Τρίτη, 30 Απριλίου 2013

Το νέο αφεντικό της Mercedes F1: Έχουμε ανηφόρα μπροστά!

Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ σε συνέντευξη που παραχώρησε στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της F1 αναφέρεται στην μέχρι τώρα πορεία της γερμανικής ομάδας όσα τον ικανοποιούν αλλά και όσα χρειάζονται βελτίωση στο άμεσο μέλλον.

Μέχρι σήμερα στους τέσσερις πρώτους αγώνες οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ έχουν σημειώσει από μια pole position σε Κίνα και Μπαχρέιν αντίστοιχα ενώ ο Χάμιλτον σε Μαλαισία και Κίνα βρίσκονταν στο τελευταίο σκαλί του βάθρου. Η μέχρι τώρα συγκομιδή βαθμών έχει φέρει την Mercedes με 64 βαθμούς στην 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών πίσω από Red Bull, Lotus και Ferrari.

Πρέπει να είσαι ικανοποιημένος με τη φετινή απόδοση της Mercedes F1…
Σίγουρα στις κατατακτήριες δοκιμές με δυο pole position ως τώρα είμαι ικανοποιημένος. Όμως δε συμβαίνει το ίδιο με τον αγώνα. Ίσως θα έπρεπε να πείσουμε τους διοικούντες να βαθμολογείται και το Σάββατο. Είμαι χαρούμενος όχι τόσο με τα τελικά αποτελέσματα αλλά ως μέλος της ομάδας. Υπάρχει φανταστικό κλίμα που μας επιτρέπει να το διασκεδάζουμε παράλληλα με τη δουλειά. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για να δημιουργηθεί μια αίσθηση συλλογικότητας. Έχουμε ανέβει δυο φορές μέχρι τώρα στο βάθρο φέτος και αυτό δείχνει την ποιότητα της δουλειάς που γίνεται.

Πως βλέπεις την πορεία της παλιάς σου ομάδας, της Williams;
Δεν τα πάνε καλά και σίγουρα η αποχώρησή μου δεν τους βοήθησε. Με όλες τις αλλαγές στην ομάδα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν κάποια πράγματα. Έχουν μια σταθερή οικονομική βάση και θα καταφέρουν βήμα – βήμα να επανέλθουν.

Πως είναι η συνεργασία σας με τον Μπρον και τον Λάουντα;
Με τον Νίκι Λάουντα γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια. Είναι εξωστρεφής χαρακτήρας και τα πάμε πολύ καλά. Η βοήθεια του στην ταχύτερη επίλυση προβλημάτων είναι σημαντική. Τον Ρος τον γνώριζα μόνο εξ αποστάσεως. Είμαστε στη διαδικασία να κατανοήσουμε τι έχει στο μυαλό του ο καθένας από εμάς. Στον Νίκι Λάουντα εκτιμώ την ευθύτητά του, την αποτελεσματικότητά του και φυσικά το ειδικό βάρος που έχει ως αθλητής. Ο Ρος έχει όλα τα προσόντα ενός κορυφαίου μηχανικού. Ακρίβεια, προσήλωση, δομημένη δουλειά, ηρεμία και ηγετική μορφή. Ο Ρος είναι αγωνιστικός διευθυντής και αυτό δεν θέλω να το αλλάξω. Χρειαζόμαστε σταθερότητα στην ομάδα.

Σας έκανε εντύπωση η στήριξη του Χάμιλτον στον Μπρον;
Όχι. Όλοι μας έχουμε πολύ υψηλή εκτίμηση για το Μπρον. Ποιος είμαι εγώ μετά από 3 χρόνια παρουσίας στη F1, να αμφισβητήσω τις γνώσεις και τις ικανότητες ενός ανθρώπου που έχει πάρει τόσους τίτλους.

Τι εκτιμάτε στο Χάμιλτον και τι στο Ρόσμπεργκ;
Πέρα από το ταλέντο τους την προσήλωση στη δουλειά. Είναι επικεντρωμένοι στη νίκη αν και έχουν διαφορετική προσέγγιση σ’ αυτό. Ο Νίκο έχει πιο γερμανική κουλτούρα από την καθημερινή του ρουτίνα ως τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα προβλήματα. Η προσέγγιση του Λιούις είναι πιο συναισθηματική είναι γεμάτος συναισθήματα. Αλλά τελικά αν κοιτάξει κανείς τους χρόνους φτάνουν από διαφορετικό δρόμο στο ίδιο αποτέλεσμα.

Τι θεωρείτε επιτυχία φέτος;
Να είμαστε στην 4αδα της βαθμολογίας του πρωταθλήματος κατασκευαστών και να έχουμε έναν οδηγό στην 4αδα της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 28 Απριλίου 2013

Το Ράλλυ Κένταυρος αντικαταστάτης του ασφάλτινου Ιστορικού Ακρόπολις

Μετά την ακύρωση του αγώνα των αυτοκινήτων της κατηγορίας Sporting του 12ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις και προκειμένου να ολοκληρωθεί το ελληνικό πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, αποφασίστηκε το εξής...

Το ένα από τα δύο σκέλη –το ασφάλτινο- να αντικατασταθεί από το επίσης ασφάλτινο Ράλλυ Κένταυρος που θα διεξαχθεί στις 11-12 Μαΐου 2013.

Όσο αφορά το χωμάτινο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις θα υπάρξει νεώτερη ανακοίνωση σχετικά με τον αγώνα που θα τον αντικαταστήσει.

Ο Κουμπίτσα στον προσομοιωτή της Mercedes

Μετά την εγκατάλειψη του στο Ράλι Αζόρες ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα επιβεβαίωσε την είδηση που τον ήθελε στο εργοστάσιο της Mercedes, οδηγώντας στον προσομοιωτή της ομάδας.

Ο Πολωνός οδηγός δεν έχει εγκαταλείψει το όνειρο να επιστρέψει στη Φόρμουλα 1 μετά το σοβαρό ατύχημα του στην Ιταλία και από ότι φαίνεται oι άνθρωποι της F1 θέλουν να τον βοηθήσουν όσο μπορούν.
Ο Κουμπίτσα διαθέτει εξαιρετική σχέση με τον Τότο Βολφ της Mercedes και φαίνεται πως ο πρώτος τον βοήθησε να εξασφαλίσει το τεστ.

"Ναι ήμουν εκεί", δήλωσε ο πρώην νικητής του καναδικού Grand Prix και πρόσθεσε "όμως δεν μπορώ να πω πόσες φορές ή πόσους γύρους έκανα. Ναι, ήμουν στον προσομειωτή της Mercedes στο παρελθόν".

Σάββατο, 27 Απριλίου 2013

Ξεκίνησαν οι αγώνες του Drag Day στο Αγρίνιο (photos)

Ολοκληρώθηκε σήμερα η πρώτη ημέρα των αγώνων Dragster που πραγματοποιούνται στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Αγρινίου αυτό το Σαββατοκύριακο. 

Πολλοί ήταν οι οδηγοί από το Αγρίνιο, την Πάτρα αλλά και άλλα μέρη της Ελλάδας που παρευρέθηκαν, ενώ αρκετή ήταν και η προσέλευση του κόσμου που αναμένεται να κορυφωθεί αύριο.

Οι συμμετοχές στους αγώνες ξεπερνούν τις 140 με περίπου 88 αυτοκίνητα και 58 μηχανές με την αδρεναλίνη να ανεβαίνει στα ύψη και τους λάτρεις της ταχύτητας να απολαμβάνουν ένα πλούσιο και εντυπωσιακό θέαμα από τους διαγωνιζόμενους το οποίο αναμένεται να κορυφωθεί αύριο, δεύτερη και τελευταία ημέρα των αγώνων.

Τη διοργάνωση των αγώνων δυστυχώς επισκίασε το θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα που συνέβη στην περιοχή της Παραβόλας νωρίτερα το πρωί στο οποίο έχασε τη ζωή του ένα 26χρονο παλικάρι.

 aerasnews.gr

Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

Φόρμουλα 1: Γιορτάζουν Μάσα, Βερνιέ και φαν ντερ Γκάρντε

Τρεις οδηγοί της Φόρμουλα 1 έχουν τα γενέθλιά τους την Πέμπτη (25/4).

Πρόκειται για τον Φελίπε Μάσα της Φεράρι, τον Ζαν Ερίκ Βερνιέ της Τόρο Ρόσο και τον Γκίεντο φαν ντερ Γκάρντε της Caterham.

Ο πρώτος κλείνει τα 32, ο δεύτερος τα 23 και ο τρίτος τα 28 του χρόνια. Ο Μάσα είναι έκτος στη βαθμολογία των οδηγών με 30 βαθμούς, ο Βερνιέ είναι 15ος με έναν βαθμό, ενώ ο φαν ντερ Γκάρντε είναι 21ος χωρίς βαθμό.

