Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

F1: Χάμιλτον: «Στο κυνήγι του τίτλου»

Ικανοποιημένος από την απόδοσή του στο φετινό πρωτάθλημα δηλώνει ο Λιούις Χάμιλτον, που τονίζει πως παραμένει στο κυνήγι του τίτλου
Θα μπορούσε να έχει πάει καλύτερα, θα μπορούσε και χειρότερα. Αυτό δήλωσε ο Βρετανός πιλότος της McLaren, που νιώθει πιο ώριμος και ανταγωνιστικός από τις προηγούμενες σεζόν.

«Δεν είναι όπως την προηγούμενη σεζόν με την κυριαρχία του Σεμπάστιαν Φέτελ. Ακόμη βρισκόμαστε στο κυνήγι του τίτλου. 

Σίγουρα, υπάρχουν αγώνες, πιθανότατα θα μπορούσαν τα πράγματα να ήταν και καλύτερα, αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Νομίζω ότι ακόμη έχουμε πολλά θα έρθουν», είπε και πρόσθεσε ο Χάμιλτον.

«Είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση μου, νιώθω ότι παίρνω ότι καλύτερο μπορώ από τους αγώνες μου. Είμαι αρκετά ανταγωνιστικός, όπως σε κάθε γκραν πρι τη φετινή σεζόν, περισσότερο από την πρώτη μου χρονιά και περισσότερο και από τη χρονιά που πανηγύρισα τον Παγκόσμιο τίτλο. 


Όσο μεγαλώνεις, τόσο ωριμάζεις και προφανώς τώρα έχω περισσότερες γνώσεις και από τη ζωή αλλά και από τους αγώνες».

Πηγή:woop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...