Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Kimi Raikkonen: "Δεν μετράει η εμπειρία της F1 στα ασφάλτινα ράλι"

Kimi Raikkonen in SIlverstone Circuit Podium.Από τη στιγμή που έκανε τη μετάβαση από τη Formula 1 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ο Kimi Raikkonen συνοδεύεται από προσδοκίες ότι η πλούσια εμπειρία του από τους αγώνες πίστας θα τον βοηθήσει στα ασφάλτινα ράλι του WRC.

Η εντύπωση αυτή ενισχύθηκε με την αρκετά ενθαρρυντική επίδοσή του στο Ράλι ντελα Λαντέρνα της Ιταλίας, στο πρώτο του ασφάλτινο ράλι με τη Citroen C4 WRC, όπου σημείωσε χρόνους πολύ πλησιέστερους στον ομόλογό του στη Citroen Junior, Sebastien Ogier, σε σχέση με τους χρόνους των δύο σε χωμάτινη επιφάνεια.

Η ώρα για τον πρώτο φετινό αγώνα του WRC στην άσφαλτο έφτασε, με το Ράλι Βουλγαρίας (9-11/7), και παρότι ο Kimi λέει ότι η άσφαλτος "...είναι λίγο πιο φυσιολογική επιφάνεια για μένα", καταρρίπτει κάθε εντύπωση ότι η εμπειρία του από την πίστα θα τον βοηθήσει.


"Είναι πολύ διαφορετικά πράγματα", λέει ο 31χρονος. "Είναι σαν να λες πως αν μπορείς να οδηγήσεις στο δρόμο, μπορείς να οδηγήσεις και στη Formula 1. Τα ράλι και οι αγώνες πίστας είναι τόσο μακριά που υπάρχουν κι άλλες πολύ μεγάλες διαφορές, πλην της επιφάνειας.

Είναι το στιλ της οδήγησης και ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεσαι το αυτοκίνητο. Υπάρχει ένα πράγμα κοινό, το ότι χειρίζεσαι ένα τιμόνι και για τα δύο. Δεν μπορώ να σκεφτώ πολλά περισσότερα, για να είμαι ειλικρινής. Αλλά ανυπομονώ για τον αγώνα.

Από την αρχή της χρονιάς περίμενα τα ασφάλτινα ράλι. Από τις πρώτες κιόλας δοκιμές, είχα πολύ καλή αίσθηση του αυτοκινήτου. Αυτή η αίσθηση επιβεβαιώθηκε στο ιταλικό ράλι που αγωνιστήκαμε, το οποίο απόλαυσα πολύ. Παρότι χάσαμε τη νίκη στην τελευταία Ειδική, μας ικανοποίησε η απόδοσή μας.

Η εμπειρία που χτίσαμε από την αρχή της χρονιάς αρχίζει να αποδίδει. Επίσης, είναι πολύ κρίσιμο να έχουμε καλή συνεργασία με το συνοδηγό και καλές σημειώσεις, αλλά και να μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε ένα καλά ισορροπημένο αυτοκίνητο.

Τα δεδομένα του ανταγωνισμού θα αλλάξουν και αυτό είναι πολύ μου αρέσει πιο πολύ στα ράλι. Η αντίθετη πλευρά του νομίσματος είναι πως πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο σπορ για έναν νέο αγωνιζόμενο. Το πρώτο ασφάλτινο ράλι μου θα είναι πολύ σημαντικό στοιχείο της εκπαίδευσής μου στο WRC.

Έχω συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να προοδεύεις στην πορεία και να μην προσπαθείς να τρέξεις πριν μάθεις να περπατάς. Στόχος μου είναι να τερματίσω και να καταλάβω πλήρως το αυτοκίνητο. Θα δούμε στο τέλος της πρώτης μέρας που βρισκόμαστε και μετά θα προσπαθήσουμε να κλείσουμε τη διαφορά από τους αντιπάλους μας".

Ο συνοδηγός του Kimi, Kaj Lindstrom, συμπλήρωσε: 'Ξεκινάμε και πάλι από το μηδέν εδώ και ενώ οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά, ποτέ δεν ξέρεις που βρίσκεσαι πριν αρχίσει ο αγώνας. Κάναμε έναν ασφάλτινο αγώνα πέρσι με τον Kimi, με αυτοκίνητο Super 2000 – και έγινε αμέσως εμφανές ότι έχει σπουδαία αίσθηση της επιφάνειας.

‘Ομως δεν πιστεύω ότι το Ράλι Βουλγαρίας θα είναι ένα τυπικό ασφάλτινο ράλι. Πρέπει να κάνουμε καλή δουλειά με τις σημειώσεις στις αναγνωρίσεις και σε αυτό επικεντρωνόμαστε", κατέληξε.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...