Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Grand Prix Ιταλίας κάλπασε ο Αλόνσο, της κολάσεως στο πρωτάθλημα!

Πάνω από 100.000 τιφόζι στις εξέδρες της Μόντσα βρέθηκαν σε κατάσταση… παραληρήματος βλέποντας τον Φερνάντο Αλόνσο να περνά πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, να χαρίζει στην αγαπημένη τους Ferrari μια εντυπωσιακή νίκη και να ξαναμπαίνει δυναμικά στη μάχη του τίτλου! Ο Ισπανός έζησε μεγάλες στιγμές στην απονομή, κυρίως κατά την ανάκρουση του ιταλικού εθνικού ύμνου και πήρε μια γερή γεύση του τι εστί να κερδίζεις στη Μόντσα με την κόκκινη φόρμα.
Η δεύτερη θέση του Τζένσον Μπάτον, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Λιούις Χάμιλτον, την έκτη θέση του Μαρκ Γουέμπερ και την τέταρτη του Σεμπάστιαν Φέτελ, σημαίνει ότι το πρωτάθλημα όχι μόνο πήρε φωτιά, αλλά μοιάζει πλέον με… κόλαση, αφού απομένουν πέντε Grand Prix για το φινάλε της σαιζόν με την κατάσταση να έχει διαμορφωθεί ως εξής: Μαρκ Γουέμπερ 187 πόντοι, Λιούις Χάμιλτον 182, Φερνάντο Αλόνσο 166, Τζένσον Μπάτον 165 και Σεμπάστιαν Φέτελ 163!

Για τον Αλόνσο ήταν η τρίτη φετινή νίκη και 24η της καριέρας του και φυσικά την πανηγύρισε ανάλογα, δείχνοντας σαφώς λιγάκι… σαστισμένος από τη μοναδική ατμόσφαιρα που υπήρχε στην πίστα. Ο πιλότος της Ferrari αν και έχασε την πρώτη θέση στην εκκίνηση από τον Μπάτον, βασίστηκε στη στρατηγική της ομάδας του, έκανε υπομονή και στον 38ο γύρο κατάφερε να περάσει τον Βρετανό μετά το πιτ στοπ του, φτάνοντας τελικά σε μια εύκολη νίκη.
Για τον Μπάτον, η εξαιρετική εκκίνηση δεν είχε αντίκρισμα, αφού έχασε την πρωτιά στα πίτ, αλλά παρόλα αυτά η δεύτερη θέση του έδωσε την ευκαιρία να ανακάμψει και να ξαναμπεί στην υπεράσπιση του τίτλου του. Το δράμα για τη McLaren ήταν η εγκατάλειψη του Λιούις Χάμιλτον πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος.
Το μόνο παρηγορητικό για τον Χάμιλτον ήταν ότι και ο Μαρκ Γουέμπερ δεν πήγε τόσο καλά, τερματίζοντας έκτος, οπότε δεν ξέφυγε στη βαθμολογία. Η παρουσία του Φελίπε Μάσα στο τρίτο σκαλί του βάθρου ήταν πανάξια και απλά επιβεβαίωσε τη δυναμική που είχε η Ferrari μέσα στο σπίτι της. Ο Βραζιλιάνος γνώρισε επίσης την αποθέωση από τους τιφόζι, οι οποίοι έδειξαν την υποστήριξή τους στο πρόσωπό του.
Έκπληξη αποτέλεσε η τέταρτη θέση του Σεμπάστιαν Φέτελ, αφού στο πρώτο κομμάτι του αγώνα φάνηκε ότι ο Γερμανός δεν είχε την τύχη με το μέρος του, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το μονοθέσιό του. Παρόλα αυτά, κατάφερε κάνοντας κάποιες ρυθμίσεις στην RB6 να ξαναβρεί την ταχύτητά του και σε συνδυασμό με την extreme, αλλά αποτελεσματική στρατηγική της Red Bull, η οποία τον έβαλε για πιτ στοπ στον προτελευταίο γύρο, να πάρει τους πολύτιμους βαθμούς της τέταρτης θέσης.
Πέμπτος τερμάτισε ο Νίκο Ρόζμπεργκ με μια αψεγάδιαστη, όσο και αθόρυβη εμφάνιση και έκτος όπως είπαμε ο Μαρκ Γουέμπερ. Η Williams για μια ακόμη φορά έβαλε και τα δύο μονοθέσιά της στους βαθμούς, με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ έβδομο και τον Ρούμπενς Μπαρικέλο δέκατο. Όγδοος τερμάτισε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, με τη Renault να δείχνει ότι δεν την βόλευε το συγκεκριμένο circuit, ενώ η ένατη θέση πήγε στον Μίκαελ Σουμάχερ, άλλοτε αγαπημένο και λατρεμένο σε αυτήν την πίστα

