Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Αλόνσο: 'Ήμουν πολύ τυχερός"

Η μεγάλη απογοήτευση φυσικά ήρθε σήμερα για τον Φερνάντο Αλόνσο της Scuderia Ferrari, μετά την απίθανη καραμπόλα των τεσσάρων τετρατρόχων για την οποία τιμωρήθηκε από την FIA o Γκροσεάν της Lotus Renault) και σημειώθηκε ήδη στο πρώτο lap. Αν και δεν τον επηρέασε βαθμολογικά, μιας και ο Ισπανός παραμένει στην πρώτη θέση. Ο ίδιος δήλωσε λίγο μετά:

«Είμαι απογοητευμένος επειδή χάθηκαν πολλοί βαθμοί. Ωστόσο, είμαι πολύ τυχερός που θα μπορώ να είμαι στο μονοθέσιο σε πέντε μέρες στο Grand Prixτης Monza, γιατί κοιτάζοντας το ατύχημα στην εκκίνηση, θα μπορούσα να είχα τραυματιστεί στα χέρια μου ή στο κεφάλι. Το μονοθέσιο του Γκροσεάν πέρασε πολύ κοντά μου. Δεν είχα ιδέα τι είχε συμβεί μέχρι που το είδα στην τηλεόραση. Έμεινα στο μονοθέσιο λίγα δευτερόλεπτα γιατί πονούσε η πλάτη μου», δήλωσε ο Ισπανός πιλότος της Scuderia Ferrari.



ΠΗΓΗ: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...