Συναρπαστικός αγώνας στην Ισπανία, συναρπαστικό το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Ηδη, σε πέντε GP έχουμε πέντε διαφορετικούς νικητές από πέντε αντίστοιχα διαφορετικές ομάδες!
Ηταν η σειρά της Williams να γευτεί στην πίστα της Καταλούνια την χαρά της νίκης με τον Παστόρ Μαλντονάτο να κάνει τον αγώνα της ζωής του. Ο πιλότος από τη Βενεζουέλα και τοπικός ήρωας στην χώρα του άντεξε την πίεση του Φερνάντο Αλόνσο και της Ferrari και κατάφερε να ανέβει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Αυτό οφείλεται όχι μόνο στο πείσμα του νεαρού πιλότου της Williams αλλά και στην άψογη στρατηγική της Βρετανικής ομάδας που στα κρίσιμα σημεία του αγώνα κατάφερε να «κλέψει» την παράσταση και να αιφνιδιάσει τη Ferrari του Αλόνσο.
Είναι η πρώτη νίκη για την Williams μετά το GP της Βραζιλίας το 2004 όταν και τότε οδηγούσε για εκείνη ένας πιλότος από την Λατινική Αμερική, ο Βραζιλιάνος Χουάν Πάμπλο Μοντόγια. Παράλληλα, η Βρετανική ομάδα ανεβαίνει για πρώτη φορά στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Ισπανική πίστα από το 1997 όταν στο κόκπιτ της βρισκόταν ο Ζακ Βιλνέβ. Ταυτόχρονα είναι η έκτη καρό σημαία για την ομάδα του σερ Φρανκ Γουΐλιαμς στην Βαρκελώνη.
Το κλειδί της επιτυχίας του Μαλντονάτο ήταν η αψεγάδιαστη στρατηγική της Williams ιδίως στον 27ο γύρο βάζοντας τον πιλότο της έναν γύρο νωρίτερα από τον Αλόνσο. Με την απάτητη σκληρή γόμα ο οδηγός από τη Βενεζουέλα βγήκε σε ανοιχτή πίστα, πίεσε αρκετά σε χρόνο, κάλυψε τη διαφορά από τον Ισπανό και όταν ο Αλόνσο μπήκε στα πιτς στον επόμενο γύρο, εκείνος πέρασε μπροστά με επτά δευτερόλεπτα διαφορά.
Στη συνέχεια ο πιλότος της Ferrari πίεσε όσο μπορούσε αλλά δεν είχε αποτέλεσμα. Του στοίχισε βέβαια αρκετά ο χρόνος που έχασε από τον Κίμι Ραικόνεν περίπου είκοσι γύρους πριν από το τέλος του αγώνα. Δεν το έβαλε όμως κάτω και πάλεψε για να φτάσει τον πιλότο από την Βενεζουέλα, αλλά δεν κατάφερε και σε αυτό συνέβαλε λίγο η κίνηση που συνάντησε στην πίστα ενώ προσπαθούσε να πιάσει τον Μαλντονάτο.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι αυτή η παλικαρίσια νίκη του πιλότου από τη Βενεζουέλα θα μπορούσε να πει κανείς ότι του άξιζει καθώς ήταν άτυχος στους προηγούμενους αγώνες αν και είχε πολύ καλή απόδοση. Μεγάλη λοιπόν επιστροφή για την Williams που κάνει την καλύτερη της χρονιά μετά από πολλά χρόνια και το περυσινό φιάσκο.
