Ο Σεμπάστιαν Φέτελ θέλει να συνδυάσει τον 100ό του GP με νίκη και αυτό φάνηκε στις κατατακτήριες δοκιμές στο Οστιν. Μετά από μάχη που έδωσε στο τέλος με τον Λιούις Χάμιλτον, ο νεαρός Γερμανός πιλότος πανηγύρισε την έκτη φετινή του πολ ποζίσιον και 36η συνολικά στην F1.
Ο Φέτελ ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος σήμερα της διαδικασίας καθώς υπερίσχυσε και στις τρεις περιόδους. Στις δύο πρώτες πολύ εύκολα ενώ στην τρίτη και τελευταία δυσκολεύτηκε αρκετά από τον Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός προσπάθησε στο τέλος να κλέψει την... μπουκιά από το στόμα από τον πιλότο της Red Bull, αλλά δεν τα κατάφερε μένοντας μόλις ένα δέκατο πίσω του.
Στην ουσία ο Βρετανός έκανε πραγματικότητα αυτό που έλεγε όλες αυτές τις ημέρες, ότι δηλαδή θα βγει στην πίστα και θα προσπαθήσει να διασκεδάσει, προσφέροντας θέαμα σε όσους παρακολουθήσουν τον αγώνα όλα το τριήμερο.
Η McLaren μπορεί να είναι λοιπόν κατά το ήμισυ ευχαριστημένη αφού ο Τζένσον Μπάτον για μία ακόμη φορά χτυπήθηκε από ατυχία. Ο Βρετανός έμεινε εκτός δεκάδας καθώς ένα πρόβλημα στον κινητήρα του μονοθεσίου, τον άφησε χωρίς ισχύ λίγο πριν το τέλος της δεύτερης περιόδου. Ο Βρετανός επέστρεψε άμεσα στα πιτς της ομάδας του, αλλά εκεί διαπιστώθηκε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι και έτσι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, περιμένοντας να επισκευαστεί μέχρι αύριο η βλάβη. Η αναποδιά αυτή τον ενόχλησε πολύ και όταν ρωτήθηκε σχετικά τόνισε ότι ελπίζει η επόμενη χρονιά να είναι πιο τυχερή αφού η φετινή δεν ήταν και η πιο εύκολη. Για ένα ακόμη GP φέτος, επλήγη η αξιπιστία της McLaren.
Πίσω στα αγωνιστικά, ο Μαρκ Γουέμπερ, σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο χωρίς ωστόσο να μπορέσει να ακολουθήσει τον ρυθμό του teammate του, όπως έκανε σε προηγούμενες κατατακτήριες.
Ο Ρομάν Γκροσεάν σήμερα έδειχνε πολύ πιο αποφασιστικός μέσα στην πίστα από τον teammate του Κίμι Ραϊκόνεν και αυτό φάνηκε από τα τελικά αποτελέσματα με τον Γάλλο να πετυχαίνει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο και τον Φινλανδό τον έκτο, αντίστοιχα. Ο Γκροσεάν όμως θα εκκινήσει πέντε θέσεις πιο κάτω στο γκριντ λόγω ποινής που του επιβλήθηκε. Και γιατί το πρωΐ αναγκάστηκε να αλλάξει κινητήρα διότι του είχε κολλήσει η τέταρτη ταχύτητα.
Μετά από πολύ καιρό ο Μίκαελ Σουμάχερ επέστρεψε στην πρώτη δεκάδα και πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση. Φαίνεται πως ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής θέλει να αποχαιρετήσει την F1 με τις πιο θετικές εμφανίσεις. Ετσι, κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για την τρίτη περίοδο και να πετύχει τον έβδομο καλύτερο χρόνο. Πιστώνεται πάντως ένα... φράγμα προς τον Φερνάντο Αλόνσο ενώ ο Ισπανός βρισκόταν σε γρήγορο γύρο στην δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, προκαλώντας την οργή του πιλότου της Ferrari.
Η Scuderia αλλιώς περίμενε τη σημερινή διαδικασία και τελικά αλλιώς κατέληξε. Ο Φελίπε Μάσα ήταν σήμερα ο θετικός πρωταγωνιστής της αφού τα πήγε καλύτερα από τον φετινό διεκδικητή του τίτλου, Φερνάντο Αλόνσο. Ο Βραζιλιάνος βγήκε στην πίστα χωρίς άγχος και γύριζε σε χρόνους καλύτερους από τον teammate του. Γεγονός που δικαιολογεί απόλυτα και την έβδομη θέση στις κατατακτήριες τη στιγμή που Αλόνσο πάλευε στην κυριολεξία με το μονοθέσιο και τα βρήκε πολύ σκούρα. Ο Ισπανός δυσκολεύτηκε σήμερα αρκετά και στις τρεις περιόδους και δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να φτάσει τις επιδόσεις του Φέτελ. Θα έλεγε κανείς ότι τις έβλεπε από μακριά με... κιάλια. Ετσι, αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την ένατη θέση στην γενική κατάταξη, η οποία δεν είναι ό,τι καλύτερο, αν θέλει να παλέψει για την πρωτιά. Αξίζει να σημειωθεί ότι για μία ακόμη αφορά σε κατατακτήριες ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής δεν τα πηγαίνει καλά και καλείται να σώσει την κατάσταση στον αγώνα.
