Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ταχύτερος όλων στην τρίτη και τελευταία ημέρα του Τεστ Νέων Οδηγών που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Σίλβερστοουν στη Μεγάλη Βρετανία.
Ο Γερμανός πραγματοποίησε αξιολόγηση των νέων ελαστικών της Pirelli και ήταν ο μόνος που κινήθηκε κάτω από το 1.33…
Όπως συνήθως, ο 26χρονος πήρε το ρόλο του πολύ σοβαρά και κάλυψε 79 γύρους, απόσταση μεγαλύτερη από ένα Grand Prix, στο πλαίσιο της προσπάθειας να αποκρυπτογραφήσει στον καλύτερο δυνατό βαθμό τα νέα ελαστικά.
Τρία και πλέον δέκατα πίσω του, βρέθηκε ο Άντριαν Σούτιλ, με την επίδοση του Γερμανού να σημειώνεται στο πρωινό μέρος των δοκιμών. Μάλιστα ο οδηγός της Force India, ήταν ο πλέον πολυάσχολος αφού σχεδόν… κατοστάρησε. Αμφότεροι, όπως άλλωστε και οι Φελίπε Μάσα, Ζαν-Ερίκ Βερν, Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε, Σαρλ Πικ και Ζουλς Μπιανκί, εκμεταλλεύτηκαν το “παράθυρο” συμμετοχής επίσημων οδηγών που έδωσε η FIA, ως συνέπεια του σίριαλ με τις μυστικές δοκιμές της Mercedes.
Ο Γερμανός πραγματοποίησε αξιολόγηση των νέων ελαστικών της Pirelli και ήταν ο μόνος που κινήθηκε κάτω από το 1.33…
Όπως συνήθως, ο 26χρονος πήρε το ρόλο του πολύ σοβαρά και κάλυψε 79 γύρους, απόσταση μεγαλύτερη από ένα Grand Prix, στο πλαίσιο της προσπάθειας να αποκρυπτογραφήσει στον καλύτερο δυνατό βαθμό τα νέα ελαστικά.
Τρία και πλέον δέκατα πίσω του, βρέθηκε ο Άντριαν Σούτιλ, με την επίδοση του Γερμανού να σημειώνεται στο πρωινό μέρος των δοκιμών. Μάλιστα ο οδηγός της Force India, ήταν ο πλέον πολυάσχολος αφού σχεδόν… κατοστάρησε. Αμφότεροι, όπως άλλωστε και οι Φελίπε Μάσα, Ζαν-Ερίκ Βερν, Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε, Σαρλ Πικ και Ζουλς Μπιανκί, εκμεταλλεύτηκαν το “παράθυρο” συμμετοχής επίσημων οδηγών που έδωσε η FIA, ως συνέπεια του σίριαλ με τις μυστικές δοκιμές της Mercedes.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