We love this year! Μια παράφραση στο σλόγκαν του NBA (we love this game) για να φανεί ότι η φετινή χρονιά στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 είναι η πιο συναρπαστική των τελευταίων ετών.
Για ακόμη φορά, όπως και στις κατατακτήριες δοκιμές της Αυστραλίας, δόθηκε μάχη για την πρώτη θέση στην γραμμή εκκίνησης με τελική νικήτρια την McLaren Mercedes.
Η ομάδα του Γουόκινγκ έκανε το δεύτερο συνεχόμενο 1-2 της χρονιάς αφού είδε τον Λιούις Χάμιλτον να είναι ο κυρίαρχος της διαδικασίας και τον Τζένσον Μπάτον να «κλέβει» τη δεύτερη θέση από τον Μίκαελ Σουμάχερ μόλις στον τελευταίο γύρο της τρίτης περιόδου των κατατακτήριων, σε μία επανάληψη των όσων είχαν συμβεί στην Αυστραλία.
Με αυτό τον τρόπο η McLaren αποδεικνύει ότι η κυριαρχία στις κατατακτήριες και η νίκη στην Αυστραλία δεν ήταν ένα τυχαίο γεγονός. Η Βρετανική ομάδα που σημειωτέον χρησιμοποιεί κινητήρες της Mercedes, δείχνει να βρίσκεται ένα βήμα πιο ψηλά από τον ανταγωνισμό και πως μέχρι στιγμής έχει βρει το μυστικό της επιτυχίας.
Η Mercedes προσπάθησε να ανταποδώσει αλλά τελικά αρκέστηκε στην τρίτη θέση του Μίκαελ Σουμάχερ, επίδοση που είναι η καλύτερη για τον Γερμανό πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή από τότε που επέστρεψε στην Formula 1. Και οι δύο W03 σήμερα ήταν αρκετά ανταγωνιστικές. Κάποια στιγμή μάλιστα στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών είχε καταφέρει να βρίσκεται στις δύο πρώτες θέσεις. Μην ξεχνάμε ότι η Γερμανική ομάδα αποφάσισε να ακολουθήσει την τακτική της μιας προσπάθειας στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων. Δηλαδή αποφάσισε οι πιλότοι της να βγουν μια φορά στην πίστα και να παραμείνουν για μερικούς γύρους χωρίς να ξαναμπούν στα πιτς, να αλλάξουν ελαστικά και να ανεφοδιαστούν για να ξαναμπούν.
Η τακτική αυτή ευνόησε τον Σουμάχερ, ο οποίος στον πρώτο του γύρο σημείωσε τον καλύτερο του χρόνο. Ο Ρόζμπεργκ όμως είχε μία άτυχη στιγμή, ένα άτσαλο μπλοκάρισμα των τροχών στην στροφή 1 της πίστας, γεγονός που του χάλασε λίγο την αυτοσυγκέντρωση και μαζί τον χρόνο του. Ετσι, ο νεαρός Γερμανός πιλότος αρκέστηκε στην όγδοη θέση.
Η τακτική αυτή της Mercedes ίσως να της στοίχισε κάτι καλύτερο αφού η McLaren που βγήκε νωρίς στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, πρόλαβε να ανεφοδιάσει τα μονοθέσια της και να αλλάξει ελαστικά, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους πιλότους της να ξαναμπούν στην πίστα. Ο μεν Χάμιλτον να διατηρήσει την πρώτη θέση και ο δε Μπάτον να διεκδικήσει να πάρει τελικά στον τελευταίο του γύρο από τον Σουμάχερ την δεύτερη με μόλις 0,023 δευτ. διαφορά.
Η αλήθεια είναι ότι οι χρόνοι στην τελευταία περίοδο της διαδικασίας ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους και αυτό αποδεικνύει τη μάχη που δόθηκε για τις πρώτες θέσεις. Χαρακτηριστικό είναι πως η διαφορές στην πρώτη οκτάδα φτάνουν μέχρι τα 0,4 δευτ.!
Σε μία ακόμη διαδικασία των κατατακτήριων απογοήτευσε η Red Bull αφού έμεινε εκτός της πρώτης τριάδας. Ο Μαρκ Γουέμπερ ήταν αυτός που περιέσωσε την εικόνα της δύο φορές παγκόσμιας πρωταθλήτριας κατακτώντας την υψηλότερη θέση που ήταν η τέταρτη. Ο Αυστραλός είχε μάλιστα και τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών.
