Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Lorenzo: «Ένιωσα λίγο ζαλισμένος» - Ικανοποιημένος από την απόδοσή του στη Laguna Seca

Ο Lorenzo αν και τραυματίας, τερμάτισε στην έκτη θέση του Grand Prix στη Laguna Seca κάτι που τον ικανοποίησε.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, πάντως, αποκάλυψε ότι ένιωσε κάποια στιγμή την ώρα του αγώνα, ζαλισμένος.

«Ακόμη βρισκόμαστε στο κυνήγι του τίτλου και για αυτό είμαι πολύ περήφανος. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας και αυτό γιατί ήμασταν πιο αργοί από τη Honda και εγώ δεν ήμουν στην καλύτερη φυσική κατάσταση.

Χρειαζόμουν περισσότερο αέρα και κατά τη διάρκεια του αγώνα ένιωσα λίγο ζαλισμένος. Αυτό που κατάφερα ήταν απίστευτο, δεδομένου ότι προέρχομαι από δύο επεμβάσεις που μου έχουν στερήσει την προετοιμασία», δήλωσε ο Παγκόσμιος πρωταθλητής και συνέχισε:

«Από τώρα μέχρι και τον επόμενο αγώνα θα δουλέψω για να είμαι σε θέση να διεκδικώ ξανά νίκες. Δεν θα είμαι 100% έτοιμος στην Ινδιανάπολη, καθώς το κόκκαλο για να δέσει χρειάζεται δύο μήνες, αλλά σίγουρα θα είμαι πολύ καλύτερα από ότι ήμουν στη Laguna Seca. Ακόμη, περιμένω κάποιες αναβαθμίσεις από τη Yamaha συνεπώς είμαι αισιόδοξος ότι μπορώ να πάρω βαθμούς».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...