Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Θρίαμβος του Μαρκ Ουέμπερ στο γκραν πρι του Σίλβερστοουν

Σίλβερστοουν
Μπορεί η Red Bull να επέλεξε να βοηθήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ στα επίσημα δοκιμαστικά του γκραν πρι του Σίλβερστοουν, όμως στον αγώνα αυτός που δικαιώθηκε ήταν ο Μαρκ Ουέμπερ. Ο Αυστραλός πήρε την πρωτοπορία με την εκκίνηση του αγώνα και την κράτησε μέχρι τέλους για να πανηγυρίσει την τρίτη εφετινή νίκη.

Μια πρωτοπορία που πήρε με… τσαμπουκά και σωστή αντίδραση όταν έσβησαν τα πέντε κόκκινα φανάρια. Μια αντίδραση που δεν είχε και ο ομόσταβλός του, ο οποίος έχασε την πρώτη στροφή, βγήκε στα γρασίδια και όταν ξαναμπήκε στην πίστα το πίσω του δεξί ελαστικό κλάταρε. Έτσι, ο δρόμος άνοιξε για τον Ουέμπερ, ο οποίος το Σάββατο είχε πολλά παράπονα από τον τρόπο με τον οποίον αντιμετωπίστηκε από την ομάδα του.

Συγκεκριμένα, η Red Bull είχε φέρει για το βρετανικό GP δύο αναβαθμισμένες αεροδυναμικά εμπρός πτέρυγες, τις οποίες θα χρησιμοποιούσαν αμφότεροι οι δύο της πιλότοι της. Όμως, ο Γερμανός έσπασε τη μια και αντί να συμβιβαστεί με κάποια παλιά, η ομάδα του προτίμησε να του δώσει και αυτήν του Ουέμπερ.

Τα παράπονα του Αυστραλού ήταν έντονα, με την αυστριακή ομάδα να δείχνει καθαρά προτίμηση στον Φέτελ. Όμως, το αποτέλεσμα μάλλον δεν την δικαιώνει. Η μάλλον, δικαιώνει περίτρανα τον… «δεύτερο οδηγό» της, όπως είπε και ο ίδιος στο team radio μετά την πτώση της καρό σημαίας.

Με άσχημο τρόπο εξελίχθηκε ο 1ος γύρος για τον Μάσα, ο οποίος επίσης υπέστη κλατάρισμα έχοντας ακουμπήσει με την Ferrari του ομόσταβλού του Αλόνσο, με αποτέλεσμα όπως και ο Φέτελ, να πέσει στις τελευταίες θέσεις.

Στο τέλος του 1ου γύρου ο Ουέμπερ οδηγούσε τον αγώνα έχοντας τον Χάμιλτον πίσω του, και τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα να κρατά την 3η θέση μπροστά από Ρόσμπεργκ και Αλόνσο.

Το παράθυρο για τα pit-stops άνοιξε στον 13ο γύρο, με τον Ρόσμπεργκ να βγαίνει μπροστά από τον Κούμπιτσα, κάτι που δεν κατάφερε ο Αλόνσο. Στον 17ο γύρο κατάφερε να τον προσπεράσει πατώντας εκτός πίστας, χωρίς να παραχωρήσει πίσω τη θέση του.

Το αποτέλεσμα ήταν οι αγωνοδίκες να επιβάλλουν ποινή διέλευσης από τα pits στον Αλόνσο, την οποία ο Ισπανός έμελλε να εκτίσει στο χειρότερο δυνατό τάιμινγκ.

Κι αυτό γιατί τον πρόλαβε η μοναδική είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, και έτσι όταν μπήκε στον 31ο γύρο, έπεσε από την 4η στην 16η θέση.

Αντίθετα το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Φέτελ, ο οποίος ήταν στην 13η θέση. Με τις διαφορές με τα μονοθέσια μπροστά του να έχουν μηδενιστεί, ο Γερμανός άρχισε να κάνει το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο για να πάρει τελικά τους βαθμούς της 7ης θέσης.

Κερδισμένος από την εξέλιξη της κούρσας ήταν και ο Μπάτον, ο οποίος πήρε εκκίνηση από την 14η θέση του grid, αλλά κατάφερε να τερματίσει 4ος.

Ο Βρετανός παρέμεινε 2ος στην βαθμολογία, 12 βαθμούς πίσω από τον πρώτο Χάμιλτον και 5 μπροστά από τον τρίτο Ουέμπερ. Ο Φέτελ έπεσε στην 4η θέση, 7 βαθμούς πίσω από τον team mate του.

Ο 11ος αγώνας της σεζόν θα γίνει στο Χόκενχαϊμ της Γερμανίας σε δύο εβδομάδες (23-25/7).

Η τελική κατάταξη στο Σίλβερστοουν:
1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:24:38.200
2. Χάμιλτον, McLaren, +1.360
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +21.307
4. Μπάτον, McLaren, +21.986
5. Μπαρικέλο, Williams, +31.456
6. Κομπαγιάσι, Sauber, +32.171
7. Φέτελ, Red Bull, +36.734
8. Σούτιλ, Force India, +40.932
9. Σουμάχερ,Mercedes, +41.599
10. Χούλκενμπεργκ, Williams, +42.012
11. Λιούτζι, Force India, +42.459
12. Μπουεμί, Toro Rosso, +47.627
13. Πετρόφ, Renault, +59.374
14. Αλόνσο, Ferrari, +1:02.385
15. Μάσα, Ferrari, +1:07.489
16. Τρούλι, Lotus, +1γύρος
17. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
18. Γκλοκ, Virgin, +1 γύρος
19. Τσάντχοκ, HRT, +2 γύροι
20. Γιαμαμότο, HRT, +2 γύροι

Βαθμολογία οδηγών :
1. Χάμιλτον, 145
2. Μπάτον, 133
3. Γουέμπερ, 128
4. Φέτελ, 121
5. Αλόνσο, 98
6. Ρόσμπεργκ, 90
7. Κούμπιτσα, 83
8. Μάσα, 67
9. Σουμάχερ, 36
10. Σούτιλ, 35
11. Μπαρικέλο, 29
12. Κομπαγιάσι, 15
13. Λιούτζι, 12
14. Μπουεμί, 7
15. Πετρόφ, 6
16. Αλγκουερσουαρί, 3
17. Χούλκενμπεργκ, 2

Βαθμολογία κατασκευαστών :
1. McLaren, 278
2. Red Bull, 249
3. Ferrari, 165
4. Mercedes, 126
5. Renault, 89
6. Force India, 47
7. Williams, 31
8. Sauber, 15
9. Toro Rosso, 10
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...