Η απογοήτευση ήταν ακόμη μεγαλύτερη για τον Σεμπάστιαν Φέτελ ο οποίος θα ξεκινήσει, όπως και στην Αυστραλία, από χαμηλά, όντας έκτος. Ο Γερμανός πιλότος επέλεξε να τρέξει σήμερα με την σκληρή γόμα της Pirelli και αυτό του στοίχισε αρκετά.
Η Lotus φαίνεται να βρίσκει τα πατήματα της καθώς σήμερα είδε τον Κίμι Ραϊκόνεν να έχει τον καλύτερο χρόνο στην δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών και να πετυχαίνει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, βρισκόμενος μεταξύ των δύο Red Bull. Ο Φινλανδός όμως θα αναγκαστεί να ξεκινήσει πέντε θέσεις πιο κάτω καθώς χθες αναγκάστηκε να αλλάξει κιβώτιο ταχυτήτων. Ετσι θα είναι δέκατος.
Οι ατυχίες ωστόσο δεν φάνηκε να τελειώνουν εδώ για αυτόν και τη Lotus που όπως φαίνεται την κατατρέχει το κακό... μάτι αφού νωρίς το Σάββατο το πρωΐ, οι εγκαταστάσεις της ομάδας καταστράφηκαν από φωτιά. Η έρευνα κάνει λόγο για ηλεκτρική βλάβη σε κάποιον ψυγείο της ομάδας του Ενστοουν. Ετσι, αναγκάστηκε να μετακομίσει στο τέλος των paddock ενώ μεταξύ των ζημιών συγκαταλέγεται και η καταστροφή ενός από τα κράνη του Κίμι Ραϊκόνεν.
Αγωνιστικά τουλάχιστον τα πράγματα φαίνεται να εξελίσσονται θετικά και η ομάδα μοιάζει να αποζημιώνεται (ηθικά) τουλάχιστον. Πέραν την καλή απόδοσης του Ραϊκόνεν, ο Γκροσεάν, αν και παρέμεινε κατά την διάρκεια των κατατακτήριων πολύ ώρα στο γκαράζ της ομάδας, πέρασε στην πρώτη δεκάδα και θα ξεκινήσει τον αγώνα από την έκτη θέση.
Παρά την απαισιοδοξία που υπήρχε στη Ferrari, ο Φερνάντο Αλόνσο χάρισε ένα μικρό χαμόγελο με την ένατη θέση που κατέλαβε στις κατατακτήριες. Ο Ισπανός κατάφερε βέβαια να επικρατήσει μόνο του δέκατου Σέρζιο Πέρεθ, αλλά η επίδοσή του ήταν θετική σε σχέση με την εικόνα της F2012. Επιπλέον, αντιμετώπισε και πρόβλημα με το KERS προς το τέλος της προσπάθειάς του.
Αντιθέτως με τον Αλόνσο, ο Φελίπε Μάσα δεν κατάφερε κάτι θετικό παρά το νέο πλαίσιο και αρκέστηκε στην δωδέκατη θέση. Πάντως στη Ferrari δηλώνουν ευχαριστημένοι από την απόδοση του Βραζιλιάνου.
Η Sauber αποδεικνύει φέτος ότι έχει ένα μονοθέσιο που μπορεί να τα πάει καλά. Αυτό το επιβεβαιώνει και η δέκατη θέση του Σέρζιο Πέρεθ. Ο Μεξικανός μόλις την τελευταία στιγμή κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για την πρώτη δεκάδα, λίγο πριν πέσει η σημαία στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Στη συνέχεια βγήκε μια φορά στην πίστα σε μια προσπάθεια να πετύχει κάτι καλύτερο από την τελευταία θέση, αλλά ο ανταγωνισμός ήταν πολύ μεγάλος.
Ο Παστόρ Μαλντονάτο πάλεψε για να μπει στην πρώτη δεκάδα αλλά ο Μίκαελ Σουμάχερ του χάλασε τα σχέδια. Ο οδηγός της Williams παγιδεύτηκε κατά την τελευταία του προσπάθεια από τον Γερμανό πιλότο, στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων και έμεινε ενδέκατος. Πάντως ήταν δραστήριος καθώς κάποια στιγμή είχε σημειώσει τον καλύτερο χρόνο ενώ στη συνέχεια βγήκε εκτός πίστας. Πάντως στην «εσωτερική» μονομαχία με τον Μπρούνο Σένα, επικρατεί κατά κράτος του Βραζιλιάνου πιλότου που θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 13η θέση.