Μεταξύ των δύο Ferrari, ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, με τη μοναδική Force India, τη στιγμή που ο Πολ ντι Ρέστα έμεινε εκτός δεκάδας και θα εκκινήσει από την 13η θέση.
Η Williams είδε τον Παστόρ Μαλντονάτο να περνάει στην τρίτη περίοδο και να την ολοκληρώνει με τον δέκατο καλύτερο χρόνο. Ο teammate του Μπρούνο Σένα ήταν σήμερα αρκετά δραστήριος, πέτυχε μερικούς καλούς χρόνους, αλλά έμεινε εκτός της πρώτης δεκάδας, για λίγο. Ετσι θα εκκινήσει από την ενδέκατη θέση.
Η Toro Rosso διασώθηκε από τον Ζαν-Ερίκ Βερνιέ ο οποίος σημείωσε την 14η καλύτερη επίδοση αφού ο Ντανιέλ Ρικιάρντο αποκλείστηκε από την δεύτερη περίοδο. Ο Αυστραλός έχασε στο τέλος ή καλύτερα στον τελευταίο γύρο από τον Νίκο Ρζόμπεργκ.
Ο Γερμανός μπορεί να πέρασε στην δεύτερη περίοδο, αλλά δεν τα πήγε καθόλου καλά σήμερα. Μετά την ολοκλήρωσή της είχε πετύχει τον τελευταίο χρόνο από τα 17 μονοθέσια που είχαν προκριθεί. Αυτή είναι και η θέση που θα ξεκινήσει αύριο τον αγώνα.
Πανωλεθρία ήταν οι σημερινές κατατακτήριες για την Sauber. Ο Σέρζιο Πέρεθ δεν κατάφερε να ικανοποιήσει τους χιλιάδες συμπατριώτες του που είχαν κατακλύσει την πίστα για να τον υποστηρίξουν. Ο Μεξικανός έμεινε μόλις 15ος, έχοντας πίσω του τον teammate του Καμούι Κομπαγιάσι.
Στο... ντέρμπι των ουραγών, οι δύο Μarussia των Γκλοκ και Πικ ήταν ταχύτερες των Caterham και HRT, αντίστοιχα. Ο Ναράιν Καρθικέγιαν αν και κατάφερε να πετύχει χρόνο που του επέτρεψε να αγωνιστεί, εγκατέλειψε λίγο πριν τη λήξη της πρώτης περιόδου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κόσμος είχε κατακλύσει την αμερικανική πίστα, δίνοντας μία πρόγευση για τον αυριανό αγώνα. Ο καιρός ήταν καλός, αλλά η θερμοκρασία ήταν χαμηλή, δυσκολεύοντας του πιλότους, ιδίως στο ζέσταμα των ελαστικών των μονοθεσίων τους. Η πίστα ήταν σε σαφώς καλύτερη κατάσταση από χθες, αλλά και πάλι στα σημεία της που δεν πατηθεί, γλιστρούσε πολύ.
Ραντεβού λοιπόν αύριο το βράδυ, στις 21:00 (ώρα Ελλάδας) για να δούμε αν ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα γιορτάσει το 100ό του GP με νίκη, αν θα κερδίσει από εδώ τον τρίτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο και πως θα αντιδράσει ο Φερνάντο Αλόνσο.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:35.657
2. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:35.766 +0.109
3. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:36.174 +0.517
4. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:36.587 +1.051
5. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus-Renault 1:36.708 +1.137
6. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:36.794 +1.280
7. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:36.937 +1.484
8. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1:37.141 + 1.643
9. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:37.300 +0.930
10. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:37.842 +2.185
11. Μπρούνο Σένα Williams-Renault 1:37.604 +1.808
12. Τζένσο Μπάτον McLaren-Mercedes 1:37.616 +1.820
13. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1:37.665 +1.869
14. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari 1:37.879 +2.083
15. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:38.206 +2.410
16. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:38.437 +2.641
17. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:38.501 +2.705
18. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:39.114 +2.556
19. Τίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1:40.056 +3.498
20. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:40.664 +4.106
21. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:40.809 +4.251
22. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:41.166 +4.608
23. Πέντρο ντε Λα Ρόσα HRT-Cosworth 1:42.011 +5.453
24. Ναράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1:42.740 +6.182
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ naftemporiki.gr
Ο Φέτελ ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος σήμερα της διαδικασίας καθώς υπερίσχυσε και στις τρεις περιόδους. Στις δύο πρώτες πολύ εύκολα ενώ στην τρίτη και τελευταία δυσκολεύτηκε αρκετά από τον Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός προσπάθησε στο τέλος να κλέψει την... μπουκιά από το στόμα από τον πιλότο της Red Bull, αλλά δεν τα κατάφερε μένοντας μόλις ένα δέκατο πίσω του.
