Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Formula1: Ποιος άλλος; Ο Σεμπάστιαν Φέτελ!

Αν υπάρχει ένας πιλότος στο γκριντ της φετινής σεζόν που θα μπορούσε να πάρει μία άνετη νίκη στο Ναό της ταχύτητας αυτός δεν είναι άλλος από τον Σεμπάστιαν Φέτελ.


Ο Γερμανός πιλότος έφτασε μισή ντουζίνα νίκες στο ιταλικό γκραν πρι και πιο συγκεκριμένα στην πίστα της Μόντσα. Το ένα –τρία έκανε η Red Bull με τον Μαρκ Γουέμπερ να ολοκληρώνει τον αγώνα τρίτος.

Ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής με άνεση πήρε την τρίτη του καρό σημαία στην Μόντσα και 32η στην καριέρα του, διευρύνοντας μάλιστα τη διαφορά του από τον δεύτερο, Φερνάντο Αλόνσο στους 53 βαθμούς, στο κυνήγι του τίτλου.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ παρά το γεγονός ότι… αγχώθηκε λίγο στην εκκίνηση διατήρησε την πρωτιά του, την οποία δεν αποχωρίστηκε μέχρι την καρό σημαία. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος από τέταρτος έφτασε δεύτερος.

Ο Βραζιλιάνος… φύλαγε τη θέση από τον τρίτο Μαρκ Γουέμπερ για τον Φερνάντο Αλόνσο και όταν ο Ισπανός προσπέρασε τον πιλότο της Red Bull ο Μάσα παραχώρησε τη θέση του στον ομόσταβλό του.

Ο Μάσα, του οποίου το μέλλον στη σκουντερία θα κριθεί τις επόμενες ημέρες πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση.

Πολύ καλός ήταν ο ρυθμός του Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη Sauber, ο οποίος είδε την καρό σημαία από την πέμπτη θέση, στέλνοντας το μήνυμα του στη Ferrari, η οποία από αύριο θα ξεκινήσει το κυνήγι του δεύτερου πιλότου της.

Η εκκίνηση δεν εξελίχθηκε όπως θα την ήθελαν στη Red Bull. Ο Γουέμπερ ως συνήθως υστέρησε και έχασε τη 2η θέση από το Μάσα ενώ ο Φέτελ έκανε λάθος στα φρένα μπλόκαρε τους τροχούς του και αυτό του προκάλεσε κραδασμό στο τιμόνι στο μεγαλύτερο μέρος του πρώτου stint και μέχρι να μπει για τη μοναδική αλλαγή ελαστικών στον 22ο γύρο. Εκεί ο Γερμανός έβαλε τη σκληρή γόμα και έκανε άλλους 31 γύρους απροβλημάτιστα μέχρι το φινάλε.

Πίσω του κατάφερε να αναρριχηθεί ο Αλόνσο που πέρασε γρήγορα Sauber και Ferrari (Μάσα) και έφτασε πίσω από το Γουέμπερ. Ο Αυστραλός φάνηκε διατεθειμένος να δώσει μάχη αλλά ο Ισπανός με μια παράτολμη ενέργεια τον αιφνιδίασε στα φρένα για το δεύτερο σικέιν και βρέθηκε μπροστά.

Ο Γουέμπερ μετά το μέσο του αγώνα προσπάθησε ανεπιτυχώς ν' ανακτήσει τη 2η θέση καθώς ο Αλόνσο δε λάθεψε πουθενά. Ήταν σαφές από την εξέλιξη του αγώνα πως ο Φέτελ ήλεγχε το ρυθμό και δεν απειλούνταν. Ο Γουέμπερ δεν προβληματίστηκε ιδιαίτερα από την προσπάθεια του Μάσα να τον πλησιάσει και ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο στη Μόντσα στον τελευταίο του αγώνα εκεί. Όπως ίσως γνωρίζετε ο Αυστραλός έχει ανακοινώσει την αποχώρησή του από τη F1, στο τέλος της χρονιάς, από το 2014 θα αγωνίζεται στα σπορ πρωτότυπα για λογαριασμό της Porsche.

Αξιοσημείωτη η προσπάθεια του Νίκο Χούλκενμπεργκ που διατήρησε τη Sauber στην 5η θέση μπροστά από τη Mercedes του Ρόσμπεργκ. Εντυπωσιακές οι προσπάθειες των Χάμιλτον και Ράικονεν που ακολούθησαν στρατηγική 2 πιτ στοπ (σ.σ: ενός παραπάνω από τους υπόλοιπους) χωρίς όμως ουσία καθότι ο μεν Φινλανδός έμεινε εκτός βαθμών  ο δε Χάμιλτον κατάφερε μετά από πολλά προσπεράσματα να τερματίσει 9ος.

Επόμενος αγώνας το GP Σιγκαπούρης στις 22/9.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής: 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...