Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Χάμιλτον: Μου λείπει η φυσιολογική ζωή!


Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008 είναι 28 ετών όμως η καθημερινότητά του απέχει παρασάγγας απ' αυτή των συνομήλικων του.


Ο ίδιος το καταλαβαίνει αυτό και παρότι στην αρχή αυτής της πορείας που τον έφερε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μπορεί να το απολάμβανε τώρα πλέον όμως φαίνεται ξεκάθαρα πως τον προβληματίζει και έχει δεύτερες σκέψεις. 

Μιλώντας σχετικά στο "Al Jazeera English" ο πιλότος της Mercedes τόνισε μεταξύ άλλων: " H ζωή μου ξαφνικά άλλαξε, ήρθαν τα πάνω κάτω. Απότομα όλοι ενδιαφέρονταν για μένα, ήθελαν να περάσουν χρόνο μαζί μου, ζητούσαν μια φωτογραφία ή ένα αυτόγραφο. Δεν ήταν μόνο οι οπαδοί που με κυνηγούσαν αλλά και οι παπαράτσι. Είναι από τη μια πλευρά κολακευτικό οι άνθρωποι να ενδιαφέρονται γι' αυτά που κάνεις. Αισθάνομαι τυχερός που έφτασα ως εδώ. Προσπαθώ να παραμείνω όσο πιο προσγειωμένος γίνεται. Καμιά φορά χάνω τον έλεγχο αλλά προσπαθώ να κρατήσω το προφίλ μου χαμηλά πράγμα δύσκολο όταν βρίσκεται συνεχώς στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Όσο διαρκούν οι αγώνες το ενδιαφέρον είναι συνεχώς στραμμένο πάνω μου. Είναι σημαντικό να μπορείς να ξεφύγεις και να ζήσεις σαν κανονικός άνθρωπος κάποιες στιγμές".


Ο Χάμιλτον στο παρελθόν έχει βρεθεί σε δύσκολη θέση από τους οπαδούς που έφτασαν μέχρι και σε ρατσιστικές αντιδράσεις προς το πρόσωπό του στην Ισπανία όταν κοντραρίστηκε με τον Αλόνσο: " Πιστεύω πως είμαι τυχερός γιατί αυτού του είδους οι εκδηλώσεις ήταν περιορισμένες κατά τη διάρκεια της καριέρας μου. Αντιμετώπισα κάποια θέματα όταν ακόμη αγωνιζόμουν στα καρτ όταν επισκέφτηκα την Πορτογαλία και το ίδιο ανέκυψε και στη F1, στην Ισπανία. Πάντως τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχει θέμα στην Ισπανία"

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...