Ο Σουμάχερ στην "πράσινη κόλαση"

Με πιλότο τον Μίκαελ Σουμάχερ, η Mercedes επιστρέφει στη θρυλική πίστα Nordschleife του Νίρμπουργκρινγκ μετά από 59 ολόκληρα χρόνια.
 
"Έχω αρκέτες αναμνήσεις από το Νίρμπουργκρινγκ. Ανυπομονώ να δώσω στους θαυμαστές και στους φίλους μου από τη γενέτειρα μου το Κέρπεν, κάτι να θυμούνται καθώς θα με βλέπουν να οδηγώ. Θα είναι μια φανταστική εμπειρία για μένα, να οδηγώ στη Nordschleife με ένα σύγχρονο "ασημένιο βέλος", αφού ο μύθος ξεκίνησε από εδώ", σχολίασε ο θρυλικός πιλότος.

Στις 19 Μαΐου ο Σουμάχερ θα πραγματοποιήσει ένα γύρο στην "ομορφότερη και δύσκολη πίστα στον κόσμο, τι υπέροχος συνδυασμός. Αυτό είναι το όνειρο κάθε οδηγού".
Η "πράσινη κόλαση", όπως χαρακτήρισε την πίστα ο σερ Τζάκι Στιούαρτ, διαθέτει 154 στροφές και διασχίζει ολόκληρα χωριά τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα στα βουνά Άιφελ.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013

Εμφύλιος στη McLaren


Ο Τζένσον Μπάτον έχει εκνευριστεί με τον ομόσταβλό του στη McLaren, Σέρχιο Πέρες, για τον τρόπο που οδηγούσε ο Μεξικανός στο GP του Μπαχρέιν και παραλίγο να προκαλέσει σύγκρουση μεταξύ τους.
 
Επικίνδυνη χαρακτήρισε την οδήγηση του Σέρχιο Πέρες στο GP του Μπαχρέιν ο ομόσταβλός του στη McLaren, Τζένσον Μπάτον.

Ο Βρετανός πιλότος εμφανίστηκε ιδιαίτερα εκνευρισμένος με τον Μεξικανό, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά τον τέταρτο αγώνα της χρονιάς.

Ο "Τσέκο" ήταν ιδιαίτερα επιθετικός στον τρόπο που οδηγούσε, καθώς το μονοθέσιό του ήρθε πολλές φορές σε επαφή με εκείνο του Μπάτον, ενώ διεκδικούσαν αμφότεροι την 5η θέση. Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε χαρακτηριστικά: "Δεν έχω συνηθίσει να οδηγώ σε μία ευθεία και ο ομόσταβλός μου να κολλάει τις ρόδες του πάνω στις δικές μου και να χτυπάμε μεταξύ μας με ταχύτητα 300 χιλιομέτρων ανά ώρα. Αυτά είναι πράγματα που κάνουμε στα καρτ, αλλά μεγαλώνοντας τα σταματάμε".

Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Μπάτον διαμαρτυρόταν διαρκώς στην ομάδα του μέσω του ασυρμάτου, λέγοντας σε κάποια στιγμή: "Μόλις με χτύπησε από πίσω. Ηρεμήστε τον", ενώ σχετικά με αυτό το γεγονός, τόνισε: "Φώναζα δυνατά στον ασύρματο, ήμουν πολύ φορτισμένος, αλλά αυτά που είπα θα τα ξανάλεγα".

Τελικά, ο Πέρες κατέλαβε την 6η θέση στο Μπαχρέιν, ενώ ο Μπάτον έμεινε 10ος λόγω ενός προβλήματος που αντιμετώπισε με τα ελαστικά.

Enhanced by Zemanta

GP ΗΠΑ: Νίκησε κι έγραψε ιστορία ο 20χρονος Μάρκεθ


Σε ηλικία 20 ετών και 63 ημερών ο Μαρκ Μάρκεθ, μόλις στον 2ο αγώνα ΜotoGP της καριέρας του, τερμάτισε πρώτος στην πίστα του Όστιν και ανέβηκε στην κορυφή του ισπανικού βάθρου, που περιελάμβανε και τους Ντάνι Πεδρόσα και Χόρχε Λορένθο.

Ο Ισπανός ρούκι της Repsol Honda εκκίνησε από την pole position και ήταν πιο γρήγορος κατά 1,534 δευτερόλεπτα από τον ομόσταυλό του στην ιαπωνική ομάδα, Πεδρόσα, ο οποίος εκκίνησε 2ος και τερμάτισε στην ίδια θέση.

Με τη νίκη αυτή, ο Μάρκεθ κατέρριψε τ ορεκόρ του Φρέντι Σπένσερ από το 1981 κι έγινε ο νεαρότερος νικητής σε GP.

Η πρώτη σειρά του grid τερμάτισε με τη σειρά της εκκίνησης, αφού ο 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και νικητής του προηγούμενου grand prix στο Κατάρ συμπλήρωσε το βάθρο με τη Yamaha του.

Τα αποτελέσματα και η κατάταξη του GP στο Όστιν


contra.gr

Κυριακή, 21 Απριλίου 2013

Φόρμουλα 1: Φέτελ νικητής στο Μπαχρέιν

Τη δεύτερη εφετινή του νίκη στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 πανηγύρισε στο Μπαχρέιν ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Ρεντ Μπουλ. Ο Γερμανός είχε δει πρώτος την καρό σημαία και στο γκραν πρι της Μαλαισίας.

Οι "μάχες" στους δρόμους της πρωτεύουσας του Μπαχρέιν μεταφέρθηκαν στην πίστα του Σακχίρ. Ο μοναδικός οδηγός που δεν συμμετείχε ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull).

Ο Γερμανός πήρε τη δεύτερη νίκη του φέτος μετά το "δράμα" στη Μαλαισία. Πίσω του έγινε μεγάλος αγώνας με επεισοδιακές στιγμές και αναμετρήσεις μεταξύ οδηγών της ίδιας ομάδας.


Όπως και το 2012 στο Μπαχρέιν έτσι και φέτος ανέβηκαν μαζί του στο βάθρο ο Κίμι Ράικονεν και ο Ρομαίν Γκροζάν σε ένα εκπληκτικό απόγευμα για τη Lotus. Ο Γκροζάν στέρησε το πρώτο βάθρο από τον Πολ Ντι Ρέστα (Force India).

Στην εκκίνηση ο poleman Nίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) έφυγε μπροστά από τον Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) και τον Φέτελ. Ο τελευταίος πέρασε τον Ισπανό και εν συνεχεία τον Γερμανοφινλανδό. Η Mercedes δεν είχε καλό ρυθμό αγώνα με τον Ρόσμπεργκ να χάνει θέσεις από αρκετούς οδηγούς, για να τερματίσει τελικά στην 9η θέση.

Εξαιρετικά άτυχος ήταν ο Αλόνσο που είδε το DRS του να κολλάει. Με ανοιχτή πτέρυγα μπήκε δύο φορές στα pit για να του την κλείσουν (με δυσκολία) οι μηχανικοί του, συμβιβάστηκε με τη μοίρα του και συνέχισε τον αγώνα με απενεργοποιημένο DRS. Στον 9ο γύρο ήταν 19ος, όμως έκανε αγώνα αντάξιο του ταλέντου του και αναρριχήθηκε μέχρι την όγδοη θέση. Όμως βρίσκεται 30 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Φέτελ.

Η κατάταξη

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ
1. Φέτελ Red Bull-Renault 57 γύροι
2. Ράικονεν Lotus-Renault +9.1δευτ.
3. Γκροζάν Lotus-Renault +19.5
4. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes +21.7
5. Χάμιλτον Mercedes +35.2
6. Πέρες McLaren-Mercedes +35.9
7. Γουέμπερ Red Bull-Renault +37.2
8. Αλόνσο Ferrari +37.5
9. Ρόσμπεργκ Mercedes +41.1
10. Μπάτον McLaren-Mercedes +46.6
11. Mαλντονάντο Williams-Renault +1:06.4
12. Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari +1:12.9
13. Σούτιλ Force India-Mercedes +1:16.7
14. Μπότας Williams-Renault +1:21.4
15. Μάσα Ferrari +1:26.3
16. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari +1 γύρος
17. Πικ Caterham-Renault + 1 γύρος
18. Γκουτιέρες Sauber-Ferrari +1 γύρος
19. Μπιάνκι Marussia-Cosworth +1 γύρος
20. Τσίλτον Marussia-Cosworth +1 γύρος
21. Φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault +2 γύροι
Ταχύτερος γύρος: Φέτελ 1:36.961

Βαθμολογία οδηγών

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΒΑΘΜΟΙ
1. Φέτελ 77β.
2. Ράικονεν 67
3. Χάμιλτον 50
4. Αλόνσο 47
5. Γουέμπερ 32
6. Μάσα 30
7. Γκροζάν 26
8. Ντι Ρέστα 20
9. Ρόσμπεργκ 14
10. Μπάτον 13


Βαθμολογία κατασκευαστών

ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1. Red Bull 109
2. Lotus 93
3. Ferrari 77
4. Mercedes 64
5. Force India 26
6. McLaren 23
7. Toro Rosso 7
8. Sauber 5

Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

Pole για Ρόσμπεργκ στο Μπαχρέιν


Back to back pole για τη Mercedes! Μετά την Κίνα και τον Λιούις Χάμιλτον, ο Νίκο Ρόσμπεργκ εξασφάλισε την πρώτη θέση στην εκκίνηση στο GP του Μπαχρέιν με ένα γρήγορο γύρο (1:32.30) με τη σκληρή γόμα, δίχως να καταφέρουν να απαντήσουν οι αντίπαλοι του.

