Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

MotoGP: Παρουσίαση της νέας Ducati

Η Ducati παρουσίασε σήμερα επισήμως την Desmosedici GP12, τη νέα της μοτοσικλέτα για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Moto GP, με την οποία ευελπιστεί ότι θα επιστρέψει στις νίκες και στους τίτλους.

Η εκδήλωση στην οποία παρέστησαν και οι δύο αναβάτες της Ιταλικής ομάδας, Βαλεντίνο Ρόσι και Νίκι Χέιντεν, μεταδόθηκε μέσω διαδικτύου και ειδικότερα στο λογαριασμό που κατέχει στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, Facebook, η χορηγός της ομάδας, TIM.

H λύση αυτή επιλέχθηκε μετά την αποτυχία της Ducati να παρουσιάσει τη νέα GP12 στο χειμερινό τουριστικό θέρετρο Madonna di Campiglio της Ιταλίας, τον περασμένο Ιανουάριο, λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν εκείνη την περίοδο στην γειτονική χώρα.

Την online παρουσίαση παρακολούθησαν περίπου 100.000 φίλοι της Ιταλικής ομάδας στο Facebook.

Ο κυβισμός της νέας Ιταλικής μοτοσικλέτας είναι 1000 κ.εκ. όπως το απαιτούν οι κανονισμοί και σε ό,τι αφορά στην εμφάνισή της ξεχωρίζουν τα νέα χρώματά της που θυμίζουν την ιταλική της καταγωγή.

Η νέα Desmosedici GP12 θα κάνει την πρώτη εμφάνιση δημοσίως στις δοκιμές των ομάδων το προσεχές Σαββατοκύριακο στην πίστα της Χερέθ. Αυτό είναι και το τελευταίο τεστ για όλους πριν την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος στο Κατάρ στις 8 Απριλίου.

«Είμαστε σχεδόν έτοιμοι για τη νέα χρονιά και θα δούμε πως θα τα πάμε κατά την διάρκεια των τελευταίων επίσημων δοκιμών στη Χερέθ», δήλωσε ο Βαλεντίνο Ρόσι, του οποίου η μοτοσικλέτα διατηρεί το προσφιλές για αυτόν κίτρινο χρώμα αλλά σε μια πιο ήπια μορφή σε σχέση με πέρυσι.

Τα τεχνικά χαρακτηροστικά της νέας Ducati

Kινητήρας: Υδρόψυκτός, τετράχρονος V4 90 μοιρών, με δεσμομετρικό σύστημα

Κυβισμός: 1.000 κ.εκ.

Μέγιστη ισχύς: Περισσότερους από 230 ίππους

Τελική ταχύτητα: Περισσότερα από 330 χ.α.ω.

Μετάδοση: Ducati Seamless Transmission (DST)

Τροφοδοσία: Εμμεσος ηλεκτρονικός ψεκασμός της Magneti Marelli, διαχείριση γκαζιού EVO TCF (Throttle Control & Feedback)

Καύσιμο: Shell Racing V-Power

Λιπαντικό: Shell Advance Ultra 4

Ανάφλεξη: Magneti Marelli

Εξάτμιση: Termignoni

Αλυσίδα: D.I.D.

Πλαίσιο: Aπό αλουμίνιο

Αναρτήσεις: Ανεστραμμένο πιρούνι 48mm της Öhlins και υδραυλικό αμορτισέρ της Öhlins

Ελαστικά: Bridgestone 16.5" εμπρός και πίσω

Φρένα: Brembo, δύο δίσκοι 320mm carbon εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες. Ατσάλινος δίσκος πίσω

Καθαρό βάρος: 157 κιλά
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...