Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Περιμένει την Τσεχία ο Pedrosa

Ο Dani Pedrosa αναφέρθηκε στις δυσκολίες του αγώνα στην Ινδιανάπολη, τονίζοντας τη σημασία να νικήσει στην Τσεχία


Η δεύτερη θέση στην Ινδιανάπολη δεν τον χαροποίησε ιδιαίτερα.

Ο Ισπανός αναφέρθηκε στην ανωτερότητας του συμπατριώτη του Μarc Marquez, ενώ στάθηκε στο γεγονός ότι θα έπρεπε να κουνιέται πάνω στη μηχανή του και εκείνος ήταν στάσιμος λόγω του προβλήματος από τον τραυματισμό του στη Γερμανία.

Πλέον, ο δεύτερος της κατάταξης στο πρωτάθλημα, Dani Pedrosa περιμένει να πάρει όσο το δυνατών περισσότερους βαθμούς μπορεί στην Τσεχία.

«Δεν ήταν εύκολος ο αγώνας σήμερα για μένα και αυτό λόγω της φυσικής μου κατάστασης. Έπρεπε να κουνιέμαι πολύ πάνω στη μοτοσικλέτα, αλλά εγώ ήμουν αρκετά στάσιμος, λόγω του τραυματισμού μου στον ώμο. Στους τελευταίους γύρους έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό και προσπέρασα τον Lorenzo. Ο Μarc ήταν πάρα πολύ γρήγορος και ελπίζω την επόμενη εβδομάδα να πάρω αρκετούς βαμούς, ώστε να καλύψω το χαμένο έδαφος», είπε χαρακτηριστικά.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...