Η Γερμανία "κλείδωσε" την πρώτη σειρά στην πίστα Σακχίρ για τον αγώνα της Κυριακής (21/4, 15.00) με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να φέρνει τη Red Bull στη δεύτερη θέση.

Η σεζόν ξεκινάει τώρα για τον Ρόσμπεργκ με τον Γερμανοφινλανδό να σχολιάζει "πραγματικά ήθελα να ξεκινήσω ξανά τη σεζόν. Ήταν δύσκολοι οι τρεις πρώτοι αγώνες. Σήμερα ήταν οι πρώτες πραγματικές κατατακτήριες για μένα. Είμαι OK για τον αγώνα αύριο. Σίγουρα ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός. Είναι δύσκολο να πω αν έχουμε αρκετό ρυθμό για να πάρουμε τον αγώνα αύριο, αλλά θα προσπαθήσουμε σκληρά για να νικήσουμε".

Ο Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) ήταν τρίτος και ενώ "εγκατέλειψε" την τελευταία προσπάθεια που είχε. Τον τέταρτο καλύτερο χρόνο πραγματοποίησε ο Λιούις Χάμιλτον, όμως δεν θα τη χαρεί γιατί θα πέσει 9ος στην εκκίνηση μετά την ποινή θέσεων για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων στο FP3.

Το ίδιο ισχύει και για τον πέμπτο Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull), ο οποίος εκτίει και ο ίδιος τιμωρία από τον προηγούμενο αγώνα και θα εκκινήσει έβδομος.

Έτσι τη θέση δίπλα στον Αλόνσο θα πάρει ο τιμέιτ του, Φελίπε Μάσα. Εξαιρετικό απόγευμα και για τη Force India που είχε δύο οδηγούς στο Q3 με τον 7ο Πολ Ντι Ρέστα (σ.σ. θα εκκινήσει 5ος) και τον 8ο Έιντριαν Σούτιλ.

Την 10άδα έκλεισαν ο Κίμι Ράικονεν (Lotus) και ο Τζένσον Μπάτον (McLaren).

Η σειρά εκκίνησης: 1.Ρόσμπεργκ, 2.Φέτελ, 3.Αλόνσο, 4.Μάσα, 5.Ντι Ρέστα, 6.Σούτιλ, 7.Γουέμπερ, 8.Ράικονεν, 9.Χάμιλτον, 10.Μπάτον, 11.Γκροζάν, 12.Πέρες, 13.Ρικιάρντο, 14.Χούλκενμπεργκ, 15.Μπότας, 16.Βερν, 17.Μαλντονάντο, 18.Πικ, 19.Μπιάνκι, 20.Φαν ντερ Γκάρντε, 21.Τσίλτον, 22.Γκουτιέρες (σ.σ. είχε τιμωρηθεί με ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση).

 Ταχύτερος ο Αλόνσο στο Μπαχρέιν


Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο ταχύτερος πιλότος της τρίτης και τελευταίας περιόδου των ελεύθερων δοκιμών ενόψει του GP της Formula 1 στο Μπαχρέιν.

Ο Αλόνσο, με τη μέση γόμα στη Ferrari του, πήρε την πρωτιά από τον Σεμπάστιαν Φέτελ στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας.

Ο γερμανός πιλότος της Red Bull πλασαρίστηκε στη δεύτερη θέση. Τρίτος ήταν ο Μαρκ Γουέμπερ, επίσης με Red Bull.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1.    Αλόνσο, Ferrari, 1:33. 247
2.    Φέτελ, Red Bull, +0.101
3.    Γουέμπερ, Red Bull, +0.133
4.    Ραϊκόνεν, Lotus, +0.199
5.    Χάμιλτον, Mercedes, +0.208
6.    Γκροσάν, Lotus, +0.217
7.    Σούτιλ, Force India, +0.349
8.    Ντι Ρέστα, Force India, +0.453
9.    Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.517
10.    Χούλκενμπεργκ, Sauber, +0.675
11.    Μάσα, Ferrari, +0.702
12.    Μπάτον, McLaren, +0.870
13.    Πέρες, McLaren, +1.035
14.    Ρικιάρντο, Toro Rosso, +1.330
15.    Μπότας, Williams, +1.586
16.    Βερνιέ, Toro Rosso, +1.431
17.    Μαλδονάδο, Williams, +1.586
18.    Πικ, Caterham, +2.569
19.    Μπιανκί, Marussia, +3.484
20.    Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham, +3.692
21.    Τσίλτον, Marussia, +4.383



Enhanced by Zemanta

Formula 1: Πρώτος ο Ραϊκόνεν

Στο... σκονισμένο Μπαχρέιν, ο Κίμι Ραϊκόνεν ήταν ταχύτερος όλων στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Ο Φινλανδός πραγματοποίησε χρόνο 1:34.154 στο μέσο περίπου της διαδικασίας με τη μεσαία γόμα της Pirelli, την οποία αξιολόγησαν όλες οι ομάδες το απόγευμα.

Αντιθέτως το πρωί η σκληρή γόμα είχε την... τιμητική της με τις δύο Ferrari των Φελίπε Μάσα και Φερνάντο Αλόνσο να κάνουν το 1-2 για τη Scuderia.

To απόγευμα η δράση έμελλε να ξεκινήσει νωρίς-νωρίς αφού προς το τέλος ομάδες και πιλότοι επικεντρώθηκαν στην προσομοίωση του αγώνα με πλήρες φορτίο καυσίμου και στις ρυθμίσεις στο στήσιμο των μονοθεσίων, αδιαφορώντας για τις επιδόσεις.

Οι συνθήκες ήταν καλύτερες για τους πιλότους στη δεύτερη περίοδο αφού η θερμοκρασία στην πίστα κυμάνθηκε από 39-41 βαθμούς Κελσίου και στην ατμόσφαιρα 32-33 βαθμούς.

Αγωνιστικά τώρα, ο χρόνος του Ραϊκόνεν, 1:34.154 ήρθε στο μέσο περίπου των δοκιμών με ένα φρέσκο σετ μεσαίας γόμας. Ο Φινλανδός θα μπορούσε να τα είχε πάει καλύτερα αν δεν γλιστρούσε στην τελευταία στροφή της πίστας. Και πάλι όμως η επίδοσή του ήταν 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερη από εκείνη του Μαρκ Γουέμπερ.

Ο Αυστραλός που στο Μπαχρέιν συμπληρώνει τους 200 αγώνες στη Formula 1, κατείχε για αρκετή ώρα την πρώτη θέση. Μετά το χρόνο του Ραϊκόνεν, ο πιλότος της Red Bull έπεσε δεύτερος. Πίσω του μόλις ένα δέκατο πιο αργός έμεινε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη δεύτερη RB9.

Οι δύο Ferrari των Αλόνσο και Μάσα τερμάτισαν λίγο πιο πίσω, στην τέταρτη και έκτη θέση, αντίστοιχα, έχοντας ανάμεσά τους τη Force India του Πολ ντι Ρέστα, ο οποίος όπως το πρωί, ανέβασε στην πρώτη πεντάδα την VJM06 (ήταν και στις δύο δοκιμές πέμπτος).

Ακολούθησε ο Ρομάν Γκροσεάν με τη δεύτερη Lotus που έμεινε μπροστά από τη Mercedes του Νίκο Ρόζμπεργκ. Η γερμανική ομάδα δεν ήταν τόσο απειλητική το απόγευμα με τον Ρόζμπεργκ να είναι όγδοος και τον Χάμιλτον δέκατος. Ο Βρετανός είχε στην αρχή της διαδικασίας μία άτυχη στιγμή (χωρίς συνέπειες) στη στροφή ένα της πίστας.

Η McLaren έμεινε εκτός της πρώτης δεκάδας με τον Τζένσον Μπάτον να πετυχαίνει τον ενδέκατο χρόνο και τον Σέρζιο Πέρεθ τον 13ο. Μεταξύ τους τερμάτισε ο Ζαν-Ερίκ Βερνιέ με την Toro Rosso.

Χαμηλά έμεινε και η Sauber καθώς ο Χούλκενμπεργκ τερμάτισε μόλις 15ος και ο Γκουτιέρεζ 18ος. Ο Μεξικανός είχε και μία... φιλονικία στην πίστα και δη στην τελευταία στροφή με τον Τσαρλς Πικ, θέλοντας να κερδίσει χώρο.