Απογοήτευση στα στρατόπεδα των Force India και Toro Rosso, αντίστοιχα που δεν κατάφεραν σε αυτό τον αγώνα να περάσουν στην πρώτη δεκάδα. Η ομάδα του Βιτζάι Μαλάια είδε τους Πολ ντι Ρέστα και Νίκο Χούλκενμπεργκ να σημειώνουν τον 14ο και 16ο χρόνο, αντίστοιχα, ενώ η Toro Rosso θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 14η θέση (Ρικιάρντο) και 18η θέση (Βερνιέ).
Ο Καμούι Κομπαγιάσι έμεινε πολύ πίσω όντας 17ος ενώ ο Χέικι Κοβαλάινεν με την Caterham έχει δεχθεί ποινή από τον προηγούμενο αγώνα, θα ξεκινήσει τελευταίος αν και κατετάγη 19ος.
Θετικά ήταν τα αποτελέσματα για την HRT αφού κατάφερε να πιάσει το 107% του πρώτου χρόνου κι έτσι θα κάνει το ντεμπούτο της στην Formula 1 φέτος, ξεκινώντας από τη Μαλαισία.
Ραντεβού αύριο το πρωΐ για τον αγώνα που αναμένεται να είναι συναρπαστικός.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:36.219
2. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1:36.36 +0.149
3. Mίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:36.391 +0.172
4. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:36.461 +0.242
5. Kίκι Ραϊκόνεν Lotus-Renault 1:36.461 +0.242
6. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:36.634 +0.415
7. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:36.658 +0.439
8. Nίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:36.664 +0.445
9. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:37.566 +1.347
10. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:37.698 +1.479
Δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών
11. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:37.589 +0.874
12. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:37.731 +1.016
13. Μπρούνο Σένα Williams-Renault 1:37.841 +1.126
14. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1:37.877 +1.162
15. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:37.883 +1.168
16. Nίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1:37.890 +1.175
17. Kαμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:38.069 +1.354
Πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών
18. Ζν-Ερίκ Βερνιέe Toro Rosso-Ferrari 1:39.077 +1.905
19. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:39.306 +2.134
20. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:39.567 +2.395
21. Tίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1:40.903 +3.731
22. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:41.250 +4.078
23. Πάντρο Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth 1:42.914 +5.742
24. Nαράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1:43.655 +6.483
Για ακόμη φορά, όπως και στις κατατακτήριες δοκιμές της Αυστραλίας, δόθηκε μάχη για την πρώτη θέση στην γραμμή εκκίνησης με τελική νικήτρια την McLaren Mercedes.
Η ομάδα του Γουόκινγκ έκανε το δεύτερο συνεχόμενο 1-2 της χρονιάς αφού είδε τον Λιούις Χάμιλτον να είναι ο κυρίαρχος της διαδικασίας και τον Τζένσον Μπάτον να «κλέβει» τη δεύτερη θέση από τον Μίκαελ Σουμάχερ μόλις στον τελευταίο γύρο της τρίτης περιόδου των κατατακτήριων, σε μία επανάληψη των όσων είχαν συμβεί στην Αυστραλία.
Με αυτό τον τρόπο η McLaren αποδεικνύει ότι η κυριαρχία στις κατατακτήριες και η νίκη στην Αυστραλία δεν ήταν ένα τυχαίο γεγονός. Η Βρετανική ομάδα που σημειωτέον χρησιμοποιεί κινητήρες της Mercedes, δείχνει να βρίσκεται ένα βήμα πιο ψηλά από τον ανταγωνισμό και πως μέχρι στιγμής έχει βρει το μυστικό της επιτυχίας.
Η Mercedes προσπάθησε να ανταποδώσει αλλά τελικά αρκέστηκε στην τρίτη θέση του Μίκαελ Σουμάχερ, επίδοση που είναι η καλύτερη για τον Γερμανό πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή από τότε που επέστρεψε στην Formula 1. Και οι δύο W03 σήμερα ήταν αρκετά ανταγωνιστικές. Κάποια στιγμή μάλιστα στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών είχε καταφέρει να βρίσκεται στις δύο πρώτες θέσεις. Μην ξεχνάμε ότι η Γερμανική ομάδα αποφάσισε να ακολουθήσει την τακτική της μιας προσπάθειας στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων. Δηλαδή αποφάσισε οι πιλότοι της να βγουν μια φορά στην πίστα και να παραμείνουν για μερικούς γύρους χωρίς να ξαναμπούν στα πιτς, να αλλάξουν ελαστικά και να ανεφοδιαστούν για να ξαναμπούν.
