.

Τα τέσσερα μοντέλα Dyna προβάλλουν χαρακτήρα. Σχεδιασμένα με το πιο δυναμικό στυλ όλων των μοτοσικλετών Big Twin, τα μοντέλα Dyna είναι το όνειρο κάθε αναβάτη που επιθυμεί να εκφράσει μέσα από την μοτοσικλέτα του το προσωπικό του στυλ. Το κάθε ένα διατίθεται σε νέα χρώματα.
Η Harley Davidson Custom Vehicle Operations (CVO), από την άλλη παρουσιάζει τέσσερα εξαιρετικά, περιορισμένης έκδοσης μοντέλα για το 2011.

Το νέο CVO Road Glide Ultra περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης Road Tech® zumo® 660 GPS, αναβαθμισμένο σύστημα ήχου Harman/Kardon Advanced με ηχεία BOOM Bagger, ένα iPod® nano® 8GB με πάνελ, καθώς επίσης και εξ’ολοκλήρου ανασχεδιασμένο κάθισμα με διπλό σύστημα ελέγχου θερμότητας.

Το μοντέλο CVO Street Glide διαθέτει νέα πρόσθια ελαστικά Agitator 19 ιντσών, ενώ δύο από τα έξι ηχεία, μέρος του συστήματος ήχου 100 Watt, είναι τοποθετημένα στα δυο μπροστινά χαμηλά προστατευτικά αέρος. Το σύστημα ήχου διαθέτει επίσης ενσωματωμένο iPod nano 8GB.
Το μοντέλο CVO Softail Convertible περιλαμβάνει ένα νέο σύστημα ήχου με ενσωματωμένα ηχεία 3,5 ιντσών και ενισχυτές 20 Watt στην επανασχεδιασμένη κονσόλα του κεντρικού ανεμοθραύστη. Η μουσική διαχέεται από ένα iPod nano 8GB το οποίο έχει τοποθετηθεί σε ένα προστατευτικό περίβλημα. Επίσης νέα χαρακτηριστικά είναι και τοmini-ape τιμόνι 1,25 ιντσών, το Electronic Throttle Control(ETC), το σύστημα ελέγχου πλοήγησης, η ανάφλεξη χωρίς την χρήση κλειδιών και το ABS.

To CVO Ultra Classic Electra Glide διαθέτει ένα νέο θερμαινόμενο κάθισμα με δερμάτινες λεπτομέρειες. Οι διπλοί σιγαστήρες εξατμίσεων πλέον έχουν αλουμινένιο τελείωμα με μαύρες λεπτομέρειες, καθώς επίσης και νέους χρωμιωμένους καθρέφτες. 

«Εμφύλιος» μεταξύ οδηγών για τους αγώνες αυτοκινήτου στην Κύπρο!


Μέλη του Συνδέσμου Οδηγών - Συνοδηγών Αυτοκινήτου Κύπρου (ΣΟΣΑΚ) πραγματοποίησαν χθες ειρηνική εκδήλωση έξω από το Προεδρικό, διαμαρτυρόμενοι για το γεγονός ότι ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού (ΚΟΑ) επιτρέπει, όπως αναφέρουν, παράνομα στον Κυπριακό Σύνδεσμο Αυτοκινήτου να διοργανώνει αγώνες αυτοκινήτου, εις βάρος της νόμιμης αναγνωρισμένης Ομοσπονδίας, της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

Αντιπροσωπεία των διαδηλωτών, στην οποία συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου Μάριος Πουλλίτας και ο Πρόεδρος του ΣΟΣΑΚ Μανώλης Κουλουμάς συναντήθηκε στο Προεδρικό με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Στέφανο Στεφάνου, στον οποίο επέδωσαν υπόμνημα του ΣΟΣΑΚ προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Σε δηλώσεις μετά τη συνάντηση, ο κ. Πουλλίτας ανέφερε πως «από την πλευράς μας εμείς σαν Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου που στηρίζουμε τη διαμαρτυρία στου Συνδέσμου Οδηγών - Συνοδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου Κύπρου, έχουμε εξηγήσει στον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο την όλη αδικία που γίνεται εις βάρος των αθλητών της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου».

Οπως είπε ο κ. Πουλλίτας, «ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος έχει αντιληφθεί πλήρως το θέμα, γιατί δεν είναι έναν απλό θέμα το οποίο συνέβηκε αυτά τα εικοσιτετράωρα αλλά είναι ένα διαχρονικό θέμα, το οποίο έχει δέκα χρόνια που δεν εφαρμόζεται η νομιμότητα, κάτι το οποίο ζητούμε, και μας υποσχέθηκε ότι θα μεταβιβάσει όσα (τον) έχουμε πληροφορήσει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και ευελπιστούμε ότι το πρόβλημα θα το λύσει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας».

Ερωτηθείς πού έγκειται η παρανομία εις βάρος τους, ο κ. Πουλλίτας είπε ότι «μια εταιρεία δια εγγυήσεως, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου, παρά την απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου ότι ο μόνος νόμιμος φορέας για διεξαγωγή παγκύπριων πρωταθλημάτων στην Κύπρο είναι η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, επιτρέπει ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού παράνομα στον Κυπριακό Σύνδεσμο Αυτοκινήτου να διεξάγει τοπικά πρωταθλήματα». 

Ερωτηθείς εάν βλέπουν να υπάρχει μια πολιτική διαπλοκή πίσω από αυτή την ιστορία, ο κ. Πουλλίτας είπε πως το κάθε κόμμα προσπαθεί να εκμεταλλευτεί ορισμένες καταστάσεις για να κατηγορήσει άλλο κόμμα.

Πρόσθεσε πως «εμείς είμαστε εδώ από όλες τις παρατάξεις για αυτό δεν πρόκειται να ασχοληθούμε με αυτά τα πράγματα, τα οποία προσπαθούν να παρουσιάσουν κάποιοι».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του ΣΟΣΑΚ ανέφερε πως «η επίσκεψή μας και η διαμαρτυρία μας προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας δεν έχει να κάμει μόνο με τη μη εφαρμογή του νόμου από τον ΚΟΑ. Εχει να κάμει και με τη σήψη και διαφθορά στον τόπο».

Μερίδα των διαδηλωτών επρόκειτο στη συνέχεια να μεταβεί και στο Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης.