Η Ferrari με το νέο πακέτο αναβαθμίσεων που είχε ετοιμάσει παρουσιάστηκε στην Ισπανία πολύ ανταγωνιστική. Δυστυχώς όμως για τους φίλους της δεν κατάφερε αυτό να το εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο και να κερδίσει. Ο Φερνάντο Αλόνσο διψούσε για τη νίκη μπροστά στους χιλιάδες συμπατριώτες του που θα ήταν και δεύτερη φετινή του. Εκανε ό,τι μπορούσε, είχε μία εκπληκτική εκκίνηση, πέρασε μπροστά μετά την πρώτη στροφή της πίστας και προσπάθησε να παραμείνει εκεί. Δεν υπολόγισε όμως στην Williams του Παστόρ Μαλντονάτο και την πολύ στρατηγική της. Η Βρετανική ομάδα αιφνιδίασε τη Ferrari βγάζοντας έναν γύρο νωρίτερα τον πιλότο της στα πιτς, πριν τον Αλόνσο. Αυτή στην ουσία ήταν η λεπτομέρεια που της χάρισε και την νίκη. Τουλάχιστον ο Ισπανός πιλότος της Ferrari παρηγορείται από τους πολύτιμους βαθμούς της δεύτερης θέσης που τον φέρνουν πρώτο στην γενική κατάταξη μαζί με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, έχοντας από 61 βαθμούς έκαστος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε προς το τέλος του αγώνα μία αντεπίθεση διαρκείας και προσπάθησε να περισώσει ότι μπορούσε από αυτό το δύσκολο σαββατοκύριακο για την Red Bull στην Ισπανία, τερματίζοντας τελικά έκτος. Η περυσινή πάντως παγκόσμια πρωταθλήτρια φάνηκε ότι είχε πρόβλημα με την εμπρός αεροτομή της RB8 αφού και οι δύο πιλότοι της την άλλαξαν κατά την διάρκεια του αγώνα. Επίσης, είναι η πρώτη φορά φέτος που ο Μαρκ Γουέμπερ δεν τερμάτισε στην τέταρτη θέση, αφού έμεινε πολύ πίσω, ολοκληρώνοντας τον αγώνα ενδέκατος.
Για έναν ακόμη αγώνα στο βάθρο των νικητών η Lotus που είδε τον Κίμι Ραικόνεν να είναι τρίτος ενώ πίσω του τερμάτισε ο Ρομάν Γκροσεάν. Τα πράγματα ίσως θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα για την ομάδα του Ενστοουν αλλά η λάθος επιλογή της να κρατήσει τον Ραικόνεν προς το τέλος του αγώνα μέσα στην πίστα με τα φθαρμένα ελαστικά, στοίχισε αρκετά τον Φινλανδό. Και αυτό γιατί ενώ είχε την πρωτοπορία του αγώνα, τον πέρασαν τόσο ο Παστόρ Μαλντονάτο όσο και ο Φερνάντο Αλόνσο με τον δεύτερο να δυσκολεύεται λιγάκι, κι έτσι ο Ραικόνεν έμεινε πίσω. Οταν η Lotus αποφάσισε να τον βάλει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών ήταν πλέον αργά. Ο ίδιος ωστόσο πάσχιζε να μαζέψει την διαφορά του από τους δύο πρώτους με την ελπίδα ότι επειδή είχε πιο φρέσκα ελαστικά από εκείνους θα μπορούσε να κινηθεί πιο γρήγορα ή κάποιος από τους δύο θα πήγαινε για μία ακόμη αλλαγή. Κάτι που ωστόσο δεν έγινε ποτέ και ο Ραικόνεν έμεινε με την... χαρά της τρίτης θέσης.
Με αυτά και με αυτά πάντως η Lotus είναι τρίτη στην βαθμολογία των κατασκευαστών πίσω από τις Red Bull και McLaren Mercedes και μπροστά από τη Ferrari. Η Scuderia έχει 63 βαθμούς, τους περισσότερους από τον Φερνάντο Αλόνσο και μόλις δύο από τον Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα αλλά δεν είχε ρυθμό και τερμάτισε για μία ακόμη φορά εκτός δεκάδας (15ος).