Η Williams είδε τους Μαλντονάντο και Μπότας να πέφτουν χαμηλά, 16ος και 17ος, αντίστοιχα. Στις τέσσερις τελευταίες θέσεις έμειναν οι Πικ (Caterham), Τσίλτον (Marussia), Μπιανκί (Marussia)και φαν ντερ Γκάρντε (Caterham).

Επόμενο ραντεβού στην πίστα είναι αύριο στις 11 το πρωί για την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ενώ στις δύο το μεσημέρι θα γίνουν οι κατατακτήριες.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013

Φόρμουλα 1: 200άρηδες στο Μπαχρέιν Αλόνσο και Γουέμπερ!


Φερνάντο Αλόνσο και Μαρκ Γουέμπερ αναμένεται να εκκινήσουν για 200ή φορά σε γκραν πρι της Φόρμουλα 1 στην καριέρα τους, σε αυτό του Μπαχρέιν.

Αν το καταφέρουν θα γίνουν ο 12ος και ο 13ος πιλότος που ξεπερνάει αυτό το «φράγμα», με τον Ρούμπενς Μπαρικέλο να είναι στην κορυφή και τον Μίκαελ Σουμάχερ να ακολουθεί.

Οι δύο τελευταίοι έχουν εκκινήσει πάνω από 300 φορές έναν αγώνα της κορυφαίας κατηγορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

Λότους: «Ο Κίμι θα μείνει…»


Αισιόδοξος ότι ο Κίμι Ραϊκόνεν θα μείνει και τη νέα σεζόν στη Λότους παρά τα όσα ακούγονται για ενδιαφέρον της Ρεντ Μπουλ προς το πρόσωπό του, είναι ο Τζέραρντ Λόπεζ.

«Η σχέση με τον Κίμι είναι εξαιρετική. Είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε, είναι εκεί που θέλει να είναι και μπορώ να διαβεβαιώσω ότι δεν είναι ο τύπος του ανθρώπου που θα υπογράψει κάποιου είδους προσύμφωνο με κανέναν. Αν συνεχίσουμε να του δίνουμε αυτό που θέλει τότε δεν βλέπω να υπάρχει λόγος για αυτόν να πάει οπουδήποτε και εμείς είμαστε χαρούμενοι οπότε δεν βλέπω κανέναν λόγο γιατί να τον αντικαταστήσουμε. Είμαστε εκεί που είμαστε και νομίζω ότι ο Κίμι θα μείνει», ήταν τα λόγια του ιδιοκτήτη της Λότους.

Φεράρι: Πρόβλημα οι κατατακτήριες για Ντομενικάλι


Μια καλύτερη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές των αγώνων είναι το κομμάτι πάνω στο οποίο δουλεύει η Φεράρι προκειμένου να το βελτιώσει και οι οδηγοί της να έχουν μεγαλύτερη εύνοια στους αγώνες, σύμφωνα με τον Στέφανο Ντομενικάλι.

«Είναι ξεκάθαρο ότι δεν είμαστε στο επίπεδο που πρέπει στις κατατακτήριες δοκιμές. Καταλαβαίνουμε ότι κάποιοι από τους αντιπάλους μας είναι πάρα πολύ δυνατοί και αυτός είναι ένας στόχος που χρειάζεται να καταφέρουμε πολύ σύντομα έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε ότι η βελτίωσή μας κατά τη διάρκεια του αγώνα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με πολύ πιο δυνατό τρόπο», ήταν η αρχική τοποθέτηση του επικεφαλής της Φεράρι, ο οποίος πρόσθεσε:

«Αν ξεκινήσεις από την πρώτη σειρά, μετά μπορείς να ελέγξεις τα ελαστικά με έναν καλύτερο τρόπο».

Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

 Τρίτωσε το καλό για τον Οζιέ, νίκησε και στην Πορτογαλία

Την τρίτη του νίκη μετά από τέσσερις γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ράλι εξασφάλισε στην Πορτογαλία ο Σεμπάστιαν Οζιέ, που έκανε αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου

Στους ρυθμούς του Οζιέ κινήθηκε το ράλι Πορτογαλίας, εκεί που ο οδηγός της Volkswagen πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση και έφτασε σε μία ακόμα νίκη, την τρίτη συνεχόμενη στο φετινό πρωτάθλημα.

Ο 29χρονος γάλλος ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου για δέκατη φορά στην καριέρα του, κερδίζοντας πέντε από τις 15 ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Δεύτερος ήταν ο Μίκο Χιρβόνεν με Citroen, ο οποίος πλασαρίστηκε ανάμεσα στα δύο Polo… καταστρέφοντας το ένα-δύο της VW. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Γιάρι Λάτβαλα.

Τέταρτος ήταν ο Εβγένι Νόβικοφ, με τον Αλ- Ατίγια να πλασάρεται πίσω του. Πολύ καλή ήταν η απόδοση του Μαντς Όστμπεργκ, ο οποίος μετά το ατύχημα της πρώτης ημέρας, επέστρεψε, παίρνοντας τις τρεις ειδικές από τις τέσσερις ειδικές της τελευταίας ημέρας.

Επόμενο ραντεβού για τον πέμπτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του Μαΐου (1-4/5) στην Αργεντινή.

 
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Σεμπαστιάν Οζιέ, Volkswagen, 4:07:38.7
2. Μίκο Χιρβόνεν, Citroen, +58.2
3. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, Volkswagen, + 4:04.5
4. Εβγκένι Νόβικοφ, M-Sport Ford, + 5:27.7
5. Νασέρ Αλ-Ατίγια, M-Sport Ford, + 7:43.5
6. Μίκελσεν, Volkswagen, +9:39.8
7. Μάρτιν Πρόκοπ, Jipocar Czech National Team +15:04.2
8. Μαντς Όστμπεργκ, Qatar M-Sport World Rally Team +15:43.6
Νικητές ειδικών:
SS1: Σεμπαστιάν Οζιέ
SS2: Μαντς Όστμπεργκ
SS3: Ντάνι Σόρντο
SS4: Ντάνι Σόρντο
SS5: Μίκο Χιρβόνεν
SS6: Γιάρι Λάτβαλα
SS7: Γιάρι Λάτβαλα
SS8: Σεμπαστιάν Οζιέ
SS9: Σεμπαστιάν Οζιέ
SS10: Σεμπαστιάν Οζιέ
SS11: Σεμπαστιάν Οζιέ
SS12: Μαντς Όστμπεργκ
SS13: Μαντς Όστμπεργκ
SS14: Μαντς Όστμπεργκ
SS15: Σεμπαστιάν Οζιέ


Enhanced by Zemanta

GP Κίνας: Νικητής ο Αλόνσο

Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο μεγάλος νικητής στο 3o GP της χρονιάς, στην πίστα της Σανγκάη στην Κίνα. Δεύτερος τερμάτισε ο Κίμι Ράικονεν, με τους Λιούις Χάμιλτον - Σεμπάστιαν Φέτελ να δίνουν μάχη μέχρι το τέλος για την 3η θέση, την οποία τελικά κατέκτησε ο βρετανός.

O ισπανός πιλότος της Ferrari κατέκτησε την πρώτη του νίκη μετά από 10 μήνες, την 2η στην Σανγκάη και συνολικά την 31η στην καριέρα του, όντας ο κορυφαίος εν ενεργεία οδηγός (βάσει νικών).

Εντυπωσιακό finish για τον Κίμι Ράικονεν, ο οποίος έτρεχε με φθαρμένη πτέρυγα, ενώ μεγάλη μάχη έγινε για την 3η θέση ανάμεσα στον Χάμιλτον και τον Φέτελ, με τον γερμανό να πιέχει μέχρι την καρό σημαία τον βρετανό, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Σε φιάσκο εξελίχθηκε το GP της Κίνας για τη Red Bull, με τον Μαρκ Ουέμπερ να ξεκινάει από τα πιτ, μετά την αλλαγή κιβωτίου και να βγαίνει εκτός αγώνα από το 17ο γύρο, καθώς ΄'εχασε τον πίσω δεξιά τροχό του.

Σημειώνεται ότι στον 16ο γύρο ο Ράικονεν είχε επαφή με τον Πέρεζ, γεγονός που εξόργισε τον Iceman, ενώ στον 23ο γύρο εγκατέλειψε ο νικητής του περσινού κινέζικου GP, Νίκο Ρόζμπεργκ.

Στο μεταξύ, ο Μπέρνι Έκλεστοουν αποκάλυψε ότι οι ομάδες θα έχουν περισσότερα σετ ελαστικών για τις δοκιμές του GP της Ισπανίας.

ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΔΕΚΑ ΤΟΥ GP
1. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1.36:26.945
2. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus +10.1
3. Λιούις Χάμιλτον Mercedes +12.3
4. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull +12.5
5. Τζένσον Μπάτον McLaren +35.2
6. Φελίπε Μάσα Ferrari +40.8
7. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso +42.6
8. Πολ Ντι Ρέστα Force India+51.0
9. Ρομέιν Γκροσάν Lotus +53.4
10. Νίκο Χούλκενμπεργκ Sauber +56.5

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Φέτελ 52
2. Ραϊκόνεν 49
3. Αλόνσο 43
4. Χάμιλτον 40
5. Μάσα 30
6. Γουέμπερ 26
7. Ρόσμπεργκ 12
8. Μπάτον 12
9. Γκροσάν 11
10. Ντι Ρέστα 8
11. Ρικιάρντο 6
12. Σούτιλ 6
13. Χούλκενμπεργκ 5
14. Πέρες 2
15. Βερνιέ 1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Red Bull 78
2. Ferrari 73
3. Lotus 60
4. Mercedes 52
5. McLaren 14
6. Force India 14
7. Toro Rosso 7
8. Sauber 5

Η εκκίνηση

Η επαφή Σούτιλ - Γκουτιέρεζ στον 6ο γύρο
O Oυέμπερ χάνει τον πίσω δεξιά τροχό στον 17ο γύρο
Εξαλλος ο Ράικονεν με τον Πέρεζ, για την επαφή που είχαν


sport.gr

Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 13 Απριλίου 2013

WRC: 1-2 για τη Volkswagen


Με νίκες σε όλες τις ειδικές, τα VW Polo R κυριάρχησαν στη δεύτερη ημέρα του ράλλυ Πορτογαλίας, με τον Sebastien Ogier να διατηρείται επικεφαλής της κατάταξης, ακολουθούμενος από τον Jari-Matti Latvala σε απόσταση 34,8 δλ. 

Η αναμενόμενη μάχη μεταξύ Ogier και Dani Sordo, ξεκίνησε από την πρώτη κιόλας ειδική της ημέρας.

Μέχρι το 17ο χλμ. ο Sordo ήταν 3,1 δλ. ταχύτερος του Ogier, γεγονός που έφερνε τους δύο διεκδικητές της νίκης ακόμα πιο κοντά (μόλις 4,4 δλ. ήταν η διαφορά τους στο τέλος της χθεσινής ημέρας).  Όμως, στο 19ο χλμ. της ειδικής, ο Sordo είχε έξοδο που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Ogier και Latvala πρωταγωνίστησαν στο υπόλοιπο της ημέρας και μόνο ο Μikko Hirvonen έδειξε ικανός να ακολουθήσει το ρυθμό τους.

Ο οδηγός της Citroen βρίσκεται 33,5 δλ. πίσω από τον Latvala και 1:08.5 πίσω από τον Ogier. Όσο για τα υπόλοιπα πληρώματα; Είναι απλά σε άλλο... αγώνα.

Η τρίτη και τελευταία ημέρα του ράλλυ Πορτογαλίας περιλαμβάνει δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές, συνολικού μήκους 147,64 χλμ.

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1.  Sebastien Ogier     VW            2h36m55.1s
 2.  Jari-Matti Latvala  VW               + 34.8s
 3.  Mikko Hirvonen      Citroen        + 1m08.5s
 4.  Evgeny Novikov      M-Sport Ford   + 4m23.9s
 5.  Nasser Al-Attiyah   M-Sport Ford   + 6m19.2s
 6.  Andreas Mikkelsen   VW             + 7m22.3s
 7.  Dennis Kuipers      M-Sport Ford   + 8m29.0s
 8.  Esapekka Lappi      Skoda         + 10m49.3s
 9.  Khalid Al Qassimi   Citroen       + 11m09.9s
10.  Martin Prokop       Czech Ford    + 11m10.0s

Enhanced by Zemanta

Λιούις Χάμιλτον: Έκπληκτος με την επιτυχία του


Ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε έκπληκτος όχι από την κατάκτηση της pole position, αλλά από το γεγονός ότι η διαφορά από τους αντιπάλους του ήταν πολύ μεγάλη.

Την πρώτη του pole position ως πιλότος της Mercedes πανηγύρισε στη Σανγκάη ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος και έκπληκτος από το γεγονός ότι οι αντίπαλοί του είχαν τόση διαφορά, με δεδομένο ότι η Ferrari ήταν πολύ γρήγορη. «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος, είμαι πολύ χαρούμενος με την πρώτη μου pole position.

Ο γύρος ήταν καταπληκτικός, η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά και ελπίζω να έχουμε την ίδια απόδοση αύριο. Η διαφορά που έχουμε είναι πραγματικά μεγάλη και αυτό μας προκάλεσε έκπληξη γιατί στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών η Ferrari ήταν πολύ γρήγορη. Είχαμε καλό ρυθμό στην πρώτη και δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών.

Προφανώς στην τρίτη περίοδο είχαμε δέκα λεπτά στη διάθεσή μας, αλλά βγήκαμε στα τρία τελευταία λεπτά και έπρεπε να κάνουμε έναν τέλειο γύρο. Δεν έχω κανένα παράπονο, είμαι πάρα πολύ χαρούμενος», ανέφερε ο Βρετανός μετά το τέλος των κατατακτηρίων.

Πηγή: gazzetta.gr

Enhanced by Zemanta

Ποινή και τελευταία θέση για Γουέμπερ

Το μονοθέσιο του Μαρκ Γουέμπερ έμεινε από καύσιμα στις κατατακτήριες στο GP της Κίνας, η FIA τον τιμώρησε και ο πιλότος της Red Bull θα ξεκινήσει τον αγώνα από την τελευταία θέση

Με τις χειρότερες προϋποθέσεις θα ριχτεί στη μάχη της Κίνας ο Γουέμπερ, αφού θα αναγκαστεί να ξεκινήσει από την τελευταία θέση.

Αιτία αποτελεί το γεγονός πως κατά την διάρκεια των κατατακτήριων έμεινε από καύσιμα με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί από την FIA.

"Η ομάδα παραδέχτηκε πως δεν υπήρχε αρκετό καύσιμο στο μονοθέσιο. Όπως διευκρινίστηκε από τον τεχνικό εκπρόσωπο πως υπήρχαν μόνο 150ml καυσίμων στο ρεζερβουάρ, το οποίο δεν ήταν κατάλληλη ποσότητα για να παρθεί δείγμα", ανέφερε η δήλωση.

Αναλυτικά η νέα κατάταξη:
1. Χάμιλτον, Mercedes
2. Ραϊκόνεν, Lotus
3. Αλόνσο, Ferrari
4. Ρόσμπεργκ, Mercedes
5. Μάσα, Ferrari
6. Γκροσάν, Lotus
7. Ρικιάρντο, Toro Rosso
8. Μπάτον, McLaren
9. Φέτελ, Red Bull
10. Χούλκενμπεργκ, Sauber
11. Ντι Ρέστα, Force India
12. Πέρες, McLaren
13. Σούτιλ, Force India
14. Μαλδονάδο, Williams
15. Βερνιέ, Toro Rosso
16. Μπότας, Williams
17. Γκουτιέρες, Sauber
18. Μπιανκί, Marussia
19. Τσίλτον, Marussia
20. Πικ, Caterham
21. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham
22. Γουέμπερ, Red Bull



Enhanced by Zemanta

Formula 1: Πρωτιά για Χάμιλτον

Ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε την πρώτη πολ ποζίσιον με τη Mercedes από τότε που ήρθε στη γερμανική ομάδα. Ο Βρετανός θα ξεκινήσει αύριο από την πρώτη θέση του γκριντ στην πίστας της Σαγκάης χάρη στο χρόνο...1:34.484 που πήγε στον έναν και μοναδικό γύρο που έκανε κατά την τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών στην Κίνα. 

Ο χρόνος του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή σημειώθηκε με τη μαλακή γόμα της Pirelli, την οποία επέλεξαν οι περισσότεροι πιλότοι που προκρίθηκαν στα τελευταία δέκα λεπτά της διαδικασίας.

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Adrian Sut...
(Photo credit: Wikipedia)
Η αλήθεια είναι ότι αλλιώς περιμέναμε την τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών κι αλλιώς εξελίχθηκε. Συνήθως από νωρίς τα μονοθέσια ξεχύνονται στην πίστα και στα τελευταία λεπτά δίνεται μεγάλη μάχη μεταξύ των πιλότων για να πετύχουν μία καλή επίδοση. Αντιθέτως, εδώ για λόγους κυρίως τακτικής και διαχείρισης των ελαστικών οι ομάδες αποφάσισαν να αφήσουν το χρόνο να περάσει και κάποιοι από όσους προκρίθηκαν στην τρίτη περίοδο να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε έναν μόλις γύρο.