Τρίτη, 27 Ιουλίου 2010

Επιστρέφει στο WRC η Mini


Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράιλι ετοιμάζεται να επιστρέψει από τη νέα σεζόν η Mini, όπως ανακοίνωσε η ιδιοκτήτρια εταιρία της BMW

Το νέο αγωνιστικό μοντέλο της βρετανικής εταιρίας θα αναπτυχτεί σε συνεργασία με την Prodrive, η οποία ήταν υπεύθυνη για το πρόγραμμα της Subaru από το 1989 έως και το 2008.

«Με την BMW και τη Mini έχουμε στόχο να κερδίσουμε το πρωτάθλημα στα επόμενα τρία χρόνια», τόνισε ο επικεφαλής της Prodrive, Ντέιβιντς Ρίτσαρντς.

H Mini, πάντως, μόνο καινούργια δεν είναι στα ράλι. Τη δεκαετία του 60 με το θρυλικό Cooper κέρδισε τρεις φορές το Ράλι Μόντε Κάρλο το 1964, 1965 και 1967.

Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 26 Ιουλίου 2010

Πρόστιμο στη Ferrari

Fernando Alonso driving for McLaren at the 200...Image via Wikipedia
Πρόστιμο 100 χιλ. ευρώ στη Ferrari επέβαλλε η FIA για την εντολής της ιταλικής ομάδας στον πιλότο της Φελίπε Μάσα να αφήσει τον ομόσταβλό του Φερνάντο Αλόνσο να τον προσπεράσει στην πρώτη θέση.

Ο Βραζιλιάνος πιλότος οδηγούσε την κούρσα μέχρι τον 49ο γύρο, όμως οι άνθρωποι της Σκουντερία θεώρησαν πως θα έπρεπε ο Αλόνσο να κερδίσει, αφού έχει και περισσότερες πιθανότητες να κατακτήσει τον φετινό τίτλο.

Αυτό σύμφωνα με τους κανονισμούς απαγορεύεται και αν και δεν φάνηκε η εντολή της Ferrari να είναι ξεκάθαρη, οι αγωνοδίκες θεώρησαν πως υπήρξε συνεννόηση με συνθηματικά.

Αξίζει να αναφερθεί πως λίγους γύρους νωρίτερα, όταν ο Ισπανός προσπάθησε να προσπεράσει τον Μάσα και αυτός δεν τον άφησε, άρχισε να φωνάζει στην ενδοεπικοινωνία «αυτό είναι γελοίο».

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Ferrari επιχειρεί κάτι παρόμοιο. Το 2002 στο αυστριακό Γκραν Πρι ο Μπαρικέλο πήρε την εντολή να αφήσει τον Σουμάχερ να περάσει πρώτος. Ο Βραζιλιάνος παραχώρησε την πρωτιά στον Γερμανό ακριβώς στην τελευταία στροφή πριν τον τερματισμό, αλλά τότε δεν προβλεπόταν κάποια τιμωρία από τους κανονισμούς. Την ίδια σεζόν, όταν ο Σουμάχερ είχε εξασφαλίσει τον τίτλο, στο Γκραν Πριν των ΗΠΑ άφησε ιπποτικά τον Μπαρικέλο να τον προσπεράσει.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 25 Ιουλίου 2010

Ο Αλόνσο νικητής στο γερμανικό γκραν-πρι

Ο Φερνάντο Αλόνσο και η Ferrari θριάμβευσαν στο γερμανικό γκραν πρι της φόρμουλα 1 στο Χόκενχαϊμ.
Το Hockenheim βάφτηκε... κόκκινο! Η Ferrari έκανε το «1-2» μέσα στο «σπίτι» της Mercedes, με τον Fernando Alonso να πετυχαίνει μια σπουδαία νίκη τόσο από βαθμολογικής όσο και από ψυχολογικής άποψης.

Kι αυτό διότι αφενός η Scuderia έδειξε ότι αφήνει πίσω της τα προβλήματα που τη «βασάνισαν» στο πρώτο μισό της σεζόν, αφετέρου έχει κάθε λόγο να ελπίζει ότι αν συνεχίσει την «αντεπίθεση» που ξεκίνησε από σήμερα, μπορεί να διεκδικήσει ακόμα και τον τίτλο των κατασκευαστών.

Βεβαίως, για να φτάσει στη νίκη ο Alonso έπρεπε να... συνηγορήσει ο έτερος πιλότος της Ferrari. Ο λόγος, φυσικά, για τον Felipe Massa, ο οποίος έκανε την καλύτερη εκκίνηση απ’ όλους και εκμεταλλεύτηκε την κίνηση του poleman, Sebastian Vettel να «κλείσει» τον Alonso και πέρασε πρώτος.

Αυτή τη θέση διατήρησε μέχρι τον 50ο από τους 67 γύρους του γερμανικού γκραν πρι. Διότι σ’ εκείνο το σημείο, κι αφού του είχε επισημανθεί από την ενδοεπικοινωνία ότι ο Fernando Alonso ήταν ταχύτερος και μπορούσε να τον προσπεράσει, έκανε στην άκρη και παραχώρησε την πρωτιά στον teammate του.

Για να λέμε και του... στραβού το δίκιο, βέβαια, ο Alonso είχε επιχειρήσει και στον 22ο γύρο να περάσει, όμως τότε ο Massa δεν τον άφησε, κάτι που εξόργισε τον Ισπανό. Όμως βρήκε τη δύναμη να πλησιάσει ξανά τον teammate του και να το δείξει ότι ήταν πιο γρήγορος απ’ αυτόν κι έπρεπε να τον περάσει.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Sebastian Vettel. Για πέμπτη φορά σε έξι φετινές Pole positions ο Γερμανός έκανε κάκιστη εκκίνηση και είδε και τις δύο Ferrari να τον περνούν. Αν και πίεσε για αρκετή ώρα τον Alonso κι εν συνεχεία τον Massa, δεν μπόρεσε να περάσει και περιορίστηκε στην τρίτη θέση.

Ο Lewis Hamilton και ο Jenson Button με τις δύο McLaren πλασαρίστηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, με τον Mark Webber να τερματίζει έκτος. Έτσι πλέον Webber και Vettel ισοβαθμούν στην τρίτη θέση της κατάταξης των οδηγών, με τον Christian Horner να έχει ξανά στα χέρια του μια «καυτή πατάτα» για να διαχειριστεί στους επόμενους αγώνες.

