Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Και το όνομα αυτού.. Nick Heidfeld

H Renault με ανακοίνωση της, έκανε γνωστό πως την θέση του τραυματία Robert Kubica θα πάρει τελικά ο Nick Heidfeld πιάνοντας δουλειά από αυτήν την εβδομάδα κιόλας, στις δοκιμές που θα λάβουν χώρα στην πίστα της Βαρκελώνης.

«Θα ήθελα να επιστρέψω υπό διαφορετικές συνθήκες , αλλά είμαι περήφανος για την ευκαιρία που μου δίνετε. Όλα γίνανε τόσο γρήγορα. Είμαι εντυπωσιασμένος με αυτά που έχω δει μέχρι τώρα, σε σχέση με τις εγκαταστάσεις και την αποφασιστικότητα των ανθρώπων στο Enstone. Ειλικρινά απόλαυσα τις δοκιμές στην Jerez με την ομάδα, και ήδη έχω ταιριάξει καλά με τους ανθρώπους που δούλευαν στην πίστα μαζί. Έχω μεγάλο κίνητρο, ανυπομονώντας για την χρονιά που ξεκινάει», δήλωσε ο Heidfeld, που δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του για την ευκαιρία που του δόθηκε.

Από την πλευρά της Renault,ο διευθυντής της Γαλλικής ομάδας είπε «Η ομάδα πέρασε κάποιες δύσκολες μέρες και έπρεπε να αντιδράσει άμεσα. Δώσαμε στον Nick την ευκαιρία να βρεθεί στην Jerez την προηγούμενη εβδομάδα και μας εντυπωσίασε. Είναι γρήγορος, έμπειρος, και έχει πολύ καλές τεχνικές γνώσεις. Μπορεί και κατανοεί το αυτοκίνητο, δίνοντας το κατάλληλο feedback στους μηχανικούς μας. Πάντα λέγαμε πως προτεραιότητα μας ήταν να έχουμε έναν έμπειρο οδηγό, και νιώθουμε πως είναι ο ιδανικός άνθρωπος για αυτήν τη δουλειά. Θέλουμε να καλωσορίσουμε τον Nick στην ομάδα, και ευελπιστούμε σε ένα δυνατό ξεκίνημα με αυτόν και τον Vitaly στο Bahrain», κατέληξε ο Boullier.
http://balla.gr

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...