Κυριακή, 29 Ιουλίου 2012

Formula 1: H επιστροφή του Χάμιλτον στην κορυφή

O Λιούς Χάμιλτον κατάφερε να κυριαρχήσει απόλυτα στο GP της Ουγγαρίας και να φτάσει έτσι στη δεύτερη του φετινή νίκη μετά τον Καναδά.

Ο Βρετανός συνδύασε με τον καλύτερο τρόπο την 22η πολ ποζίσιον της καριέρας του πέρνοντας μία επιβλητική νίκη στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ.

Μία πίστα όπου ο Χάμιλτον κυριάρχησε απόλυτα όλο το τριήμερο καθώς ήταν ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές την Παρασκευής, στις κατατακτήριες του Σαββάτου, αλλά και στον σημερινό αγώνα. Αυτή ήταν η τρίτη νίκη για τον Βρετανό στην Ουγγαρία, ο οποίος πλέον κυνηγάει τον Μίκαελ Σουμάχερ που έχει τέσσερις. Για μία ακόμη φορά η McLaren επεκράτησε στην Ουγγαρία, μετρώντας πλέον έξι νίκες από το 2005 και έπειτα στο συγκεκριμένο αγώνα.

Η ομάδα του Γουόκινγκ αντέδρασε άμεσα στις όποιες κινήσεις των αντιπάλων της κατά την διάρκεια του αγώνα σε ό,τι αφορά στον Χάμιλτον, εν αντιθέσει με τον Μπάτον που πραγματικά καταστράφηκε από τη στρατηγική της. Ακόμη και το αργό πρώτο πιτστόπ του παγκόσμιου πρωταθλητή του 2008 δεν του στοίχισε την πρωτοπορία στον αγώνα.

Πίσω του κυριάρχησε η Lotus, με τον Κίμι Ραικόνεν να έχει επιδοθεί σε ένα ανελέητο κυνηγητό του Βρετανού μετά τον 45 γύρο. Ο Φινλανδός όμως αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με το KERS της Ε20 και δεν μπόρεσε να φτάσει στην πρώτη του νίκη μετά την επιστροφή του στην Formula 1, αλλά και πρώτη για την ομάδα του. Πίσω τους ο Ρομάν Γκροσεάν που κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον αφηνιασμένο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Για μία ακόμη φορά ή καλύτερα για δεύτερη φορά εφέτος η Lotus έφτασε στην... πηγή, αλλά στο τέλος δεν κατάφερε να πιεί νερό. Η ομάδα του Ενστοουν και πάλι είχε όλα τα φόντα να πάρει την πρώτη της καρό σημαία, αφού και καλό μονοθέσιο έχει, και γρήγορη ήταν και σωστή στρατηγική είχε σχεδιάσει και καλό οδηγικό δίδυμο διαθέτει. Τελικά, αρκέστηκε στη δεύτερη και τρίτη θέση, δίνοντας την υπόσχεση ότι θα παλέψει για την πρωτιά στον επόμενο αγώνα. Μοναδικό ίσως «μελανό» της σημείο σήμερα το αργό πιτστόπ του Ρομάν Γκροσεάν που του στοίχισε την πρωταιά στη μάχη του με τον Λιούις Χάμιλτον κατά τους πρώτους 20 γύρους του αγώνα.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έμεινε στην τέταρτη θέση αν και προσπάθησε για κάτι καλύτερο. Ο Γερμανός έδωσε μάχες, αρχικά με τον Μπάτον και μετά με τον Γκροσεάν χωρίς να μπορέσει ωστόσο να ανέβει στο βάθρο των νικητών. Κάτι που ήθελε διακαώς καθώς στόχος του είναι να φτάσει τον Φερνάντο Αλόνσο στην κορυφή της βαθμολογίας. Σήμερα είχε την ευκαιρία του καθώς ο Ισπανός δεν ήταν από τους πρωταγνιστές του GP. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ο Φέτελ ήταν ο μοναδικός πιλότος από τους πρώτους που ακολούθησε στρατηγική τριών πιτστόπ. Το τελευταίο του μάλιστα το έκανε λίγους γύρους πριν το τέλος, χωρίς ωστόσο να του στοιχίσει κάποιον θέση στην γενική κατάταξη, αφού όταν βγήκε στην πίστα, διατήρησε τη θέση του, μπροστά από τον Φερνάντο Αλόνσο.

