Εντελώς νέο μονοθέσιο χαρακτηρίζει η McLaren, τη νέα MP4-27, αν και όπως υποστηρίζει, εξωτερικά μοιάζει με τη προκάτοχό της.
Αυτό σίγουρα που μπορεί να παρατηρήσει κανείς είναι ότι το ρύγχος δεν είναι τόσο «άσχημο» όπως αναμενόταν. Αυτό το λεγόμενο «σκαλοπατάκι» που, όπως φαίνεται, θα ακολουθήσουν αρκετές ομάδες για να εναρμονιστούν με τους τεχνικούς κανονισμούς της FIA, δεν είναι τόσο έντονο στην MP4-27, όπως π.χ. στην Caterham.
Στη ΜcLaren θεωρούν ότι το νέο μονοθέσιο είναι εντελώς νέο, από εμπρός μέχρι πίσω. Αν και εξωτερικά μπορεί να δείχνει διάδοχος της MP4-27, στην ουσία δεν είναι, με μοναδικό ίσως κοινό τους σημείο το σύστημα καυσίμου.
«Θέσαμε στους εαυτούς μας δύσκολους και φιλόδοξους στόχους που πιστεύουμε ότι θα φέρουμε εις πέρας από τον πρώτο κιόλας αγώνα, έχοντας στα χέρια μας ένα μονοθέσιο που θα κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αυτό το μονοθέσιο είναι εντελώς νέο από το ρύγχος μέχρι το πίσω μέρος με πολύ λίγα στοιχεία να έχουν μεταφερθεί από το προηγούμενο. Ένα μέρος του συστήματος καυσίμου είναι το ίδιο, αλλά σχεδόν όλο τα υπόλοιπο έχει αλλάξει.
Υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που έχουμε προωθήσει από την αρχή του συγκεκριμένου σχεδίου. Είμαι υπερήφανος για όλη την ομάδα και τις προσπάθειες που έχει κάνει μέχρι στιγμής. Τώρα περνάμε στη επόμενη φάση του σχεδίου που είναι να έχουμε την καλύτερη δυνατή απόδοση», δήλωσε ο επικεφαλής των μηχανικών Τιμ Γκος.
Ο τεχνικός επικεφαλής Πάντι Λόου επικεντρώθηκε στο γεγονός ότι οι νέοι κανονισμοί δεν επιτρέπουν τη χρήση καινοτομιών, αλλά υποστήριξε ότι με το συγκεκριμένο μονοθέσιο η McLaren έκανε ένα βήμα παραπέρα αναφορικά με την απόδοση.
«Δεν βλέπουμε ραγδαίες αλλαγές από τη μία χρονιά στην άλλη. Αυτό το μονοθέσιο μοιάζει το ίδιο αλλά στην ουσία έχουν γίνει πολλές και σημαντικές αλλαγές. Κάθε εξάρτημα έχει αξιολογηθεί για το βάρος και τις επιδόσεις του. Αν τα προσθέσετε όλα αυτά, τότε έχετε ένα μονοθέσιο που είναι ταχύτερο.
Εχουμε ασχοληθεί πολύ με το πίσω μέρος, εκεί υπάρχει ένα πιο τακτοποιημένο πακέτο, ενώ έπρεπε να κάνουμε πολύ δουλειά και με τις εξατμίσεις. Αυτό ήταν μεγάλη πρόκληση για τους αεροδυναμιστές, όχι μόνο να βρουν τη σωστή κάθετη άντωση (downforce) αλλά και να δημιουργήσουν τη σωστή ισορροπία. Χρειάζεται η παραγόμενη κάθετη άντωση, αλλά θα πρέπει να είσαι σε θέση να χρησιμοποιήσεις σωστά», εξήγησε.
Αυτό σίγουρα που μπορεί να παρατηρήσει κανείς είναι ότι το ρύγχος δεν είναι τόσο «άσχημο» όπως αναμενόταν. Αυτό το λεγόμενο «σκαλοπατάκι» που, όπως φαίνεται, θα ακολουθήσουν αρκετές ομάδες για να εναρμονιστούν με τους τεχνικούς κανονισμούς της FIA, δεν είναι τόσο έντονο στην MP4-27, όπως π.χ. στην Caterham.
Στη ΜcLaren θεωρούν ότι το νέο μονοθέσιο είναι εντελώς νέο, από εμπρός μέχρι πίσω. Αν και εξωτερικά μπορεί να δείχνει διάδοχος της MP4-27, στην ουσία δεν είναι, με μοναδικό ίσως κοινό τους σημείο το σύστημα καυσίμου.
«Θέσαμε στους εαυτούς μας δύσκολους και φιλόδοξους στόχους που πιστεύουμε ότι θα φέρουμε εις πέρας από τον πρώτο κιόλας αγώνα, έχοντας στα χέρια μας ένα μονοθέσιο που θα κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αυτό το μονοθέσιο είναι εντελώς νέο από το ρύγχος μέχρι το πίσω μέρος με πολύ λίγα στοιχεία να έχουν μεταφερθεί από το προηγούμενο. Ένα μέρος του συστήματος καυσίμου είναι το ίδιο, αλλά σχεδόν όλο τα υπόλοιπο έχει αλλάξει.
Υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που έχουμε προωθήσει από την αρχή του συγκεκριμένου σχεδίου. Είμαι υπερήφανος για όλη την ομάδα και τις προσπάθειες που έχει κάνει μέχρι στιγμής. Τώρα περνάμε στη επόμενη φάση του σχεδίου που είναι να έχουμε την καλύτερη δυνατή απόδοση», δήλωσε ο επικεφαλής των μηχανικών Τιμ Γκος.
Ο τεχνικός επικεφαλής Πάντι Λόου επικεντρώθηκε στο γεγονός ότι οι νέοι κανονισμοί δεν επιτρέπουν τη χρήση καινοτομιών, αλλά υποστήριξε ότι με το συγκεκριμένο μονοθέσιο η McLaren έκανε ένα βήμα παραπέρα αναφορικά με την απόδοση.
«Δεν βλέπουμε ραγδαίες αλλαγές από τη μία χρονιά στην άλλη. Αυτό το μονοθέσιο μοιάζει το ίδιο αλλά στην ουσία έχουν γίνει πολλές και σημαντικές αλλαγές. Κάθε εξάρτημα έχει αξιολογηθεί για το βάρος και τις επιδόσεις του. Αν τα προσθέσετε όλα αυτά, τότε έχετε ένα μονοθέσιο που είναι ταχύτερο.
Εχουμε ασχοληθεί πολύ με το πίσω μέρος, εκεί υπάρχει ένα πιο τακτοποιημένο πακέτο, ενώ έπρεπε να κάνουμε πολύ δουλειά και με τις εξατμίσεις. Αυτό ήταν μεγάλη πρόκληση για τους αεροδυναμιστές, όχι μόνο να βρουν τη σωστή κάθετη άντωση (downforce) αλλά και να δημιουργήσουν τη σωστή ισορροπία. Χρειάζεται η παραγόμενη κάθετη άντωση, αλλά θα πρέπει να είσαι σε θέση να χρησιμοποιήσεις σωστά», εξήγησε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