Ο Robert Kubica τερμάτισε έβδομος για τη Renault, η οποία πήρε ακόμα έναν βαθμό από τη 1οη θέση του Vitaly Petrov. Ανάμεσα από τα δύο κίτρινα μονοθέσια τερμάτισαν οι δύο Mercedes, με τον Nico Rosberg να «κερδίζει» για ακόμα μία φορά φέτος τον Michael Schumacher τερματίζοντας όγδοος!

O 12oς αγώνας της χρονιάς διεξάγεται στην Ουγγαρία την 1η Αυγούστου.


Bαθμολογία οδηγών:

1. Lewis Hamilton / 157
2. Jenson Button / 143
3. Mark Webber / 136
-. Sebastian Vettel / 136
5. Fernando Alonso / 123
6. Nico Rosberg / 94
7. Robert Kubica / 89
8. Felipe Massa / 85
9. Michael Schumacher / 38
10. Adrian Sutil / 35

Bαθμολογία κατασκευαστών:

1. Vodafone McLaren Mercedes / 300
2. Red Bull Racing / 272
3. Scuderia Ferrari Marlboro / 208
4. Mercedes GP Petronas / 132
5. Renault F1 Team / 96
6. Force India F1 / 47
7. AT&T Williams / 31
8. BMW Sauber F1 Team / 15
9. Scuderia Toro Rosso / 10

Ταχύτερος γύρος αγώνα:
Sebastian Vettel / Red Bull Racing - 1:15.824 (233.373km/h) στον 67ο γύρο.

Σάββατο, 24 Ιουλίου 2010

Ο Φέτελ την pole position στο Χόκενχαϊμ

Σε μια συγκλονιστική κόντρα στα δοκιμαστικά του Γκραν Πρι του Χόκενχαϊμ στη Γερμανία ο Σεμπάστιαν Φέτελ της Red Bull κέρδισε στα χιλιοστά του δευτερολέπτου την pole position από τον Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari.
Για τον 23χρονο αυτή του ήταν η 6η νίκη στα προκριματικά από τα 11 Γραν Πρι της φετινής σεζόν και 10η συνολικά για την Red Bull.
Ο Φέτελ ήταν μόλις 0.002 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Ισπανό πιλότο της Σκουντερία, η οποία έχει να κερδίσει pole position από το 2008.
Τρίτος ήταν ο ομόσταβλος του Αλόνσο ο Βραζιλιάνος Φελίπε Μάσα, ενώ την τετράδα συμπλήρωσε ο έτερος πιλότος της Red Bull Μάρκ Γουέμπερ.
Οι δυο πιλότοι της McLaren, ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Λούις Χάμιλτον θα ξεκινήσουν από την 5η και 6η θέση αντίστοιχα.
Απογοήτευσε για ακόμη μια φορά ο Μίκαελ Σουμάχερ, κατακτώντας την 11η θέση των δοκιμαστικών.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2010

Ψήφο... εμπιστοσύνης της Mercedes στον Μίκαελ Σουμάχερ

Μπορεί τα φετινά αποτελέσματα του Γερμανού πολλάκις πρωταθλητή της Formula 1 είναι κατώτερα των περιστάσεων αλλά τόσο η ομάδα όσο και ο τέως πρωταθλητής δε θέλουν δώσουν άδοξο τέλος στη συνεργασία τους.

Ο μεν Μίκαελ Σουμάχερ εμφανίστηκε σίγουρος ότι θα οδηγεί και του χρόνου για τη Mercedes ενώ και ο ίδιος ο αντιπρόεδρος της ομάδας έδωσε δημόσια στήριξη στον 41χρονο πιλότο της Formula 1 λέγοντας ότι «από τη στιγμή που θα έχουμε ένα μονοθέσιο που θα κερδίζει, ο Μίκαελ θα διεκδικεί νίκες».

Πάντως ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής δε χάνει την πίστη στον εαυτό του και δηλώνει ότι στοχεύει πάντοτε στον τίτλο: «Δεν είμαι απολύτως ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα, αλλά δεν περίμενα και να ξεσηκώσω τους πάντες. Ο στόχος μου παραμένει ο ίδιος με εκείνον που έθεσα εξαρχής: Να κερδίσω το πρωτάθλημα. Για αυτό είμαι εδώ και είμαι αισιόδοξος ότι θα το πετύχω».

Ο Rossi θα τρέξει παρέα με 500 φίλους του στην Laguna Seca

Με νέα γραφικά θα τρέξουν οι δύο μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας της Fiat Yamaha στον αγώνα της θρυλικής πίστας Laguna Seca στο Monterey του San Francisco.

Οι τετράχρονες M 1 του Valentino Rossi και του Jorge Lorenzo μόνο για τον συγκεκριμένο αγώνα που θα γίνει το Σαββατοκύριακο, θα έχουν στα φέρινγκ τους φωτογραφίες των φίλων της αγωνιστικής ομάδας!

Η ευκαιρία να στείλουν οι οπαδοί της ομάδας Fiat Yamaha τις φωτογραφίες τους έγινε μέσω ενός ειδικού siteπου βγήκε στον αέρα για αυτό τον σκοπό.  Οι φωτογραφίες τοποθετήθηκαν σε μόλις 30 λεπτά σε 500 σημεία πάνω στις δύο αγωνιστικές μοτοσυκλέτες και η ιδέα εγχειρήματος είναι στα πλαίσια της διαφημιστικής εκστρατείας για το νέο αυτοκίνητο Fiat 500 στην αμερικανική αγορά.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010

Ο Σουμάχερ «βλέπει» το πρωτάθλημα του 2011

Παρά τις φετινές  απογοητευτικές εμφανίσεις του ο Μίκαελ Σουμάχερ, που μετά από τρία χρόνια απουσίας συμμετέχει και πάλι με την ομάδα της Mercedes στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, δηλώνει έτοιμος να διεκδικήσει με αξιώσεις τον τίτλο του πρωταθλητή το 2011.

«Όταν επέστρεψα στόχος μου ήταν να κερδίσω τον τίτλο. Για αυτό είμαι εδώ ξεκάθαρα.Ξέρω τι θέλω να πετύχω και που να πάω. Αισιοδοξώ πως θα τα καταφέρω», δήλωσε ο 41 ετών  πιλότος της Φόρμουλα 1, που έχει στεφθεί επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Υπάρχουν πάντως πολλοί που υποστηρίζουν ότι ο Σουμάχερ πρέπει να αποχωρήσει από τους αγώνες όσο δεν έχει ακόμα καταστρέψει την φήμη του. Ένας από τους υποστηρικτές αυτής της άποψης είναι και ο Έντι Τζόρνταν, ιδρυτής της ομώνυμης αγωνιστικής ομάδας που ενώ ήταν από τους πρώτους που διέκριναν το ταλέντο του Σουμάχερ δήλωσε  για την επιστροφή του ότι «ήταν εξαιρετική ως γεγονός, όμως για τον ίδιο προσωπικά ήταν ένα τεράστιο λάθος. Το να επιστρέψεις σε ηλικία 41 ετών και να συναγωνίζεσαι με νέους 20 ετών, είναι απλά αντίθετο με την φυσική και την ιατρική».