Ο Λιούις Χάμιλτον ακολούθησε πιστά τη στρατηγική της Mercedes, η οποία απέδωσε και κατάφερε στην πρώτη και μοναδική του για σήμερα προσπάθεια, να πάρει την πολ ποζίσιον.
Πίσω του τερμάτισε ο Κίμι Ραϊκόνεν με τη Lotus, γυρίζοντας κι αυτός μια φορά στο τέλος την πίστα. Στην τρίτη θέση του γκριντ θα είναι αύριο ο Φερνάντο Αλόνσο, έχοντας πίσω τον δραστήριο (τουλάχιστον στις δύο πρώτες περιόδους) Νίκο Ρόζμπεργκ.

Ο Φελίπε Μάσα φαίνεται πως έχει βρει τον παλιό καλό εαυτό του και θα ξεκινήσει από την πέμπτη θέση. Ακολούθησαν ο Ρομάν Γκροσεάν με τη δεύτερη Lotus και ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με την Toro Rosso, η οποία για πρώτη φορά φέτος μπήκε μέσα στην πρώτη δεκάδα.

Για μία ακόμη φορά η McLaren έδειξε «έξω από τα νερά της», με τον Μπάτον να πραγματοποιεί έναν γύρο, αρκετά αργό (2:05.563). Ο Βρετανός έτρεξε στο τέλος με τη μεσαία γόμα, με την οποία θα ξεκινήσει αύριο τον αγώνα. Ο teammate του Σέρζιο Πέρεθ συνεχίζει τις άσχημες εμφανίσεις του στην Κίνα καθώς έμεινε μόλις δωδέκατος.

Στην άκρη της πίστας έμεινε ο Μαρκ Γουέμπερ κατά τη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Καταστροφική ήταν η σημερινή διαδικασία για τη Red Bull. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αποφάσισε στην τρίτη περίοδο να δοκιμάσει τη μεσαία γόμα, αλλά εγκατέλειψε την προσπάθειά του καθώς είχε μία άτυχη στιγμή στη στροφή 14 της πίστας και κλήθηκε πίσω στα πιτς. Ετσι, ο παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε χωρίς χρόνο και θα ξεκινήσει αύριο από την ένατη θέση. Ο teammate του Μαρκ Γουέμπερ έμεινε 14ος καθώς εγκατέλειψε στη δεύτερη περιόδο των κατατακτήριων δοκιμών από πρόβλημα πίεσης καυσίμου. Ο Αυστραλός όμως φοβάται ότι μπορεί να ξεκινήσει από την τελευταία θέση αν η RB9 του δεν έχει την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου για να δώσει ως δείγμα, όπως ορίζεται από τη FIA.

Ικανοποιημένη από την πρώτη της φετινή παρουσία στην δεκάδα, η Sauber επέλεξε να κρατήσει στα πιτς τον Νίκο Χούλκενμπεργκ και να μην τον αφήσει να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στην πίστα τα τελευταία δέκα λεπτά. Ετσι, ο Γερμανός θα ξεκινήσει από τη δέκατη θέση, τη στιγμή που ο Εστεμπάν Γκουτιέρεζ έμεινε πολύ πίσω, μόλις 18ος.

Αλλιώς υπολόγιζε την εμφάνισή της στην Κίνα η Force India και αλλιώς εξελίχθηκε. Κανένα από τα δύο της μονοθέσια δεν προκρίθηκε στην τρίτη περίοδο με τον Πολ ντι Ρέστα να είναι ενδέκατος και τον Αντριαν Σούτιλ 13ο.
Απογοήτευση και για τη Williams που είδε τον Παστόρ Μαλντονάντο να μένει 15ος και τον Βάλτερι Μπότας 17ο. Για την ατυχία του νεαρού Φινλανδού ευθύνεται ο Ντανιέλ Ρικιάρντο, ο οποίος στον τελευταίο του γύρο κατά την πρώτη περίοδο τον «πέταξε» εκτός συνέχειας.
Στη μάχη των ουραγών η Marussia «τρίβει τα χέρια της» για μία ακόμη φορά αφού είδε τον Ζιλς Μπιανκί να προπορεύεται του teammate του Μαξ Τσίλτον αλλά και των δύο Caterham των Πικ και φαν ντερ Γκάρντε.
Η δράση αύριο το πρωί (10:00) αναμένεται να είναι καταιγιστική σε έναν αγώνα που η στρατηγική θα έχει την τιμητική της.
Enhanced by Zemanta

Ράλι Πορτογαλίας: Οδηγεί την κούρσα ο Οζιέ


Με τον Σεμπάστιαν Οζιέ να προπορεύεται ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα του Ράλι της Πορτογαλίας

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο έκλεισε η πρώτη μέρα του Ράλι Πορτογαλίας για τον οδηγό της Volkswagen.

Ο Οζιέ εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την αποχώρηση του Μαντς Οστμπεργκ στην τρίτη ειδική διαδρομή και οδηγεί την κούρσα μετά τις πρώτες πέντε ειδικές.

Σε απόσταση 4,4 δευτερολέπτων είναι ο Ντάνι Σόρντο με Citroen, ενώ την τριάδα συμπληρώνει το άλλο Volkswagen με τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με διαφορά 11,4’’.

Η δεύτερη Citroen, αυτή του Μίκο Χιρβόνεν έμεινε πίσω στα 16,2’’, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Ford του Τιερί Νουβίλ με διαφορά 30,7’’.

Η κατάταξη:
1. Σεμπαστιάν Οζιέ Volkswagen 46m38.5s
2. Ντάνι Σόρντο Citroen + 4.4s
3. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Volkswagen + 11.4s
4. Μίκο Χιρβόνεν Citroen + 16.2s
5. Τιερί Νουβίλ M-Sport Ford + 30.7s
6. Εβγκένι Νόβικοφ M-Sport Ford + 1m17.0s
7. Νασέρ Αλ-Ατίγια M-Sport Ford + 2m16.4s
8. Μάρτιν Πρόκοπ Czech Ford + 2m27.9s
9. Μίχαλ Κοσιούζκο Italia Mini + 2m37.1s
10. Ντένις Κάουπερς M-Sport Ford + 2m48.7s


sport.gr

Παρασκευή, 12 Απριλίου 2013

Φόρμουλα 1: Η Φεράρι είναι εδώ!


Τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στο γκραν – πρι της Κίνας έκανε ο Φελίπε Μάσα, με τον ομόσταβλό του στη Φεράρι, Φερνάντο Αλόνσο, να είναι τρίτος!

Ανάμεσά τους ήταν ο νικητής του πρώτου φετινού αγώνα στη Μελβούρνη και παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Σκουντερία το 2007, Κίμι Ραϊκόνεν με Λότους.

Η Μερσέντες, οι πιλότοι της οποίας είχαν κάνει το 1-2 στην πρώτη περίοδο, είχε τον Νίκο Ρόσμπεργκ στην τέταρτη και τον Λιούις Χάμιλτον στην έβδομη θέση. Πέμπτος ήταν ο Μαρκ Γουέμπερ με Ρεντ Μπουλ και έκτος ο Τζένσον Μπάτον με ΜακΛάρεν. 

Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Άντριαν Σούτιλ (8) και Πολ ντι Ρέστα (9) της Φορς Ίντια και Σεμπάστιαν Φέτελ (10) της Ρεντ Μπουλ.

Αναλυτικά η κατάταξη της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών στην Κίνα:


Τετάρτη, 10 Απριλίου 2013

ΟΜΑΕ: Tο νέο πρόγραμμα αγώνων 4Χ4 για το τρέχον έτος


Ανακοινώθηκε το νέο Πρόγραμμα καθώς και η Προκήρυξη Αγώνων 4Χ4 του 2013.

Παρακάτω θα βρείτε το νέο πρόγραμμα με τους αγώνες 4Χ4 του 2013. 

Για τον θεσμό προκηρύσσονται οι έξι (6) αγώνες που αναφέρονται πιο κάτω:

Για το Πρωτάθλημα 4Χ4:

1. 21-26 Απριλίου ΑΛΑΜ Μεσογαίας Ναύπακτος Συντελεστής 2,5

2. 24-26 Μαΐου Off Road Team Καλάβρυτα Συντελεστής 1,5

3. 26-31 Αυγούστου Off Road Team Σέρρες Συντελεστής 2,5

4. 20 Οκτωβρίου 4Χ4 Ναυπλίου & Off Road Team Τρίπολη Συντελεστής 1

5. 30-1 Δεκεμβρίου Ιχνηλάτης 24 Ώρες Συντελεστής 2

Θα προσμετρήσουν οι τέσσερις (4) από τους πέντε (5) αγώνες. Αν γίνουν και προσμετρήσουν τρείς (3) αγώνες τότε ο θεσμός μετράει ως Κύπελλο. Για να βαθμολογηθεί ένας αγωνιζόμενος θα πρέπει να έχει εκκινήσει σε τουλάχιστον τρείς (3) αγώνες

 . Για να προσμετρήσει ένας αγώνας θα πρέπει να εκκινήσουν τουλάχιστον έξι αυτοκίνητα. Αν εκκινήσουν πέντε (5) τότε ο αγώνας προσμετρείται αλλά με μειωμένη βαθμολογία, όπου ο πρώτος παίρνει τους βαθμούς του δεύτερου, ο δεύτερος του τρίτου κλπ. Αν εκκινήσουν τέσσερα (4) τότε ο αγώνας προσμετρείται αλλά με μειωμένη βαθμολογία, όπου ο πρώτος παίρνει τους βαθμούς του τρίτου, ο δεύτερος του τέταρτου κλπ. Αν εκκινήσουν λιγότερα από τέσσερα (4) τότε ο αγώνας δεν προσμετρά στο θεσμό.

