Η Nissan αναμένεται να συμμετάσχει στις 24 Ωρες του Λε Μαν με το εντυπωσιακό DelatWing.
Το πρωτότυπο όχημα που αποτελεί στην ουσία μια πρόταση των μελλοντικών σπορ αυτοκινήτων, ξεχωρίζει για το σφηνοειδές του σχήμα Δέλτα.
Το DeltaWing θα κινείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 1.600 κ.εκ. τούρμπο και συστήματος άμεσου ψεκασμού της Ιαπωνικής εταιρείας, ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και μέγιστη ροπή 312 Nm. Το πισωκίνητο πειραματικό όχημα ζυγίζει μόλις 500 κιλά, το μισό δηλαδή βάρος των αυτοκινήτων που θα συμμετάσχουν στον απαιτητικό αγώνα.
Για λόγους εξοικονόμησης βάρους μειώθηκε η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ από τα 80 λίτρα σε 40. Ο οδηγός κάθεται στο πίσω μέρους του οχήματος, κοντά στον πίσω άξονα.
Το DeltaWing που κατασκευάστηκε από την εταιρεία All American Racers του πρώην οδηγού αγώνων και νυν κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων, Ντάν Γκάρνεϊ, αναμένεται να συμμετάσχει στις 24 Ωρες του Λε Μαν στην κατηγορία των πειραματικών οχημάτων καθώς δεν πληροί τις προϋποθέσεις των υπολοίπων κατηγοριών και θα φέρει το νούμερο 0.
Οι δύο πρώτοι οδηγοί που έχει επιβεβαιωθεί ότι θα τρέξουν με αυτό θα είναι ο Βρετανός Μάριο Φρανκίτι και ο Γερμανός νικητής του πρωταθλήματος GT1, Μίκαελ Κρουμ. Ο πρώτος είναι ο νεότερος αδελφός του νικητή του Indy 500 και τέσσερις φορές πρωταθλητή των Indy, Ντάριο Φρανκίτι.
Το πρωτότυπο όχημα που αποτελεί στην ουσία μια πρόταση των μελλοντικών σπορ αυτοκινήτων, ξεχωρίζει για το σφηνοειδές του σχήμα Δέλτα.
Το DeltaWing θα κινείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 1.600 κ.εκ. τούρμπο και συστήματος άμεσου ψεκασμού της Ιαπωνικής εταιρείας, ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και μέγιστη ροπή 312 Nm. Το πισωκίνητο πειραματικό όχημα ζυγίζει μόλις 500 κιλά, το μισό δηλαδή βάρος των αυτοκινήτων που θα συμμετάσχουν στον απαιτητικό αγώνα.
Για λόγους εξοικονόμησης βάρους μειώθηκε η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ από τα 80 λίτρα σε 40. Ο οδηγός κάθεται στο πίσω μέρους του οχήματος, κοντά στον πίσω άξονα.
Το DeltaWing που κατασκευάστηκε από την εταιρεία All American Racers του πρώην οδηγού αγώνων και νυν κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων, Ντάν Γκάρνεϊ, αναμένεται να συμμετάσχει στις 24 Ωρες του Λε Μαν στην κατηγορία των πειραματικών οχημάτων καθώς δεν πληροί τις προϋποθέσεις των υπολοίπων κατηγοριών και θα φέρει το νούμερο 0.
Οι δύο πρώτοι οδηγοί που έχει επιβεβαιωθεί ότι θα τρέξουν με αυτό θα είναι ο Βρετανός Μάριο Φρανκίτι και ο Γερμανός νικητής του πρωταθλήματος GT1, Μίκαελ Κρουμ. Ο πρώτος είναι ο νεότερος αδελφός του νικητή του Indy 500 και τέσσερις φορές πρωταθλητή των Indy, Ντάριο Φρανκίτι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