Η Γερμανική ομάδα ωστόσο στηρίζει τον οδηγό της και έχει επενδύσει επάνω του, όπως υποστήριξε ξεκάθαρα ο Νόμπερτ Χάουγκ, ο ισχυρός άντρας της Mercedes,  που όταν ρωτήθηκε αν θα φύγει ο «Σούμι» από την ομάδα απάντησε «Σίγουρα όχι».

Στη Γερμανία η συνέχεια της Fοrmula 1

Ο ενδέκατος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 διεξάγεται στη  Γερμανία, στην πίστα Χοκενχάιμ το Σαββατοκύριακο 24-25 Ιουλίου.
Στον αγώνα του 2009 ο Αυστραλός Μαρκ Γουέμπερ με Red Bull είχε ξεκινήσει από την pole position και κέρδισε τελικά τον αγώνα.

Φέτος ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull, όπως και ο ομόσταβλός του, Σεμπάστιαν Φέτελ, θεωρούνται φαβορί, αλλά στους αγώνες, μέχρι να «βγει» η  καρό σημαία, δεν υπάρχουν ασφαλή προγνωστικά.


Στη βαθμολογία προηγείται ο Λούις Χάμιλτον με 145 βαθμούς και ακολουθεί ο Τζένσον Μπάτον με 133. Σημειωτέον δε ότι τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Μπάτον οδηγούν για τη McLaren. Ακολουθούν οι δύο πιλότοι της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ καΣεμπάστιαν Φέτελ, με 121  βαθμούς.

Ο πρώτος πιλότος με Ferrari, ο Φερνάντο Αλόνσο, βρίσκεται στην 5η θέση με 98 βαθμούς και ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Mercedes 6ος με 90 βαθμούς. Στο αντίστοιχο  πρωτάθλημα των κατασκευαστών, η McLaren έχει 278 βαθμούς, η Red Bull 249 και η Ferrari 165. METRO
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 18 Ιουλίου 2010

Επέστρεψε στους αγώνες ο Βαλεντίνο Ρόσι

Στην 4η θέση του γερμανικού γκραν πρι μοτοσυκλέτας στην πίστα Σάσερινγκ τερμάτισε ο Βαλεντίνο Ρόσι, στην πρώτη εμφάνισή του μετά το σοβαρό τραυματισμό που υπέστη πριν από έξι εβδομάδες. Ο Ιταλός παγκόσμιος πρωταθλητής αποθεραπεύτηκε πλήρως και επέστρεψε στις πίστες σε χρόνο ρεκόρ.

Οι αρχικές εκτιμήσεις των θεραπόντων ιατρών έκαναν λόγο για επιστροφή του Ιταλού αναβάτη τον Αύγουστο. Ο Ντάνι Πεδρόσα τερμάτισε πρώτος, ενώ στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Χόρχε Λορένθο και στην τρίτη  ο Κέσεϊ Στόνερ.

Πάντως ο Ρόσι ουσιαστικά δεν έχει ελπίδες για να διεκδικήσει και φέτος τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, καθώς έχει συγκεντρώσει 74 βαθμούς και είναι έκτος στη βαθμολογία, ενώ πρώτος είναι ο Χόρχε Λορέντσο με 185, ενώ απομένουν δέκα αγώνες.

Πέμπτη, 15 Ιουλίου 2010

Γκρίνια Αλόνσο για Φόρμουλα 1

Με τους τεχνικούς κανονισμούς  του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 τα έβαλε ο Ισπανός πιλότος της Φεράρι, χαρακτηρίζοντας τους -ουσιαστικά- ξεπερασμένους καθώς εμποδίζουν την εξέλιξη απαγορεύοντας τις δοκιμές.

«Θέλουμε να κερδίζουμε πάντα ωστόσο αυτό δεν είναι και τόσο εύκολο όταν δεν έχει περιθώριο δοκιμών άρα και εξέλιξης. Τα χέρια των μηχανικών μας είναι δεμένα» ανέφερε ο Αλόνσο.

Όντας στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος με 47 βαθμούς και αρκετά πίσω από τον πρωτοπόρο  Λούις Χάμιλτον, ο Φερνάντο Αλόνσο δε μπορεί να πιστέψει πως «έχουμε μια πίστα εδώ, την πίστα Φιοράνο, αλλά όταν κοιτάς έξω από το παράθυρο είναι άδεια καθώς δε μπορούμε να δοκιμάσουμε ένα μονοθέσιο της Φόρμουλα 1».

Παρ’ όλα αυτά, ο Ισπανός πιλότος πιστεύει στην ανάκαμψη της σκουντερία: «Έχουμε κάνει αναβαθμίσεις και πλησιάζουμε πολύ την κορυφή. Ελπίζω ότι αυτό θα φανεί στα επόμενα Γκραν Πρι όπου θα κυνηγήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις την πολ ποζίσιον».

Τρίτη, 13 Ιουλίου 2010

Formula 1 νέα ομάδα; μόνο με 16εκ. λίρες μπροστά!

Να διασφαλίσει ότι δεν θα ξαναεμφανιστούν «φαινόμενα» σαν αυτό της USF1 θέλει ο Μπέρνι Έκλεστοουν, ο οποίος δήλωσε πως κάθε νέα ομάδα που θα μπαίνει στη Formula 1 από δω και στο εξής, θα πρέπει να καταθέτει προκαταβολή 16 εκατομμυρίων λιρών, για να επιβεβαιώσει ότι έχει την οικονομική σταθερότητα να παραμείνει στο grid.

Το 2011 είναι να μπουν στο πρωτάθλημα άλλες δύο ομάδες και ο ισχυρός άνδρας του αθλήματος εξήγησε: «Τους είπαμε ότι αν δεν μπορούν να βάλουν 16 εκατομμύρια τώρα, δεν τους θέλουμε. Αν δεν μπορούν να τα βρουν τώρα, δεν υπάρχει περίπτωση τα να καταφέρουν μετά».

