Image via WikipediaΟ Σεμπάστιαν Φέτελ επιβεβαίωσε όλα τα προγνωστικά στη Βαλένθια, πραγματοποιώντας υγιεινό περίπατο και φτάνοντας άνετα πρώτος στην καρό σημαία του τερματισμού.
Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull ήταν πρώτος σε όλα τα επιμέρους σημεία του ισπανικού Γκραν Πρι, αφού κυριάρχησε στις κατατακτήριες, κατακτώντας την pole position, έκανε όλους τους ταχύτερους γύρους και πολύ φυσικά στο τέλος κατέκτησε την έκτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα.
Τον ακολούθησε δεύτερος ο Φερνάντο Αλόνσο με Ferrari -που πολύ θα ήθελε να θριαμβεύσει μπροστά στο κοινό της πατρίδας του, αλλά απλώς δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τον 23χρονο παγκόσμιο πρωταθλητή- ενώ στην τρίτη θέση κατάφερε να τερματίσει ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ, παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε.
Μετά και την ολοκλήρωση του όγδοου φετινού Γκραν Πρι, το προβάδισμα του Φέτελ στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών αυξήθηκε στους 77 πόντους, που πάνω-κάτω σημαίνει ότι βρίσκεται τρεις ολόκληρες νίκες μπροστά από τους αντιπάλους. Μόνο με ένα μικρό θαύμα, δηλαδή, φαίνεται πως μπορεί να χάσει το πρωτάθλημα, έστω και αν δεν είμαστε ούτε καν στα μισά της σεζόν.
Με τέτοιες εμφανίσεις, βέβαια, ούτε το θαύμα μπορεί να είναι αρκετό για τους αντιπάλους τους, αφού ούτε ένας δεν έχει δείξει ότι μπορεί να τον ακολουθήσει σταθερά.
Οι δυο McLaren με Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον περιορίστηκαν στην τέταρτη θέση και έκτη θέση αντίστοιχα, με τον Φέλιπε Μάσα με Ferrari να μπαίνει ανάμεσά του πέμπτος.
Ο πάλαι ποτέ θρύλος της Formula 1 Μίκαελ Σουμάχερ συνεχίζει να ταλαιπωρείται, οδηγώντας το μονοθέσιό του της Mercedes στη 17η θέση.
Η τελική κατάταξη:
1) Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
2) Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) +10.8
3) Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) +27.2
4) Λιούις Χάμιλτον (McLaren) +46.1
5) Φελίπε Μάσα (Ferrari) +51.7
6) Τζένσον Μπάτον (McLaren) +60.0
7) Νίκο Ρόζμπεργκ (Mercedes Benz) +98.0
8) Χάιμε Αλγκερσουάρι (Toro Rosso) +1 γύρος
9) Aντριαν Σούτιλ (Force India) +1 γύρος
10) Νικ Χάιντφιλντ Renault +1 γύρος
11) Σέρχιο Πέρες (Sauber) +1 γύρος
12) Ρούμπενς Μπαρικέλο (Williams) +1 γύρος
13) Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso) +1 γύρος
14) Πολ Ντι Ρέστα (Force India) +1 γύρος
15) Βιτάλι Πετρόβ (Renault) +1 γύρος
16) Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber) +1 γύρος
17) Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes Benz) +1 γύρος
18) Παστόρ Μαλδονάδο (Williams) +1 γύρος
19) Χέικι Κοβαλάινεν (Lotus) +2 γύροι
20) Γιάρνο Τρούλι (Lotus) +2 γύροι
21) Τίμο Γκλογκ (Virgin) +2 γύροι
22) Ζερόμ Ντ' Αμπόζιο (Virgin) +2 γύροι
23) Βιταντόνιο Λιουίτζι (HRT) +3 γύροι
24) Ναράιν Καρθικέγιαν (HRT) +3 γύροι
Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull ήταν πρώτος σε όλα τα επιμέρους σημεία του ισπανικού Γκραν Πρι, αφού κυριάρχησε στις κατατακτήριες, κατακτώντας την pole position, έκανε όλους τους ταχύτερους γύρους και πολύ φυσικά στο τέλος κατέκτησε την έκτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα.
Τον ακολούθησε δεύτερος ο Φερνάντο Αλόνσο με Ferrari -που πολύ θα ήθελε να θριαμβεύσει μπροστά στο κοινό της πατρίδας του, αλλά απλώς δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τον 23χρονο παγκόσμιο πρωταθλητή- ενώ στην τρίτη θέση κατάφερε να τερματίσει ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ, παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε.
Μετά και την ολοκλήρωση του όγδοου φετινού Γκραν Πρι, το προβάδισμα του Φέτελ στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών αυξήθηκε στους 77 πόντους, που πάνω-κάτω σημαίνει ότι βρίσκεται τρεις ολόκληρες νίκες μπροστά από τους αντιπάλους. Μόνο με ένα μικρό θαύμα, δηλαδή, φαίνεται πως μπορεί να χάσει το πρωτάθλημα, έστω και αν δεν είμαστε ούτε καν στα μισά της σεζόν.
Με τέτοιες εμφανίσεις, βέβαια, ούτε το θαύμα μπορεί να είναι αρκετό για τους αντιπάλους τους, αφού ούτε ένας δεν έχει δείξει ότι μπορεί να τον ακολουθήσει σταθερά.
Οι δυο McLaren με Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον περιορίστηκαν στην τέταρτη θέση και έκτη θέση αντίστοιχα, με τον Φέλιπε Μάσα με Ferrari να μπαίνει ανάμεσά του πέμπτος.
Ο πάλαι ποτέ θρύλος της Formula 1 Μίκαελ Σουμάχερ συνεχίζει να ταλαιπωρείται, οδηγώντας το μονοθέσιό του της Mercedes στη 17η θέση.
Η τελική κατάταξη:
1) Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
2) Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) +10.8
3) Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) +27.2
4) Λιούις Χάμιλτον (McLaren) +46.1
5) Φελίπε Μάσα (Ferrari) +51.7
6) Τζένσον Μπάτον (McLaren) +60.0
7) Νίκο Ρόζμπεργκ (Mercedes Benz) +98.0
8) Χάιμε Αλγκερσουάρι (Toro Rosso) +1 γύρος
9) Aντριαν Σούτιλ (Force India) +1 γύρος
10) Νικ Χάιντφιλντ Renault +1 γύρος
11) Σέρχιο Πέρες (Sauber) +1 γύρος
12) Ρούμπενς Μπαρικέλο (Williams) +1 γύρος
13) Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso) +1 γύρος
14) Πολ Ντι Ρέστα (Force India) +1 γύρος
15) Βιτάλι Πετρόβ (Renault) +1 γύρος
16) Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber) +1 γύρος
17) Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes Benz) +1 γύρος
18) Παστόρ Μαλδονάδο (Williams) +1 γύρος
19) Χέικι Κοβαλάινεν (Lotus) +2 γύροι
20) Γιάρνο Τρούλι (Lotus) +2 γύροι
21) Τίμο Γκλογκ (Virgin) +2 γύροι
22) Ζερόμ Ντ' Αμπόζιο (Virgin) +2 γύροι
23) Βιταντόνιο Λιουίτζι (HRT) +3 γύροι
24) Ναράιν Καρθικέγιαν (HRT) +3 γύροι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