Για το Κύπελλο και Έπαθλο Αντοχής 4Χ4:

1. 24-26 Μαΐου Off Road Team Καλάβρυτα Συντελεστής 1,5

2. 30-31 Αυγούστου Off Road Team Σέρρες Συντελεστής 1,5

3. 20 Οκτωβρίου 4Χ4 Ναυπλίου & Off Road Team Τρίπολη Συντελεστής 1

4. 10 Νοεμβρίου Off Road Team Αττική Συντελεστής 1

5. 30-1 Δεκεμβρίου Ιχνηλάτης 24 Ώρες Συντελεστής 2

Θα προσμετρήσουν οι τέσσερις (4) από τους πέντε (5) αγώνες. Αν γίνουν και προσμετρήσουν τρείς (3) αγώνες τότε ο θεσμός μετράει ως Έπαθλο. Για να βαθμολογηθεί ένας αγωνιζόμενος θα πρέπει να έχει εκκινήσει σε τουλάχιστον τρείς (3) αγώνες. Για να προσμετρήσει ένας αγώνας θα πρέπει να εκκινήσουν τουλάχιστον έξι αυτοκίνητα. Αν εκκινήσουν πέντε (5) τότε ο αγώνας προσμετρείται αλλά με μειωμένη βαθμολογία, όπου ο πρώτος παίρνει τους βαθμούς του δεύτερου, ο δεύτερος του τρίτου κλπ. Αν εκκινήσουν τέσσερα (4) τότε ο αγώνας προσμετρείται αλλά με μειωμένη βαθμολογία, όπου ο πρώτος παίρνει τους βαθμούς του τρίτου, ο δεύτερος του τέταρτου κλπ. Αν εκκινήσουν λιγότερα από τέσσερα (4) τότε ο αγώνας δεν προσμετρά στο θεσμό.

ΚΥΠΕΛΛΟ TRIAL RIDE AYTOKINHTΩN 4Χ4 OFF ROAD TEAM

Για τον θεσμό προκηρύσσονται οι τέσσερις (4) αγώνες που αναφέρονται πιο κάτω:

1. 24-26 Μαΐου Off Road Team Καλάβρυτα

2. 30-31 Αυγούστου Off Road Team Σέρρες

3. 20 Οκτωβρίου Off Road Team Τρίπολη

4. 10 Νοεμβρίου Off Road Team Αττική

Θα προσμετρήσουν και οι τέσσερις (4) αγώνες. Αν γίνουν και προσμετρήσουν τρείς (3) αγώνες τότε ο θεσμός μετράει ως Έπαθλο

 . Για να βαθμολογηθεί ένας αγωνιζόμενος θα πρέπει να έχει εκκινήσει σε τουλάχιστον τρείς (3) αγώνες. Για να προσμετρήσει ένας αγώνας θα πρέπει να εκκινήσουν τουλάχιστον έξι αυτοκίνητα. Αν εκκινήσουν πέντε (5) τότε ο αγώνας προσμετρείται αλλά με μειωμένη βαθμολογία, όπου ο πρώτος παίρνει τους βαθμούς του δεύτερου, ο δεύτερος του τρίτου κλπ. Αν εκκινήσουν τέσσερα (4) τότε ο αγώνας προσμετρείται αλλά με μειωμένη βαθμολογία, όπου ο πρώτος παίρνει τους βαθμούς του τρίτου, ο δεύτερος του τέταρτου κλπ. Αν εκκινήσουν λιγότερα από τέσσερα (4) τότε ο αγώνας δεν προσμετρά στο θεσμό.

ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ AYTOKINHTΩN 4Χ4

Για τον θεσμό προκηρύσσονται οι πέντε (5) αγώνες που αναφέρονται πιο κάτω:

1. 24-26 Μαΐου 4Χ4 Πάτρας Wild Terrain Πάτρα

2. 20-22 Σεπτεμβρίου 4Χ4 Κόνιτσας Wild Terrain Κόνιτσα

3. 18-20 Οκτωβρίου 4Χ4 Κω Wild Terrain Κω

4. 8-10 Νοεμβρίου 4Χ4 Γρεβενών Wild Terrain Γρεβενά

5. 29-1 Δεκεμβρίου 4Χ4 Λασιθίου Wild Terrain Κρήτης

Θα προσμετρήσουν οι τέσσερις (4) από τους πέντε (5) αγώνες. Αν γίνουν και προσμετρήσουν τρείς (3) αγώνες τότε ο θεσμός μετράει ως Έπαθλο. Για να βαθμολογηθεί ένας αγωνιζόμενος θα πρέπει να έχει εκκινήσει σε τουλάχιστον τρείς (3) αγώνες.

ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΕΣ AYTOKINHTΩN 4Χ4

1. 11-15 Σεπτεμβρίου ΑΛΑΜ Μεσογαίας Balkan Marathon

2. 5-6 Οκτωβρίου 4Χ4 Πάτρας Super Trial Πάτρα

Θα ακολουθήσει η Προκήρυξη του 2013 με όλες τις λεπτομέρειες για τους αγώνες του κάθε θεσμού.

Κυριακή, 7 Απριλίου 2013

MotoGP: Τη νίκη ο Λορένθο αλλά... Grande ο Ρόσι

Νικητής το 2012, νικητής και το 2013 στο Λοσάιλ ο Χόρχε Λορένθο! Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε περίπατο στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Κατάρ για την 24η νίκη του, ενώ πίσω του... έπεφταν κορμιά.

Ντάνι Πεδρόσα, Μαρκ Μάρκεθ, Καλ Κράτσλοου και Βαλεντίνο Ρόσι τα έδωσαν όλα για δύο θέσεις στο βάθρο. Και στο τέλος... νίκησαν τα πιο πολυσυζητημένα ονόματα πριν από την έναρξη της σεζόν.

Δεύτερος ο Ρόσι και τρίτος ο Μάρκεθ! Ο εννιά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ανέβηκε στο βάθρο στον πρώτο αγώνα του μετά την επιστροφή του στη Yamaha με μια εκπληκτική εμφάνιση από εκείνες που του αρέσουν:

Καλή εκκίνηση για να πέσει έβδομος ξανά μετά από ένα λάθος και έχοντας στη διάθεση του τη γρήγορη M1 πέρασε έναν έναν τους αντιπάλους του. Πρώτα τον Στέφαν Μπραντλ (LCR Honda), μετά το διάδοχο του στη Ducati, Αντρέα Ντοβιτσιόζο και μετά τον Κράτσλοου (Tech 3 Yamaha).

Έφτασε μέχρι τον 3ο Πεδρόσα και στη συνέχεια αναμετρήθηκε με τον 20χρονο ρούκι. Τον πέρασε, τον ξαναπέρασε ο Μάρκεθ και απάντησε ο Ρόσι σε μια "μονομαχία" που ενθουσίασε τους φίλους του MotoGP και όχι μόνο.

Η Yamaha λοιπόν έκανε το 1-2, ο Μάρκεθ ανέβασε τη Repsol Honda στο βάθρο, ο Πεδρόσα έμεινε 4ος μπροστά από τον γρήγορο Καλ Κράτσλοου με τη "δορυφορική" M1

Ο Άλβαρο Μπαουτίστα (Gresini Honda) τερμάτισε έκτος μπροστά από το δίδυμο της Ducati, Ντοβιτσιόζο και Νίκι Χέιντεν. Ο Αλεϊς Εσπαργαρό (Aspar) ήταν η πρώτη CRT στην έβδομη θέση.

Η Ισπανία ξεκίνησε με το 3/3 στο Κατάρ: Πρωτιά για τον Λουίς Σαλόμ στη Moto3 με τον Ελληνοαυστραλό Άρθουρ Σίση στην όγδοη θέση, νίκη για τον μικρότερο αδερφό του Εσπαργαρό, Πολ στη Moto2 μετά από μια "μάχη" στους τελευταίους γύρους με τον Βρετανό Σκοτ Ρέντινγκ.

Σε δύο εβδομάδες οι οδηγοί του παγκοσμίου πρωταθλήματος θα αγωνιστούν για πρώτη φορά στο Circuit of the Americas στο Όστιν.

Enhanced by Zemanta

Νέο ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1 από τη Red Bull

Ρεκόρ ταχύτερου πιτ στοπ διεκδικούν οι «ταύροι».