Η τακτική αυτή ευνόησε τον Σουμάχερ, ο οποίος στον πρώτο του γύρο σημείωσε τον καλύτερο του χρόνο. Ο Ρόζμπεργκ όμως είχε μία άτυχη στιγμή, ένα άτσαλο μπλοκάρισμα των τροχών στην στροφή 1 της πίστας, γεγονός που του χάλασε λίγο την αυτοσυγκέντρωση και μαζί τον χρόνο του. Ετσι, ο νεαρός Γερμανός πιλότος αρκέστηκε στην όγδοη θέση.
Η τακτική αυτή της Mercedes ίσως να της στοίχισε κάτι καλύτερο αφού η McLaren που βγήκε νωρίς στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, πρόλαβε να ανεφοδιάσει τα μονοθέσια της και να αλλάξει ελαστικά, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους πιλότους της να ξαναμπούν στην πίστα. Ο μεν Χάμιλτον να διατηρήσει την πρώτη θέση και ο δε Μπάτον να διεκδικήσει να πάρει τελικά στον τελευταίο του γύρο από τον Σουμάχερ την δεύτερη με μόλις 0,023 δευτ. διαφορά.
Η αλήθεια είναι ότι οι χρόνοι στην τελευταία περίοδο της διαδικασίας ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους και αυτό αποδεικνύει τη μάχη που δόθηκε για τις πρώτες θέσεις. Χαρακτηριστικό είναι πως η διαφορές στην πρώτη οκτάδα φτάνουν μέχρι τα 0,4 δευτ.!
Σε μία ακόμη διαδικασία των κατατακτήριων απογοήτευσε η Red Bull αφού έμεινε εκτός της πρώτης τριάδας. Ο Μαρκ Γουέμπερ ήταν αυτός που περιέσωσε την εικόνα της δύο φορές παγκόσμιας πρωταθλήτριας κατακτώντας την υψηλότερη θέση που ήταν η τέταρτη. Ο Αυστραλός είχε μάλιστα και τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών.
Η απογοήτευση ήταν ακόμη μεγαλύτερη για τον Σεμπάστιαν Φέτελ ο οποίος θα ξεκινήσει, όπως και στην Αυστραλία, από χαμηλά, όντας έκτος. Ο Γερμανός πιλότος επέλεξε να τρέξει σήμερα με την σκληρή γόμα της Pirelli και αυτό του στοίχισε αρκετά.
Η Lotus φαίνεται να βρίσκει τα πατήματα της καθώς σήμερα είδε τον Κίμι Ραϊκόνεν να έχει τον καλύτερο χρόνο στην δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών και να πετυχαίνει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, βρισκόμενος μεταξύ των δύο Red Bull. Ο Φινλανδός όμως θα αναγκαστεί να ξεκινήσει πέντε θέσεις πιο κάτω καθώς χθες αναγκάστηκε να αλλάξει κιβώτιο ταχυτήτων. Ετσι θα είναι δέκατος.
Οι ατυχίες ωστόσο δεν φάνηκε να τελειώνουν εδώ για αυτόν και τη Lotus που όπως φαίνεται την κατατρέχει το κακό... μάτι αφού νωρίς το Σάββατο το πρωΐ, οι εγκαταστάσεις της ομάδας καταστράφηκαν από φωτιά. Η έρευνα κάνει λόγο για ηλεκτρική βλάβη σε κάποιον ψυγείο της ομάδας του Ενστοουν. Ετσι, αναγκάστηκε να μετακομίσει στο τέλος των paddock ενώ μεταξύ των ζημιών συγκαταλέγεται και η καταστροφή ενός από τα κράνη του Κίμι Ραϊκόνεν.
Αγωνιστικά τουλάχιστον τα πράγματα φαίνεται να εξελίσσονται θετικά και η ομάδα μοιάζει να αποζημιώνεται (ηθικά) τουλάχιστον. Πέραν την καλή απόδοσης του Ραϊκόνεν, ο Γκροσεάν, αν και παρέμεινε κατά την διάρκεια των κατατακτήριων πολύ ώρα στο γκαράζ της ομάδας, πέρασε στην πρώτη δεκάδα και θα ξεκινήσει τον αγώνα από την έκτη θέση.
