Τα πάνω κάτω έφερε ο αγώνας στη Μαλαισία! Οι «κομπάρσοι» έγιναν πρωταγωνιστές και οι πρωταγωνιστές «κομπάρσοι». Η Ferrari γνώρισε την αποθέωση μετά τη μεγάλη κριτική που δέχθηκε και τις άσχημες εμφανίσεις.
Η Scuderia χάρη στην βροχή και τον Φερνάντο Αλόνσο, φεύγει με την καρό σημαία από τη Μαλαισία (217η στην ιστορία της), πανηγυρίζοντας την πρώτη της νίκη μετά τον περυσινό αγώνα στο Σίλβερστοουν και δεύτερη τα δύο τελευταία χρόνια! Ο Φερνάντο Αλόνσο το είπε και το έκανε, κάνοντας τη μεγάλη έκπληξη και προκαλώντας χαρά στους απανταχού φίλους της Scuderia. Πριν τον αγώνα είχε πει ότι αν υπάρξει βροχή και δύσκολες συνθήκες, η ομάδα θα ευνοηθεί και θα πετύχει κάτι θετικό. Οταν το έλεγε αυτό βέβαια, σίγουρα δεν σκεφτόταν την πρώτη θέση. Αλλά, να που έγινε κι αυτό!
Η βροχή ανέτρεψε τα πάντα στην Μαλαισία και δυσκόλεψε αρκετά όλους τους πιλότους. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνιση του μόλις στον έκτο γύρο, ο αγώνας διεκόπη στον ένατο και ξανάρχισε αρκετή ώρα μετά. Με την επανεκκίνησή του, ο Φερνάντο Αλόνσο από πέμπτη θέση άρχισε να πιέζει αρχικά τον Webber και στη συνέχεια εκμεταλλεύτηκε τα απανωτά λάθη των McLaren Mercedes τόσο στο πιτστοπ του Χάμιλτον αλλά και νωρίτερα τη σύγκρουση του Μπάτον με τον Καρθικέγιαν.
Ετσι ο Ισπανός πέρασε στην πρώτη θέση και την κράτησε μέχρι το τέλος, αν και δυσκολεύτηκε αρκετά από τον Σέρτζιο Πέρεθ. Ο νεαρός Μεξικανός λίγο έλειψε να κάνει τη μεγάλη έκπληξη και να πάρει τη νίκη, αλλά ένα λάθος προς το τέλος του αγώνα, τον έβγαλε λίγο εκτός πίστας και ανάγκασε την Sauber να τον συμβουλεύσει να πάψει το κυνήγι του Αλόνσο και να διασφαλίσει τους πολύτιμους βαθμούς της δεύτερης θέσης.
Πάντως ο Μεξικανός πιλότος έκανε τη ζωή δύσκολη στους τελευταίους γύρους του Ισπανού πιλότου της Ferrari. H F2012 όπως φάνηκε είχε άριστη απόδοση με τα βρόχινα ελαστικά, αλλά δυσκολεύτηκε αρκετά με τα σλικ καθώς ήταν πιο αργή.
Αυτή ήταν η πρώτη φορά για την Sauber μετά το 2009 και τη Βραζιλία όπου ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα με την BMW Sauber τότε κέρδισε τη δεύτερη θέση, που ανέβηκε στο πόντιοθμ και δη στη δεύτρη θέση. Αν ωστόσο ο Πέρεθ είχε καταφέρει να τερματίσει πρώτος θα ήταν ο πρώτος Μεξικανός πιλότος που θα το είχε πετύχει μετά τον Πέντρο Ροντρίγκεθ το 1970 στο Βελγικό GP!
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι η στρατηγική της Sauber να αλλάξει αρκετά νωρίς τα ελαστικά του Μεξικανού πιλότου σε βρόχινα, αποδείχθηκε πετυχημένη καθώς τον ανέβασε στην τρίτη θέση πριν τη διακοπή του αγώνα.
