Μάλιστα η Nissan έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα το πρώτο βίντεο που δείχνει το «κακό» Leaf να πατά τέρμα γκάζι δίχως να ρυπαίνει αφού όπως σε κάθε ηλεκτρικό απλά δεν υπάρχει… εξάτμιση!
Το Leaf RC (Race Competition) χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα του συμβατικού αυτοκινήτου με 107 PS και τις ίδιες μπαταρίες λιθίου αλλά από εκεί και μετά αλλάζουν πολλά.
Το αμάξωμα είναι κουπέ, περίπου 40% ελαφρύτερο δίχως να ξεπερνά τα 940 kg και έχει γίνει εκτενής χρήση ανθρακονήματος.
Σύμφωνα με την Nissan το Leaf RC είναι ένα από τα πιο γρήγορα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και χάρη στο «ροπάτο» σερβοκινητήρα χρειάζεται μόλις 6,85 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h με την τελική να φτάνει τα 150 km/h.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