Το σίριαλ μεταξύ Σουμάχερ – Pirelli έχει νέο επεισόδιο μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του Γερμανού πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή εναντίον ης Ιταλικής εταιρείας.
Σε νέα συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNN, ο πιλότος της Mercedes τόνισε ότι η αίσθηση που υπάρχει από τα νέα ελαστικά της Pirelli είναι σαν να οδηγείς «ωμά αυγά».
Με αυτό τον τρόπο ήθελε να δώσει έμφαση στην άποψή του πως οι πιλότοι δεν έχουν τη δυνατότητα να πιέσουν στο όριο το μονοθέσιο διότι χρειάζεται να προσέχουν ιδιαίτερα τη φθορά των ελαστικών τους. Μάλιστα τα χαρακτήρισε ως «πολύ ευαίσθητα και ιδιαίτερα».
«Απλά πιστεύω ότι έχουν πολύ μεγάλη επίδραση διότι είναι τόσο πολύ ευαίσθητα και ιδιαίτερα που δεν επιτρέπουν σε εμάς και τα μονοθέσια μας να φτάσουμε στο όριο. Οδηγείς σαν σε ωμά αυγά γιατί δε θέλεις να πιέσεις καθόλου τα ελαστικά. Διαφορετικά, αν το παρακάνεις δεν κάνεις τίποτα», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η Pirelli από την πλευρά της φρόντισε να υπενθυμίσει ότι τα ελαστικά της είναι προϊόν όσων έχουν ζητήσει οι ομάδες με το υψηλό επίπεδο φθοράς να αποδεικνύεται μέχρι στιγμής παράγοντας-κλειδί στο άφθονο θέαμα που υπάρχει φέτος.
Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστώνουν φέτος τους τέσσερις διαφορετικούς νικητές σε ισάριθμους αγώνες στα ελαστικά του αποκλειστικού προμηθευτή της Formula 1.
Πάνω σε αυτό το θέμα και ως απάντηση στον Σουμάχερ, η Pirelli είχε ανακοινώσει στο παρελθόν ότι «στη Formula 1 υπήρχε πάντα αξιοκρατία. Στο τέλος οι καλύτεροι μηχανικοί και οι καλύτεροι πιλότοι θα τα καταφέρουν».
Για πρώτη φορά ο Γερμανός πιλότος είχε δημοσίως εκφράσει την αντίθεσή τους απέναντι στα νέα ελαστικά μετά το GP του Μπαχρέιν, βγαίνοντας δημόσια και εκφράζοντας την άποψή του. Προς το παρόν δεν τον έχει ακολουθήσει κάποιος άλλος πιλότος αν και στα πιτς των ομάδων εκφράζονται απόψεις αντίστοιχες με τη δική του.
Σε νέα συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNN, ο πιλότος της Mercedes τόνισε ότι η αίσθηση που υπάρχει από τα νέα ελαστικά της Pirelli είναι σαν να οδηγείς «ωμά αυγά».
Με αυτό τον τρόπο ήθελε να δώσει έμφαση στην άποψή του πως οι πιλότοι δεν έχουν τη δυνατότητα να πιέσουν στο όριο το μονοθέσιο διότι χρειάζεται να προσέχουν ιδιαίτερα τη φθορά των ελαστικών τους. Μάλιστα τα χαρακτήρισε ως «πολύ ευαίσθητα και ιδιαίτερα».
«Απλά πιστεύω ότι έχουν πολύ μεγάλη επίδραση διότι είναι τόσο πολύ ευαίσθητα και ιδιαίτερα που δεν επιτρέπουν σε εμάς και τα μονοθέσια μας να φτάσουμε στο όριο. Οδηγείς σαν σε ωμά αυγά γιατί δε θέλεις να πιέσεις καθόλου τα ελαστικά. Διαφορετικά, αν το παρακάνεις δεν κάνεις τίποτα», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η Pirelli από την πλευρά της φρόντισε να υπενθυμίσει ότι τα ελαστικά της είναι προϊόν όσων έχουν ζητήσει οι ομάδες με το υψηλό επίπεδο φθοράς να αποδεικνύεται μέχρι στιγμής παράγοντας-κλειδί στο άφθονο θέαμα που υπάρχει φέτος.
Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστώνουν φέτος τους τέσσερις διαφορετικούς νικητές σε ισάριθμους αγώνες στα ελαστικά του αποκλειστικού προμηθευτή της Formula 1.
Πάνω σε αυτό το θέμα και ως απάντηση στον Σουμάχερ, η Pirelli είχε ανακοινώσει στο παρελθόν ότι «στη Formula 1 υπήρχε πάντα αξιοκρατία. Στο τέλος οι καλύτεροι μηχανικοί και οι καλύτεροι πιλότοι θα τα καταφέρουν».
Για πρώτη φορά ο Γερμανός πιλότος είχε δημοσίως εκφράσει την αντίθεσή τους απέναντι στα νέα ελαστικά μετά το GP του Μπαχρέιν, βγαίνοντας δημόσια και εκφράζοντας την άποψή του. Προς το παρόν δεν τον έχει ακολουθήσει κάποιος άλλος πιλότος αν και στα πιτς των ομάδων εκφράζονται απόψεις αντίστοιχες με τη δική του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