Παρά την απαισιοδοξία που υπήρχε στη Ferrari, ο Φερνάντο Αλόνσο χάρισε ένα μικρό χαμόγελο με την ένατη θέση που κατέλαβε στις κατατακτήριες. Ο Ισπανός κατάφερε βέβαια να επικρατήσει μόνο του δέκατου Σέρζιο Πέρεθ, αλλά η επίδοσή του ήταν θετική σε σχέση με την εικόνα της F2012. Επιπλέον, αντιμετώπισε και πρόβλημα με το KERS προς το τέλος της προσπάθειάς του.
Αντιθέτως με τον Αλόνσο, ο Φελίπε Μάσα δεν κατάφερε κάτι θετικό παρά το νέο πλαίσιο και αρκέστηκε στην δωδέκατη θέση. Πάντως στη Ferrari δηλώνουν ευχαριστημένοι από την απόδοση του Βραζιλιάνου.
Η Sauber αποδεικνύει φέτος ότι έχει ένα μονοθέσιο που μπορεί να τα πάει καλά. Αυτό το επιβεβαιώνει και η δέκατη θέση του Σέρζιο Πέρεθ. Ο Μεξικανός μόλις την τελευταία στιγμή κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για την πρώτη δεκάδα, λίγο πριν πέσει η σημαία στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Στη συνέχεια βγήκε μια φορά στην πίστα σε μια προσπάθεια να πετύχει κάτι καλύτερο από την τελευταία θέση, αλλά ο ανταγωνισμός ήταν πολύ μεγάλος.
Ο Παστόρ Μαλντονάτο πάλεψε για να μπει στην πρώτη δεκάδα αλλά ο Μίκαελ Σουμάχερ του χάλασε τα σχέδια. Ο οδηγός της Williams παγιδεύτηκε κατά την τελευταία του προσπάθεια από τον Γερμανό πιλότο, στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων και έμεινε ενδέκατος. Πάντως ήταν δραστήριος καθώς κάποια στιγμή είχε σημειώσει τον καλύτερο χρόνο ενώ στη συνέχεια βγήκε εκτός πίστας. Πάντως στην «εσωτερική» μονομαχία με τον Μπρούνο Σένα, επικρατεί κατά κράτος του Βραζιλιάνου πιλότου που θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 13η θέση.
Απογοήτευση στα στρατόπεδα των Force India και Toro Rosso, αντίστοιχα που δεν κατάφεραν σε αυτό τον αγώνα να περάσουν στην πρώτη δεκάδα. Η ομάδα του Βιτζάι Μαλάια είδε τους Πολ ντι Ρέστα και Νίκο Χούλκενμπεργκ να σημειώνουν τον 14ο και 16ο χρόνο, αντίστοιχα, ενώ η Toro Rosso θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 14η θέση (Ρικιάρντο) και 18η θέση (Βερνιέ).
Ο Καμούι Κομπαγιάσι έμεινε πολύ πίσω όντας 17ος ενώ ο Χέικι Κοβαλάινεν με την Caterham έχει δεχθεί ποινή από τον προηγούμενο αγώνα, θα ξεκινήσει τελευταίος αν και κατετάγη 19ος.
Θετικά ήταν τα αποτελέσματα για την HRT αφού κατάφερε να πιάσει το 107% του πρώτου χρόνου κι έτσι θα κάνει το ντεμπούτο της στην Formula 1 φέτος, ξεκινώντας από τη Μαλαισία.
Ραντεβού αύριο το πρωΐ για τον αγώνα που αναμένεται να είναι συναρπαστικός.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:36.219
2. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1:36.36 +0.149
3. Mίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:36.391 +0.172
4. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:36.461 +0.242
5. Kίκι Ραϊκόνεν Lotus-Renault 1:36.461 +0.242
6. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:36.634 +0.415
7. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:36.658 +0.439
8. Nίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:36.664 +0.445
9. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:37.566 +1.347
10. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:37.698 +1.479
Δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών
11. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:37.589 +0.874
12. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:37.731 +1.016
13. Μπρούνο Σένα Williams-Renault 1:37.841 +1.126
14. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1:37.877 +1.162
15. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:37.883 +1.168
16. Nίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1:37.890 +1.175
17. Kαμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:38.069 +1.354
Πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών
18. Ζν-Ερίκ Βερνιέe Toro Rosso-Ferrari 1:39.077 +1.905
19. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:39.306 +2.134
20. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:39.567 +2.395
21. Tίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1:40.903 +3.731
22. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:41.250 +4.078
23. Πάντρο Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth 1:42.914 +5.742
24. Nαράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1:43.655 +6.483
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