Χαμόγελα αισιοδοξίας στην Sauber, η οποία είδε τον Σέρτζιο Πέρεθ με τη νέα C31 να πετυχαίνουν τον καλύτερο χρόνο της τρίτης και προτελευταίας ημέρας των δοκιμών στη Βαρκελώνη.
Ο Μεξικάνος πιλότος είχε καταφέρει να σημειώσει την ταχύτερη επίδοση λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα χάρη στην επιλογή της μαλακής γόμας των ελαστικών της Pirelli. Απλά, το απόγευμα το αφιέρωσε στην προσημείωση του αγώνα με βαρύ φορτίο καυσίμου. Ηταν ωστόσο ένας από τους πέντε πιλότους που «δούλεψαν» περισσότερο μέσα στην πίστα, ξεπερνώντας του 100 γύρους (114 για την ακρίβεια). Οπως και το πρωΐ, έτσι και στο τέλος της ημέρας, μόλις 0,009 δευτ. πίσω από τον Πέρεθ τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον. Ο Βρετανός πιλότος πραγματοποίησε μόλις 44 γύρους μέσα στην πίστα με τη νέα McLaren και πέτυχε την καλύτερη του επίδοση με τη μεσαία γόμα και το λιγότερο φορτίου καυσίμου.
Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο ήταν ο πιο «εργατικός» της ημέρας φτάνοντας τους 131 γύρους. Ο νεαρός πιλότος της Toro Rosso που ήταν τρίτος με διαφορά 0,061 δευτ. από τον πρωτοπόρο Πέρεθ, εντυπωσίασε πραγματοποιώντας με τη μαλακή γόμα 35 γύρους χωρίς pitstop. Η προσπάθειά του ωστόσο σταμάτησε άδοξα καθώς η βροχή που έκανε την εμφάνισή της στην πίστα το απόγευμα είχε ως αποτέλεσμα να μην στεγνώσει η πίστα έγκαιρα και η πιλότοι να μην προλάβουν να ξαναβάλουν τα σλικ ελαστικά.
Ο Φελίπε Μάσα είχε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο σήμερα δουλεύοντας αρκετά με την F2012
(έφτασε τους 122 γύρους). Ηταν μάλιστα ένας από τους λίγους που επέλεξαν τα ενδιάμεσα ελαστικά κατά την διάρκεια της βροχής.
Ο Πολ ντι Ρέστα πέρασε κι αυτός τους 100 γύρους μέσα στην πίστα, ολοκληρώνοντας 52 το απόγευμα πριν πιάσει η βροχή. Ο Βρετανός πιλότος τερμάτισε 0,037 δευτ. πίσω από τον Φελίπε Μάσα.
Η σκληρή δουλειά συνεχίζεται στη Williams με τον Μπρούνο Σένα να φτάνει τους 111 γύρους μέσα στην πίστα για να συνηθίσει το νέο μονοθέσιο. Ο νεαρός Βραζιλιάνος πιλότο έγινε η αιτία να βγει η μοναδική κόκκινη σημαία σήμερα όταν σταμάτησε λίγο πριν φτάσει στη φουρκέτα La Caixa της πίστας. Παρ’όλα αυτά πέτυχε την έκτη καλύτερη επίδοση της ημέρας.
Πίσω του ακολούθησαν οι Χέικι Κοβαλάινεν (Caterham) και Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull), αντίστοιχα. Αμφότεροι ήταν από τους πιλότους που έμειναν λίγο στην πίστα (64 γύρους ο πρώτος και 70 ο δεύτερος).
Οι δύο τελευταίες θέσεις ανήκουν στους Νίκο Ρόσμπεργκ και Κίμι Ραικόνεν, αντίστοιχα. Ο Γερμανός πιλότος έτρεξε αρκετά σήμερα (129 γύρους) ενώ ο Φινλανδός ταλαιπωρήθηκε από ένα πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης της E20, το οποίο επισκευάστηκε αλλά τον υποχρέωσε να πραγματοποιήσει μόλις 43 γύρους που είναι οι λιγότεροι της ημέρας.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της ημέρας:
1. Σ. Πέρεθ Sauber 1:22.094 114
2. Τζ. Μπάτον McLaren 1:22.103 +0.009 44
3. Ντ. Ρικιάρντο Toro Rosso 1:22.155 +0.061 131
4. Φ. Μάσα Ferrari 1:22.413 +0.319 122
5. Π. Ντι Ρέστα Force India 1m22.446 +0.352 108
6. Μπ. Σένα Williams 1:22.480 +0.386 111
7. Χ. Κοβαλάινεν Caterham 1:22.630 +0.536 64
8. Μ. Γουέμπερ Red Bull 1:22.662 +0.568 70
9. Ν. Ρόζμπεργκ Mercedes 1:22.932 +0.838 129
10. Κ. Ραϊκόνεν Lotus 1:25.379 +3.285 43
Ο Μεξικάνος πιλότος είχε καταφέρει να σημειώσει την ταχύτερη επίδοση λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα χάρη στην επιλογή της μαλακής γόμας των ελαστικών της Pirelli. Απλά, το απόγευμα το αφιέρωσε στην προσημείωση του αγώνα με βαρύ φορτίο καυσίμου. Ηταν ωστόσο ένας από τους πέντε πιλότους που «δούλεψαν» περισσότερο μέσα στην πίστα, ξεπερνώντας του 100 γύρους (114 για την ακρίβεια). Οπως και το πρωΐ, έτσι και στο τέλος της ημέρας, μόλις 0,009 δευτ. πίσω από τον Πέρεθ τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον. Ο Βρετανός πιλότος πραγματοποίησε μόλις 44 γύρους μέσα στην πίστα με τη νέα McLaren και πέτυχε την καλύτερη του επίδοση με τη μεσαία γόμα και το λιγότερο φορτίου καυσίμου.
Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο ήταν ο πιο «εργατικός» της ημέρας φτάνοντας τους 131 γύρους. Ο νεαρός πιλότος της Toro Rosso που ήταν τρίτος με διαφορά 0,061 δευτ. από τον πρωτοπόρο Πέρεθ, εντυπωσίασε πραγματοποιώντας με τη μαλακή γόμα 35 γύρους χωρίς pitstop. Η προσπάθειά του ωστόσο σταμάτησε άδοξα καθώς η βροχή που έκανε την εμφάνισή της στην πίστα το απόγευμα είχε ως αποτέλεσμα να μην στεγνώσει η πίστα έγκαιρα και η πιλότοι να μην προλάβουν να ξαναβάλουν τα σλικ ελαστικά.
Ο Φελίπε Μάσα είχε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο σήμερα δουλεύοντας αρκετά με την F2012
(έφτασε τους 122 γύρους). Ηταν μάλιστα ένας από τους λίγους που επέλεξαν τα ενδιάμεσα ελαστικά κατά την διάρκεια της βροχής.
Ο Πολ ντι Ρέστα πέρασε κι αυτός τους 100 γύρους μέσα στην πίστα, ολοκληρώνοντας 52 το απόγευμα πριν πιάσει η βροχή. Ο Βρετανός πιλότος τερμάτισε 0,037 δευτ. πίσω από τον Φελίπε Μάσα.
Η σκληρή δουλειά συνεχίζεται στη Williams με τον Μπρούνο Σένα να φτάνει τους 111 γύρους μέσα στην πίστα για να συνηθίσει το νέο μονοθέσιο. Ο νεαρός Βραζιλιάνος πιλότο έγινε η αιτία να βγει η μοναδική κόκκινη σημαία σήμερα όταν σταμάτησε λίγο πριν φτάσει στη φουρκέτα La Caixa της πίστας. Παρ’όλα αυτά πέτυχε την έκτη καλύτερη επίδοση της ημέρας.
Πίσω του ακολούθησαν οι Χέικι Κοβαλάινεν (Caterham) και Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull), αντίστοιχα. Αμφότεροι ήταν από τους πιλότους που έμειναν λίγο στην πίστα (64 γύρους ο πρώτος και 70 ο δεύτερος).
Οι δύο τελευταίες θέσεις ανήκουν στους Νίκο Ρόσμπεργκ και Κίμι Ραικόνεν, αντίστοιχα. Ο Γερμανός πιλότος έτρεξε αρκετά σήμερα (129 γύρους) ενώ ο Φινλανδός ταλαιπωρήθηκε από ένα πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης της E20, το οποίο επισκευάστηκε αλλά τον υποχρέωσε να πραγματοποιήσει μόλις 43 γύρους που είναι οι λιγότεροι της ημέρας.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της ημέρας:
1. Σ. Πέρεθ Sauber 1:22.094 114
2. Τζ. Μπάτον McLaren 1:22.103 +0.009 44
3. Ντ. Ρικιάρντο Toro Rosso 1:22.155 +0.061 131
4. Φ. Μάσα Ferrari 1:22.413 +0.319 122
5. Π. Ντι Ρέστα Force India 1m22.446 +0.352 108
6. Μπ. Σένα Williams 1:22.480 +0.386 111
7. Χ. Κοβαλάινεν Caterham 1:22.630 +0.536 64
8. Μ. Γουέμπερ Red Bull 1:22.662 +0.568 70
9. Ν. Ρόζμπεργκ Mercedes 1:22.932 +0.838 129
10. Κ. Ραϊκόνεν Lotus 1:25.379 +3.285 43
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