Κυριακή, 11 Ιουλίου 2010

Θρίαμβος του Μαρκ Ουέμπερ στο γκραν πρι του Σίλβερστοουν

Σίλβερστοουν
Μπορεί η Red Bull να επέλεξε να βοηθήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ στα επίσημα δοκιμαστικά του γκραν πρι του Σίλβερστοουν, όμως στον αγώνα αυτός που δικαιώθηκε ήταν ο Μαρκ Ουέμπερ. Ο Αυστραλός πήρε την πρωτοπορία με την εκκίνηση του αγώνα και την κράτησε μέχρι τέλους για να πανηγυρίσει την τρίτη εφετινή νίκη.

Μια πρωτοπορία που πήρε με… τσαμπουκά και σωστή αντίδραση όταν έσβησαν τα πέντε κόκκινα φανάρια. Μια αντίδραση που δεν είχε και ο ομόσταβλός του, ο οποίος έχασε την πρώτη στροφή, βγήκε στα γρασίδια και όταν ξαναμπήκε στην πίστα το πίσω του δεξί ελαστικό κλάταρε. Έτσι, ο δρόμος άνοιξε για τον Ουέμπερ, ο οποίος το Σάββατο είχε πολλά παράπονα από τον τρόπο με τον οποίον αντιμετωπίστηκε από την ομάδα του.

Συγκεκριμένα, η Red Bull είχε φέρει για το βρετανικό GP δύο αναβαθμισμένες αεροδυναμικά εμπρός πτέρυγες, τις οποίες θα χρησιμοποιούσαν αμφότεροι οι δύο της πιλότοι της. Όμως, ο Γερμανός έσπασε τη μια και αντί να συμβιβαστεί με κάποια παλιά, η ομάδα του προτίμησε να του δώσει και αυτήν του Ουέμπερ.

Τα παράπονα του Αυστραλού ήταν έντονα, με την αυστριακή ομάδα να δείχνει καθαρά προτίμηση στον Φέτελ. Όμως, το αποτέλεσμα μάλλον δεν την δικαιώνει. Η μάλλον, δικαιώνει περίτρανα τον… «δεύτερο οδηγό» της, όπως είπε και ο ίδιος στο team radio μετά την πτώση της καρό σημαίας.

Με άσχημο τρόπο εξελίχθηκε ο 1ος γύρος για τον Μάσα, ο οποίος επίσης υπέστη κλατάρισμα έχοντας ακουμπήσει με την Ferrari του ομόσταβλού του Αλόνσο, με αποτέλεσμα όπως και ο Φέτελ, να πέσει στις τελευταίες θέσεις.

Στο τέλος του 1ου γύρου ο Ουέμπερ οδηγούσε τον αγώνα έχοντας τον Χάμιλτον πίσω του, και τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα να κρατά την 3η θέση μπροστά από Ρόσμπεργκ και Αλόνσο.

Το παράθυρο για τα pit-stops άνοιξε στον 13ο γύρο, με τον Ρόσμπεργκ να βγαίνει μπροστά από τον Κούμπιτσα, κάτι που δεν κατάφερε ο Αλόνσο. Στον 17ο γύρο κατάφερε να τον προσπεράσει πατώντας εκτός πίστας, χωρίς να παραχωρήσει πίσω τη θέση του.

Το αποτέλεσμα ήταν οι αγωνοδίκες να επιβάλλουν ποινή διέλευσης από τα pits στον Αλόνσο, την οποία ο Ισπανός έμελλε να εκτίσει στο χειρότερο δυνατό τάιμινγκ.

Κι αυτό γιατί τον πρόλαβε η μοναδική είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, και έτσι όταν μπήκε στον 31ο γύρο, έπεσε από την 4η στην 16η θέση.

Αντίθετα το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Φέτελ, ο οποίος ήταν στην 13η θέση. Με τις διαφορές με τα μονοθέσια μπροστά του να έχουν μηδενιστεί, ο Γερμανός άρχισε να κάνει το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο για να πάρει τελικά τους βαθμούς της 7ης θέσης.

Κερδισμένος από την εξέλιξη της κούρσας ήταν και ο Μπάτον, ο οποίος πήρε εκκίνηση από την 14η θέση του grid, αλλά κατάφερε να τερματίσει 4ος.

Ο Βρετανός παρέμεινε 2ος στην βαθμολογία, 12 βαθμούς πίσω από τον πρώτο Χάμιλτον και 5 μπροστά από τον τρίτο Ουέμπερ. Ο Φέτελ έπεσε στην 4η θέση, 7 βαθμούς πίσω από τον team mate του.

Ο 11ος αγώνας της σεζόν θα γίνει στο Χόκενχαϊμ της Γερμανίας σε δύο εβδομάδες (23-25/7).

Η τελική κατάταξη στο Σίλβερστοουν:
1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:24:38.200
2. Χάμιλτον, McLaren, +1.360
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +21.307
4. Μπάτον, McLaren, +21.986
5. Μπαρικέλο, Williams, +31.456
6. Κομπαγιάσι, Sauber, +32.171
7. Φέτελ, Red Bull, +36.734
8. Σούτιλ, Force India, +40.932
9. Σουμάχερ,Mercedes, +41.599
10. Χούλκενμπεργκ, Williams, +42.012
11. Λιούτζι, Force India, +42.459
12. Μπουεμί, Toro Rosso, +47.627
13. Πετρόφ, Renault, +59.374
14. Αλόνσο, Ferrari, +1:02.385
15. Μάσα, Ferrari, +1:07.489
16. Τρούλι, Lotus, +1γύρος
17. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
18. Γκλοκ, Virgin, +1 γύρος
19. Τσάντχοκ, HRT, +2 γύροι
20. Γιαμαμότο, HRT, +2 γύροι

Βαθμολογία οδηγών :
1. Χάμιλτον, 145
2. Μπάτον, 133
3. Γουέμπερ, 128
4. Φέτελ, 121
5. Αλόνσο, 98
6. Ρόσμπεργκ, 90
7. Κούμπιτσα, 83
8. Μάσα, 67
9. Σουμάχερ, 36
10. Σούτιλ, 35
11. Μπαρικέλο, 29
12. Κομπαγιάσι, 15
13. Λιούτζι, 12
14. Μπουεμί, 7
15. Πετρόφ, 6
16. Αλγκουερσουαρί, 3
17. Χούλκενμπεργκ, 2

