Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Vettel: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος»

Ο Sebastian Vettel δήλωσε πολύ χαρούμενος για το γεγονός ότι κέρδισε πρώτη φορά μπροστά στους συμπατριώτες του και τέταρτη στο φετινό Grand Prix.

Αναλυτικά, όσα είπε:

«Είμαι πολύ ευτυχισμένος. Είναι εκπληκτικό που κέρδισα για πρώτη φορά εδώ, μπροστά στους συμπατριώτες μου», δήλωσε αρχικά και συνέχισε:

«Είχαμε έναν πολύ καλό αγώνα, είχαμε τον έλεγχο και είμαι πολύ ευχαριστημένος για το αποτέλεσμα. Ευχαριστώ τον κόσμο για τη στήριξη που είχα από τον κόσμο όλο το Σαββατοκύριακο», τόνισε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ο Γερμανός πιλότος της Red Bull αποκάλυψε πως είχε ένα τεχνικό πρόβλημα στη διάρκεια του αγώνα.

«Αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με το KERS για κάποιους γύρους, αλλά ευτυχώς το σύστημα έφτιαξε στη συνέχεια και με βοήθησε να διατηρηθώ μπροστά παρά την πίεση του Κίμι. Ευτυχώς που ο αγώνας κράτησε 60 κι όχι 61 ή 62 γύρους».

Όσο για την αυτοσυγκέντρωση που έδειξε τρέχοντας μπροστά στους συμπατριώτες του, είπε:

«Ο κόσμος είναι εκπληκτικός, αλλά δεν έχασα ποτέ την αυτοσυγκέντρωσή μου. Είμαι πολύ χαρούμενος για τη νίκη, γιατί η Lotus διαχειρίστηκε πολύ καλά τα ελαστικά. Πήραμε τη νίκη κι αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...