Στην ουσία ο Βρετανός έκανε πραγματικότητα αυτό που έλεγε όλες αυτές τις ημέρες, ότι δηλαδή θα βγει στην πίστα και θα προσπαθήσει να διασκεδάσει, προσφέροντας θέαμα σε όσους παρακολουθήσουν τον αγώνα όλα το τριήμερο.
Η McLaren μπορεί να είναι λοιπόν κατά το ήμισυ ευχαριστημένη αφού ο Τζένσον Μπάτον για μία ακόμη φορά χτυπήθηκε από ατυχία. Ο Βρετανός έμεινε εκτός δεκάδας καθώς ένα πρόβλημα στον κινητήρα του μονοθεσίου, τον άφησε χωρίς ισχύ λίγο πριν το τέλος της δεύτερης περιόδου. Ο Βρετανός επέστρεψε άμεσα στα πιτς της ομάδας του, αλλά εκεί διαπιστώθηκε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι και έτσι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, περιμένοντας να επισκευαστεί μέχρι αύριο η βλάβη. Η αναποδιά αυτή τον ενόχλησε πολύ και όταν ρωτήθηκε σχετικά τόνισε ότι ελπίζει η επόμενη χρονιά να είναι πιο τυχερή αφού η φετινή δεν ήταν και η πιο εύκολη. Για ένα ακόμη GP φέτος, επλήγη η αξιπιστία της McLaren.
Πίσω στα αγωνιστικά, ο Μαρκ Γουέμπερ, σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο χωρίς ωστόσο να μπορέσει να ακολουθήσει τον ρυθμό του teammate του, όπως έκανε σε προηγούμενες κατατακτήριες.
Ο Ρομάν Γκροσεάν σήμερα έδειχνε πολύ πιο αποφασιστικός μέσα στην πίστα από τον teammate του Κίμι Ραϊκόνεν και αυτό φάνηκε από τα τελικά αποτελέσματα με τον Γάλλο να πετυχαίνει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο και τον Φινλανδό τον έκτο, αντίστοιχα. Ο Γκροσεάν όμως θα εκκινήσει πέντε θέσεις πιο κάτω στο γκριντ λόγω ποινής που του επιβλήθηκε. Και γιατί το πρωΐ αναγκάστηκε να αλλάξει κινητήρα διότι του είχε κολλήσει η τέταρτη ταχύτητα.
Μετά από πολύ καιρό ο Μίκαελ Σουμάχερ επέστρεψε στην πρώτη δεκάδα και πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση. Φαίνεται πως ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής θέλει να αποχαιρετήσει την F1 με τις πιο θετικές εμφανίσεις. Ετσι, κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για την τρίτη περίοδο και να πετύχει τον έβδομο καλύτερο χρόνο. Πιστώνεται πάντως ένα... φράγμα προς τον Φερνάντο Αλόνσο ενώ ο Ισπανός βρισκόταν σε γρήγορο γύρο στην δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, προκαλώντας την οργή του πιλότου της Ferrari.
Η Scuderia αλλιώς περίμενε τη σημερινή διαδικασία και τελικά αλλιώς κατέληξε. Ο Φελίπε Μάσα ήταν σήμερα ο θετικός πρωταγωνιστής της αφού τα πήγε καλύτερα από τον φετινό διεκδικητή του τίτλου, Φερνάντο Αλόνσο. Ο Βραζιλιάνος βγήκε στην πίστα χωρίς άγχος και γύριζε σε χρόνους καλύτερους από τον teammate του. Γεγονός που δικαιολογεί απόλυτα και την έβδομη θέση στις κατατακτήριες τη στιγμή που Αλόνσο πάλευε στην κυριολεξία με το μονοθέσιο και τα βρήκε πολύ σκούρα. Ο Ισπανός δυσκολεύτηκε σήμερα αρκετά και στις τρεις περιόδους και δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να φτάσει τις επιδόσεις του Φέτελ. Θα έλεγε κανείς ότι τις έβλεπε από μακριά με... κιάλια. Ετσι, αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την ένατη θέση στην γενική κατάταξη, η οποία δεν είναι ό,τι καλύτερο, αν θέλει να παλέψει για την πρωτιά. Αξίζει να σημειωθεί ότι για μία ακόμη αφορά σε κατατακτήριες ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής δεν τα πηγαίνει καλά και καλείται να σώσει την κατάσταση στον αγώνα.