Βαθμολογία κατασκευαστών :
1. McLaren, 278
2. Red Bull, 249
3. Ferrari, 165
4. Mercedes, 126
5. Renault, 89
6. Force India, 47
7. Williams, 31
8. Sauber, 15
9. Toro Rosso, 10
Enhanced by Zemanta

Θρίαμβος του Λοέμπ με τη Citroen στο ράλι της Βουλγαρίας

The winner's podium at the 2008 Rally Mexico. ...Image via Wikipedia
Σόφια, Βουλγαρία
Ο Σεμπαστιέν Λοέμπ πανηγύρισε μια κυρίαρχη νίκη στο ασφάλτινο ράλι της Βουλγαρίας, οδηγώντας τον πρώτο τερματισμό στο 1-2-3-4 της Citroen στην ιστορία της στο WRC. Ο Γάλλος οδηγός ήταν ασταμάτητος στις τέσσερις ειδικές της Παρασκευής, όταν και έχτισε μια διαφορά μισού λεπτού από τους αντιπάλους του. Στο υπόλοιπο του αγώνα δεν συνάντησε προβλήματα στο να διατηρήσει το προβάδισμά του, φτάνοντας τελικά με άνεση στην 4η νίκη του μέσα στο 2010.

«Ήταν τέλειο. Πήγαμε πολύ καλά την πρώτη μέρα, μετά στην δεύτερη μέρα υπήρξαν δύσκολες συνθήκες, αλλά ήταν σημαντικό απλά να κρατήσουμε τον ρυθμό και να μην κάνουμε λάθη, ούτε να πάρουμε ρίσκα».

Δεύτερος τερμάτισε ο Ντάνι Σόρντο, ύστερα από τρομερή μάχη με τον Πέτερ Σόλμπεργκ. Ο Hollywood είχε καταφέρει να μειώσει στα 5" τη διαφορά στο τέλος της 2ης μέρας, αλλά ο Σόρντο απάντησε με διαδοχικές νίκες στις ειδικές της Κυριακής, κατακτώντας την 2η θέση για 6.8".

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ πήρε την 4η θέση για να συμπληρώσει τον απόλυτο θρίαμβο της Citroen στο πρώτο ασφάλτινο ράλι της σεζόν. Είναι το πρώτο 1-2-3-4 της γαλλικής μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και το καλύτερο αποτέλεσμα κατασκευαστή σε έναν αγώνα από το Ράλι Σαφάρι του 1993, όταν η Toyota είχε επίσης πάρει τις τέσσερις πρώτες θέσεις.

Η μεγάλη χαμένη του αγώνα ήταν η Ford. Τόσο ο Μίκο Χίρβονεν όσο και ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα δεν κατόρθωσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των C4, ενώ τα πράγματα έγιναν χειρότερα για εκείνους το πρωί της 2ης μέρας, όταν έχασαν πολύ χρόνο λόγω λανθασμένης επιλογής ελαστικών.

Τελικά ο Χίρβονεν τερμάτισε 5ος σε απόσταση 3'17" από την κορυφή, ενώ περίπου ένα λεπτό πίσω του έμεινε ο Λάτβαλα, στην 6η θέση.

Τα Ford θα μπορούσαν να μην είχαν μπει καν στην πρώτη 5άδα, αν ο Κίμι Ράικονεν δεν είχε εγκαταλείψει στην τελευταία ειδική της 1ης μέρας ύστερα από έξοδο, την ώρα που βρισκόταν στην 4η θέση. Ο Φινλανδός επέστρεψε στον αγώνα και τελικά τερμάτισε 11ος, χάνοντας στην τελευταία ειδική τον βαθμό της 10ης θέσης από τον Χένινγκ Σόλμπεργκ, ο οποίος έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο μπάκετ του Ford Fiesta S2000.

Ο 8ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι θα γίνει στην Φινλανδία, από τις 29 ως τις 31 Ιουλίου. Η τελική κατάταξη του Ράλι Βουλγαρίας:

Θέση Οδηγός - Ομάδα Ειδικές Χρόνος Βαθμοί οδηγού Βαθμοί κατασκευαστή
1 Σεμπαστιέν Λοέμπ - Citroen Total 14 3:02:39.2 25 25
2 Ντάνι Σόρντο - Citroen Total 14 +29.5 18 18
3 Πέτερ Σόλμπεργκ - Petter Solberg WRT 14 +36.3 15 0
4 Σεμπαστιάν Οζιέ - Citroen Junior Team 14 +1:55.0 12 15
5 Μίκο Χίρβονεν - BP-Ford Abu Dhabi 14 +3:17.8 10 12
6 Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα - BP-Ford Abu Dhabi 14 +4:28.5 8 10
7 Περ-Γκούναρ Αντερσον - Stobart VK M-Sport Ford 14 +5:25.2 6 8
7 Περ-Γκούναρ Αντερσον - P-G Antersson 14 +5:25.2 6 8
8 Φρίγκιες Τούραν - Synergon Turan Motorsport 14 +7:04.0 4 0
9 Μάθιου Γουίλσον - Stobart VK M-Sport Ford 14 +9:28.6 2 6
10 Χένινγκ Σόλμπεργκ - Stobart VK M-Sport Ford 14 +13:06.0 1 0
11 Κίμι Ράικονεν - Citroen Junior Team 14 +14:06.4 0 4

Βαθμολογία οδηγών μετά από 7 αγώνες

Οδηγός Βαθμολογία
1 Σεμπαστιέν Λοέμπ (Citroen Total) 151
2 Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen Junior Team) 100
3 Μίκο Χίρβονεν (BP-Ford Abu Dhabi) 86
4 Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (BP-Ford Abu Dhabi) 80
5 Πέτερ Σόλμπεργκ (Petter Solberg WRT) 78
6 Ντάνι Σόρντο (Citroen Total) 67
7 Μάθιου Γουίλσον (Stobart VK M-Sport Ford) 40
8 Φεντερίκο Βιγιάγκρα (Munchi`s Ford) 26
9 Χένινγκ Σόλμπεργκ (Stobart VK M-Sport Ford) 25
10 Κίμι Ράικονεν (Citroen Junior Team) 15
11 Μαντς Οστμπεργκ (Adapta) 10
12 Περ-Γκούναρ Αντερσον (Stobart VK M-Sport Ford) 7
13 Περ-Γκούναρ Αντερσον (P-G Antersson) 7
14 Χέβι Πονς (Nupel Global Racing) 6
15 Γιάρι Κέτομα (FCACA) 4
16 Φρίγκιες Τούραν (Synergon Turan Motorsport) 4
17 Καλίντ Αλ Κασίμι (BP-Ford Abu Dhabi) 2
18 Ντένις Κάιπερς (Stobart VK M-Sport Ford) 2
19 Μάρτιν Πρόκοπ (Czech Ford National Team) 2
20 Αρμίντο Αραούχο (Ralliart Italy) 1
21 Ααρον Μπούρκαρτ (Burkart - Suzuki) 1
22 Μάρκους Γκρόνχολμ (Stobart VK M-Sport Ford) 0
23 Κεν Μπλοκ (Monster) 0