Η κατάταξη στην Ιταλία: Η εκκίνηση Συναρπαστικός ήταν ο πρώτος γύρος στη Μόντσα, με τον Φερνάντο Αλόνσο να χάνει τη θέση του στην εκκίνηση από τον Τζένσον Μπάτον, ο οποίος με ένα ακόμη εκπληκτικό πέταγμα κατάφερε να βρεθεί στην πρωτοπορία, με τον Ισπανό να ακολουθεί στη δεύτερη θέση, αφού ο Φελίπε Μάσα δεν μπόρεσε να μείνει μπροστά από τον team mate του, αν και ξεκίνησε δυνατά. Οι δυο τους είχαν μια μικρή επαφή, αλλά χωρίς συνέπειες…
Ακριβώς πίσω από τις δύο Ferrari ο Λιούις Χάμιλτον προσπάθησε να περάσει και τους δύο, αλλά μάλλον οι ρυθμίσεις στο μονοθέσιό του δεν του επέτρεψαν να έχει τη μέγιστη δύναμη. Αυτό σε συνδυασμό με μια επαφή που είχε με τη Ferrari του Μάσα προκαλώντας την κατάρρευση της εμπρός δεξιάς ανάρτησης, έβγαλαν τον Βρετανό πρωτοπόρο του πρωταθλήματος εκτός αγώνα.
Τραγική εκκίνηση έκανε ο Μαρκ Γουέμπερ, δεύτερος στη βαθμολογία, αφού από τέταρτος βρέθηκε ένατος και πλέον το δίδυμο Μπάτον-Αόλόνσο είχε τις ιδανικές συνθήκες για να ξαναβάλει φωτιά στη μάχη του τίτλου!
Ο αγώνας Με τη συμπλήρωση οκτώ γύρων στον αγώνα, η δεκάδα είχε διαμορφωθεί ως εξής: Μπάτον, Αλόνσο, Μάσα, Ρόζμπεργκ, Κούμπιτσα, Χούλκενμπεργκ, Φέτελ, Γουέμπερ, Σουμάχερ, Μπουεμί, με τους τρεις πρώτους να έχουν πολύ μικρή διαφορά μεταξύ τους και να απομακρύνονται σιγά-σιγά από τον Ρόζμπεργκ.
Το ενδιαφέρον επικεντρωνόταν στη μάχη των πιτ στοπ, με τους πρωτοπόρους να θέλουν γρήγορες και καθαρές αλλαγές ελαστικών, έτσι ώστε να μη χάσουν πολύτιμο χρόνο. Για λίγη ώρα το πιτλειν έμεινε κλειστό, αφού έπρεπε να περάσει ένα ασθενοφόρο για να πάει στο box της HRT, μιας και κατά το πιτ στοπ του Γιαμαμότο κάτι συνέβη με έναν από τους μηχανικούς, όταν ο Ιάπωνας βγαίνοντας τον πάτησε.
Στον 34ο γύρο ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα από την 5η θέση άνοιξε το χορό για τους πρωτοπόρους, με τους Μπάτον-Αλόνσο να συνεχίζουν να μένουν εκτός και να εκμεταλλεύονται την αντοχή των μαλακών ελαστικών. Ακολούθησαν οι Ρόζμπεργκ και Γουέμπερ από την 4η και 7η θέση αντίστοιχα, ενώ στον 37ο γύρο ήρθε η ώρα του Μπάτον, αλλά και του Χούλκενμπεργκ.
Με έναν γύρο διαφορά μπήκε ο Αλόνσο, ο οποίος ήταν ελαφρώς πιο γρήγορος και κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Βρετανό μετά από μάχη ρόδα με ρόδα, ξεσηκώνοντας τους χιλιάδες τιφόζι στις εξέδρες! Την ίδια στιγμή ο Μάσα έκανε το δικό του πιτ στοπ, αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει κάποια θέση παραμένοντας τρίτος.
Μετά τη συμπλήρωση 42 γύρων η δεκάδα είχε διαμορφωθεί ως εξής: Αλόνσο, Μπάτον, Μάσα, Φέτελ (χωρίς πιτ στοπ), Ρόζμπεργκ, Χούλκενμπεργκ, Γουέμπερ, Κουμπιτσα, Σουμάχερ, Πετρόφ (χωρίς πιτ στοπ). Πλησιάζοντας προς το τέλος, ο Μπάτον φάνηκε να δέχεται ότι δεν μπορεί να φτάσει τον Αλόνσο και φρόντισε να πάει το μονοθέσιό του με ασφάλεια στον τερματισμό.
Το φινάλε Δύο γύρους πριν το τέλος ο Βιτάλι Πετρόφ έκανε το δικό του πιτ στοπ, ενώ ο Φέτελ μπήκε έναν γύρο πριν το τέλος σε μια αρκετά extreme στρατηγική από την Red Bull, η οποία, ωστόσο, διατήρησε τον Γερμανό στην 4η θέση.
Η καρώ σημαία έπεσε εν έσω παραληρήματος στη Μόντσα, με τον Φερνάντο Αλόνσο να δίνει την πρώτη νίκη στη Ferrari στο σπίτι της μετά το 2006! Ο Ισπανός από τη στιγμή που πέρασε μπροστά δεν απειλήθηκε καθόλου και έφτασε σε μια πανάξια επικράτηση. Δεύτερος ο Μπάτον ο οποίος επίσης ξαναμπήκε στη μάχη του τίτλου, ενώ η εξαιρετική μέρα για τη Ferrari ολοκληρώθηκε με την τρίτη θέση του Φελίπε Μάσα.
Τέταρτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τελικά σούπερ στρατηγική από την ομάδα του, πέμπτος ο Νίκο Ρόζμπεργκ σε μια αθόρυβη αλλά αποτελεσματική εμφάνιση για τον Γερμανό και την Mercedes, έκτος ο Μαρκ Γουέμπερ ο οποίος πέρασε στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος, έβδομος ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, όγδοος ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ένατος ο Μίκαελ Σουμάχερ και δέκατος ο Ρούμπενς Μπαρικέλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...