Η Sauber μπορεί να φύγει ευχαριστημένη από την Ισπανία αφού η πέμπτη θέση του Καμούι Κομπαγιάσι ήταν ένα θετικό αποτέλεσμα. Ο Ιάπωνας ήταν αρκετά μαχητικός σήμερα και αυτό φάνηκε κατά την διάρκεια του αγώνα, ασχέτως αν η προσοχή όλων ήταν στραμμένη στην μάχη για τις πρώτες θέσεις. Ατυχος ήταν ο Σέρζιο Πέρεθ αφού εγκατέλειψε στον 40ό γύρο μετά από ένα άσχημο πιτς στοπ. Ο Μεξικάνος πιλότος υποχρεώθηκε νωρίς μόλις στον δεύτερο γύρο να μπει στα πιτς από κλαταρισμένο πίσω αριστερό ελαστικό μετά την επαφή του με τον Γκροσεάν.
Ο Νίκο Ρόζμπεργκ έμεινε μακριά από τις πρώτες θέσεις και έδωσε μάχες για να παραμείνει μέσα στην δεκάδα. Τελικά τερμάτισε όγδοος, δεχόμενος προς το τέλος την προσπέραση του Σεμπάστιαν Φέτελ που ακολουθούσε φρενήρη ρυθμό (στους τελευταίους γύρους). Τουλάχιστον ο Γερμανός πιλότος θα μπορεί να καυχιέται ότι κράτησε στον τελευταίο γύρο πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός εντυπωσίασε με την απόδοσή του σήμερα καθώς ξεκίνησε τελευταίος και τερμάτισε όγδοος. Σε αυτό συνέβαλε και η στρατηγική της McLaren που επέλεξε να κάνει ένα πιτς στοπ λιγότερο από τις υπόλοιπες ομάδες. Πίσω του ο teammate του Τζένσον Μπάτον που έμοιαζε να μην έχει το μυαλό του στον αγώνα. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με την Force India ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα με τον έτερο πιλότο της ομάδας Πολ ντε Ρέστα να είναι 14ος.
«Χλιαρή» ήταν η απόδοση της Toro Rosso που δεν φάνηκε σε όλον τον αγώνα με τους Βερνιέ και Ρικιάρντο να μένουν 12ος και 13ος, αντίστοιχα.
Στη μάχη των ουραγών κερδισμένη και πάλι η Caterham με τους Κοβαλάινεν και Πετρόφ να ολοκληρώνουν τον αγώνα 16ος και 17ος, αντίστοιχα ενώ ο Τίμο Γκλοκ από τη Marussia ήταν 18ος. Ο Τσαρλς Πικ που δυσκόλεψε τον Φερνάντο Αλόνσο στην αρχή του αγώνα ενώ ο Ισπανός είχε την πρωτοπορία, προκαλώντας την οργή του πιλότου της Ferrari, εγκατέλειψε τελικά. Τελευταία ήταν η HRT του Πέδρο Ντε λα Ρόσα με τον έτερο πιλότο της Ισπανικής ομάδας Ναράιν Καρθικέγιαν να μένει εκτός αγώνα.
Αξιοσημείωτο γεγονός ήταν η σύγκρουση των Σένα – Σουμάχερ που είχε ως αποτέλεσμα την εγκατάλειψη και των δύο πιλότων στον 13ο γύρο. Ο Γερμανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής διαμαρτυρήθηκε έντονα ότι ο Βραζιλιάνος συνάδελφός του άλλαξε δύο φορές την πορεία του προκαλώντας τη σφοδρή επαφή των δύο μονοθεσίων στην στροφή ένα της πίστας. Γεγονός που θα διερευνηθεί από τους αγωνοδίκες μετά το τέλος του αγώνα.