Ο Ισπανός σε έναν αθόρυβο αγώνα, τερμάτισε στην πέμπτη θέση και συνεχίζει έτσι να προηγείται στην γενική κατάταξη, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά του από τους Γουέμπερ και Φέτελ στους 40 και 42 βαθμούς, αντίστοιχα.

Ο πιο αδικημένος σίγουρα από όλους ήταν ο Τζένσον Μπάτον. Η αγώνας του Βρετανού καταστράφηκε στην κυριολεξία από την λανθασμένη στρατηγική της McLaren. Η ομάδα του Γουόκινγκ αποφάσισε να τον τραβήξει στα πιτς στον 35 γύρο για να του βάλει τη μαλακή γόμα (ενώ φορούσε τη μεσαία) αν και ήταν τρίτος και έδινε μάχη με τον Φέτελ που τον κυνηγούσε ανελέητα. Αυτή η τακτική τον έκανε να χάσει πολύτιμες θέσεις, αφού βγήκε στην πίστα πίσω από τον Μπρούνο Σένα, με τον Βραζιλιάνο να τον δυσκολεύει αρκετά και να τον καθυστερεί. Σαν να μην έφτανε αυτό όπως αποδείχθηκε ήταν σε στρατηγική τριών πιτσόπ, γεγονός που σίγουρα του στοίχισε την παρουσία του στο βάθρο. Ετσι, ο Βρετανός αρκέστηκε στην έκτη θέση.

Εβδομος τερμάτισε ο Μπρούνο Σένα, πραγματοποιώντας ίσως την καλύτερη μέχρι στιγμής εμφάνισή του, τη στιγμή που ο Παστόρ Μαλντονάτο έμεινε πίσω στην κατάταξη (13ος). Ο οδηγός από την Βενεζουέλα θεωρήθηκε υπαίτιος για την επαφή με τον ντι Ρέστα στον 49ο γύρο και πήρε ποινή διέλευσης.

Ο Μαρκ Γουέμπερ προσπάθησε για ό,τι καλύτερο μπορούσε. Ο Αυστραλός έκανε πολύ καλή εκκίνηση, αλλά στη συνέχεια είχε έναν αθόρυβο αγώνα, τερματίζοντας όγδοος. Πίσω του βρέθηκε ο Φελίπε Μάσα, τέσσερις θέσεις πιο κάτω από τον teammate του Φερνάντο Αλόνσο.

Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Νίκο Ρόζμπεργκ, σε μία άσχημο Σαββατοκύριακο για την Mercedes. Τη στιγμή μάλιστα που ο Μίκαελ Σουμάχερ δεν εκκίνησε κανονικά τον αγώνα, ξεκίνησε από τα πιτς ενώ στη συνέχεια δέχθηκε ποινή διέλευσης γιατί υπερέβη το όριο ταχύτητας στα πιτς. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο σημερινός ένας από τους χειρότερους αγώνες για τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή.

Η Force India γνώριζε εκ των προτέρων ότι η πίστα στην Ουγγαρία δεν ταιριάζει με τα μονοθέσια της. Ετσι, δεν αποτελεί έκπληξη η ενδέκατη και δωδέκατη θέση των Νίκο Χούλκενμπεργκ και Πολ ντι Ρέστα, αντίστοιχα.

Πολύ κακός ήταν ο αγώνας και για την Sauber με τον Πέρεθ να είναι 14ος και τον Κομπαγιάσι μόλις 18ος. Ανάμεσα τους οι δύο Toro Rosso των Ρικιάρντο και Βερνιέ και η Caterham του Χέικι Κοβαλάινεν. Ο τελευταίος και ο Ιάπωνας πιλότος της Sauber εγκατέλειψαν στο τέλος.

Η έτερη CT01 του Βιτάλι Πετρόφ τερμάτισε 19η με τις δύο Marussia των Γκλοκ και Πικ να ακολουθούν. Τελευταία η HRT του Ντε λα Ρόσα.

Η οικογένεια της F1 πάει πλέον διακοπές και επιστρέφει μετά από έναν μήνα περίπου (29/8-2/9) στην πίστα Σπα του Βελγίου.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - naftemporiki.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...