Image via WikipediaO Sebastien Ogier θέλει να μηδενίσει την απόσταση του από τον πρωτοπόρο της κατάταξης Petter Soberg. Μετά τα Κλένια-Μυκήνες 1, ο Γάλλος οδηγός της Citroen κέρδισε και το Γυμνό, όγδοη ΕΔ του αγώνα και δεύτερη της ημέρας, κάνοντας το «δύο στα δύο» μέχρι στιγμής. Aυτή είναι η τρίτη ειδική που κερδίζει στο φετινό Ακρόπολις.
Ο Ogier «καταπίνει» τη διαφορά του από το Solberg και την έχει κατεβάσει πλέον στα 19,2 δευτερόλεπτα, αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά για τη συνέχεια. Ο ίδιος θεωρεί πάντως ότι η θέση που ξεκινά τον αγώνα είναι πλεονεκτική και ότι θα προσπαθήσει να πιέσει. «Ολα καλά. Πολυ σκληρή εδική διαδρομή», δήλωσε Γάλλος οδηγός της Citroen, τονίζοντας ότι προς το τέλος του φάνηκε πως μαλάκωσε η ανάρτησή του, αλλά το απέδωσε στην υπερθέρμανση των αμορτσέρ.
Οπως και στην προηγούμενη, έτσι και σε αυτή την ΕΔ, η εργοστασιακή ομάδα της Citroen έκανε το «1-2» καθώς πίσω από τον Ogier, τερμάτισε 2,7 δευτερόλεπτα αργότερα ο Sebastien Loeb (18:37). Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε ότι στο Γυμνό 1 πήγε φυλαγμένα και ότι πολύ χαρούμενος που τελείωσε και συνεχίζει.
Ο πρωτοπόρος στην γενικής κατάταξη του αγώνα, Petter Solberg (PHOTO) δεν έχει καταφέρει να βρει το χθεσινό του ρυθμό, σημειώνοντας τον πέμπτο καλύτερο χρόνο (18:54,4). Πέραν του ότι καθαρίζει τις ΕΔ σαν πρώτος, ο Νορβηγός έχασε μία διασταύρωση, πηγαίνοντας ευθεία και μετά αναγκαστικά γύρισε πίσω, χάνοντας χρόνο.
Το πρώτο Ford το συναντάμε στην τρίτη θέση με το Miko Hirvonen να βρίσκεται πίσω από τις δύο Citroen. Ο Φινλανδός οδηγός ήταν ταχύτερος σε σχέση με την προηγούμενη ΕΔ. Ηδη δηλώνει ικανοποιημένος και όπως είπε, ψάχνει τρόπο να κερδίσει τα χαμένα δευτερόλεπτα. Εξακολουθεί, πάντως να είναι τέταρτος στη γενική κατάταξη με τους Loeb, Ogier και Solberg να προπορεύονται.
Ο Mads Ostberg συνεχίζει το φρενήρη ρυθμό του σήμερα (όπως και χθες στην αρχή του αγώνα), τερματίζοντας στην τέταρτη θέση της ειδικής (18:52,2). «Ηταν πολύ δύσκολη ειδική», δηλωσε, και συνέχισε: «Δεν έχουμε προβλήματα».
Οπως και στα Κλένια-Μυκήνες 1, ο Ρώσος Novikov (Ford Fiesta RS WRC) ήταν ο έκτος ταχύτερος (19:16,2).
Επτά ολόκληρες θέσεις σε σχέση με την προηγούμενη ΕΔ, κέρδισε ο Kimi Raikkonen (Citroen DS 3 WRC ICE 1 Racing), τερματίζοντας στο Γυμνό 1 έβδομος με χρόνο 19:22,1. Με την επίδοσή του αυτή ο Φινλανδός οδηγός και πρώτην πιλότος της F1 ανέβηκε δύο θέσεις στη γενική κατάταξη και είναι πλέον έβδομος. Ο ίδιος πίστευε ότι η ειδική θα ήταν δυσκολότερη.
Ο όγδοος καλύτερος χρόνο στο Γυμνό 1 ανήκει στο Λάμπρο Αθανάσουλα (19:28,5) που θεωρεί ότι όλα πήγαν καλά.
Το πρόβλημα που έχει με την πίεση στα φρένα, εξανάγκασαν το Henning Solberg (Ford Fiesta RS WRC) να μείνει πίσω, τερματίζοντας ένατος ειδικής, χωρίς ωστόσο να απωλέσει την πέμπτη θέση στην γενική κατάταξη.
Το ίδιο ισχύει και για το Matthew Wilson (Ford Fiesta RS WRC) που παραμένει έκτος γενικής. Ο 24χρονος Βρετανός οδηγός της M-Sport Stοbart ταλαιπωρήθηκε αρκετά με την υπερστροφή, το πρόβλημα στο κιβώτιο που εξακολουθεί να υπάρχει και τα πίσω ελαστικά που έχουν φθαρεί. Για όλους αυτούς τους λόγους σημείωσε τον δέκατο καλύτερο χρόνο.
Μεγάλος άτυχος της σημερινής ημέρας ο Jari-Matti Latvala. Ο Φινλανδός πορεύεται χωρίς τούρμπο με αποτέλεσμα να χάνει χρόνο και προσπαθεί με οποιονδήποτε τρόπο να φτάσει στο ενδιάμεσο service. Ηδη στην ΕΔ βρίσκεται πολύ χαμηλά ενώ είναι εκτός δεκάδας στην γενική κατάταξη.
