Οι Κωνσταντίνος Πίτσος - Στέλιος Καραπαπάζης συνδύασαν την εμπειρία και την ταχύτητά τους με την αξιοπιστία της εργοστασιακής Toyota Celica 2000GT Rally και πήραν μια σπουδαία νίκη απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους, σε έναν αγώνα με πολλές ανατροπές. Το ελληνικό πλήρωμα κινήθηκε στους ρυθμούς της κορυφής από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή και επιδεικνύοντας μια εξαιρετική σταθερότητα στην απόδοσή του, μετά την εγκατάλειψη των αρχικά πρώτων Mats Myrsell - Esko Junttila από πρόβλημα στο κιβώτιο της Porsche 911, βρέθηκε στην πρώτη θέση όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος, αντιστεκόμενο μάλιστα στην επίθεση των νικητών του ασφάλτινου σκέλους και τελικά δεύτερων, Marco Bianchini - Emanuele Baldaccini με τη σαφώς πιο δυνατή Lancia 037. Οι Ιταλοί πίεσαν στο δεύτερο μισό της ημέρας, έχοντας πρώτα αποκαταστήσει κάποια προβλήματα με το σύστημα ενδοεπικοινωνίας, αλλά και έχοντας αλλάξει τη ρύθμιση της ανάρτησης της 037. Την πρώτη τριάδα του χωμάτινου αγώνα συμπλήρωσαν οι Frack Cunningham - Ross Forde με ένα Ford Escort RS 1800 οι οποίοι μάλιστα κέρδισαν και μία από τις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας και είναι και το πρώτο βαθμολογούμενο πλήρωμα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, όπου -όπως και για το Ελληνικό- το σημερινό χωμάτινο σκέλος προσμετρά ως ξεχωριστός αγώνας. Ανάμεσα σε αυτούς που συνδύασαν αντίστοιχα καλή επίδοση σε άσφαλτο και χώμα ήταν οι επίσης συμμετέχοντες στον ευρωπαϊκό θεσμό Paolo Pasutti - Giulio Bisol και Pierangelo Rossi - Luca Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911, που βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση. Από εκεί και πέρα το λόγο έχουν τα ελληνικά πληρώματα που μαζί με την ταχύτητα κατάφεραν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του αγώνα ο οποίος αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικός για τα αυτοκίνητα, όπως φανερώνει ο σχετικά αυξημένος αριθμός των εγκαταλείψεων. Οι Χρήστος Οικονόμου - Αντώνης Γαρυφάλλης με Ford Escort RS 2000 ολοκλήρωσαν την ημέρα στην έκτη θέση, εμπρός από τους Στέλιο Γιαμαλάκη - Νίκο Σάμιο οι οποίοι στο χώμα συμμετείχαν με ένα Talbot Sunbeam Lotus. Όγδοοι γενικής αλλά και τέταρτοι Έλληνες αναδείχτηκαν οι Χρήστος Πλατής - ‘ELNAK JR' που απογείωσαν το μικρό Toyota Starlet και βρέθηκαν μπροστά από σαφώς πιο δυνατούς συνδυασμούς.
Στη μάχη ακριβείας της κατηγορίας Regularity, μετά την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Απόστολος Παπανίκος - Αριστοτέλης Γεωργίου (Triumph GT6+) ολοκλήρωσαν στην πρώτη θέση, έχοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Πίσω τους, ύστερα από αρκετές εναλλαγές στις πρώτες τρεις θέσεις, ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911), ενώ την τριάδα κλείνουν οι Γιάννης Καρούμπας - Βάλα Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider) που προηγήθηκαν σε αρκετά μεγάλο μέρος του αγώνα.