Μεταξύ των δύο Ferrari, ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, με τη μοναδική Force India, τη στιγμή που ο Πολ ντι Ρέστα έμεινε εκτός δεκάδας και θα εκκινήσει από την 13η θέση.
Η Williams είδε τον Παστόρ Μαλντονάτο να περνάει στην τρίτη περίοδο και να την ολοκληρώνει με τον δέκατο καλύτερο χρόνο. Ο teammate του Μπρούνο Σένα ήταν σήμερα αρκετά δραστήριος, πέτυχε μερικούς καλούς χρόνους, αλλά έμεινε εκτός της πρώτης δεκάδας, για λίγο. Ετσι θα εκκινήσει από την ενδέκατη θέση.
Η Toro Rosso διασώθηκε από τον Ζαν-Ερίκ Βερνιέ ο οποίος σημείωσε την 14η καλύτερη επίδοση αφού ο Ντανιέλ Ρικιάρντο αποκλείστηκε από την δεύτερη περίοδο. Ο Αυστραλός έχασε στο τέλος ή καλύτερα στον τελευταίο γύρο από τον Νίκο Ρζόμπεργκ.
Ο Γερμανός μπορεί να πέρασε στην δεύτερη περίοδο, αλλά δεν τα πήγε καθόλου καλά σήμερα. Μετά την ολοκλήρωσή της είχε πετύχει τον τελευταίο χρόνο από τα 17 μονοθέσια που είχαν προκριθεί. Αυτή είναι και η θέση που θα ξεκινήσει αύριο τον αγώνα.
Πανωλεθρία ήταν οι σημερινές κατατακτήριες για την Sauber. Ο Σέρζιο Πέρεθ δεν κατάφερε να ικανοποιήσει τους χιλιάδες συμπατριώτες του που είχαν κατακλύσει την πίστα για να τον υποστηρίξουν. Ο Μεξικανός έμεινε μόλις 15ος, έχοντας πίσω του τον teammate του Καμούι Κομπαγιάσι.
Στο... ντέρμπι των ουραγών, οι δύο Μarussia των Γκλοκ και Πικ ήταν ταχύτερες των Caterham και HRT, αντίστοιχα. Ο Ναράιν Καρθικέγιαν αν και κατάφερε να πετύχει χρόνο που του επέτρεψε να αγωνιστεί, εγκατέλειψε λίγο πριν τη λήξη της πρώτης περιόδου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κόσμος είχε κατακλύσει την αμερικανική πίστα, δίνοντας μία πρόγευση για τον αυριανό αγώνα. Ο καιρός ήταν καλός, αλλά η θερμοκρασία ήταν χαμηλή, δυσκολεύοντας του πιλότους, ιδίως στο ζέσταμα των ελαστικών των μονοθεσίων τους. Η πίστα ήταν σε σαφώς καλύτερη κατάσταση από χθες, αλλά και πάλι στα σημεία της που δεν πατηθεί, γλιστρούσε πολύ.
Ραντεβού λοιπόν αύριο το βράδυ, στις 21:00 (ώρα Ελλάδας) για να δούμε αν ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα γιορτάσει το 100ό του GP με νίκη, αν θα κερδίσει από εδώ τον τρίτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο και πως θα αντιδράσει ο Φερνάντο Αλόνσο.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:35.657
2. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:35.766 +0.109
3. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:36.174 +0.517
4. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:36.587 +1.051
5. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus-Renault 1:36.708 +1.137
6. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:36.794 +1.280
7. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:36.937 +1.484
8. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1:37.141 + 1.643
9. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:37.300 +0.930
10. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:37.842 +2.185
11. Μπρούνο Σένα Williams-Renault 1:37.604 +1.808
12. Τζένσο Μπάτον McLaren-Mercedes 1:37.616 +1.820
13. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1:37.665 +1.869
14. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari 1:37.879 +2.083
15. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:38.206 +2.410
16. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:38.437 +2.641
17. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:38.501 +2.705
18. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:39.114 +2.556
19. Τίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1:40.056 +3.498
20. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:40.664 +4.106
21. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:40.809 +4.251
22. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:41.166 +4.608
23. Πέντρο ντε Λα Ρόσα HRT-Cosworth 1:42.011 +5.453
24. Ναράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1:42.740 +6.182
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