Αποτελέσματα αγώνα
1. Π. Μαλντονάτο Williams-Renault 1ω39:09.145
2. Φ. Αλόνσο Ferrari + 3.195
3. Κ. Ραικόνεν Lotus-Renault + 3.884
4. Ρ. Γκροσεάν Lotus-Renault + 14.799
5. Κ. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 1:14.641
6. Σ. Φέτελ Red Bull-Renault + 1:17.576
7. Ν. Ρόζμπεργκ Mercedes + 1:27.919
8. Λ. Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 1:28.100
9. Τζ. Μπάτον McLaren-Mercedes + 1:25.200
10. Ν. Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 1 γύρος
11. Μ. Γουέμπερ Red Bull-Renault + 1 γύρος
12. Ζ.Ε. Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος
13. Ντ. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος
14. Π. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 1 γύρος
15. Φ. Μάσα Ferrari + 1 γύρος
16. Χ. Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 1 γύρος
17. Β. Πετρόφ Caterham-Renault + 1 γύρος
18. Τ. Γκλοκ Marussia-Cosworth + 2 γύροι
19. Π. Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth + 3 γύροι
Βαθμολογία οδηγών
1. Σ. Φέτελ 61
2. Φ. Αλόνσο 61
3. Λ. Χάμιλτον 53
4. Κ. Ραικόνεν 49
5. Μ. Γουέμπερ 48
6. Τζ. Μπάτον 45
7. Ν. Ρόζμπεργκ 41
8. Ρ. Γκροσεάν 35
9. Π. Μαλντονάτο 29
10. Σ. Πέρεθ 22
11. Κ. Κομπαγιάσι 19
12. Π. Ντι Ρέστα 15
13. Μπ. Σένα 14
14. Ζ.Ε. Βερνιέ 4
15. Ν. Χούλκεμπεργκ 3
16. Μ. Σουμάχερ 2
17. Φ. Μάσα 2
18. Ντ. Ρικιάρντο 2
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Red Bull Racing-Renault 109
2. McLaren-Mercedes 98
3. Lotus-Renault 84
4. Ferrari 63
5. Mercedes 43
6. Williams-Renault 43
7. Sauber-Ferrari 41
8. Force India-Mercedes 18
9. STR-Ferrari 6
10. Marussia-Cosworth 0
11. Caterham-Renault 0
12. HRT-Cosworth 0
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - naftemporiki.gr
Ηταν η σειρά της Williams να γευτεί στην πίστα της Καταλούνια την χαρά της νίκης με τον Παστόρ Μαλντονάτο να κάνει τον αγώνα της ζωής του. Ο πιλότος από τη Βενεζουέλα και τοπικός ήρωας στην χώρα του άντεξε την πίεση του Φερνάντο Αλόνσο και της Ferrari και κατάφερε να ανέβει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Αυτό οφείλεται όχι μόνο στο πείσμα του νεαρού πιλότου της Williams αλλά και στην άψογη στρατηγική της Βρετανικής ομάδας που στα κρίσιμα σημεία του αγώνα κατάφερε να «κλέψει» την παράσταση και να αιφνιδιάσει τη Ferrari του Αλόνσο.
Είναι η πρώτη νίκη για την Williams μετά το GP της Βραζιλίας το 2004 όταν και τότε οδηγούσε για εκείνη ένας πιλότος από την Λατινική Αμερική, ο Βραζιλιάνος Χουάν Πάμπλο Μοντόγια. Παράλληλα, η Βρετανική ομάδα ανεβαίνει για πρώτη φορά στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Ισπανική πίστα από το 1997 όταν στο κόκπιτ της βρισκόταν ο Ζακ Βιλνέβ. Ταυτόχρονα είναι η έκτη καρό σημαία για την ομάδα του σερ Φρανκ Γουΐλιαμς στην Βαρκελώνη.
Το κλειδί της επιτυχίας του Μαλντονάτο ήταν η αψεγάδιαστη στρατηγική της Williams ιδίως στον 27ο γύρο βάζοντας τον πιλότο της έναν γύρο νωρίτερα από τον Αλόνσο. Με την απάτητη σκληρή γόμα ο οδηγός από τη Βενεζουέλα βγήκε σε ανοιχτή πίστα, πίεσε αρκετά σε χρόνο, κάλυψε τη διαφορά από τον Ισπανό και όταν ο Αλόνσο μπήκε στα πιτς στον επόμενο γύρο, εκείνος πέρασε μπροστά με επτά δευτερόλεπτα διαφορά.