Το φετινό, 10ο Mercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, χαρακτηρίστηκε όχι απλά από το πλήθος, αλλά και από την ποιότητα των συμμετοχών και στις δύο κατηγορίες. Άνθρωποι και μηχανές αυτού του επιπέδου, επισφράγισαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αξία του ονόματος ενός καθόλα ελληνικού, αλλά ταυτόχρονα παγκόσμιας φήμης αγώνα!
www.PeriTroxon.gr
Τελική κατάταξη Χωμάτινου σκέλους Sporting
Κατάταξη Τρίτης Ημέρας Regularity
Δηλώσεις τερματισμού των πρωταγωνιστών της Sporting
102 BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele LANCIA Rally 037 1984
«Η μάχη με τον Πίτσο ήταν ωραία και σκληρή, αφού οδήγησε πολύ γρήγορα. Δυστυχώς αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση στην 4η ε.δ. που μας κόστισε σε χρόνο. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα με το αυτοκίνητο και είμαστε ευχαριστημένοι. Κατά τη γνώμη μου, την επόμενη χρονιά ο αγώνας θα μπορούσε να έχει περισσότερο χώμα».
104 PITSOS Constantinos - KARAPAPAZIS Stelios TOYOTA Celica 2000GT RALLY 1980
«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος αν και κόπηκε η 3η ειδική διαδρομή (Παλαιοχώρι). Νομίζω πως και τα ξένα πληρώματα θα χάρηκαν τον αγώνα. Θα ήθελα γενικά κάτι πιο κοινωνικό από τη μεριά της Οργάνωσης, υπό την έννοια πως παλαιότερα υπήρχε εκδήλωση όπως κάποιο γεύμα μετά τον αγώνα κλπ. Φέτος απλά θα φύγουμε. Εμείς τιμήσαμε την Toyota και τους φίλους της, αφού αυτή ήταν η πρώτη διεθνής νίκη για αυτό το μοντέλο».
149 CUNNINGHAM Frank - FORDE Ross FORD Escort RS 1800 1978
«Οι πρώτες δυο ημέρες ήταν φανταστικές και οι ειδικές διαδρομές ήταν πολύ γρήγορες. Δε μπορούσαμε να ακολουθήσουμε το ρυθμό των Porsche. Σήμερα όμως το Escort ήταν πολύ δύσκολος αντίπαλος στα δάση. Βρεθήκαμε πίσω μόνο από μια Toyota, μια Lancia ενώ περάσαμε όλες τις Porsche. Τερματίσαμε πρώτοι για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και είμαστε χαρούμενοι. Η πρώτη ειδική διαδρομή ήταν λίγο σκληρή, ενώ η δεύτερη ήταν φανταστική».
106 ROSSI Pierangelo - BELTRAME Luca PORSCHE 911 SC 1981
«Το πρωί αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα με τα πίσω αμορτισέρ του αυτοκινήτου, τα οποία αλλάξαμε στη συνέχεια και η κατάσταση βελτιώθηκε. Θεωρώ πως ο χωμάτινος αγώνας ήταν καλύτερος παρόλο που υπήρξαν προβλήματα. Άλλωστε το πραγματικό Ακρόπολις διεξάγεται σε χώμα. Η χθεσινή αλλαγή της τελευταίας στιγμής ήταν καλή. Ήταν ένας πάρα πολύ καλός αγώνας».
113 PASUTTI Paolo - BISOL Giulio PORSCHE 911 1973
«Ο αγώνας ήταν καλός. Άλλωστε ήρθαμε από την Ιταλία για να κάνουμε μόνο αυτό τον αγώνα, που είναι ο πιο σημαντικός του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Οι ασφάλτινες ειδικές διαδρομές ήταν πολύ γρήγορες, ενώ οι χωμάτινες σκληρές. Είμαστε ευχαριστημένοι».
119 ECONOMOU Christos - GARIFALIS Antonis FORD Escort MK I RS 2000 1973
«Οι ειδικές διαδρομές ήταν ωραίες. Εμείς οι Έλληνες αγωνιζόμενοι τις γνωρίζουμε καλά. Το οδόστρωμα ήταν καλό χάρη στη δουλειά της οργάνωσης. Ο αγώνας σήμερα μας ευχαρίστησε. Στην άσφαλτο, την πρώτη ημέρα εγκαταλείψαμε από καμένη φλάντζα, ενώ χθες ευχαριστηθήκαμε».
124 PLATIS Christos - "ELNAK JR" TOYOTA Starlet ΚΡ60 1978
«Οι ειδικές διαδρομές ήταν όμορφες, αν και θα θέλαμε περισσότερα κατηφορικά κομμάτια. Κατά τη γνώμη μου αυτός ο αγώνας δεν είναι Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ η οργάνωση δεν είναι κάτι που θα πρέπει να θυμόμαστε. Αγωνιστικά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, αφού ξανανιώσαμε. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να οδηγείς χωρίς άγχος για τυχόν ζημιές».
