Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

McLaren οι ελπίδες του Μπάτον και οι ευθύνες του Χάμιλτον

Button on track - day 1Image by f1photos.org via FlickrΟ Τζένσον Μπάτον μπορεί να μην κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα στη Μόντσα, αλλά χαρακτήρισε τη δεύτερη θέση που πήρε ως «σπουδαίο αποτέλεσμα», μιας και αυτό ήταν που τον ξαναέβαλε σε τροχιά τίτλου. Ο Βρετανός στην εκκίνηση πέρασε τον Φερνάντο Αλόνσο, αλλά στο πτι στοπ ο Ισπανός κατάφερε να βγει μπροστά του και να παραμείνει εκεί.

«Είχαμε ένα καλό διήμερο και το να φεύγουμε με τη δεύτερη θέση είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Θέλαμε μερικούς βαθμούς και πήγαμε καλά όσον αφορά τις ελπίδες μας για το πρωτάθλημα αφήνοντας την Ευρώπη», σχολίασε ο Μπάτον, ο οποίος πλέον βρίσκεται 22 πόντους μακριά από τον πρωτοπόρο Μαρκ Γουέμπερ.

Ο πιλότος της McLaren παραδέχθηκε ότι το μονοθέσιό του δεν ήταν τόσο γρήγορο όσο η Ferrari: «Δεν νομίζω ότι είχαμε ρυθμό σήμερα συγκριτικά με τη Ferrari. Αλλά όλα πήγαιναν πολύ καλά, ήμουν πολύ χαρούμενος με το μονοθέσιο και μετά αποφασίσαμε να μπω για πιτ στοπ ένα γύρο νωρίτερα από τον Φερνάντο».

Για να προσθέσει: «Όταν βγήκα από τα πιτ είχα πολύ μικρή πρόσφυση και ουσιαστικά τα ελαστικά δεν λειτουργούσαν. Οπότε ήταν λίγο απογοητευτικό το να βρεθώ σε μια τέτοια θέση και μετά να δω τον Φερνάντο να βγαίνει μπροστά μου. Αλλά είχαμε ένα σπουδαίο διήμερο. Προφανώς θα ήθελα τη νίκη, αλλά είναι καλοί οι βαθμοί κι έτσι και νομίζω ότι κι εγώ και ο Φερνάντο τα πήγαμε καλά ση μάχη μας για τον τίτλο».

Κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Μπάτον εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την επιλογή της ομάδας του να τον βάλει πρώτο, σε σχέση με τη Ferrari του Αλόνσο, για αλλαγή ελαστικών: «Πρέπει να κρατάς τα μάτια σου ανοιχτά σε κάθε περίπτωση. Προφανώς θεωρήσαμε ότι ήταν σωστή απόφαση να μπούμε έναν γύρο νωρίτερα, αλλά τώρα δεν νομίζω ότι ήταν έτσι. Δεν δούλεψε η στρατηγική μας σήμερα, αλλά πήραμε ένα καλό αποτέλεσμα κι ελπίζω να είμαστε το ίδιο δυνατοί και στη Σιγκαπούρη».

Όσο για την εκκίνηση όπου κατάφερε να περάσει τον Ισπανό, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής σχολίασε: «Η εκκίνηση ήταν καλή, ο Φερνάντο ήρθε αρκετά πλάι, αλλά είχα πολύ χώρο να χωθώ στην πρώτη στροφή. Ο υπόλοιπος πρώτος μου γύρος ήταν αρκετά σκληρός γιατί στην ευθεία ήταν πολύ γρήγοροι, καθώς είχα άλλες ρυθμίσεις και το έκανε αρκετά επικύνδυνο».

Για να καταλήξει: «Πέρασα τον περισσότερο αγώνα όσο ήμουν πρώτος, κοιτάζοντας τους καθρέφτες μου, για να σιγουρευτώ ότι ο Φερνάντο δεν ήταν αρκετά κοντά. Είναι πολύ δύσκολο εδώ να ξέρεις αν ένα μονοθέσιο είναι ακριβώς πίσω σου, ή όχι. Μάλιστα, κοιτούσα τις γιγαντοοθόνες για να δω που είναι! Μεγάλη πίεση».

Πήρε την ευθύνη ο Χάμιλτον Ο Λιούις Χάμιλτον ανέλαβε την ευθύνη για την εγκατάλειψή του πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος στη Μόντσα και παραδέχθηκε ότι οι βαθμοί που έχασε ίσως του κοστίσουν το πρωτάθλημα. Ο Βρετανός είδε την ανάρτηση στον εμπρός δεξί τροχό του να σπάει, όταν στην προσπάθειά του να περάσει τη Ferrari του Φελίπε Μάσα, είχε επαφή με το μονοθέσιο του Βραζιλιάνου.

«Ήταν ξεκάθαρα δικό μου λάθος, ένα από αυτά τα πράγματα που συμβαίνουν όταν αγωνίζεσαι και πιέζεις πολύ. Προσπαθούσα να τοποθετήσω το μονοθέσιο με συγκεκριμένο τρόπο και βρέθηκα πολύ κοντά στον Μάσα και ακούμπησε τον τροχό μου καταστρέφοντας το μονοθέσιο. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα», τόνισε ο πιλότος της McLaren.

Η απώλεια βαθμών στη Ιταλία σήμανε και την αποκαθήλωσή του από την πρωτοπορία του πρωταθλήματος: «Δεν τελείωσε τίποτα ακόμα, αλλά μέρες σαν κι αυτή και λάθη σαν αυτό που έκανα σήμερα, μπορούν να κοστίσουν το πρωτάθλημα. Δεν κατηγορώ κανένα πλην του εαυτού μου», κατέληξε ο Χάμιλτον.
SPORTNET
Enhanced by Zemanta



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...