Στη συνέχεια ο πιλότος της Ferrari πίεσε όσο μπορούσε αλλά δεν είχε αποτέλεσμα. Του στοίχισε βέβαια αρκετά ο χρόνος που έχασε από τον Κίμι Ραικόνεν περίπου είκοσι γύρους πριν από το τέλος του αγώνα. Δεν το έβαλε όμως κάτω και πάλεψε για να φτάσει τον πιλότο από την Βενεζουέλα, αλλά δεν κατάφερε και σε αυτό συνέβαλε λίγο η κίνηση που συνάντησε στην πίστα ενώ προσπαθούσε να πιάσει τον Μαλντονάτο.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι αυτή η παλικαρίσια νίκη του πιλότου από τη Βενεζουέλα θα μπορούσε να πει κανείς ότι του άξιζει καθώς ήταν άτυχος στους προηγούμενους αγώνες αν και είχε πολύ καλή απόδοση. Μεγάλη λοιπόν επιστροφή για την Williams που κάνει την καλύτερη της χρονιά μετά από πολλά χρόνια και το περυσινό φιάσκο.
Η Ferrari με το νέο πακέτο αναβαθμίσεων που είχε ετοιμάσει παρουσιάστηκε στην Ισπανία πολύ ανταγωνιστική. Δυστυχώς όμως για τους φίλους της δεν κατάφερε αυτό να το εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο και να κερδίσει. Ο Φερνάντο Αλόνσο διψούσε για τη νίκη μπροστά στους χιλιάδες συμπατριώτες του που θα ήταν και δεύτερη φετινή του. Εκανε ό,τι μπορούσε, είχε μία εκπληκτική εκκίνηση, πέρασε μπροστά μετά την πρώτη στροφή της πίστας και προσπάθησε να παραμείνει εκεί. Δεν υπολόγισε όμως στην Williams του Παστόρ Μαλντονάτο και την πολύ στρατηγική της. Η Βρετανική ομάδα αιφνιδίασε τη Ferrari βγάζοντας έναν γύρο νωρίτερα τον πιλότο της στα πιτς, πριν τον Αλόνσο. Αυτή στην ουσία ήταν η λεπτομέρεια που της χάρισε και την νίκη. Τουλάχιστον ο Ισπανός πιλότος της Ferrari παρηγορείται από τους πολύτιμους βαθμούς της δεύτερης θέσης που τον φέρνουν πρώτο στην γενική κατάταξη μαζί με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, έχοντας από 61 βαθμούς έκαστος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε προς το τέλος του αγώνα μία αντεπίθεση διαρκείας και προσπάθησε να περισώσει ότι μπορούσε από αυτό το δύσκολο σαββατοκύριακο για την Red Bull στην Ισπανία, τερματίζοντας τελικά έκτος. Η περυσινή πάντως παγκόσμια πρωταθλήτρια φάνηκε ότι είχε πρόβλημα με την εμπρός αεροτομή της RB8 αφού και οι δύο πιλότοι της την άλλαξαν κατά την διάρκεια του αγώνα. Επίσης, είναι η πρώτη φορά φέτος που ο Μαρκ Γουέμπερ δεν τερμάτισε στην τέταρτη θέση, αφού έμεινε πολύ πίσω, ολοκληρώνοντας τον αγώνα ενδέκατος.
