Μετά το σύντομο 15λεπτο σέρβις το Fiesta WRC του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα ικανοποίησε τον Φινλανδό με αποτέλεσμα να είναι ο ταχύτερος στην έβδομη ΕΔ του αγώνα και έκτη σημερινή, Βωξίτες 2.
Αυτή είναι η τρίτη ειδική που κερδίζει σήμερα ο οδηγός της Ford και η τέταρτη από τις επτά που έχουν γίνει μέχρι στιγμή.
«Ήταν διαφορετική η ειδική. Υπάρχει απόσταση από τον Λεμπ αλλά πήγαμε καλά. Είμαστε στο σωστό δρόμο», τόνισε ο Λάτβαλα μετά το τέλος της δοκιμασίας. Ηδη, η διαφορά από τον πρωτοπόρο Γάλλο οδηγό μειώθηκε στα 9,7 δευτ. και ο Φινλανδός δείχνει ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο.
Μόλις 0,7 δευτ. πίσω του τερμάτισε στην ειδική ο Σεμπάστιαν Λεμπ χωρίς να αντιμετωπίσει, όπως τόνισε, προβλήματα. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έχασε χρόνο από τη σκόνη του Νόβικοφ που είχε μείνει μέσα στην ειδική. Ο νεαρός ρώσος ήταν άτυχος και έχασε ένα λεπτό λόγω μηχανικού προβλήματος στο Fiesta WRC, το οποίο μάλλον σχετίζεται με το τούρμπο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει την Πέμπτη θέση και να πέσει έβδομος γενικής πίσω από τους Οστμπεργκ και Νουβίλ που άδραξαν την ευκαιρία.
Η κακοτυχία χτύπησε όμως και τον δεύτερο οδηγό της M-Sport καθώς ο Οτ Τανάκ είχε μία έξοδο που απέφερε ένα κλατάρισμα και ζημιά στην ανάρτηση του Fiesta WRC. Ο Εσθονός σε προηγούμενο πέρασμα από την ειδική είχε διορθώσει τις σημειώσεις του. Εκανε το λάθος όμως να συμπληρώσει τη διόρθωση σε λάθος σημείο και πιο συγκεκριμένα στις σημειώσεις του που αφορούσαν την προηγούμενη στροφή από αυτή που κατευθυνόταν. Ετσι, μπήκε με μεγάλη ταχύτητα και δεν μπόρεσε να το «μαζέψει» με αποτέλεσμα να βγει εκτός δρόμου. Για να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στην ΕΔ Βωξίτες 1 καθυστέρησε οκτώ λεπτά και έχασε εννέα θέσεις στην γενική, πέφτοντας στην 16η.
Ο Πέτερ Σόλμπεργκ μετά το σέρβις ήταν ελάχιστα ταχύτερος από τον Μίκο Χίρβονεν σε αυτή την ειδική με τη μεταξύ τους διαφορά στην γενική κατάταξη να κυμαίνεται πλέον στο ένα δευτερόλεπτο. Η μάχη για την τρίτη θέση προβλέπεται να είναι συναρπαστική.
Ο Χίρβονεν ήταν μόλις 0,8 δευτ. πιο αργός από τον Νορβηγό στους Βωξίτες 2 και παραπονέθηκε ότι γλιστρούσε πολύ, ιδίως στις αριστερές στροφές. Τόσο πολύ που νόμιζε ότι είχε κλαταρισμένο το πίσω δεξί ελαστικό.
Πρόκοπ και Αλ-Ατίγια εκμεταλλεύτηκαν την ατυχία του Τανάκ και ανέβηκαν στην γενική κατάταξη με τον οδηγό από το Κατάρ να μπαίνει στην πρώτη δεκάδα. Οι βελτιώσεις που έγιναν στο «ιδιωτικό» DS3 WRC απέφεραν αποτέλεσμα κι έτσι ο Αλ Ατίγια μπόρεσε να πετύχει καλύτερους χρόνους σε σχέση με το πρωί.
Αυτή είναι η τρίτη ειδική που κερδίζει σήμερα ο οδηγός της Ford και η τέταρτη από τις επτά που έχουν γίνει μέχρι στιγμή.
«Ήταν διαφορετική η ειδική. Υπάρχει απόσταση από τον Λεμπ αλλά πήγαμε καλά. Είμαστε στο σωστό δρόμο», τόνισε ο Λάτβαλα μετά το τέλος της δοκιμασίας. Ηδη, η διαφορά από τον πρωτοπόρο Γάλλο οδηγό μειώθηκε στα 9,7 δευτ. και ο Φινλανδός δείχνει ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο.
Μόλις 0,7 δευτ. πίσω του τερμάτισε στην ειδική ο Σεμπάστιαν Λεμπ χωρίς να αντιμετωπίσει, όπως τόνισε, προβλήματα. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έχασε χρόνο από τη σκόνη του Νόβικοφ που είχε μείνει μέσα στην ειδική. Ο νεαρός ρώσος ήταν άτυχος και έχασε ένα λεπτό λόγω μηχανικού προβλήματος στο Fiesta WRC, το οποίο μάλλον σχετίζεται με το τούρμπο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει την Πέμπτη θέση και να πέσει έβδομος γενικής πίσω από τους Οστμπεργκ και Νουβίλ που άδραξαν την ευκαιρία.
Η κακοτυχία χτύπησε όμως και τον δεύτερο οδηγό της M-Sport καθώς ο Οτ Τανάκ είχε μία έξοδο που απέφερε ένα κλατάρισμα και ζημιά στην ανάρτηση του Fiesta WRC. Ο Εσθονός σε προηγούμενο πέρασμα από την ειδική είχε διορθώσει τις σημειώσεις του. Εκανε το λάθος όμως να συμπληρώσει τη διόρθωση σε λάθος σημείο και πιο συγκεκριμένα στις σημειώσεις του που αφορούσαν την προηγούμενη στροφή από αυτή που κατευθυνόταν. Ετσι, μπήκε με μεγάλη ταχύτητα και δεν μπόρεσε να το «μαζέψει» με αποτέλεσμα να βγει εκτός δρόμου. Για να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στην ΕΔ Βωξίτες 1 καθυστέρησε οκτώ λεπτά και έχασε εννέα θέσεις στην γενική, πέφτοντας στην 16η.
Ο Πέτερ Σόλμπεργκ μετά το σέρβις ήταν ελάχιστα ταχύτερος από τον Μίκο Χίρβονεν σε αυτή την ειδική με τη μεταξύ τους διαφορά στην γενική κατάταξη να κυμαίνεται πλέον στο ένα δευτερόλεπτο. Η μάχη για την τρίτη θέση προβλέπεται να είναι συναρπαστική.
Ο Χίρβονεν ήταν μόλις 0,8 δευτ. πιο αργός από τον Νορβηγό στους Βωξίτες 2 και παραπονέθηκε ότι γλιστρούσε πολύ, ιδίως στις αριστερές στροφές. Τόσο πολύ που νόμιζε ότι είχε κλαταρισμένο το πίσω δεξί ελαστικό.
Πρόκοπ και Αλ-Ατίγια εκμεταλλεύτηκαν την ατυχία του Τανάκ και ανέβηκαν στην γενική κατάταξη με τον οδηγό από το Κατάρ να μπαίνει στην πρώτη δεκάδα. Οι βελτιώσεις που έγιναν στο «ιδιωτικό» DS3 WRC απέφεραν αποτέλεσμα κι έτσι ο Αλ Ατίγια μπόρεσε να πετύχει καλύτερους χρόνους σε σχέση με το πρωί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