Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Vettel: «Ακόμη ένας Αυστραλός να μου δυσκολεύει τη ζωή»

Στο νέο μεταγραφικό απόκτημα της Red Bull, Daniel Ricciardo, αναφέρθηκε ο Sebastian Vettel


Δεν γλιτώνει από το... κυνήγι των Αυστραλών ο Vettel.

«Άλλος ένας Αυστραλός να μου δυσκολεύει τη ζωή», είπε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο Sebastian Vettel, αναφερόμενος στο νέο μεταγραφικό απόκτημα της Red Bull, Daniel Ricciardo.

Μάλιστα, δεν παρέλειψε να αστειετεί, λέγοντας πως δεν είναι και κολλητοί οι δύο τους, αλλά ούτε σκοπεύει και να τον παντρευτεί.

Ο Γερμανός πιλότος στο πλαίσιο του ιταλικού Grand Prix τόνισε, πως ο κόσμος δεν θα πρέπει να βιαστεί να βγάλει συμπεράσματα.

Αναλυτικά, όσα ανέφερε:

«Ο κόσμος πιθανόν να έχει ήδη μια διαμορφωμένη άποψη για τους οδηγούς που πλασάρονται στη μέση του γκριντ, ή που δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τους κορυφαίους πιλότους. Αυτή είναι μια σπουδαία στιγμή για εκείνον και αν δεν έχει ποτέ την ευκαιρία πώς μπορείς να κάνεις το παραπάνω βήμα. Κοιτάζοντας πίσω εγώ αισθάνομαι πολύ τυχερός που είχα τη δυνατότητα να αποδείξω τι μπορώ να κάνω», τόνισε αρχικά, για να συνεχίσει:

«Είμαι σίγουρος ότι ο Daniel θα είναι δύσκολος αντίπαλος και πως την επόμενη σεζόν θα κάνει ό, τι μπορεί για να με ανταγωνιστεί. Θα έχω έναν ακόμη Αυστραλό να μου δυσκολεύει τη ζωή», είπε χαρακτηριστικά, για να αναφερθεί στη συνέχεια στον Mark Webber:

«Δεν είμαστε οι καλύτεροι φίλοι και οι λόγοι είναι οι γνωστοί. Ωστόσο ο ένας σέβεται τον άλλον εντός γκριντ. Στα meetings με την ομάδα κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει ότι πήγαινε κάτι λάθος στη σχέση μας. Ωστόσο, ο Ricciardo είναι πολύ διαφορετικός τύπος. Δεν θα τον παντρευτώ, συνεπώς δεν χρειάζεται να γίνουμε και κολλητοί», κατέληξε ο Sebastian Vettel.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...