Για έναν ακόμη αγώνα στο βάθρο των νικητών η Lotus που είδε τον Κίμι Ραικόνεν να είναι τρίτος ενώ πίσω του τερμάτισε ο Ρομάν Γκροσεάν. Τα πράγματα ίσως θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα για την ομάδα του Ενστοουν αλλά η λάθος επιλογή της να κρατήσει τον Ραικόνεν προς το τέλος του αγώνα μέσα στην πίστα με τα φθαρμένα ελαστικά, στοίχισε αρκετά τον Φινλανδό. Και αυτό γιατί ενώ είχε την πρωτοπορία του αγώνα, τον πέρασαν τόσο ο Παστόρ Μαλντονάτο όσο και ο Φερνάντο Αλόνσο με τον δεύτερο να δυσκολεύεται λιγάκι, κι έτσι ο Ραικόνεν έμεινε πίσω. Οταν η Lotus αποφάσισε να τον βάλει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών ήταν πλέον αργά. Ο ίδιος ωστόσο πάσχιζε να μαζέψει την διαφορά του από τους δύο πρώτους με την ελπίδα ότι επειδή είχε πιο φρέσκα ελαστικά από εκείνους θα μπορούσε να κινηθεί πιο γρήγορα ή κάποιος από τους δύο θα πήγαινε για μία ακόμη αλλαγή. Κάτι που ωστόσο δεν έγινε ποτέ και ο Ραικόνεν έμεινε με την... χαρά της τρίτης θέσης.
Με αυτά και με αυτά πάντως η Lotus είναι τρίτη στην βαθμολογία των κατασκευαστών πίσω από τις Red Bull και McLaren Mercedes και μπροστά από τη Ferrari. Η Scuderia έχει 63 βαθμούς, τους περισσότερους από τον Φερνάντο Αλόνσο και μόλις δύο από τον Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα αλλά δεν είχε ρυθμό και τερμάτισε για μία ακόμη φορά εκτός δεκάδας (15ος).
Η Sauber μπορεί να φύγει ευχαριστημένη από την Ισπανία αφού η πέμπτη θέση του Καμούι Κομπαγιάσι ήταν ένα θετικό αποτέλεσμα. Ο Ιάπωνας ήταν αρκετά μαχητικός σήμερα και αυτό φάνηκε κατά την διάρκεια του αγώνα, ασχέτως αν η προσοχή όλων ήταν στραμμένη στην μάχη για τις πρώτες θέσεις. Ατυχος ήταν ο Σέρζιο Πέρεθ αφού εγκατέλειψε στον 40ό γύρο μετά από ένα άσχημο πιτς στοπ. Ο Μεξικάνος πιλότος υποχρεώθηκε νωρίς μόλις στον δεύτερο γύρο να μπει στα πιτς από κλαταρισμένο πίσω αριστερό ελαστικό μετά την επαφή του με τον Γκροσεάν.
Ο Νίκο Ρόζμπεργκ έμεινε μακριά από τις πρώτες θέσεις και έδωσε μάχες για να παραμείνει μέσα στην δεκάδα. Τελικά τερμάτισε όγδοος, δεχόμενος προς το τέλος την προσπέραση του Σεμπάστιαν Φέτελ που ακολουθούσε φρενήρη ρυθμό (στους τελευταίους γύρους). Τουλάχιστον ο Γερμανός πιλότος θα μπορεί να καυχιέται ότι κράτησε στον τελευταίο γύρο πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός εντυπωσίασε με την απόδοσή του σήμερα καθώς ξεκίνησε τελευταίος και τερμάτισε όγδοος. Σε αυτό συνέβαλε και η στρατηγική της McLaren που επέλεξε να κάνει ένα πιτς στοπ λιγότερο από τις υπόλοιπες ομάδες. Πίσω του ο teammate του Τζένσον Μπάτον που έμοιαζε να μην έχει το μυαλό του στον αγώνα. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με την Force India ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα με τον έτερο πιλότο της ομάδας Πολ ντε Ρέστα να είναι 14ος.
«Χλιαρή» ήταν η απόδοση της Toro Rosso που δεν φάνηκε σε όλον τον αγώνα με τους Βερνιέ και Ρικιάρντο να μένουν 12ος και 13ος, αντίστοιχα.
