Ο Dani Sordo θα οδηγεί το DS3 WRC του Sebastian Loeb στους περισσότερους αγώνες το 2013, πλαισιώνοντας τον Μίκο Χίρβονεν.
Ο Ντάνι Σόρδο έφυγε από τη Citroen γιατί ο Σεμπαστιάν Λεμπ δεν...
άφηνε τίποτα για αυτόν. Τώρα που ο Γάλλος πολυπρωταθλητής εγκαταλείπει
σιγά σιγά το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (σ.σ. θα κάνει πέντε αγώνες το
2013), ο Ισπανός πήρε το δρόμο της επιστροφής.
Ο Σόρδο αγωνίστηκε στη γαλλική ομάδα από το 2005 μέχρι το 2010, αποχώρησε από την ομάδα και πίστεψε (όπως πολλοί) στο όνειρο της Mini, το αυτοκίνητο της οποίας οδήγησε τις δύο προηγούμενες σεζόν.
Ο Σόρδο αγωνίστηκε στη γαλλική ομάδα από το 2005 μέχρι το 2010, αποχώρησε από την ομάδα και πίστεψε (όπως πολλοί) στο όνειρο της Mini, το αυτοκίνητο της οποίας οδήγησε τις δύο προηγούμενες σεζόν.
Προτιμήθηκε έναντι του Μαντς Όστμπεργκ της Ford, o oποίος εντυπωσίασε μέσα στο 2012 και πήρε και μια νίκη στην Πορτογαλία.
Ο Ματόν στη συνέχεια εξήγησε μόνος του, ένας από τους βασικότερους λόγους για τον οποίο ο γαλλικός κολοσσός επέλεξε έναν Ισπανό από έναν Νορβηγό
"Το προφίλ του Σόρδο είναι παρόμοιο με εκείνο του Μίκο και ήταν σημαντικό για τη Citroen να έχει έναν Λατίνο οδηγό για τις αγορές της Νότιας Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής".
Ο Σόρδο είναι εξαιρετικός στην άσφαλτο, ωστόσο ο Λεμπ αναμένεται να αγωνιστεί σε τουλάχιστον τρία ασφάλτινα ράλι (Μόντε Κάρλο, Γαλλία, Γερμανία) δίπλα στη Σουηδία και ίσως στη Φινλανδία.
Ο οδηγός από την Καντάμπρια δήλωσε "αντιμετωπίζω την επιστροφή μου στη Citroen ως μια υπέροχη ευκαιρία. Αναζητώ ακόμα την πρώτη μου νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και φιλοδοξώ να την εξασφαλίσω το 2013".
Ο Όστμπεργκ αναμένεται να συνεχίσει να οδηγεί το Ford Fiesta ως μέλος της M-Sport πλέον, ενώ το μέλλον του Πέτερ Σόλμπεργκ παραμένει αμφίβολο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