Επόμενη Ειδική Διαδρομή το Κεφαλάρι 1, μήκους 18,4 χλμ.
Κ.Φ.
Ο Ogier «καταπίνει» τη διαφορά του από το Solberg και την έχει κατεβάσει πλέον στα 19,2 δευτερόλεπτα, αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά για τη συνέχεια. Ο ίδιος θεωρεί πάντως ότι η θέση που ξεκινά τον αγώνα είναι πλεονεκτική και ότι θα προσπαθήσει να πιέσει. «Ολα καλά. Πολυ σκληρή εδική διαδρομή», δήλωσε Γάλλος οδηγός της Citroen, τονίζοντας ότι προς το τέλος του φάνηκε πως μαλάκωσε η ανάρτησή του, αλλά το απέδωσε στην υπερθέρμανση των αμορτσέρ.
Οπως και στην προηγούμενη, έτσι και σε αυτή την ΕΔ, η εργοστασιακή ομάδα της Citroen έκανε το «1-2» καθώς πίσω από τον Ogier, τερμάτισε 2,7 δευτερόλεπτα αργότερα ο Sebastien Loeb (18:37). Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε ότι στο Γυμνό 1 πήγε φυλαγμένα και ότι πολύ χαρούμενος που τελείωσε και συνεχίζει.
Ο πρωτοπόρος στην γενικής κατάταξη του αγώνα, Petter Solberg (PHOTO) δεν έχει καταφέρει να βρει το χθεσινό του ρυθμό, σημειώνοντας τον πέμπτο καλύτερο χρόνο (18:54,4). Πέραν του ότι καθαρίζει τις ΕΔ σαν πρώτος, ο Νορβηγός έχασε μία διασταύρωση, πηγαίνοντας ευθεία και μετά αναγκαστικά γύρισε πίσω, χάνοντας χρόνο.
Το πρώτο Ford το συναντάμε στην τρίτη θέση με το Miko Hirvonen να βρίσκεται πίσω από τις δύο Citroen. Ο Φινλανδός οδηγός ήταν ταχύτερος σε σχέση με την προηγούμενη ΕΔ. Ηδη δηλώνει ικανοποιημένος και όπως είπε, ψάχνει τρόπο να κερδίσει τα χαμένα δευτερόλεπτα. Εξακολουθεί, πάντως να είναι τέταρτος στη γενική κατάταξη με τους Loeb, Ogier και Solberg να προπορεύονται.
Ο Mads Ostberg συνεχίζει το φρενήρη ρυθμό του σήμερα (όπως και χθες στην αρχή του αγώνα), τερματίζοντας στην τέταρτη θέση της ειδικής (18:52,2). «Ηταν πολύ δύσκολη ειδική», δηλωσε, και συνέχισε: «Δεν έχουμε προβλήματα».
Οπως και στα Κλένια-Μυκήνες 1, ο Ρώσος Novikov (Ford Fiesta RS WRC) ήταν ο έκτος ταχύτερος (19:16,2).
Επτά ολόκληρες θέσεις σε σχέση με την προηγούμενη ΕΔ, κέρδισε ο Kimi Raikkonen (Citroen DS 3 WRC ICE 1 Racing), τερματίζοντας στο Γυμνό 1 έβδομος με χρόνο 19:22,1. Με την επίδοσή του αυτή ο Φινλανδός οδηγός και πρώτην πιλότος της F1 ανέβηκε δύο θέσεις στη γενική κατάταξη και είναι πλέον έβδομος. Ο ίδιος πίστευε ότι η ειδική θα ήταν δυσκολότερη.
Ο όγδοος καλύτερος χρόνο στο Γυμνό 1 ανήκει στο Λάμπρο Αθανάσουλα (19:28,5) που θεωρεί ότι όλα πήγαν καλά.
Το πρόβλημα που έχει με την πίεση στα φρένα, εξανάγκασαν το Henning Solberg (Ford Fiesta RS WRC) να μείνει πίσω, τερματίζοντας ένατος ειδικής, χωρίς ωστόσο να απωλέσει την πέμπτη θέση στην γενική κατάταξη.
Το ίδιο ισχύει και για το Matthew Wilson (Ford Fiesta RS WRC) που παραμένει έκτος γενικής. Ο 24χρονος Βρετανός οδηγός της M-Sport Stοbart ταλαιπωρήθηκε αρκετά με την υπερστροφή, το πρόβλημα στο κιβώτιο που εξακολουθεί να υπάρχει και τα πίσω ελαστικά που έχουν φθαρεί. Για όλους αυτούς τους λόγους σημείωσε τον δέκατο καλύτερο χρόνο.
Μεγάλος άτυχος της σημερινής ημέρας ο Jari-Matti Latvala. Ο Φινλανδός πορεύεται χωρίς τούρμπο με αποτέλεσμα να χάνει χρόνο και προσπαθεί με οποιονδήποτε τρόπο να φτάσει στο ενδιάμεσο service. Ηδη στην ΕΔ βρίσκεται πολύ χαμηλά ενώ είναι εκτός δεκάδας στην γενική κατάταξη.
Επόμενη Ειδική Διαδρομή το Κεφαλάρι 1, μήκους 18,4 χλμ.
Κ.Φ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