Ιδανικό ξεκίνημα για τη Volkswagen Motorsport στο Ράλι Γερμανίας, ένατο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ο Σεμπαστιέν Οζιέ προηγείται, με τον teammate του, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα να ακολουθεί.
Ο Γάλλος πρωτοπόρος της βαθμολογίας που δεν αποκλείεται το απόγευμα της Κυριακής να στεφθεί πρόωρα παγκόσμιος πρωταθλητής, ήταν ο πρωταγωνιστής της ημέρας. Ταχύτερος και στις δύο ειδικές διαδρομές, έκλεισε το σκέλος με προβάδισμα 5.7 δευτερολέπτων από τον Φινλανδό ομόσταβλό του.
Για μία ακόμα φορά, κύριος διώκτης των Polo R WRC είναι ο Τιερί Νεβίλ. Ο Βέλγος οδηγός της Qatar M-Sport είναι επτά δευτερόλεπτα πιο πίσω, βάζοντας σφήνα το Fiesta WRC στα εργοστασιακά VW και τα εργοστασιακά DS3 WRC.
Στην εσωτερική μονομαχία των οδηγών της Citroen, o Ντάνι Σόρντο είναι μπροστά από τον Μίκο Χίρβονεν, σε ένα ράλι όπου το να πετύχει καλό αποτέλεσμα αποτελεί μονόδρομο. Έχουν προηγηθεί μέτριες εμφανίσεις, ο Κρις Μικ ήδη του “έκλεψε” το μπάκετ για ένα ράλι και ειδικά στην αγαπημένη του άσφαλτο, ο Ισπανός μπορεί να κυνηγήσει το βάθρο.
Στα… αμπέλια κατέληξε το Fiesta WRC του πάντα γρήγορου και συνήθως επιρρεπή στα λάθη Ευγένι Νόβικοφ. Στη μάχη της κατηγορίας WRC-2, ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα προηγείται με το Citroen DS3 RRC, όντας παράλληλα ένατος γενικής.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Το δεύτερο σκέλος του Ράλι Γερμανίας περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές (τρεις επαναλαμβανόμενες).
Ο Γάλλος πρωτοπόρος της βαθμολογίας που δεν αποκλείεται το απόγευμα της Κυριακής να στεφθεί πρόωρα παγκόσμιος πρωταθλητής, ήταν ο πρωταγωνιστής της ημέρας. Ταχύτερος και στις δύο ειδικές διαδρομές, έκλεισε το σκέλος με προβάδισμα 5.7 δευτερολέπτων από τον Φινλανδό ομόσταβλό του.
Για μία ακόμα φορά, κύριος διώκτης των Polo R WRC είναι ο Τιερί Νεβίλ. Ο Βέλγος οδηγός της Qatar M-Sport είναι επτά δευτερόλεπτα πιο πίσω, βάζοντας σφήνα το Fiesta WRC στα εργοστασιακά VW και τα εργοστασιακά DS3 WRC.
Στην εσωτερική μονομαχία των οδηγών της Citroen, o Ντάνι Σόρντο είναι μπροστά από τον Μίκο Χίρβονεν, σε ένα ράλι όπου το να πετύχει καλό αποτέλεσμα αποτελεί μονόδρομο. Έχουν προηγηθεί μέτριες εμφανίσεις, ο Κρις Μικ ήδη του “έκλεψε” το μπάκετ για ένα ράλι και ειδικά στην αγαπημένη του άσφαλτο, ο Ισπανός μπορεί να κυνηγήσει το βάθρο.
Στα… αμπέλια κατέληξε το Fiesta WRC του πάντα γρήγορου και συνήθως επιρρεπή στα λάθη Ευγένι Νόβικοφ. Στη μάχη της κατηγορίας WRC-2, ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα προηγείται με το Citroen DS3 RRC, όντας παράλληλα ένατος γενικής.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. | Σεμπαστιέν Οζιέ | VW | 19m33.2s |
2. | Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα | VW | + 5.7s |
3. | Τιερί Νεβίλ | M-Sport Ford | + 12.7s |
4. | Ντάνι Σόρντο | Citroen | + 20.5s |
5. | Μίκο Χίρβονεν | Citroen | + 25.7s |
6. | Μαντς Όστμπεργκ | M-Sport Ford | + 30.6s |
7. | Νάσερ Αλ-Ατίγια | M-Sport Ford | + 41.4s |
8. | Μάρτιν Πρόκοπ | Czech Ford | + 45.6s |
9. | Ρόμπερτ Κούμπιτσα | PH Citroen | + 59.8s |
10. | Έλφυν Έβανς | M-Sport Ford | + 1m14.7s |
Το δεύτερο σκέλος του Ράλι Γερμανίας περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές (τρεις επαναλαμβανόμενες).
newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