127 DARAS Christos Fotis - KARAMOUSALIS Theodoros BMW 2002 Ti 1969
«Σήμερα ταλαιπωρηθήκαμε αφού αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τον κινητήρα που ρετάριζε μετά την 3η ε.δ. και δε μπορέσαμε να κινηθούμε όπως θέλαμε. Παρόλα αυτά τερματίσαμε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας μας, πίσω από το πλήρωμα της Porsche από την Εσθονία».
147 YAMALAKIS Stelios - SAMIOS Nikos TALBOT Sunbeam Lotus 1979
«Όλα ήταν ωραία. Η φύση ήταν όμορφη, το γεγονός πως μπορούσαμε σε κλειστό δρόμο να παίξουμε ωραία, ο κόσμος της περιοχής που είναι φιλόξενος, αφού έχει αγωνιστική κουλτούρα. Οι ειδικές διαδρομές ήταν ωραίες, όμως θα προτιμούσαμε να υπάρχουν περισσότερες διαδρομές σήμερα, ώστε η έννοια του ράλλυ να είναι περισσότερο υπαρκτή. Εμείς συμμετείχαμε χάρη στην βοήθεια της εταιρείας «Δημουλάς», κάτι που είναι πολύ σημαντικά στις ημέρες μας».
Δηλώσεις τερματισμού των πρωταγωνιστών της Regularity
202 KATSAOUNIS John - MANSOLAS Matthew GR/GR PORSCHE 911 2.0 1965
«Ο αγώνας ήταν ωραίος, με ωραίες διαδρομές και σχεδιασμό. Μπράβο στην επιτροπή που οργάνωσε το Ράλλυ για τη Regularity. Ο συναγωνισμός ήταν έντονος και το ευχαριστηθήκαμε».
207 VANEZOS Stelios - SOUTZIS Petros CY/CY ALFA ROMEO VELOCE 2000 1973
«Ο αγώνας ήταν καλός και δύσκολος. Ο συναγωνισμός ήταν έντονος, όμως για εμάς τα πράγματα δεν πήγαν όπως περιμέναμε».
208 KIKIZAS George - HADIOS Theodoros GR/GR PORSCHE 911 Carrera RS 1972
«Ο αγώνας ήταν ωραίος και ο συναγωνισμός έντονος. Το να βρίσκεσαι στην εξάδα σε έναν αγώνα με τόσο συναγωνισμό είναι πολύ σημαντικό. Η προσπάθεια που έγινε από την οργάνωση ανέβασε το επίπεδο του αγώνα και των συμμετοχών».
221 MAKRIYANNIS Paris - Ms FOTOU Magda GR/GR MERCEDES BENZ W116 280SE 1976
«Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ ωραίος. Χθες το απόγευμα ήταν αρκετά σφιχτός, αλλά γενικά μας άρεσε».
223 KAROUBAS John - Ms MARKOU Vala GR/GR FIAT 124 SPORT SPIDER 1971
«Ο αγώνας ήταν καλός για εμάς και γενικά ευχαριστηθήκαμε. Το μόνο πρόβλημα ήταν πως χθες χάσαμε χρόνο μέσα σε ένα χωριό επειδή μας έκλεισε ένα αυτοκίνητο εκτός αγώνα και δεν μπορούσαμε να περάσουμε. Αυτό ήταν το μοναδικό μελανό σημείο για εμάς. Γενικά, θεωρώ πως δεν είναι καλό να υπάρχουν ειδικές διαδρομές μέσα σε χωριά γιατί τέτοια περιστατικά μπορούν να συμβούν».
229 PAPANIKOS Apostolos - GEORGIOU Aristotelis GR/GR TRIUMPH GT6+ 1969
«Ο αγώνας ήταν πολύ καλός. Αποτελούνταν από πολύ καλές ειδικές διαδρομές, που περιείχαν τα πάντα. Άλλα σημεία ήταν εύκολα, άλλα δύσκολα ενώ περάσαμε από ωραία τοπία και είχαμε πολύ καλή παρέα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι από το αποτέλεσμα».
peritroxon.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