Βαθμολογία κατασκευαστών μετά από 7 αγώνες
1 Citroen Total 232
2 BP-Ford Abu Dhabi 185
3 Citroen Junior Team 125
4 Stobart VK M-Sport Ford 98
5 Munchi's Ford 40
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 10 Ιουλίου 2010

Ο Φέτελ την pole position στο Σίλβερστοουν


Sebastian Vettel at the 2009 Australian Grand ...Image via Wikipedia
Ο Sebastian Vettel συνέχισε από εκεί που είχε μείνει στη Βαλένθια κατακτώντας την pole position για τον 10ο φετινό αγώνα της Formula 1, το Grand Prix Βρετανίας, καθώς η RBR μαζί με τον Γερμανό και τον δεύτερο της εκκίνησης Mark Webber για ένα ακόμα Σάββατο σκόρπισαν τον ανταγωνισμό.

Ο Sebastian Vettel ήταν οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τη Ferrari του τρίτου Fernando Alonso και σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τη McLaren του Lewis Hamilton, που συμπληρώνει τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης.

Ακόμα χειρότερα κύλησαν οι δοκιμές κατάταξης στο ανασχεδιασμένο Σίλβερστοουν για τον Jenson Button, ο οποίος πάσχιζε από έλλειψη πρόσφυσης της MP4/25 και κατέληξε στην 14η θέση της εκκίνησης.

Μετά τις καταστροφικές ελεύθερες δοκιμές της την Παρασκευή, η McLaren αποφάσισε να αφαιρέσει το νέο σύστημα εξάτμισης και να επιστρέψει σε αεροδυναμικές λύσεις από προηγούμενους αγώνες, περιπλέκοντας ιδιαίτερα την προσπάθειά της να εντοπίσει τις ιδανικές ρυθμίσεις για το τριήμερο.

Αντίστοιχα απογοητευτική ήταν και η 10η θέση του Michael Schumacher, ειδικά αν συγκριθεί με τον 5ο χρόνο του έτερου οδηγού της Mercedes GP. Ο Nico Rosberg είχε παρεμφερή ταχύτητα με τις Ferrari και McLaren.

Διαβαστε εδώ τις λεπτομέρειες των δοκιμών κατάταξης.

GP ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ 2010
ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
1. Vettel (RBR) 1:29.615
2. Webber (RBR) 1:29.758
3. Alonso (Ferrari) 1:30.426
4. Hamilton (McLaren) 1:30.556
5. Rosberg (Mercedes) 1:30.625
6. Kubica (Renault) 1:31.040
7. Massa (Ferrari) 1:31.172
8. Barrichello (Williams) 1:31.175
9. De la Rosa (Sauber) 1:31.274
10. Schumacher (Mercedes) 1:31.430
11. Sutil (Force India) 1:31.399
12. Kobayashi (Sauber) 1:31.421
13. Hulkenberg (Williams) 1:31.635
14. Button (McLaren) 1:31.699
15. Liuzzi (Force India) 1:31.708
16. Petrov (Renault) 1:31.796
17. Buemi (STR) 1:32.012
18. Alguersuari (STR) 1:32.430
19. Kovalainen (Lotus) 1:34.405
20. Glock (Virgin) 1:34.775
21. Trulli (Lotus) 1:34.864
22. Di Grassi (Virgin) 1:35.212
23. Chandhok (Hispania) 1:36.576
24. Yamamoto (Hispania) 1:36.968
auto.in.gr

Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 9 Ιουλίου 2010

WRC – Ράλι Βουλγαρίας 2010, 1η μέρα: Κυρίαρχος ο S. Loeb, άτυχος ο K. Raikkonen

Οι πρώτοι χρόνοι του Sebastien Loeb στις ισάριθμες Ειδικές Διαδρομές του Ράλι Βουλγαρίας (7ου αγώνα του φετινού WRC) ήταν λίγο ως πολύ αναμενόμενοι – όμως αυτό δεν ισχύει και για τις εκθαμβωτικές επιδόσεις του Kimi Raikkonen, στο καλύτερο ράλι της μικρής του καριέρας στο σπορ.

Ο Φινλανδός κρατούσε αξιοκρατικά την 5η θέση μπροστά από τα δύο εργοστασιακά Ford και, όντας ο μοναδικός που είχε επιλέξει τη μαλακή γόμα στο δεύτερο loop των ειδικών, σε ορισμένα ενδιάμεσα σημεία χρονομέτρησης ήταν ταχύτερος ακόμα και από τον Sebastien Loeb.

Ωστόσο, στο μέσον της τελευταίας Ειδικής της ημέρας βγήκε από το δρόμο και χάθηκαν όλα. Αρχικά υπήρξε ανησυχία, διότι τα πληρώματα που ακολουθούσαν δεν έβλεπαν που είχε καταλήξει το αυτοκίνητο, αλλά στη συνέχεια αποδείχθηκε ότι ο Kimi και ο συνοδηγός του, Kaj Lindstrom, είναι απολύτως υγιείς.

Η Citroen C4 WRC ανετράπη και προσέκρουσε ανάποδα σε ένα δέντρο παραπλεύρως του δρόμου - αλλά ενδέχεται η ζημιά να μην είναι τόσο μεγάλη και οι Φινλανδοί να επιστρέψουν στον αγώνα στο δεύτερο σκέλος.

Στην κορυφή η Citroen κυριάρχησε όλη την ημέρα, καθώς οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala της Ford πάσχιζαν με υποστροφή και έλλειψη ρυθμού. Ο S. Loeb έχει οικοδομήσει διαφορά 28 δευτερολέπτων από τον Dani Sordo και 38 δευτ. από τον Petter Solberg.

