Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Λιούις Χάμιλτον: Έκπληκτος με την επιτυχία του


Ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε έκπληκτος όχι από την κατάκτηση της pole position, αλλά από το γεγονός ότι η διαφορά από τους αντιπάλους του ήταν πολύ μεγάλη.

Την πρώτη του pole position ως πιλότος της Mercedes πανηγύρισε στη Σανγκάη ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος και έκπληκτος από το γεγονός ότι οι αντίπαλοί του είχαν τόση διαφορά, με δεδομένο ότι η Ferrari ήταν πολύ γρήγορη. «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος, είμαι πολύ χαρούμενος με την πρώτη μου pole position.

Ο γύρος ήταν καταπληκτικός, η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά και ελπίζω να έχουμε την ίδια απόδοση αύριο. Η διαφορά που έχουμε είναι πραγματικά μεγάλη και αυτό μας προκάλεσε έκπληξη γιατί στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών η Ferrari ήταν πολύ γρήγορη. Είχαμε καλό ρυθμό στην πρώτη και δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών.

Προφανώς στην τρίτη περίοδο είχαμε δέκα λεπτά στη διάθεσή μας, αλλά βγήκαμε στα τρία τελευταία λεπτά και έπρεπε να κάνουμε έναν τέλειο γύρο. Δεν έχω κανένα παράπονο, είμαι πάρα πολύ χαρούμενος», ανέφερε ο Βρετανός μετά το τέλος των κατατακτηρίων.

Πηγή: gazzetta.gr

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...