Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Formula 1: Ικανοποίηση στη Mercedes

Η Mercedes μπορεί να χαμογελάει μετά το τέλος της σημερινής πρώτης ημέρας στην Αυστραλία καθώς είδε τον Μίκαελ Σουμάχερ να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο.

Ο Γερμανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στον τελευταίο του από τους 16 γύρους που έτρεξε κατά την δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, ήταν κατά 0,109 δευτ. πιο γρήγορος από τον συμπατριώτη του Νίκο Χούλκενμπεργκ. Και νωρίτερα όμως είχε καταφέρει να πλασαριστεί πίσω από τις δύο McLaren των Τζένσον Μπάτον και Λιούις Χάμιλτον, αντίστοιχα.
Παρά τη σημερινή του επίδοση ο Σουμάχερ που ψάχνει στην Αυστραλία την 92η νίκη στην καριέρα του, παρέμεινε προσγειωμένος.
«Το μονοθέσιο έχει καλή αίσθηση, έχουμε ένα εξαιρετικό μηχάνημα. Σήμερα ήταν μία καλή αρχή σε μία ελπίζουμε εντυπωσιακή χρονιά και σίγουρα δύο πολλά υποσχόμενες περιόδους για εμάς. Βέβαια, δεν θα το πάω τόσο μακριά και να μιλήσω για σιγουριά καθώς οι καιρικές συνθήκες ήταν μικτές για να έχουμε κάποια ξεκάθαρη εικόνα. Γνωρίζουμε για ποιο λόγο υπάρχουν οι δοκιμές της Παρασκευής και δεν είμαστε σε θέση να ξέρουμε με τι φορτία καυσίμου έτρεξαν οι υπόλοιποι. Από την άλλη πλευρά, είναι καλό που βλέπουμε ότι ήμασταν σήμερα ανταγωνιστικοί υπό διαφορετικές συνθήκες και ότι το μονοθέσιο έχει καλή πρόσφυση, απλά το νιώθω», δήλωσε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
Ο έτερος πιλότος της Γερμανικής ομάδας, Νίκο Ρόζμπεργκ ολοκλήρωσε τη σημερινή ημέρα στην έβδομη θέση (το πρωΐ ήταν έκτος). Η αίσθηση που αποκόμισε από την W03 είναι θετική και δηλώνει ικανοποιημένος από την απόδοσή του.
«Γενικά είναι αρκετά ευχαριστημένος: Το μονοθέσιο έχει καλή αίσθηση και ήταν μία αξιοπρεπής αρχή. Είναι θετικό που ξεκινήσαμε να δουλεύουμε και αποκτήσαμε μια ιδέα για το που βρίσκονται οι υπόλοιποι. Σήμερα οι συνθήκες ήταν μικτές, αλλά κάναμε μερικούς γύρους στο στεγνό. Ετσι μπόρεσα να μάθω μερικά πράγματα, τα οποία θα είναι πολύτιμα.
Γενικότερα, μάθαμε αρκετά για τον αγώνα στην Μελβούρνη κατά την διάρκεια αυτών των δύο περιόδων, επομένως ήταν μια παραγωγική ημέρα. Νιώθω άνετα με το μονοθέσιο, κάτι που είναι για εμένα σήμερα ήταν το πιο σημαντικό. Όλα, λοιπόν πήγαν καλά και δεν είχαμε εκπλήξεις. Για να μάθουμε ωστόσο που πραγματικά βρισκόμαστε σε σχέση με τους υπόλοιπους, ήταν αδύνατον υπό αυτές τις συνθήκες. Αρα, ανυπομονώ για τις επόμενες δύο ημέρες, εδώ (σ.σ. στη Μελβούρνη)», δήλωσε ο νεαρός Γερμανός πιλότος.
Το F-duct της Mercedes
Να υποβαθμίσει τη σημασία της νέας «F-duct» στην πίσω αεροτομή της νέας Mercedes, θέλησε ο Ρος Μπράουν.
Το συγκεκριμένο σύστημα που κρίθηκε ως νόμιμο από την FIA, λειτουργεί σε συνδυασμό με το Σύστημα Μείωσης της Οπισθέλκουσας (το λεγόμενο DRS) προσφέροντας ώθηση στην τελική ταχύτητα, μόνο όταν το DRS ενεργοποιείται. Αυτό σημαίνει ότι οι πιλότοι της Mercedes θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν σε συγκεκριμένες περιόδους κατά την διάρκεια του αγώνα εν αντιθέσει με τις ελεύθερες δοκιμές που η χρήση του είναι ελεύθερη.
Η λύση που υιοθέτησε η Γερμανική ομάδα στην πίσω πτέρυγα είναι μια τρύπα μέσα στα endplate, η οποία μοιάζει με το DRS flap. Η τρύπα αυτή καλύπτεται όταν το DRS είναι απενεργοποιημένο και είναι ανοιχτή στην αντίθετη περίπτωση.
Ο Ρος Μπράουν θεωρεί ότι το σύστημα αυτό δεν αποτελεί τη «χρυσή» λύση για την Mercedes.
«Εχουμε ένα ενδιαφέρον σύστημα στο μονοθέσιο που δεν είναι καθόλου περίπλοκη. Επομένως είμαι σίγουρος ότι πολλές ομάδες το κοιτούν και θα χρειαστεί να αποφασίσουν αν αξίζει τον κόπο ή όχι. Δεν είναι του ίδιου βεληνεκούς όπως ο διαχύτης ή ακόμα και τις εξατμίσεις που είχαν τα μονοθέσια τα προηγούμενα χρόνια. Είναι προφανώς χρήσιμο. Για αυτόν τον λόγο το χρησιμοποιούμε, αλλά δεν αποτελεί τεράστιο κέρδος στην απόδοση».
Το συγκεκριμένο σύστημα συζητείται εδώ και καιρό στην F1 πόσο μάλλον τώρα που ο Μίκαελ Σουμάχερ κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...