Οι δύο Φινλανδοί της Ford βρίσκονται στην 4η και 5η θέση, αλλά θα ήταν στην 6η και 7η αν δεν ατυχούσε τόσο ο K. Raikkonen όσο και ο ομόλογός του στη Citroen Junior, Sebastien Ogier. Ο 26χρονος Γάλλος έκανε ένα λάθος σε μια διασταύρωση, μέσα στην 3η Ειδική και καθυστέρησε να επιστρέψει στο δρόμο, χάνοντας έτσι ενάμισι λεπτό.

ΡΑΛΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ 2010
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά το 1ο σκέλος)
1. Loeb-Elena (Citroen) 1:05:26.7
2. Sordo-Marti (Citroen) +28.1
3. Solberg-Patterson (Solberg Citroen) +30.0
4. Hirvonen-Lehtinen (Ford) +1:10.9
5. Latvala-Anttila (Ford) +1:21.2
6. Ogier-Ingrassia (Citroen Junior) +1:31.3
7. P.G.Andersson-J.Andersson (Stobart Ford) +2:26.3
8. Wilson-Martin (Stobart Ford) +3:45.6
auto.in.gr
Enhanced by Zemanta

F1 – GP Βρετανίας 2010, ΕΔ: Ο Mark Webber ταχύτερος της ημέρας

Ο Mark Webber έδειξε τη δυναμική της Red Bull Racing στο ανασχεδιασμένο Σίλβερστοουν πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο της πρώτης ημέρας ελεύθερων δοκιμών, στο πλαίσιο του 10ου φετινού Grand Prix της Formula 1. Στην πρώτη από τις δύο περιόδους επικεφαλής ήταν ο έτερος οδηγός της ομάδας, Sebastian Vettel.

Στη διάρκεια των τριών ωρών των δοκιμών, οι ομάδες της F1 προσπαθούσαν να εντοπίσουν τις ρυθμίσεις που απαιτεί το αργό νέο εσωτερικό κομμάτι της πίστας, στο τρίτο και τελευταίο τμήμα της. Το έργο τους έγινε ακόμα πιο περίπλοκο από τον ασυνήθιστα ζεστό καιρό της επαρχίας του Νορθάμπτον.

Παρά τους πρώτους χρόνους των οδηγών της, τα πράγματα δεν ήταν ανθηρά για τη RBR διότι τα προβλήματα αξιοπιστίας επέστρεψαν: Ο Mark Webber έχασε τα τελευταία 15 λεπτά λόγω προβλημάτων στο ηλεκτρονικό κύκλωμα.

Η McLaren, που φαντάζει αρκετά ισχυρή στο Σίλβερστοουν, κράτησε χαμηλούς τόνους και έμεινε μακριά από την κορυφή – αν και το μονοθέσιο του Lewis Hamilton παρουσίαζε εμφανή προβλήματα ευστάθειας. Αυτά τα οδήγησαν δύο φορές εκτός πίστας.

Το ίδιο έπαθε και ο Felipe Massa, την ώρα που ο ομόλογός του Fernando Alonso σημείωσε το δεύτερο χρόνο με διαφορά τριών δεκάτων από τον M. Webber – καθώς φάνηκε να αποδίδει ο αεραγωγός F-duct της Ferrari, σε μια πίστα στην οποία είναι εξαιρετικά χρήσιμος.

Ο Sakon Yamamoto, αντικαταστάτης του Bruno Senna στην Hispania, έδειξε να έχει προβλήματα φυσικής κατάστασης και ήταν 1,3 δευτ. πιο αργός από τον ομόλογό του, Karun Chandhok.

Στην πρώτη περίοδο αρκετοί οδηγοί, συμπεριλαμβανομένων των L. Hamilton, Michael Schumacher, Felipe Massa και Nico Hulkenberg, αντιμετώπισαν προβλήματα και βγήκαν από το δρόμο στη στροφή Village του νεότευκτου τμήματος του Σίλβερστοουν.

F1 - GP ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ 2010
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
1. Vettel (RBR-Renault) 1:32.280
2. Hamilton (McLaren-Mercedes) 1:32.614
3. Kubica (Renault) 1:32.725
4. Webber (RBR-Renault) 1:32.747
5. Sutil (Force India-Mercedes) 1:32.968
6. Rosberg (Mercedes) 1:33.318
7. Hulkenberg (Williams-Cosworth) 1:33.377
8. Button (McLaren-Mercedes) 1:33.519
9. Schumacher (Mercedes) 1:33.955
10. Barrichello (Williams-Cosworth) 1:34.016
11. Buemi (STR) 1:34.132
12. Petrov (Renault) 1:34.365
13. Alonso (Ferrari) 1:34.490
14. Di Resta (Force India-Mercedes) 1:34.580
15. Kobayashi (Sauber-Ferrari) 1:34.710
16. De la Rosa (Sauber-Ferrari) 1:34.901
17. Massa (Ferrari) 1:35.037
18. Alguersuari (STR-Ferrari) 1:35.318
19. Kovalainen (Lotus-Cosworth) 1:36.747
20. Glock (Virgin-Cosworth) 1:37.330
21. Di Grassi (Virgin-Cosworth) 1:37.518
22. Chandhok (HRT-Cosworth) 1:38.735
23. Fauzy (Lotus-Cosworth) 1:39.510
24. Yamamoto (HRT-Cosworth) 1:39.673

ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
1. Webber (RBR) 1:31.234
2. Alonso (Ferrari) 1:31.626
3. Vettel (RBR) 1:31.875
4. Massa (Ferrari) 1:32.099
5. Rosberg (Mercedes) 1:32.166
6. Schumacher (Mercedes) 1:32.660
7. Petrov (Renault) 1:32.745
8. Hamilton (McLaren) 1:32.757
9. Sutil (Force India) 1:32.787
10. Barrichello (Williams) 1:32.967
11. Kubica (Renault) 1:33.019
12. Hulkenberg (Williams) 1:33.164
13. Button (McLaren) 1:33.200
14. Kobayashi (Sauber) 1:33.402
15. Liuzzi (Force India) 1:33.728
16. Buemi (STR) 1:33.836
17. De la Rosa (Sauber) 1:34.051
18. Alguersuari (STR) 1:34.643
19. Kovalainen (Lotus) 1:35.465
20. Di Grassi (Virgin) 1:36.237
21. Glock (Virgin) 1:36.553
22. Chandhok (Hispania) 1:37.019
23. Yamamoto (Hispania) 1:38.303
24. Trulli (Lotus-Cosworth) 1:42.901
auto.in.gr
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...