Στη μάχη των ουραγών κερδισμένη και πάλι η Caterham με τους Κοβαλάινεν και Πετρόφ να ολοκληρώνουν τον αγώνα 16ος και 17ος, αντίστοιχα ενώ ο Τίμο Γκλοκ από τη Marussia ήταν 18ος. Ο Τσαρλς Πικ που δυσκόλεψε τον Φερνάντο Αλόνσο στην αρχή του αγώνα ενώ ο Ισπανός είχε την πρωτοπορία, προκαλώντας την οργή του πιλότου της Ferrari, εγκατέλειψε τελικά. Τελευταία ήταν η HRT του Πέδρο Ντε λα Ρόσα με τον έτερο πιλότο της Ισπανικής ομάδας Ναράιν Καρθικέγιαν να μένει εκτός αγώνα.
Αξιοσημείωτο γεγονός ήταν η σύγκρουση των Σένα – Σουμάχερ που είχε ως αποτέλεσμα την εγκατάλειψη και των δύο πιλότων στον 13ο γύρο. Ο Γερμανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής διαμαρτυρήθηκε έντονα ότι ο Βραζιλιάνος συνάδελφός του άλλαξε δύο φορές την πορεία του προκαλώντας τη σφοδρή επαφή των δύο μονοθεσίων στην στροφή ένα της πίστας. Γεγονός που θα διερευνηθεί από τους αγωνοδίκες μετά το τέλος του αγώνα.
Αποτελέσματα αγώνα
1. Π. Μαλντονάτο Williams-Renault 1ω39:09.145
2. Φ. Αλόνσο Ferrari + 3.195
3. Κ. Ραικόνεν Lotus-Renault + 3.884
4. Ρ. Γκροσεάν Lotus-Renault + 14.799
5. Κ. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 1:14.641
6. Σ. Φέτελ Red Bull-Renault + 1:17.576
7. Ν. Ρόζμπεργκ Mercedes + 1:27.919
8. Λ. Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 1:28.100
9. Τζ. Μπάτον McLaren-Mercedes + 1:25.200
10. Ν. Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 1 γύρος
11. Μ. Γουέμπερ Red Bull-Renault + 1 γύρος
12. Ζ.Ε. Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος
13. Ντ. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος
14. Π. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 1 γύρος
15. Φ. Μάσα Ferrari + 1 γύρος
16. Χ. Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 1 γύρος
17. Β. Πετρόφ Caterham-Renault + 1 γύρος
18. Τ. Γκλοκ Marussia-Cosworth + 2 γύροι
19. Π. Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth + 3 γύροι
Βαθμολογία οδηγών
1. Σ. Φέτελ 61
2. Φ. Αλόνσο 61
3. Λ. Χάμιλτον 53
4. Κ. Ραικόνεν 49
5. Μ. Γουέμπερ 48
6. Τζ. Μπάτον 45
7. Ν. Ρόζμπεργκ 41
8. Ρ. Γκροσεάν 35
9. Π. Μαλντονάτο 29
10. Σ. Πέρεθ 22
11. Κ. Κομπαγιάσι 19
12. Π. Ντι Ρέστα 15
13. Μπ. Σένα 14
14. Ζ.Ε. Βερνιέ 4
15. Ν. Χούλκεμπεργκ 3
16. Μ. Σουμάχερ 2
17. Φ. Μάσα 2
18. Ντ. Ρικιάρντο 2
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Red Bull Racing-Renault 109
2. McLaren-Mercedes 98
3. Lotus-Renault 84
4. Ferrari 63
5. Mercedes 43
6. Williams-Renault 43
7. Sauber-Ferrari 41
8. Force India-Mercedes 18
9. STR-Ferrari 6
10. Marussia-Cosworth 0
11. Caterham-Renault 0
12. HRT-Cosworth 0
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