Τρίτος για έναν ακόμη αγώνα, δεύτερο συνεχόμενο, τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον που είδε να επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό με την Αυστραλία. Οτι δηλαδή αν και είχε την πολ ποζίσιον τελείωσε τον αγώνα στο τρίτο σκαλί του βάθρου! Για αυτό σίγουρα θα πρέπει να κατηγορήσει την ομάδα του σε δύο σημεία. Πρώτον το αργό πιτς στοπ μετά την επανεκκίνηση του αγώνα που του στοίχισε την πρώτη θέση και δεύτερον τη λάθος στρατηγική της McLaren σε ό,τι αφορά στην αλλαγή ελαστικών και στην τοποθέτηση των σλικ. Εκεί η Βρετανική ομάδα έκανε φάουλ, αφού επέλεξε να βάλει πρώτα μέσα στον Μπάτον που είχε μείνει αρκετά πίσω στην κατάταξη και όχι τον Χάμιλτον που ήταν τρίτος και θα μπορούσε να παλέψει για τη δεύτερη θέση. Αυτό που φάνηκε ήταν ο McLaren έριξε «λευκή πετσέτα» και δεν είχε τη διάθεση για κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση του Βρετανού. Σε αυτό ίσως να συνέβαλε και το γεγονός ότι ο Χάμιλτον είχε ένα πρόβλημα κατά την διάρκεια του αγώνα με την υπερθέρμανση των φρένων του. Αυτό, όπως φάνηκε, του έριξε αρκετά τον ρυθμό του που από το μέσον του αγώνα ήταν πολύ αργός.
Τη Μαλαισία σίγουρα θέλει να ξεχάσει ο Τζένσον Μπάτον που ξεκίνησε δεύτερος, αλλά στην επανεκκίνηση του αγώνα συγκρούστηκε με τον Καρθικέγιαν, σπάζοντας την εμπρός πτέρυγα της MP4-27. Ο Βρετανός μπήκε στα πιτς, άλλαξε εμπρός πτέρυγα αλλά ήδη είχε πέσει πολύ πίσω στην κατάταξη. Ετσι το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει 14ος.
Την τιμή της Red Bull έσωσε ο Μαρκ Γουέμπερ που ανέβηκε στην τέταρτη θέση ενώ ο δύο φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε ενδέκατος. Ο Γερμανός πιλότος μετά από επαφή με τον Καρθικέγιαν (ο Ινδός ήταν πρωταγωνιστής της πίστας σε αυτό) έχασε το πίσω δεξί ελαστικό του. Εντούτοις κατάφερε να φτάσει μέχρι τα πιτς να αλλάξει ελαστικό αλλά ήδη είχε χάσει πολλές θέσεις.
Η Lotus φεύγει από τη Μαλαισία με τους πολύτιμους βαθμούς της πέμπτης θέσης από τον Κίμι Ραικόνεν. Ο Φινλανδός ήταν ιδιαίτερα μαχητικός αποζημιώνοντας τους ανθρώπους της ομάδας του Ενστοουν. Αντιθέτως ο Ρομάν Γκροσεάν για έναν ακόμη αγώνα εγκατέλειψε μετά από επαφή με τον Μίκαελ Σουμάχερ στην αρχή του αγώνα.
Για ένα ακόμη GP η Mercedes δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Ο Μίκαελ Σουμάχερ ήταν δέκατος και ο Νίκο Ροζμπεργκ 13ος. Ο νεαρός Γερμανός πιλότος έχασε αρκετές μάχες και δέχθηκε αρκετές προσπεράσεις.
Η απογοήτευση της Mercedes διαδέχθηκε τους πανηγυρισμούς του Μπρούνο Σένα που σημείωσε την καλύτερη επίδοση στην καριέρα του, τερματίζοντας έκτος. Ο teammate του Παστόρ Μαλντονάτο προσπάθησε αρκετά, αλλά για έναν ακόμη αγώνα ήταν άτυχος, αφού εγκατέλειψε λίγο πριν το τέλος, αυτή τη φορά επειδή παρέδωσε πνεύμα ο κινητήρας της Williams.
H Force India έφυγε με πολύτιμους βαθμούς από τη Μαλαισία καθώς ο Πολ ντι Ρέστα κατατάγη έβδομος και ο Νίκο Χούλκενμπεγκ ένατος. Ανάμεσά τους ο «ρούκι» Ζαν-Ερίκ Βερνιέ με την Toro Rosso. Ο teammate του Ντανιέλ Ρικιάρντο ήταν δωδέκατος αν και έδωσε αρκετές μάχες.
Σε έναν ακόμη αγώνα απογοήτευσε ο Φελίπε Μάσα, δυσχεραίνοντας τη θέση του στη Ferrari και ενισχύοντας τις φήμες περί αντικατάστασής του. Ο Βραζιλιάνος είχε άσχημη απόδοση τερματίζοντας 15ος, χάνοντας επτά θέσεις μετά την επανεκκίνηση του αγώνα.
Η Caterham είδε τους Πετρόφ και Κοβαλάινεν να τερματίζουν 16ο και 18ος αντίστοιχα ενώ η Marussia τον Γκλοκ 17ο και τον Πικ 20ό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