H Red Bull ισχυρίζεται ότι... οι μηχανικοί της κατά τη διάρκεια του γκραν πρι της Μαλαισίας έκαναν το ταχύτερο πιτ στοπ στην ιστορία της Formula 1, αλλάζοντας τους τέσσερις τροχούς του Μαρκ Γουέμπερ σε 2,05 δεύτερα, κάνοντας ο Αυστραλός συνολικό χρόνο εισόδου-εξόδου 20,736 δεύτερα.

Η Red Bull φαίνεται πως στην πίστα της Σεπάνγκ έκανε ένα νέο ρεκόρ, αφήνοντας δεύτερο το πιτ στοπ του Τζένσον Μπάτον στο περσινό γκραν πρι της Γερμανίας, όταν οι μηχανικοί του Βρετανού είχαν αλλάξει τα ελαστικά της MP4-27 σε 2,31 δεύτερα.

Στο γκραν πρι της Μαλαισίας οι μηχανικοί της Red Bull έκαναν τα τέσσερα πρώτα ταχύτερα πιτ στοπ:

Αναλυτικά τα πιτ στοπ και οι χρόνοι:

1. Μαρκ Γουέμπερ, 19ος γύρος, δεύτερο πιτ στοπ, χρόνος: 2,05
2. Σεμπάστιαν Φέτελ, 5ος γύρος, πρώτο πιτ στοπ, χρόνος: 2,13
3. Μαρκ Γουέμπερ, 7ος γύρος, πρώτο πιτ στοπ, χρόνος: 2,13
4. Μαρκ Γουέμπερ, 31ος γύρος, τρίτο πιτ στοπ, χρόνος: 2,21
5. Μαρκ Γουέμπερ, 43ο γύρος, τέταρτο πιτ στοπ, χρόνος: 2,26

Ο Μίκαελ Σουμάχερ θα λάβει μέρος σε αγώνες μοτοσικλετών

Με δίκυκλα θα συνεχίσει την καριέρα του ο Μίκαελ Σουμάχερ. Όχι βέβαια με πατίνι, όπως αυτό στη Σουζούκα της Ιαπωνίας το 2012, αλλά με μοτοσικλέτες υψηλού κυβισμού!
Ο Μίκαελ Σουμάχερ θα δοκιμάσει τις δυνατότητές του και στους δυο τροχούς, καθώς θα λάβει μέρος σε αγώνα με μοτοσικλέτες κατά τη διάρκεια του Απριλίου.

Μπορεί λοιπόν να αποχώρησε για δεύτερη φορά από τη Formula1, φαίνεται όμως ότι ο «Σούμι» δεν μπορεί να βρίσκεται μακριά από τις πίστες. Ήδη, είναι γνωστό ότι ασχολείται πάλι με τα καρτ, από όπου είχε ξεκινήσει και την ένδοξη καριέρα του, ενώ θα δοκιμάσει τις δυνατότητές του και στους δυο τροχούς.

Ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα συμμετάσχει στον αγώνα μοτοσικλέτών «Bol d' Or», ο οποίος θα διεξαχθεί στο Μανί Κουρ της Γαλλίας το διήμερο 20-21 Απριλίου. Ο «Σούμι» θα οδηγήσει μια BMW S 1000 RR και θα τρέξει για πρώτη φορά πάνω σε μια μοτοσικλέτα.

Όσον αφορά τον αγώνα, διεξάγεται από το 1932 και από το 2000 έχει μετακομίσει στο Μανί Κουρ, ένα από τα διασημότερα σιρκουί στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

"Μίλησε" ο Λορένθο στο Κατάρ

Pole position για τον Χόρχε Λορένθο με νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Λοσάιλ. Καλ Κράτσλοου και Ντάνι Πεδρόσα στην πρώτη σειρά. 6ος ο Μάρκεθ και 7ος ο Ρόσι

Ο Χόρχε Λορένθο εξασφάλισε την πρώτη pole position της χρονιάς στο Κατάρ. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής  πραγματοποίησε νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου (1:54.714).

Στο νέο format των κατατακτήριων δοκιμών με τη συμμετοχή των 12 ταχύτερων οδηγών (10 από τις τρεις περιόδους και τους δύο γρηγορότερους του Q1), ο οδηγός από τη Μαγιόρκα έπιασε από νωρίς θέση στην πρώτη σειρά και διασφάλισε την 26η πρωτιά στο MotoGP.

Ο Καλ Κράτλοου (Tech 3 Yamaha) και ο Ντάνι Πεδρόσα (Repsol Honda) συμπλήρωσαν την πρώτη σειρά με τον Ισπανό να γλυτώνει από μια δύσκολη στιγμή, μια πιθανή σύγκρουση με τον τιμέιτ του, Μαρκ Μάρκεθ!

Ο 20χρονος ρούκι κατέλαβε την έκτη θέση και εκτόπισε τον Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha) στην 7η θέση. Τη μεγαλύτερη έκπληξη της 15λεπτης διαδικασίας έκανε ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο με τη Ducati, γράφοντας καλύτερο χρόνο από τον περσινό όταν οδηγούσε την M1. Τον "Ντόβι" και τον Μάρκεθ χώρισε ο Στέφαν Μπραντλ (LCR Honda).

Ο Αλεΐς Εσπαργαρό (Aspar) ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο Q1 και θα ξεκινήσει από την 12η θέση. Ο Άλβαρο Μπαουτίστα (Gresini Honda), ο Μπράντλεϊ Σμιθ (Tech 3 Yamaha), ο Αντρέα Ιανόνε (Pramac Ducati) και ο Νίκι Χέιντεν (Ducati) βρέθηκαν στις θέσεις 8-11.

Ο αγώνας διεξάγεται την Κυριακή (7/4, 22.00, OTESport).

Σάββατο, 6 Απριλίου 2013

H Formula 1 δεν ανησυχεί για το Μπαχρέιν


Τη σιγουριά του για την ομαλή διεξαγωγή του γκραν πρι στο Μπαχρέιν εξέφρασε ο Μπέρνι Έκλεστοουν.

Ο υπεύθυνος των εμπορικών δικαιωμάτων τόνισε πως η κατάσταση στη χώρα είναι αυτή την περίοδο ομαλή και δεν αναμένεται να γίνουν διαδηλώσεις, οι οποίες θα εμποδίσουν τη διεξαγωγή του αγώνα.

«Δεν έχουμε καμία αρνητική αναφορά από την κατάσταση που επικρατεί στο Μπαχρέιν. Κάποιος που μένει εκεί ήρθε και με βρήκε και μου είπε πως όλα είναι πολύ φυσιολογικά. Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να ανησυχούμε για το αν θα γίνουν διαμαρτυρίες", τόνισε ο υπεύθυνος των εμπορικών δικαιωμάτων του πρωταθλήματος της Formula 1.

Πάντως, πριν από το GP του Μπαχρέιν που θα στις 19 και 21 Απριλίου, προηγείται αυτό της Κίνας (12-14/4).

Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

To κάθισμα ενός οδηγού της F1



Τα καθίσματα των μονοθεσίων της Formula 1, αποτελούν ένα από τα βασικά στοιχεία. Σχεδιάζονται στο σωματότυπο του κάθε οδηγού, είναι κατασκευασμένα από τα πιο προηγμένα υλικά και φυσικά διαθέτουν τα μέγιστα επίπεδα ασφάλειας.

Η ομάδα της Sauber, παρουσίασε με τη βοήθεια του οδηγού Nico Hulkenberg πως είναι ένα τέτοιο κάθισμα, πως λειτουργεί και τι περιλαμβάνει. 

video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Τρίτη, 2 Απριλίου 2013

Ντομενικάλι: «Στους πρώτους η Φεράρι, πιο δυνατή η Ρεντ Μπουλ»

Ο Στέφανο Ντομενικάλι θεωρεί ότι η Φεράρι θα διεκδικήσει με αξιώσεις τους φετινούς τίτλους στη Φόρμουλα 1, ενώ αυτή τη στιγμή «βλέπει» τη Ρεντ Μπουλ να ξεχωρίζει από όλες τις υπόλοιπες ομάδες.

«Δεν ξέρω ακριβώς που βρισκόμαστε, αλλά στα σίγουρα ανάμεσα στους πρώτους. Υπάρχουν πίστες που το μονοθέσιό μας θα αποδώσει καλύτερα, υπάρχουν συγκεκριμένες πίστες που κάποιοι άλλοι θα αποδώσουν καλύτερα από εμάς. Στα σίγουρα η Ρεντ Μπουλ, κατά τη γνώμη μου, είναι η πιο δυνατή αυτή τη στιγμή, αλλά θα δούμε. Η Μερσέντες έχει κάνει ένα βήμα, η Λότους είναι πολύ ανταγωνιστική. Θα είναι μια ενδιαφέρουσα σεζόν με προκλήσεις, αλλά θα είμαστε ψηλά –χωρίς αμφιβολία», ήταν τα λόγια του Ιταλού επικεφαλής της Σκουντερία.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...