Τους λόγους για τους οποίους η Red Bull δεν έχει υπογράψει ακόμη τη Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών (RRA) εξήγησε ο επικεφαλής της παγκόσμιας πρωταθλήτριας Κρίστιαν Χόρνερ.
Όπως αναφέρεται μέχρι στιγμής οι δέκα από τις δώδεκα ομάδες του αθλήματος έχουν βάλει την υπογραφή τους. Αυτές που αμφιταλαντεύονται και εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους είναι η Red Bull και η «θυγατρική» της Toro Rosso.
Αιτία είναι, όπως αναφέρει ο Χόρνερ σε δηλώσεις του σε MME ότι η συγκεκριμένη συμφωνία θα εποπτεύεται από την FIA, γεγονός που κατά την Red Bull είναι λάθος επιλογή. Ο επικεφαλής της Red Bull ξεκαθάρισε ότι η Αυστριακή ομάδα είναι υπέρμαχος της μείωσης του κόστους, αλλά κρίνει, ότι η εποπτεία και ο έλεγχος δεν είναι η ιδανική λύση.
«Αυτό που θα ήθελα να ξεκαθαρίσω είναι ότι η Red Bull υποστηρίζει πλήρως τον έλεγχο του κόστους στη Formula 1. Αν η Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών είναι ο σωστός τρόπος επίτευξης αυτού, είναι αυτό που αναρωτιόμαστε. Πιστεύω ότι αυτή η επιστολή, από αυτά που διάβασα, ζητούσε από τη FIA να εποπτεύει τη Συμφωνία, κάτι που κατά την γνώμη μας είναι λάθος τρόπος.
Πιστεύουμε ολόψυχα στον έλεγχο του κόστους και όχι στις επιπόλαιες δαπάνες. Αλλά υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να το κάνουμε αυτό και το πετυχαίνουμε μέσω των αθλητικών τεχνικών κανονισμών σε αντίθεση με τον περιορισμό των πόρων που βασίζεται στην ισοδυναμία και κατανομή του χρόνου του προσωπικού. Ανέκαθεν αυτό ήταν πολύ δύσκολο στις θυγατρικές εταιρείες, ιδίως στους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Επομένως είμαστε ανοιχτοί σε οποιαδήποτε συζήτηση που αφορά στον έλεγχο του κόστους και που καλύπτουν αυτούς τους δρόμους», δήλωσε χαρακτηριστικά ενώ τόνισε ότι η Red Bull δεν έχει τίποτα να κρύψει.
«Όταν δημιουργήθηκε η FOTA, υπήρχαν σαφείς και απτοί περιορισμοί για το προσωπικό, τον αριθμό των κινητήρων, των κιβωτίων, τις δοκιμές και άλλα στοιχεία που χρειάζεται να παρακολουθείς και που γενικά βοηθούν στην εξοικονόμηση κόστους.
Είναι το είδος των στοιχείων που χρειάζεται να επικεντρωθείς περισσότερο παρά την κατανομή του χρόνου του προσωπικού και την ισοδυναμία, η οποία σε κάθε ομάδα ή μηχανισμό είναι γεμάτη προβλήματα και δυσκολίες. Τότε είχε προσδιοριστεί αρκετά καλά, αλλά όπως και με όλες αυτές τις καταστάσεις, όταν επιμένεις στη λεπτομέρεια, είναι πολύ πιο δύσκολο να το ελέγξεις.
Ειδικότερα, αυτό ισχύει όταν αφορά εταιρείες ή ομάδες που είναι θυγατρικές άλλων οργανισμών. Εμείς θα προτιμούσαμε να εστιάσουμε στα απλά, απτά και μετρήσιμα στοιχεία».
Όπως αναφέρεται μέχρι στιγμής οι δέκα από τις δώδεκα ομάδες του αθλήματος έχουν βάλει την υπογραφή τους. Αυτές που αμφιταλαντεύονται και εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους είναι η Red Bull και η «θυγατρική» της Toro Rosso.
Αιτία είναι, όπως αναφέρει ο Χόρνερ σε δηλώσεις του σε MME ότι η συγκεκριμένη συμφωνία θα εποπτεύεται από την FIA, γεγονός που κατά την Red Bull είναι λάθος επιλογή. Ο επικεφαλής της Red Bull ξεκαθάρισε ότι η Αυστριακή ομάδα είναι υπέρμαχος της μείωσης του κόστους, αλλά κρίνει, ότι η εποπτεία και ο έλεγχος δεν είναι η ιδανική λύση.
«Αυτό που θα ήθελα να ξεκαθαρίσω είναι ότι η Red Bull υποστηρίζει πλήρως τον έλεγχο του κόστους στη Formula 1. Αν η Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών είναι ο σωστός τρόπος επίτευξης αυτού, είναι αυτό που αναρωτιόμαστε. Πιστεύω ότι αυτή η επιστολή, από αυτά που διάβασα, ζητούσε από τη FIA να εποπτεύει τη Συμφωνία, κάτι που κατά την γνώμη μας είναι λάθος τρόπος.
Πιστεύουμε ολόψυχα στον έλεγχο του κόστους και όχι στις επιπόλαιες δαπάνες. Αλλά υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να το κάνουμε αυτό και το πετυχαίνουμε μέσω των αθλητικών τεχνικών κανονισμών σε αντίθεση με τον περιορισμό των πόρων που βασίζεται στην ισοδυναμία και κατανομή του χρόνου του προσωπικού. Ανέκαθεν αυτό ήταν πολύ δύσκολο στις θυγατρικές εταιρείες, ιδίως στους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Επομένως είμαστε ανοιχτοί σε οποιαδήποτε συζήτηση που αφορά στον έλεγχο του κόστους και που καλύπτουν αυτούς τους δρόμους», δήλωσε χαρακτηριστικά ενώ τόνισε ότι η Red Bull δεν έχει τίποτα να κρύψει.
«Όταν δημιουργήθηκε η FOTA, υπήρχαν σαφείς και απτοί περιορισμοί για το προσωπικό, τον αριθμό των κινητήρων, των κιβωτίων, τις δοκιμές και άλλα στοιχεία που χρειάζεται να παρακολουθείς και που γενικά βοηθούν στην εξοικονόμηση κόστους.
Είναι το είδος των στοιχείων που χρειάζεται να επικεντρωθείς περισσότερο παρά την κατανομή του χρόνου του προσωπικού και την ισοδυναμία, η οποία σε κάθε ομάδα ή μηχανισμό είναι γεμάτη προβλήματα και δυσκολίες. Τότε είχε προσδιοριστεί αρκετά καλά, αλλά όπως και με όλες αυτές τις καταστάσεις, όταν επιμένεις στη λεπτομέρεια, είναι πολύ πιο δύσκολο να το ελέγξεις.
Ειδικότερα, αυτό ισχύει όταν αφορά εταιρείες ή ομάδες που είναι θυγατρικές άλλων οργανισμών. Εμείς θα προτιμούσαμε να εστιάσουμε στα απλά, απτά και μετρήσιμα στοιχεία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