Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Formula 1: Χούλκενμπεργκ αντί Σούτιλ στη Force India

Εκανε την ανατροπή και η Force India, η οποία ανακοίνωσε σήμερα τους δύο πιλότους που θα την εκπροσωπήσουν στις πίστες το 2012. Ο Πολ ντι Ρέστα και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ θα αναλάβουν να φέρουν την Ινδική ομάδα πιο ψηλά από την έκτη φετινή θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών.
Ο ντι Ρέστα στην ουσία θα είναι ο πιο… παλιός καθώς συνεχίζει με την ομάδα από πέρυσι ενώ ο Χούλκενμπεργκ προβιβάζεται από τη θέση του εφεδρικού πιλότου που κατείχε το 2011 και αναλαμβάνει δράση. Ο νεαρός Γερμανός αντικαθιστά, σύμφωνα με την απόφαση της Force India, τον Αντριαν Σούτιλ.
Ο Χούλκενμπεργκ έχει εμπειρία στη Formula 1 καθώς είχε κάνει το 2010 το ντεμπούτο του με την Williams. Στο GP της Βραζιλίας είχε κερδίσει τη μία και μοναδική πολ-ποζίσιον στην καριέρα του, όντας 1,409 δευτ. ταχύτερος από τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
Στη συνέχεια αντικατέστησε τον Πολ ντι Ρέστα ως εφεδρικός πιλότος της Force India, όταν ο Βρετανός πήρε θέση οδηγού στην Ινδική ομάδα. Τώρα πλέον, ήρθε και η σειρά του Χούλκενμπεργκ να προβιβαστεί και έχει μια δεύτερη ευκαιρία στην καριέρα του ως οδηγός ομάδας.
Στο ταλέντο των δύο νέων οδηγών στάθηκε το «αφεντικό« της ομάδας Βιτζάι Μαλάια.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσω τους νέους οδηγούς για το 2012. Ο Πολ και ο Νίκο είναι δύο υπερβολικά ταλαντούχοι οδηγοί με τρομερές δυνατότητες.
Νομίζω ότι ο Πολ μπήκε στο μάτι όλων κατά την διάρκεια της πρώτης του χρονιάς. Η ταχύτητα, η ωριμότητα και η αγωνιστικότητά του επιβεβαίωσαν ότι είχαμε δίκιο που πιστέψαμε σε αυτόν και ανυπομονούμε να δουλέψουμε ξανά μαζί του και αυτή τη χρονιά.
Σε ό,τι αφορά στο Νίκο, τον αναγνωρίσαμε ως ανατέλλον αστέρι στα τέλη του 2010 και επιλέξαμε να τον εκτιμήσουμε κατά την διάρκεια της σεζόν. Παρά το γεγονός ότι είχε περιορισμένο χρόνο στο μονοθέσιο, μας έπεισε ότι άξιζε μια θέση οδηγού για το 2012.
Η επιλογή αυτή των οδηγών μας, σημαίνει ότι θα πρέπει να αποχαιρετίσουμε τον Αντριαν Σούτιλ, ο οποίος ήταν στην ομάδα από τότε που εισήλθαμε στη Formula 1. Ηταν αναπόσπαστο τμήμα της επιτυχίας μας τις τελευταίες τέσσερις χρονιές και του ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον», δήλωσε ο Βιτζάι Μαλάια.
Ανυπόμονος για την έναρξη της επόμενης χρονιάς δηλώνει ο Πολ ντι Ρέστα. «Πραγματικά ανυπομονώ για τη δεύτερη χρονιά μου στη Formula 1. Να συνεχίσω να αναπτύσσομαι και να εξελίσσομαι μαζί με την Sahara Force India. Είχα πει και στο παρελθόν ότι μου αρέσει που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Είναι αισιόδοξοι, πεινασμένοι για επιτυχίες και δουλεύουμε πολύ μαζί. Είμαι ενθουσιασμένος για το 2012 και υπάρχει μεγάλη πίστη ότι θα συνεχίσουμε να πιέζουμε τις κορυφαίες ομάδες και θα κάνουμε ένα βήμα πιο μπροστά. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την ομάδα για την σκληρή δουλειά που έκανε αυτή τη χρονιά και για την υποστήριξη που μου έδωσαν. Για τις επόμενες εβδομάδες θα αποσυρθώ για να φορτίσω της μπαταρίες μου και αν όλα πάνε καλά θα επιστρέψω πιο δυνατός για το 2012».
Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ δήλωσε ότι δεν ήταν εύκολο για εκείνον αυτή τη χρονιά να παρακολουθεί τους άλλους οδηγούς που έτρεχαν στους αγώνες.
«Προφανώς είμαι ευχαριστημένος που έμεινα στη Sahara Force India και που μου δόθηκε η ευκαιρία να τρέξω την επόμενη χρονιά. Δεν ήταν εύκολο να παρακολουθείς από το περιθώριο τη χρονιά, αλλά έκανε ότι καλύτερο μπορούσα να βοηθήσω την ομάδα και να δείξω τι ήμουν ικανός να κάνω. Είμαι τρομερά ενθουσιασμένος για το 2012 και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι πίστεψαν σε εμένα και μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία. Ανυπομονώ να πιάσω δουλειά κατά την διάρκεια του χειμώνα για να εξελίξουμε το νέο μας μονοθέσιο και να βοηθήσω την ομάδα να χτίσει πάνω στα κατορθώματα της φετινής χρονιάς», υπογράμμισε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Μεγάλο χαμένο από την απόφαση της Force India είναι αδιαμφισβήτητα ο Αντριαν Σούτιλ, ο οποίος πλέον κινδυνεύει να μείνει εκτός Formula 1, μιας και οι επιλογές του είναι περιορισμένες.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...