Ο Πέτερ Σόλμπεργκ παρά τη βροχή συνεχίζει την επίθεσή του προς τον Λόεμπ σε μία προσπάθεια να μειώσει όσο μπορεί τη μεταξύ τους διαφορά στην γενική κατάταξη.
Αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη ειδική διαδρομή που κερδίζει ο Νορβηγός και η τέταρτη αντίστοιχα σε όλον τον αγώνα.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι οι συνθήκες είναι πάρα πολύ δύσκολες για τα πληρώματα καθώς η έντονη βροχόπτωση που έπεσε στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική Κεφαλάρι και η σκληρή γόμα που έχουν επιλέξει στα ελαστικά, σε συνδυασμό με τη λάσπη είναι σα να οδηγούν στον πάγο του Μόντε Κάρλο με σλικ ελαστικά!
Επιστροφή στους οδηγούς όμως και στον Σόλμπεργκ, ο οποίος παρά την ταχύτητά του δεν κέρδισε κάτι περισσότερο σε χρόνο από τα 1,4 δευτ. διαφορά που τον χώρισαν από τον δεύτερο στην ειδική Λόεμπ. «Είναι καλός ο χρόνος, αλλά ο Seb έρχεται γρήγορα. Έχασα σχεδόν 7 δευτ. στο τέλος. Έχασα μια διασταύρωση. Ήταν καλή ειδική, όμως ο Λόεμπ είναι έξυπνος. Έχει πολύ δρόμο ακόμα. Θα δούμε τι θα γίνει».
Οπως έχει η κατάσταση μέχρι στιγμής, ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής δείχνει να κρατάει τη διαφορά και φαίνεται να έχει τον έλεγχο παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν. Στο τέλος πάντως της ειδικής μόνο ευχαριστημένος δεν ήταν αφού παραπονιόταν συνεχώς ότι γλιστράει πολύ. «Νομίζω ότι είναι αδύνατον να οδηγήσεις στο τέλος της ειδικής. Στα σημεία που θα περνούσες με 140 χλμ./ώρα τώρα πας με 40 χλμ./ώρα. Δεν ελέγχεις το αυτοκίνητο».
Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Τιερί Νουβίλ, όντας 0,3 δευτ. πιο γρήγορος από τον τέταρτο Μίκο Χίρβονεν. Ο νεαρός Γάλλος οδηγός της Citroen αν και είχε στην αρχή της ειδικής ένα πρόβλημα πίεσης τα πήγε αρκετά καλά. Ο Μίκο Χίρβονεν ήταν πολύ ευχαριστημένος που τερμάτισε την ειδική υπό αυτές τις καιρικές συνθήκες.
Ο Μαντς Οστμπεργκ ήταν πέμπτος στο Κεφαλάρι 2 αυξάνοντας πλέον τη διαφορά του στη γενική κατάταξη από τον Μάρτιν Πρόκοπ. Ο Τσέχος έμεινε λίγο πίσω εδώ αφού σημείωσε την όγδοη καλύτερη επίδοση. Αιτία όπως και στους περισσότερους ήταν το γεγονός ότι γλιστρούσε πολύ κάτι που όπως φάνηκε τον πανικόβαλε αρκετά. «Μερικές φορές δεν μπορείς να ακουμπήσεις το φρένο, απλώς προσπαθείς να μπεις στη στροφή. Είναι τρέλα. Πατάς γκάζι και έχεις χάσει τα φρένα για την επόμενη στροφή».
Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα συνεχίζει την προσπάθειά του να φτάσει στο τέλος της ημέρας χωρίς να εγκαταλείψει. Προς το παρόν ο Φιναλνδός οδηγός της Ford τρέχει με τρία φρένα και δυσκολεύεται αρκετά. «Έχουμε μόνο τρία φρένα από το κλατάρισμα και μετά. Είναι πολύ δύσκολο να οδηγήσω, ιδίως σε αυτές τις συνθήκες. Πρέπει να πηγαίνω αργά», δήλωσε χαρακτηριστικά.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - naftemporiki.gr
Αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη ειδική διαδρομή που κερδίζει ο Νορβηγός και η τέταρτη αντίστοιχα σε όλον τον αγώνα.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι οι συνθήκες είναι πάρα πολύ δύσκολες για τα πληρώματα καθώς η έντονη βροχόπτωση που έπεσε στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική Κεφαλάρι και η σκληρή γόμα που έχουν επιλέξει στα ελαστικά, σε συνδυασμό με τη λάσπη είναι σα να οδηγούν στον πάγο του Μόντε Κάρλο με σλικ ελαστικά!
Επιστροφή στους οδηγούς όμως και στον Σόλμπεργκ, ο οποίος παρά την ταχύτητά του δεν κέρδισε κάτι περισσότερο σε χρόνο από τα 1,4 δευτ. διαφορά που τον χώρισαν από τον δεύτερο στην ειδική Λόεμπ. «Είναι καλός ο χρόνος, αλλά ο Seb έρχεται γρήγορα. Έχασα σχεδόν 7 δευτ. στο τέλος. Έχασα μια διασταύρωση. Ήταν καλή ειδική, όμως ο Λόεμπ είναι έξυπνος. Έχει πολύ δρόμο ακόμα. Θα δούμε τι θα γίνει».
Οπως έχει η κατάσταση μέχρι στιγμής, ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής δείχνει να κρατάει τη διαφορά και φαίνεται να έχει τον έλεγχο παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν. Στο τέλος πάντως της ειδικής μόνο ευχαριστημένος δεν ήταν αφού παραπονιόταν συνεχώς ότι γλιστράει πολύ. «Νομίζω ότι είναι αδύνατον να οδηγήσεις στο τέλος της ειδικής. Στα σημεία που θα περνούσες με 140 χλμ./ώρα τώρα πας με 40 χλμ./ώρα. Δεν ελέγχεις το αυτοκίνητο».
Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Τιερί Νουβίλ, όντας 0,3 δευτ. πιο γρήγορος από τον τέταρτο Μίκο Χίρβονεν. Ο νεαρός Γάλλος οδηγός της Citroen αν και είχε στην αρχή της ειδικής ένα πρόβλημα πίεσης τα πήγε αρκετά καλά. Ο Μίκο Χίρβονεν ήταν πολύ ευχαριστημένος που τερμάτισε την ειδική υπό αυτές τις καιρικές συνθήκες.
Ο Μαντς Οστμπεργκ ήταν πέμπτος στο Κεφαλάρι 2 αυξάνοντας πλέον τη διαφορά του στη γενική κατάταξη από τον Μάρτιν Πρόκοπ. Ο Τσέχος έμεινε λίγο πίσω εδώ αφού σημείωσε την όγδοη καλύτερη επίδοση. Αιτία όπως και στους περισσότερους ήταν το γεγονός ότι γλιστρούσε πολύ κάτι που όπως φάνηκε τον πανικόβαλε αρκετά. «Μερικές φορές δεν μπορείς να ακουμπήσεις το φρένο, απλώς προσπαθείς να μπεις στη στροφή. Είναι τρέλα. Πατάς γκάζι και έχεις χάσει τα φρένα για την επόμενη στροφή».
Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα συνεχίζει την προσπάθειά του να φτάσει στο τέλος της ημέρας χωρίς να εγκαταλείψει. Προς το παρόν ο Φιναλνδός οδηγός της Ford τρέχει με τρία φρένα και δυσκολεύεται αρκετά. «Έχουμε μόνο τρία φρένα από το κλατάρισμα και μετά. Είναι πολύ δύσκολο να οδηγήσω, ιδίως σε αυτές τις συνθήκες. Πρέπει να πηγαίνω αργά», δήλωσε χαρακτηριστικά.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